Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksuaalisuus ja mielenterveys  (Luettu 165230 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #105 : 16.05.2007 12:07:20 »

Elämänilo, mistä tuota Aconitumia saisi, ehkä vieläpä suht. edullisestikin. Sopisi tämän hetken tunnelmiin.

Hei "Julietta"

Aconitum D30/C30 / D200/C200 saat Yliopiston apteekeista
- vahvuus ratkaisee;
- mitä korkeampi potenssi (laimennussude)
- sitä syvempi vaikutus henkisellä tasolla

Mistä homeopaattisia lääkeaineita saa?

Suomessa toimii useita homeopaattisia apteekkeja.
Yliopiston apteekit myyvät ja tilaavat
homeopaattisia lääkkeitä kautta maan.
Myös luontaistuotekaupoista saa
joitakin homeopaattisia lääkeaineita.
Esimerkiksi Helsingissä, Hakaniemen apteekin yhteydessä
toimiva Circlum Farmasia toimittaa tilauksesta
homeopaattisia lääkeaineita eri puolelle maata.

http://www.melilotus.fi/kysymykset.htm

smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #106 : 16.05.2007 12:20:17 »

Uskotko tosiaan noin Ardith? Minun sieluni lie nähnyt tarpeeksi moskaa 90-l alkupuolella ja nyt haluaa lähinnä nähdä kauneutta, niin näenkin, töissäkään ei noita negatiivisia luonteita tule vastaan; en ikäänkuin tarvitse sitä kokemusta, että kokisin hyvän tarpeeksi hyvänä (kontrasti). En siksi ymmärtänyt miksi eräs halusi väkisin nähdä kriisiä ja verta - en vaikka hän kuinka "tekisi hyvää". Rajansa kaikella. Sitäpaitsi minusta hän lähinnä halusi oppia kontrolloimaan tapahtumia, kun oli itse kokenut kovia. Vaikka miten kysyin, mikä sinua tähän pakottaa, olet vapaa mies, niin ei..

Minusta tällaisesta voi myös vetäytyä pois. Ainakin kun karmat maksettu.

Onko jokainen valinnut kokemuksensa todellakin.. näinhän väitetään.   Cool

No tuossa kauneutta haavoittuneille.

http://www.matton.fi/kuvat/cdt/flowers___plants/
« Viimeksi muokattu: 16.05.2007 13:10:12 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #107 : 16.05.2007 15:27:01 »

Mitä ne miehet pelkää siinä?  idiot2

Osa taas miespuolisista ystävistä on vähän
niin kuin liikaakin verenmaku suussa kostamassa tekijälle. idiot2

Tuli mieleen myös suojeluhalu. Uskoisin aikoinaan olleen miesten tehtävä suojella naisia vihollisilta, kuin myös näin taata syntyvien jälkeläisten olevan heidän omiaan  :Smiley Vaikka tästä nyt ei varmasti nyt ole kysymys... kuitenkin uskoisin tuon verenmaun nousevan varsin primitiivisistä aivojenosista.
Kuin myös saattaa jonkin sortin "syyllisyys" myös yleisellä tasolla olla takana. "Yksi meistä miehistä" on alentunut toimimaan näin... laitetaan se ruotuun... lynkkausmieliala - kosto, mahtavatko olla samaa syntyperää ja myös jotakin hyvin alkukantasta...?

Tuo jossakin täällä heitetty pohdinta toisen osapuolen ottamisesta... en tarkkaan nyt muista kuka ja missä, mutta tuli mieleeni, että miksi ihmeessä nämä asiat ovat näin päin? Eli mies "ottaa" naisen ja se tekee naisesta likaisen/huonon yms. Teknisesti siis jos mietitään, niin nainenhan "ottaa" tai "joutuu ottamaan" miehestä. Se vain, ettei naisella ole mahdollisuutta valikoida sisälle saatua tavaraa (niin kuin olen ymmärtänyt mm. sorsilla olevan?), tekee tietysti naisen tilanteen herkästi peruuttamattomaksi.
Onko se "ottaminen" sitten rajattu ottajan tunnekokemukseen -orgasmiin. Se on otettu nautinto?!  idiot2 Olenkin joskus heittänyt miehille, jotta miksi ei käsi siihen "pakko saada" tilanteeseen kelpaa? Vastausta en ole koskaan kuullut...
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #108 : 16.05.2007 19:50:54 »

Uskotko tosiaan noin Ardith?

