Äänestys
Kysymys: Nousevamerkkisi?h
Oinas - 9 (1.7%)
Härkä - 15 (2.9%)
kaksonen - 36 (6.9%)
rapu - 53 (10.2%)
leijona - 82 (15.7%)
neitsyt - 58 (11.1%)
vaaka - 64 (12.3%)
skorpioni - 76 (14.6%)
jousimies - 65 (12.5%)
kauris - 31 (6%)
vesimies - 21 (4%)
kalat - 11 (2.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 472

Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevamerkkisi  (Luettu 184510 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astro-nauttija

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #105 : 01.06.2008 23:09:10 »

askendentti  jousimies

Ja voisin tännekin kirjoittaa, kuinka oli isku päin kasvoja saada tietää, etten ollutkaan nouseva vaaka (kuvaus sopi ku nenu päähän) vaan jousimies.  Embarrassed Ei kyllä ole lähelläkään meitsiä ne kuvaukset mitä oon jouskarista lukenu.. Mut kaipa ne jousimiehen piirteet musta esiin putkahtaa iän myötä.. Hope so.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
helen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #106 : 02.06.2008 07:29:59 »

aurinko rapu ja  askendentti leijona
Astrologia messuilla eräs alan taitaja, katsoi hetken, ja tokaisi.
Jos et ole nousu leijona, niin ei sitten kukaan.

-Helen-
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #107 : 09.06.2008 11:03:43 »

Nousuleiska Cheesy
koko ajan tulee enemmän esiin, vetäytyvästä kauriista on tullut avoin ja ihmisiä kutsuva. Olen antelias ja avoin ja mieluusti jotenkin tilanteessa päsmäröimässä. Vihaisena karjahtelen  tickedoff Leikki, esiintyminen ja aistillisuus, siinä kolme omaa kovaani. Mau.  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
LostOne
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #108 : 09.07.2008 17:07:43 »

Nouseva skorpioni olen.

Jotenkin tunnen olevani ristiriitainen yksilö, voisikohan siihen vaikuttaa kun aurinkomerkkini on vesimies ja kuu kaloissa.Huh

Olen hyvin tunnepitoinen sisältä, mutten usein näytä tunteitani ulospäin. Läheisimmille ihmisille osaan olla temperamenttinen ja päättäväinen. Itsepäisyyttä kyllä löytyy asiassa kuin asiassa.

Kapinallisuutta on tällä iällä vieläkin mutta vähentynyt paljon siitä mitä nuorempana olin.
Riippumattomuus aiheuttaa kyllä välille itselleni ongelmia, pidän pääni ja haluan selviytyä liiaksikin ominpäin.

tallennettu

Nouseva -skorpioni
Aurinko -vesimies huone 1.
Kuu -kalat, huoneessa 4.
Merkurius -vesimies
Venus -kauriissa
Mars- Vaaka
Jupiter -Skorpioni
Loreleian
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #109 : 10.07.2008 12:15:19 »

Olen nouseva vesimies ja huomaa kyllä hyvin. Sopiva heilahtelu järjellisyyden ja intuition välillä kun aurinkomerkki sattuu olemaan kalat.  Grin Siinä sitten yrittää käydä sisäistä keskustelua että miten asioita oikein lähestyisi.  :Smiley
tallennettu
LostOne
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #110 : 12.07.2008 19:59:15 »

"[/move]Kannattaa käydä ammattiastrologilla hakemassa tulkinta, jos haluaa oikeasti tutustua omaan karttaansa.

p.s. toki kaikki mitä sanoin oli vaan mun omaa mielikuvaa astrologian valossa en siis tod. ole ammattiastrologi.
[/quote]

Juu, olen tutustunu tulkintaan, jonka olen raanut raimo nikulalta huomattavasti parempi tulkinta kuin 8 vuotta sitten tilaamani tulkinta unio mysticasta.

Aika paljon paikkaansa pitävää tietoa sain Cool
tallennettu

Nouseva -skorpioni
Aurinko -vesimies huone 1.
Kuu -kalat, huoneessa 4.
Merkurius -vesimies
Venus -kauriissa
Mars- Vaaka
Jupiter -Skorpioni
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #111 : 18.07.2008 15:12:03 »

Nousuleiska Cheesy
koko ajan tulee enemmän esiin, vetäytyvästä kauriista on tullut avoin ja ihmisiä kutsuva. Olen antelias ja avoin ja mieluusti jotenkin tilanteessa päsmäröimässä. Vihaisena karjahtelen  tickedoff Leikki, esiintyminen ja aistillisuus, siinä kolme omaa kovaani. Mau.  smitten

Grin Wink
Tietty mä luin että 'nousuleski'!!!

No! Mä oon aina ollu nopee oivaltaan, Aurinko- Oinas ku oon ja lennän korkeella tunteiden yläpuolella nousu-Vesimiehenä! Loikin yli tylsien hommien MC Jousimiehessä, ja törmään vähän väliä hirmuhallitsijoihin tai riippakiviin, ku toi deskendentti on Jellona-huissa.
Mutt Kuuni Vesimiehessä pelastaa kaikelta pahalta. Sillä merkillä näkee toisten tarkoitusperistä läpi. Eipä tässä muuta, kuin pyyhkimään taas hikeä, jotta jaksan jatkaa iloista elämäni matkaa.
2funny

Hauskaa kesää ja hjuvaa mieltä vaan kaikille!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Loreleian
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #112 : 28.07.2008 11:03:49 »

no vetääkös aurinko  leijona sinua puoleensa? yleensä se toimii myös auringon osalta...mutta paras olisi se vastakkainen nousumerkki....jotta saisi itselleen tarkoitetun läksytyksen ihmissuhderintamalla knuppel2

No, sielunkumppani-avopuolisoni on aurinko  leijona  Grin Eli näemmä tuo pitää hyvinkin paikkansa. Ihmekkös tuo että tuntui alusta asti siltä että tähdet on määränneet meidät kimppaan.  smitten
tallennettu
Aries77
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #113 : 09.08.2008 22:12:57 »

minun nouseva merkkini on neitsyt...
se on varmaan se ainoa asia joka minun kartassani tuo järkevyyttä...kun kaikki muu pyörii oinaan ympärillä...

Smiley Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #114 : 23.08.2008 15:01:18 »

Olen; NOUSEVA NEITSYT

Uteliaisuus, uusien asioiden oppiminen ja tietäminen sekä jatkuvan koulutuksen idea voidaan liittää nousevaan Neitsyeeseen. Tällä asemalla todella kannattaa
opiskella ja tutkia! Kokeilunhalu ja erilaisten tekniikoiden kehittäminen ovat nousevalle Neitsyelle omiaan - sinussa voi elää jonkinlainen käsityöläisyyden ideakin, ehkä olet kätevä käsistäsi, vaikket sitä työksesi tekisikään. Nousevasta Neistyestä sanotaan myös, että todennäköisesti hän näyttää ikäistään nuoremmalta vielä mummonakin/pappanakin - mikäs sen mukavampaa! - ja että hän suhtautuu maailmaan analyyttisesti ja asioita pohtien. Ajattele vaikkapa Ally McBealia, joka on erittäin nuorekas, suorastaan tyttömäinen sekä analysoiva, asioita pohtiva ja erittelevä nuori nainen. Välillä sinun tietysti kannattaa kiinnittää alituiseen analysointiin jonkin verran huomiota, etenkin, jos se kääntyy toistuvasti turhan kritiikin puolelle. Erityisesti itsekritiikki voi olla nousevalla Neitsyellä vahva, ja sellainen olisikin parempi kääntää hyödyksi rakentaviin projekteihin: opiskeluun, lukemiseen ja kirjoittamiseen.

TE joilla kanssa on nousevamerkki NEITSYT, huomaatteko samaa kuten on ylläolevassa tekstissä kuvailtu?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #115 : 18.11.2008 13:55:54 »

no nousu/kuu kaksonen olen minäkin.En vaan tosin tajua,että miten kaksoset muka liitetään opiskeluun?Vaikka opiskelen ei se sitä tarkoita,että olisin siitä niin äärettömän kiinnostunut.Tälläkin hetkellä turhauttaa niin pirusti,kun opetus on äärettömän huonoa.Suurin osa maikoista ei osaa sanoa,että minne tällä tutkinnolla työllistyy.Rupesin tässä miettimään,että mitä olen oikein oppinut tässä kahden vuoden aikana ja tajusin etten mitään.Minusta pitäisi tulla siis ammattitaitoinen yhteisöpedagogi, joka osaisi ohjata lapsia- ja nuoria.Jos olen etelästä muuttanut pohjoiseen niin tuskin lähden enää vaihtamaan oppilaitosta,sillä opinnot ovat loppusuoralla.

Päädyn varmaan työkkärinlistoille tällä tutkinnolla ja nyt, kun tulee lama niin sehän mielialaa kohentaa.Maailmani on tällä hetkellä yksi iso musta-aukko, josta ei ole ulospääsyä.Pessimisti on aina pessimisti ja kyynisyys sen kun lisääntyy.Olen menettänyt uskoni tulevaisuuteen täysin.Kiitos ja kumarrus kun sain purkaa pahaa oloani tänne ja anteeksi,kun meni offarin puolelle.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Lizzy
Vieras
« Vastaus #116 : 18.11.2008 19:25:50 »

Työmarkkinat tulee muuttuun ihan parin vuoden sisällä todella paljon. Olin yhdellä asiaa koskevalla luennolla ja trendi on jo nyt oikeasti se, että työelämästä poistuu enemmän porukkaa kuin mitä sinne menee. Kuitenkin 2010 mennessä tämä trendi tulee lisääntymään niin huomattavissa määrin, että sen tulee huomaamaan ihan konkreettisesti. Luennoitsija onnittelikin meitä, että meillä on edessä ihan loistava tilanne.  coolsmiley

Että mä en ainakaan jaksa synkistellä.  Smiley
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #117 : 18.11.2008 19:31:35 »

Tuuli Hiuksissa: Mies on nousu-Neitsyt ja kyyyllä tuo tutulta kuulostaa.. Smiley  Mies on  aurinko vaaka

NOUSEVA NEITSYT

Uteliaisuus, uusien asioiden oppiminen ja tietäminen sekä jatkuvan koulutuksen idea voidaan liittää nousevaan Neitsyeeseen. Tällä asemalla todella kannattaa
opiskella ja tutkia! Kokeilunhalu ja erilaisten tekniikoiden kehittäminen ovat nousevalle Neitsyelle omiaan - sinussa voi elää jonkinlainen käsityöläisyyden ideakin, ehkä olet kätevä käsistäsi, vaikket sitä työksesi tekisikään. Nousevasta Neistyestä sanotaan myös, että todennäköisesti hän näyttää ikäistään nuoremmalta vielä mummonakin/pappanakin - mikäs sen mukavampaa! - ja että hän suhtautuu maailmaan analyyttisesti ja asioita pohtien. Ajattele vaikkapa Ally McBealia, joka on erittäin nuorekas, suorastaan tyttömäinen sekä analysoiva, asioita pohtiva ja erittelevä nuori nainen. Välillä sinun tietysti kannattaa kiinnittää alituiseen analysointiin jonkin verran huomiota, etenkin, jos se kääntyy toistuvasti turhan kritiikin puolelle. Erityisesti itsekritiikki voi olla nousevalla Neitsyellä vahva, ja sellainen olisikin parempi kääntää hyödyksi rakentaviin projekteihin: opiskeluun, lukemiseen ja kirjoittamiseen.

Miekkonen on kyllä välillä oikea pilkunn**sija vailla vertaa.. Tuntuu, että mieheltä ei jää mikään huomaamatta ja silmät löytyy niin takaraivosta ku ahteristakin välillä.. Ja kaikkea havaittua yleensä kommentoidaan, ei aina niin rakentavaan tyyliin, vaikka mies tuskin tarkoittaa mitään sen vakavampaa - mutta koitas selittää se meikäläiselle.. Tongue  On muuten ahkera opiskelija, jolla tutkiminen ja opiskelu merkkaa paljon.

Onneksi ylitarkkuus kohdistuu vain tälle yhdelle alueelle, nimittäin mikään intohimoinen siisteysfriikki mies ei ole, aika laiska pikemminkin (no se on varmaan tuo  aurinko vaaka ..) ja kämppä välillä aika karussa kunnossa, kun herra ei jaksa siivota.. Ja oleskelee muutenkin aikasta rennosti vailla kummempia murheita.. No on tuo kuitenkin ahkerampi kuin minä ja järjestelykyky on parempi - mä nyt onnistun välillä kadottamaan itsenikin puhumattakaan muista tavaroista..!

En sanoisi, että herra on kovinkaan itsekriittinen, ei ainakaan näytä sitä päälle päin paljoa.. No välillä miettii kyllä ulkoasuaan ja viikonloppuna valitteli, kun on mahaakin tullut lisää ja herra nyt on niin läski mukamas (saakelin heinäkeppi se kyllä todellisuudessa on!  Grin ) jne.

Myös mun äiti ja yksi kaveri (ja ilmeisesti myös anoppi) ovat nousu-Neitsyitä. Kaikille on yhteistä semmoinen tietty asiallisuus, rauhallisuus (paitsi tälle kaverille, joka on  aurinko ja moninkertainen jouskari) sekä kriittisyys ja se pilkunn**siminen on tyypillistä näille kaikille..
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lizzy
Vieras
« Vastaus #118 : 18.11.2008 19:52:27 »

Mitä mieltä muuten olette, vaikuttaako kuumerkki nousevan merkin tulkintaan ja/tai nouseva kuumerkin ilmenemiseen?

Löysin tuolta dawnchildin linkistä tällaisen kuvauksen omasta yhdistelmästäni.

Cancer Rising and Moon in Pisces

Your Moon in Pisces expands your empathy and devotion to include not just your own immediate family, but all of life. You are a spiritual "mother" to many.

Voi miten, mykistävä tulkinta.  Huh smitten
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #119 : 18.11.2008 20:10:14 »

se oli siellä ihan lopussa kun otti ensin lisätietoa nouseva merkki ___ kohdalta ja selaa alas.

Hallitsijaplaneetta, sinähän sen sanoit! Kuu on ravun hallitseva planeetta, joten ilmankos toi kuu kalat kuvaa mua niin hyvin, ja toi koko yliherkkä kombinaatio, vaikka muuten oon aika tuli ihminen.
Sitä yhteensovittamista ja toimimaan saamista juu.
Nousu ja kuu toimii hyvin yhteen, mutta mites sitten ne muut  jousimies energiat...  crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15
  Tulostusversio  

Siirry: