Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksuaalisuus ja mielenterveys  (Luettu 125991 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Freyja
Vieras
« Vastaus #105 : 15.05.2007 20:28:16 »

Kenelläkään naisella ei ole ollut mitään vaikeuksia
kuunnella yksityiskohtia tai nähdä vammoja
ystäväni mukaan.

Mitä ne miehet pelkää siinä?  idiot2

Osa taas miespuolisista ystävistä on vähän
niin kuin liikaakin verenmaku suussa kostamassa tekijälle. idiot2[/color]

Minullehan tuo siis on tapahtunut, triplana samalla kertaa. Ne miehet kenelle olen kertonut asiasta, raivostuvat koska eivät kestä että olen kohdannut jotain niin kamalaa. Samoin isäni, joka olisi halunnut tappaa miehet, joita ei koskaan ole saatu kiinni. Kait joku miehinen suojelunhalu?
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #106 : 15.05.2007 20:45:47 »

Toinen juttu tuli tuosta mieleen johdannaisena;
Ystäväni peseytyy suurin piirtein 4-5 kertaa päivässä tällä
hetkellä
, käyttää kaikenlaisia sisäisiä puhdistuskuureja
ja "myrkyttää" alapäätään erilaisin lääkevoitein ja kapselein,
vaikka hänellä ei enään ole mitään tulehdusta tms.

Hei "Sasha"

Homeopatiasta ystävättäresi saa apua,
jos hän itse sitä haluaa


*************


http://www.naturalmedicine.co.za/sajnm_main/article.php?story=20031016131722375

Rape

Aconitum is the first remedy to consider
in any situation of emotional or physical shock,
or after a great fright,
especially when there has been
the threat of death to the patient or others.
Often witnessing some frightful
event or the experience of sudden,
extreme pain is sufficient
to precipitate an aconite state.
The condition is often one of utter panic
or terror with intense anxiety and fear of death.

Thuja is for the sense of inferiority,
shame and the feeling of being soiled
and dirty after rape or any sexual abuse.

The need for this remedy is confirmed
if there is a frequent desire to wash the hands, bath or shower.


 smittenElämänilo  smitten
« Viimeksi muokattu: 15.05.2007 20:48:00 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #107 : 16.05.2007 00:38:28 »

Elämänilo, mistä tuota Aconitumia saisi, ehkä vieläpä suht. edullisestikin. Sopisi tämän hetken tunnelmiin.
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #108 : 16.05.2007 02:18:15 »

Lukiessani tätä ketjua minulle heräsi kysymys siitä miksi uhrit aina tuntevat syyllisyyttä tapahtuneesta?

Sehän on paradoksi.

Voisiko olla, että - jos karmaan on uskominen - raiskaus, tällä kertaa uhrin asemassa nostaa edellisten inkarnaatoiden tekojen seurausten tunteet pintaan? Eli alitajuisilla peloillamme(karma) tilaamme juuri ne kokemukset tähän elämäämme jotta voisimme antaa itsellemme vihdoin anteeksi.
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #109 : 16.05.2007 03:17:18 »

Karma voisi olla hyvinkin oiva selitys tähän, sillä minä en edelleenkään usko, että asiat tapahtuisivat sattumalta, vaikka vapaa tahto meillä onkin.

Oma raiskaukseni silloin 1700-luvulla juonsi juurensa 1600-luvun elämästäni, jossa katkeroiduin nuorena teinivaimona täysin välinpitämättömälle miehelleni. Emme olleet pitkään naimisissa, sillä mies loukkaantui eräällä metsästysmatkalla ja kuoli haavan tulehduttua pahoin. Kuolivuoteella hän pyysi itkien anteeksi tekojaan ja vastasin, että hän saa anteeksi, vaikka todellisuudessa anteeksi annosta ei ollut tietoakaan. Mies kuoli onnellisena ja autuaallisena uskoen siihen, että olin antanut anteeksi, mutta itse elin katkerana miehiä vihaten lopun elämääni.

1700-luvulla kävi niin, että asuntoomme murtautui kaksi naamioitunutta miestä, joista molemmat raiskasivat minut. Tulin kaiken kukkuraksi tästä raskaaksi tietämättä koskaan, kumpi miehistä oli lapsen isä. Silloinen aviomieheni suhtautui minuun ihan ymmärtäväisesti, mutta lapsi oli aina muistuttamassa tapahtumasta. En voinut muuta kuin antaa miehille anteeksi heidän tekonsa saadakseni mielen rauhan ja voidakseni rakastaa lastani.

Eli, kun en 1600-luvun elämässäni oppinut anteeksi antamista, peli heitettiin osaltani kovemmaksi, kunnes viimein opin sen. Raiskaus täytti tuossa elämässä kaikessa hirveydessään minun elämässäni hyvin suuren tehtävän.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #110 : 16.05.2007 07:35:36 »

Tapaus Steiner koulun pihalta.
Vanhempi menee tutustumaan kyseiseen kouluun;
Hän näkee, että yhtä oppilasta kiusataan ja tönitään ja kysyy koulun opettajalta, että miksi ette puutu asiaan?
Steiner koulun opettajan vastaus oli tyynesti; "Emme puutu siihen, koska se voi olla karmaa"
 uglystupid2 knuppel2 crazy2
(OT sorry)  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #111 : 16.05.2007 08:14:18 »

kaikki vaikuttaa kaikkeen..


Demi Moore

Birth Date:
November 11, 1962
Birth Place:
Roswell, New Mexico
Birth Sign:
Scorpio

Demi Moore discovered early in life the power of her sultry Scorpionic sex appeal, coupled with the quiet warmth and charm of her Taurus Moon and the romantic aura of her Pisces Ascendant. Abandoned by her biological father before she was born, she grew up in a dysfunctional home, with an alcoholic stepfather who abused her mother and forced the family to move roughly 40 times – not unusual for a child with a Sun-Moon opposition. At the first opportunity, she dropped out of high school to become an actress and started her career as a pin-up girl.

Her career began to blossom when she won the role of Jackie Templeton on the ABC soap opera, General Hospital. As a member of the famous Brat Pack, she was included in the youth-oriented films St. Elmo's Fire and About Last Night. She joined the ranks of the highest-paid actresses of all time in the mid-1990's with a string of box-office bombshells, including Ghost, A Few Good Men, Indecent Proposal, and Disclosure. Demi also took a big chance with her public image by posing pregnant and nude on the cover of Vanity Fair. Her most recent film is Emilio Estevez's Bobby...
« Viimeksi muokattu: 16.05.2007 13:23:46 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Freyja
Vieras
« Vastaus #112 : 16.05.2007 09:22:17 »

Minä uskon, että tämän elämäni aikan joudun vain näkemään kaiken rumuuden tästä maailmasta. Tulkintojen mukaan olisin elänyt hyvin hyvin suojattua elämää, joten sieluni on päättänyt nähdä elämästä toisen puolen. Ihan ok, joskin hiukka rankkaa  buck2  Grin
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #113 : 16.05.2007 09:28:56 »

Tapaus Steiner koulun pihalta.
 uglystupid2 knuppel2 crazy2
coolsmiley
Steiner-koulussa ymmärretään kyllä karmisia seikkoja
sekä yksilötasolla, että ihmisten välisissä suhteissa.
Ja mahdollisuudet sekä ymmärryskyky vuorovaikutuksellisille
tekniikoille niiden rakentavassa selvittelyssä on ihan jo opetusmetodien puitteissa.
Jokaisen opettajan persoonan oma karmallinen vaihe voi silti olla vaikuttamassa -
ihmisiähän hekin vain ovat  Smiley
Koko koulua tuskin silti tarvitsee korostaen leimata? Huh

Olemmehan me kaikki täällä opettelemassa elämistä;
maailmallisten mahdollisuuksien lakeja tutkien ja tulkiten,
kaikilla elämänosa-alueilla, jokainen.
 angel
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #114 : 16.05.2007 13:07:20 »

Elämänilo, mistä tuota Aconitumia saisi, ehkä vieläpä suht. edullisestikin. Sopisi tämän hetken tunnelmiin.

Hei "Julietta"


Aconitum D30/C30 / D200/C200 saat Yliopiston apteekeista
- vahvuus ratkaisee;
- mitä korkeampi potenssi (laimennussude)
- sitä syvempi vaikutus henkisellä tasolla

Mistä homeopaattisia lääkeaineita saa?

Suomessa toimii useita homeopaattisia apteekkeja.
Yliopiston apteekit myyvät ja tilaavat
homeopaattisia lääkkeitä kautta maan.
Myös luontaistuotekaupoista saa
joitakin homeopaattisia lääkeaineita.
Esimerkiksi Helsingissä, Hakaniemen apteekin yhteydessä
toimiva Circlum Farmasia toimittaa tilauksesta
homeopaattisia lääkeaineita eri puolelle maata.

http://www.melilotus.fi/kysymykset.htm


 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #115 : 16.05.2007 13:20:17 »

Uskotko tosiaan noin Ardith? Minun sieluni lie nähnyt tarpeeksi moskaa 90-l alkupuolella ja nyt haluaa lähinnä nähdä kauneutta, niin näenkin, töissäkään ei noita negatiivisia luonteita tule vastaan; en ikäänkuin tarvitse sitä kokemusta, että kokisin hyvän tarpeeksi hyvänä (kontrasti). En siksi ymmärtänyt miksi eräs halusi väkisin nähdä kriisiä ja verta - en vaikka hän kuinka "tekisi hyvää". Rajansa kaikella. Sitäpaitsi minusta hän lähinnä halusi oppia kontrolloimaan tapahtumia, kun oli itse kokenut kovia. Vaikka miten kysyin, mikä sinua tähän pakottaa, olet vapaa mies, niin ei..

Minusta tällaisesta voi myös vetäytyä pois. Ainakin kun karmat maksettu.

Onko jokainen valinnut kokemuksensa todellakin.. näinhän väitetään.   Cool

No tuossa kauneutta haavoittuneille.


http://www.matton.fi/kuvat/cdt/flowers___plants/
« Viimeksi muokattu: 16.05.2007 14:10:12 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #116 : 16.05.2007 16:27:01 »


Mitä ne miehet pelkää siinä?  idiot2

Osa taas miespuolisista ystävistä on vähän
niin kuin liikaakin verenmaku suussa kostamassa tekijälle. idiot2

Tuli mieleen myös suojeluhalu. Uskoisin aikoinaan olleen miesten tehtävä suojella naisia vihollisilta, kuin myös näin taata syntyvien jälkeläisten olevan heidän omiaan  :Smiley Vaikka tästä nyt ei varmasti nyt ole kysymys... kuitenkin uskoisin tuon verenmaun nousevan varsin primitiivisistä aivojenosista.
Kuin myös saattaa jonkin sortin "syyllisyys" myös yleisellä tasolla olla takana. "Yksi meistä miehistä" on alentunut toimimaan näin... laitetaan se ruotuun... lynkkausmieliala - kosto, mahtavatko olla samaa syntyperää ja myös jotakin hyvin alkukantasta...?

Tuo jossakin täällä heitetty pohdinta toisen osapuolen ottamisesta... en tarkkaan nyt muista kuka ja missä, mutta tuli mieleeni, että miksi ihmeessä nämä asiat ovat näin päin? Eli mies "ottaa" naisen ja se tekee naisesta likaisen/huonon yms. Teknisesti siis jos mietitään, niin nainenhan "ottaa" tai "joutuu ottamaan" miehestä. Se vain, ettei naisella ole mahdollisuutta valikoida sisälle saatua tavaraa (niin kuin olen ymmärtänyt mm. sorsilla olevan?), tekee tietysti naisen tilanteen herkästi peruuttamattomaksi.
Onko se "ottaminen" sitten rajattu ottajan tunnekokemukseen -orgasmiin. Se on otettu nautinto?!  idiot2 Olenkin joskus heittänyt miehille, jotta miksi ei käsi siihen "pakko saada" tilanteeseen kelpaa? Vastausta en ole koskaan kuullut...
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #117 : 16.05.2007 20:50:54 »

Uskotko tosiaan noin Ardith?