Kyllä vain. Mitä enemmän elmästä vetäytyy, sitä vähemmän elää.  Smiley
Se mitä maailma antaa, minä otan. Kävi miten kävi ja tuli mitä tuli.  Grin Selitykseni on minulle sopiva, en kaipaa mitään sadan vuoden takaisia karmanvelkaselityksiä sillä sellaiset vievät minut pois tästä hetkestä (kokeiltu on). En elä vielä sellaisella ikuisuustasolla...  idiot2 ja ihan hyvä näin.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #109 : 16.05.2007 20:55:00 »

Elämästä vetäytyy? Puhuimme elämän pimeistä ja ahdistavista kokemuksista..  Cool miksi tämä vetäytymisasia tulee taas.. miksei voisi valikoida hyvää.. sinunko on ikäänkuin kaapattava kaikki mitä tulee.. miksi.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Triton
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #110 : 16.05.2007 23:58:36 »

Voisin oikeastaan itsekin kantaa korteni kekoon aiheesta edelliset elämät ja seksuaalinen väkivalta...

Mielikuvieni mukaan olin toiseksi edellisessä elämässäni nainen Intian seudulla, ja lapsena silloinen isäni mahdollisesti käytti minua hyväkseen. Myöhemmin minusta tuli tanssijatar ja prostituoitu, ja koska palkkioni palveluksistani oli useimmiten joku koru, en nykyisessä elämässäni oikein viihdy korujen kanssa. Lisäksi tunnen vastenmielisyyttä katsellessani jonkin pirun Kamasutra-kirjan kuvia jossa isokokoinen mies häärää pienikokoisen naisen kimpussa... No, sattuuhan sitä kaikenlaista, mutta tuossa elämässä minut jalkavaimokseen ottanut pikkuruhtinas jostain syystä ympärileikkautti tai paremminkin silvotutti minut, ja se todella vaivaa etten ole saanut tietää että miksi. Oliko se rangaistus vai jonkinlainen koe, vai mitä ihmettä?

Jossakin tuota elämää edeltäneessä elämässä olin juoppo kalastaja joka pahoinpiteli vaimoaan, enkä tiedä mitä kaikkea lienen lapsillenikin tehnyt. En muista, ehkä onneksi. Jokatapauksessa vaimoni suku kosti ja yritti hukuttaa minut mereen, mutta minut söikin hai...

Tuota elämää aiemmin taas on saattanut olla elämä jossa olin viikinki ja jossakin päin Venäjää tai peräti Siperiaa otin paikallisesta heimosta itselleni vaimon, joka jotenkin petti minut. Siitä hyvästä tapatin kaiketi hänen koko sukunsa, ja minulle jäi syvä inho ja katkeruus naisväkeä kohtaan, mikä ilmeisesti purkautui väkivallaksi tuossa kalastajan elämässä... Näin se piiri pieni pyörii.

Edellisimmässä elämässäni ennen nykyistä elämääni olin sitten katolinen munkki, ja on mahdollista että Intian elämäni loppupuolella ehdin vielä olemaan buddhalainen nunnakin. Että äärimmäisyydestä toiseen! Joskohan se tasapaino varsinkin seksuaalisuudessa vielä tässä löytyisi... Nykyisin pystyisin kuvittelemaan että tulevassa elämässä jättäisin kaikki ääri-ilmiöt sikseen, jos nyt edes ollenkaan tulen olemaan missään tekemisissä seksin kanssa, koska ei se nyt niin tärkeää ole kun koko maailmankaikkeus avautuu avoimena edessä...

smitten
« Viimeksi muokattu: 17.05.2007 00:00:11 kirjoittanut Triton » tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #111 : 17.05.2007 05:12:52 »

Tapaus Steiner koulun pihalta.
Vanhempi menee tutustumaan kyseiseen kouluun;
Hän näkee, että yhtä oppilasta kiusataan ja tönitään ja kysyy koulun opettajalta, että miksi ette puutu asiaan?
Steiner koulun opettajan vastaus oli tyynesti; "Emme puutu siihen, koska se voi olla karmaa"
 uglystupid2 knuppel2 crazy2
(OT sorry)  Wink

No joo, ääripäästä toiseen, mutta mitäpä jos;
minä kiusasin pienenä Miaa koska hän oli minun mielestäni hölmö, helppo ja arka... hiukan myöhemmin Kössi kiusasi minua kun minä olin hänen mielestään hölmö, helppo ja arka. Viitekehys vain muuttui - koulusta  toiseen. Mutta tällä kertaa hiljennyin ja ajattelinkin, että nyt muistan kuinka kiusasin Miaa ja olinpa hölmö kun huomasin kuinka pahalta minusta tuntui kun joku osoitti minut hölmöksi, helpoksi ja araksi ja päätin, että annan itselleni sen hölmön, helpon ja aran kuvanitsestäni anteeksi ja olenkin viisas, voimakas ja rohkea ketä kukaan ei tietenkään halua kiusata. Tälläistä kutsutaa henkiseksi kasvuksi tai vapautumiseksi joka katkaisee 'karman'/pelon kierteen. Huom...annnoin itselleni anteeksi.

Vaihtoehtoisesti olisin voinut tilata taas seuraavaan elämään vaikka Kössin ja Mian kanssa vastakkaiset asetelmat, mutta tällä antautumisella ja rakkaudenteolla(huom)itseäni kohtaan vapautin meidät kaikki tästä pinteen kierteestä.
« Viimeksi muokattu: 17.05.2007 05:18:16 kirjoittanut Theus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #112 : 17.05.2007 05:16:52 »

Että, pieniä ihmeitä... rakkauden pihneitä -runoili kerran Kaika-
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #113 : 17.05.2007 08:11:02 »

minä kiusasin pienenä Miaa koska hän oli minun mielestäni hölmö, helppo ja arka... hiukan myöhemmin Kössi kiusasi minua kun minä olin hänen mielestään hölmö, helppo ja arka. Viitekehys vain muuttui - koulusta  toiseen. Mutta tällä kertaa hiljennyin ja ajattelinkin, että nyt muistan kuinka kiusasin Miaa ja olinpa hölmö kun huomasin kuinka pahalta minusta tuntui kun joku osoitti minut hölmöksi, helpoksi ja araksi ja päätin, että annan itselleni sen hölmön, helpon ja aran kuvanitsestäni anteeksi ja olenkin viisas, voimakas ja rohkea ketä kukaan ei tietenkään halua kiusata. Tälläistä kutsutaa henkiseksi kasvuksi tai vapautumiseksi joka katkaisee 'karman'/pelon kierteen. Huom...annnoin itselleni anteeksi.

Vaihtoehtoisesti olisin voinut tilata taas seuraavaan elämään vaikka Kössin ja Mian kanssa vastakkaiset asetelmat, mutta tällä antautumisella ja rakkaudenteolla(huom)itseäni kohtaan vapautin meidät kaikki tästä pinteen kierteestä.
                  Kiss
 smitten Viisas olet smitten
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #114 : 17.05.2007 11:54:35 »

Elämästä vetäytyy? Puhuimme elämän pimeistä ja ahdistavista kokemuksista..  Cool miksi tämä vetäytymisasia tulee taas.. miksei voisi valikoida hyvää.. sinunko on ikäänkuin kaapattava kaikki mitä tulee.. miksi.

puhuin itseni kautta...

Theus ja Triton näinhän ne asiat on. Minä en usko kuitenkaan että asiat ovat JOKO/TAI vaan että on asioita jotka kumpuavat edellisistä elämistä - ja on asioita jotka kumpuavat tästä elämästä ja tiedostamattomasta.
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #115 : 17.05.2007 12:17:43 »

Kiitos Elämänilo! Sorry muut tällainen off-topic -juttu.

"Määräsin" jo itselleni pari rohtoa, mutta noita homeopaattisia valmisteita ei löytynyt keskustasta. Täytyypä mennä seikkailemaan Hakaniemeen. Kommentoin sitten tuolla vaihtoehtohoitojen puolella, miten vaikuttivat.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #116 : 17.05.2007 13:30:41 »

Ööh, topicin aihehan oli muu kuin tuo "metafoorani"...  :Smiley
Heh, ilmiömäisen mielenkiintoista nähdä, miten ihmiset reagoi, jos jokin näkökulma asettaa kyseenalaiseksi heidän ihanteitaan (joihin on ehkä jopa samaistettu minuuden kokeminen)
Tärkeintä näyttää olevan osoittaa (itselle), että mitään "hätää ei ole", kunhan saa ihanteet selitettyä itselle jotenkin takaisin.

Tuo viittaus Steiner kouluun, ei ollut oma kokemus, vaan kuultua ja minusta se toi oleellisen pointin ja näkökulman tämänkin topicin aiheeseen, jos osasi oivaltaa, mitä se kuvasi suhteutettuna tähän aiheeseen.
Älkää peljätkö, ei minun kirjoittamani voi viedä teidän ihanteita.
 smitten
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #117 : 17.05.2007 14:19:53 »

Inanna, ymmärsin, että ehkä alunperin halusit pikku kertomuksellasi osoittaa jotakin tähän topicin aiheeseen liittyvää, mutta tuodaksesi pointtisi esille, olisit voinut tehdä sen ehkä hieman harkitummalla tavalla?
hmm.. esimerkkisi, että jossakin koulussa kiusataan, ja siihen ei opettaja puutu perustellen, kuten sinä kerroit, voisi tapahtua missä tahansa, mutta, jostakin syystä, sinä nimenomaisesti halusit mainita sen Steiner-koulussa tapahtuneeksi.
Silloin, kun nimeää jonkin tietyn esim. henkilön, ihmisryhmän tai ajattelusuunnan tietynlaiseksi, saattaa luonnollisesti seurata, että erilaisia kokemuksia kyseisestä asiasta omaavat ottavat siihen noin niin kuin oikaisumielessä kantaa. Sellaisessa responssissa ei kai ole mitään ihmeteltävää?

Vai kaipasitko ehkä kuitenkin, jossain mielesi hämärillä perukoilla, reaktiota, josta voisit tehdä seuraavan päätelmäsi:
Heh, ilmiömäisen mielenkiintoista nähdä, miten ihmiset reagoi, jos jokin näkökulma asettaa kyseenalaiseksi heidän ihanteitaan (joihin on ehkä jopa samaistettu minuuden kokeminen)
Tärkeintä näyttää olevan osoittaa (itselle), että mitään "hätää ei ole", kunhan saa ihanteet selitettyä itselle jotenkin takaisin.
Tuon peilaaminen kertoo kyllä enemmän sinusta itsestäsi  coolsmiley

Mitä aiheen mukaisesti seksuaalisuuteen, mielenterveyteen, ja niiden karmallisuuteen tulee, vastauksessani (, jossa myös Steiner-koulua omien hyvien kokemusteni pohjalta puolustin) postaukseesi, tulee pointti mielestäni ihan selkeästi ilmaistuna:
Olemmehan me kaikki täällä opettelemassa elämistä;
maailmallisten mahdollisuuksien lakeja tutkien ja tulkiten,
kaikilla elämänosa-alueilla, jokainen.
Sekä:
(Steiner-)koulussa ymmärretään kyllä karmisia seikkoja
sekä yksilötasolla, että ihmisten välisissä suhteissa.
Ja mahdollisuudet sekä ymmärryskyky vuorovaikutuksellisille
tekniikoille niiden rakentavassa selvittelyssä on ihan jo opetusmetodien puitteissa.
Siinäpä taitaisi olla hyvä koulu meille kaikille  :Smiley

Mutta..
Jokaisen opettajan persoonan oma karmallinen vaihe voi silti olla vaikuttamassa -
ihmisiähän hekin vain ovat

Ja opettajia olemme kaikki toisillemme  Smiley

Älkää peljätkö, ei minun kirjoittamani voi viedä teidän ihanteita.
 smitten
Tämäkin pelko taitaa löytyä ihan sieltä omasta peilistäsi  Wink
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #118 : 17.05.2007 14:21:00 »

Suloista !  smitten
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Profiili