Kyllä vain. Mitä enemmän elmästä vetäytyy, sitä vähemmän elää.  Smiley
Se mitä maailma antaa, minä otan. Kävi miten kävi ja tuli mitä tuli.  Grin Selitykseni on minulle sopiva, en kaipaa mitään sadan vuoden takaisia karmanvelkaselityksiä sillä sellaiset vievät minut pois tästä hetkestä (kokeiltu on). En elä vielä sellaisella ikuisuustasolla...  idiot2 ja ihan hyvä näin.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #118 : 16.05.2007 21:55:00 »

Elämästä vetäytyy? Puhuimme elämän pimeistä ja ahdistavista kokemuksista..  Cool miksi tämä vetäytymisasia tulee taas.. miksei voisi valikoida hyvää.. sinunko on ikäänkuin kaapattava kaikki mitä tulee.. miksi.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #119 : 17.05.2007 00:58:36 »

Voisin oikeastaan itsekin kantaa korteni kekoon aiheesta edelliset elämät ja seksuaalinen väkivalta...

Mielikuvieni mukaan olin toiseksi edellisessä elämässäni nainen Intian seudulla, ja lapsena silloinen isäni mahdollisesti käytti minua hyväkseen. Myöhemmin minusta tuli tanssijatar ja prostituoitu, ja koska palkkioni palveluksistani oli useimmiten joku koru, en nykyisessä elämässäni oikein viihdy korujen kanssa. Lisäksi tunnen vastenmielisyyttä katsellessani jonkin pirun Kamasutra-kirjan kuvia jossa isokokoinen mies häärää pienikokoisen naisen kimpussa... No, sattuuhan sitä kaikenlaista, mutta tuossa elämässä minut jalkavaimokseen ottanut pikkuruhtinas jostain syystä ympärileikkautti tai paremminkin silvotutti minut, ja se todella vaivaa etten ole saanut tietää että miksi. Oliko se rangaistus vai jonkinlainen koe, vai mitä ihmettä?

Jossakin tuota elämää edeltäneessä elämässä olin juoppo kalastaja joka pahoinpiteli vaimoaan, enkä tiedä mitä kaikkea lienen lapsillenikin tehnyt. En muista, ehkä onneksi. Jokatapauksessa vaimoni suku kosti ja yritti hukuttaa minut mereen, mutta minut söikin hai...

Tuota elämää aiemmin taas on saattanut olla elämä jossa olin viikinki ja jossakin päin Venäjää tai peräti Siperiaa otin paikallisesta heimosta itselleni vaimon, joka jotenkin petti minut. Siitä hyvästä tapatin kaiketi hänen koko sukunsa, ja minulle jäi syvä inho ja katkeruus naisväkeä kohtaan, mikä ilmeisesti purkautui väkivallaksi tuossa kalastajan elämässä... Näin se piiri pieni pyörii.

Edellisimmässä elämässäni ennen nykyistä elämääni olin sitten katolinen munkki, ja on mahdollista että Intian elämäni loppupuolella ehdin vielä olemaan buddhalainen nunnakin. Että äärimmäisyydestä toiseen! Joskohan se tasapaino varsinkin seksuaalisuudessa vielä tässä löytyisi... Nykyisin pystyisin kuvittelemaan että tulevassa elämässä jättäisin kaikki ääri-ilmiöt sikseen, jos nyt edes ollenkaan tulen olemaan missään tekemisissä seksin kanssa, koska ei se nyt niin tärkeää ole kun koko maailmankaikkeus avautuu avoimena edessä...

 smitten
« Viimeksi muokattu: 17.05.2007 01:00:11 kirjoittanut Triton » tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: