Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lauta (Ouija-lauta) tai mikä lie...  (Luettu 47978 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ozzette
Vieras
« : 15.12.2005 19:06:19 »

En ainakaan löytänyt tästä aiheesta kirjoitetun...
Eli pari vuotta sitten v. 2003 olin siskoni ja parhaan ystäväni kanssa Minä olen-messuilla. Sielläpä sitten osui eräässä myyntikojussa silmään tällainen lauta,jolla voi ottaa yhteyttä ns. henkimaailmaan. Siinä sitten kävi niin,että jäin siihen aivan totaalisen koukkuun. En juuri muuta vapaa-ajalla tehnytkään,kun YKSIN kotona sen kanssa touhusin. JA HUONOSTI KÄVI !! Se nimittäin toimii... !!

Ensiksi aloin laudan kautta saamaan hienoja elämänohjeita yms. Mukamas omat suojelusenkelini olivat kanssani yhteydessä. Sitten rupesikin tulemaan TÄYSIN päinvastaista. Saatana ilmestyi seuraani jatkuvasti... Sain uhkauksia, käskyjä, pelotuksia ja rupesi myös tapahtumaan outoja... Siinä kävi sitten niin, että en enää edes tarvinnut koko lautaa, vaan rupesin IHAN JATKUVASTI kuulemaan ääniä omassa päässäni. Joko muka enkeleiden tai Jumalan, taikka sitten saatanan. Elin kammottavissa peloissa ja harhoissa, enkä tiennyt mistään mitään. Mikä on totta, mikä harhaa yms. Lisäksi rupesin saamaan fyysisiäkin tuntemuksia. Eräänä päivänä sitten siskoni miehineen vei minut Jorvin päivystykseen ja jouduin suoraan suljetulle psykiatriselle osastolle. Olin mieleltäni aivan sekaisin !! Sen jälkeen olin pitkään myös avo-osastolla. Eli halusin vain kertoa tämän varoitukseksi niille, jotka suunnitelleet kokeilevansa tuollaista lautaa. Älkää tehkö sitä !! Minulla meni mielenterveys osittain sen takia. Sen jälkeen en enää KOSKAAN ole sotkeutunut henkimaailman asioihin ! Elelen vain täällä maan päällä ihan tavallisena pulliaisena. En ole tuollaiseen LAINKAAN valmis !! Ihmettelenpä vain sitäkin, että kenen on vastuu...?? Miten tuollaisia yleensä edes on myynnissä...? Kaipa vastuu sekä myyjillä, että ostajilla. Vai mitä olette mieltä ? Onneksi nuo elämäni hirveimmät kauhut takana ja nyt kaikki hyvin !  smitten
« Viimeksi muokattu: 15.12.2005 19:13:04 kirjoittanut Ozzette » tallennettu
Ivan
Vieras
« Vastaus #1 : 15.12.2005 19:16:38 »

Ehkä se lauta oli vain oman mielesi välikappale?
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #2 : 15.12.2005 19:18:25 »

Ihmiset menevät tiettävästi lähes väistämättä kyseisestä laudasta sekaisin.  Shocked Minäkin valvoin kerran yhden yön sillä leikkiessäni, kaverikin testasi ja toimihan se. Selvitimme toimintaperiaatteen ja todettiin että ihan jees. Ei oikeasti sen kummempi juttu. :Smiley
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #3 : 15.12.2005 19:35:25 »

Eihän nyt toki lauta noita ilmiöitä tee, vaan oma alitajunta projisoi ne 'laudan kautta' mieleen....
Usko ja luottamus edes alitajuisella tasolla, että jokin esine voi tuollaista tehdä, mahdollistaa sen tapahtumisen.

Toivottavasti kuitenkin olet toipunut hyvin kokemuksesta!
Varmasti kovin opettavainen ja kasvattava kuitenkin lopun viimeksi.
Toiset kokee tuon saman paljon hitaamassa tahdissa projisoiden alitajuntansa ja emootioidensa maailmaa pikkuhiljaa ulkopuolelleen. Milloin mihinkin .
 smitten
tallennettu
Margit
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #4 : 15.12.2005 20:15:55 »

Hei Ozzette !

Ymmärrän sinulle tapahtuneet asiat hyvin.
Kokemuksesi on ollut varmasti rankka ja olet varmasti henkisesti järkyttynyt kokemustasi.

Kaikella kunnioituksella toisia kirjoittajia kohtaan, sanon vain sen, ettei kukaan voi ymmärtää sen kokemuksen vahvuutta mikä tästä on seurannut, jos ei itse sitä koe.

On olemassa voimia, joita ei voi nähdä, ei voi todistaa, mutta ne voi kokea.

Ozzette, kun pelko tai tuntemukset tulevat, rukoile ja kutsu auttajia.
Laudan kanssa pelatessa täytyisi muistaa suojata itsensä pahoilta hengiltä.

Kyllä ne jättävät sinut rauhaan, eivätkä tule takaisin, älä anna pelolle valtaa, sitä ne haluavat.
Rukouksilla on mahtava voima. angel angel angel

Sielun Rauhaa sinulle Ozzette.

Margit
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #5 : 15.12.2005 20:43:06 »

Lainaus
Kaikella kunnioituksella toisia kirjoittajia kohtaan, sanon vain sen, ettei kukaan voi ymmärtää sen kokemuksen vahvuutta mikä tästä on seurannut, jos ei itse sitä koe.

Hmm..tällaisia kokemuksia voi käydä läpi ilman kyseistä lautaakin.
Alitajunta ei tarkoita, että se olisi jotain muuta/eriä kuin 'itsen ulkopuolelta kuuluneet äänet, tuntemukset ja näyt'..... sillä kaiken me projisoimme tietyllä tapaa itsestämme käsin...kaiken emotionaalisia kokemuksia tuottavat kokemukset.

En usko, että kukaan mitenkään ainakaan vähätteli kokemuksen rajuutta.
 smitten
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #6 : 15.12.2005 21:20:03 »

Sitä lautaa on kuitenkin ollut hauska tutkia. Smiley
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #7 : 15.12.2005 22:12:14 »

angel Yes !! Kyllä olen TODELLAKIN ajan kanssa päässyt hirveästä kokemuksestani yli ! Ja kun eräs mies rukoilikin puolestani kun tuo "peikko" vielä ahdisti ja vaivasi,niin VAPAUDUIN !!  Grin Aloin itkeä ja tunsin erittäin voimakkaasti,että minun EI ENÄÄ KOSKAAN tarvitse pelätä MITÄÄN,eikä KETÄÄN !! Mahtava vapautumisen,varmuuden ja voiman tunne !
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #8 : 15.12.2005 22:14:42 »

Hienoa!
Uskon että sinulle on tapahtunut jotaintuon prosessin/kokemuksen aikana!  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 16.12.2005 00:52:25 »

angel Yes !! Kyllä olen TODELLAKIN ajan kanssa päässyt hirveästä kokemuksestani yli ! Ja kun eräs mies rukoilikin puolestani kun tuo "peikko" vielä ahdisti ja vaivasi,niin VAPAUDUIN !!  Grin Aloin itkeä ja tunsin erittäin voimakkaasti,että minun EI ENÄÄ KOSKAAN tarvitse pelätä MITÄÄN,eikä KETÄÄN !! Mahtava vapautumisen,varmuuden ja voiman tunne !
Näinhän se on ja rukouksissa on voimaa.  Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #10 : 16.12.2005 13:42:44 »

Heippa!

On ihan hirmuisen surullista, että Ouija-lautaa ei koskaan oteta vakavissaan! Olen käsittänyt, että se on taitamattomissa käsissä hyvinkin vaarallinen laite, jos sitä ei osata käyttää oikein.

Sanoisin, että missä tahansa kanavoinnissa, tuli se sitten laudan kautta tai suoraan päähän telepaattisesti, pätee muutamia sääntöjä ja ohjeita, joilla voidaan varmistaa oma turvallisuus. Itse uskon siihen, että ouija-lauta ei välttämättä heijasta vain omaa sisintämme vaan myös toimii kanavana Toiselle Tasolle (se miksi juuri ouija-lauta toimii niin hyvin kanavointivälineenä, en tiedä. Olen miettinyt sitä useasti). Toinen Taso on henkien taso ja esimerkiksi ilkeät ihmiset saattavat jatkaa ilkeilyään sieluinakin. Lisäksi on alemman tason henkiolentoja, joista on todella huvittavaa pelotella ihmisiä mm. julistamalla, että "Heippa, Saatana/joku muu paha demoni täällä, nyt sielusi on minun!"

Ensiksikin lauta tulisi siunata. Päästä huoneeseen luonnon valoa avaamalla ikkunaverhot. Suosittelen polttamaan suitsukkeita/kynttilöitä, se kohottaa energitoita hyvään suuntaan (jasmiini on erityisen puhdistava). Tee maadoitus ennen kuin aloitat (kuvittele, miten selkärangastasi kasvaa valopilari aina maan keskipisteeseen asti) ja pyydä suojellusta esimerkiksi arkkienkeli Michaelilta.

Heti kun lauta alkaa toimia ja saat yhteydenoton, vannota tulija Jumalan nimeen. Kysy siltä, kuka hän on ja käske häntä toistamaan perässäsi "Minä vannon Jumalan nimeen olevani se joka olen". Sanotaan, että alemman värähtelytason henget eivät voi vannoa Jumalan nimeen.

Suosittelen siis varovaisuutta. Tiedän tuttavapiirini kokemuksista, että yhteys Toiselle Tasolle on erittäin helppoa avata mm. Ouijan avulla, mutta sen avatun oven sulkeminen ei enää luonnistukaan niin helpolla...
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #11 : 16.12.2005 15:03:57 »

Lainaus
Sanoisin, että missä tahansa kanavoinnissa, tuli se sitten laudan kautta tai suoraan päähän telepaattisesti, pätee muutamia sääntöjä ja ohjeita, joilla voidaan varmistaa oma turvallisuus. Itse uskon siihen, että ouija-lauta ei välttämättä heijasta vain omaa sisintämme vaan myös toimii kanavana Toiselle Tasolle (se miksi juuri ouija-lauta toimii niin hyvin kanavointivälineenä, en tiedä. Olen miettinyt sitä useasti). Toinen Taso on henkien taso ja esimerkiksi ilkeät ihmiset saattavat jatkaa ilkeilyään sieluinakin. Lisäksi on alemman tason henkiolentoja, joista on todella huvittavaa pelotella ihmisiä mm. julistamalla, että "Heippa, Saatana/joku muu paha demoni täällä, nyt sielusi on minun!"

Kerronpa tähän oman näkemykseni oman kokemukseni pohjalta.
Ensinnäkin nämä ns.toiset tasot, ovat myös mielellemme heijasteita omasta sisimmistämme ja sen eri tasoista.
Ja kanava on ns.mielemme johdin/linkki sisäiseen maailmaamme.
Ns.henkiset tasot eivät ole taivaissa ja avaruudessa, vaan sisimmissämme. Kaikki käsitteellinen teoria, joka siitä on kerrottu, on teoreettinen ja käsitteellinen ilmaus sille, mitä emme vielä ole sisimmästämme löytäneet ja ymmärtäneet ja joskus jopa hyväksyneet. Niin ns.'hyvässä ja pahassa'.

Todellisuudessa ja tässä hetkessä ei ole olemassa mitään ilkeitä sieluja, eikä hyviä sieluja. Nekin ovat heijasteita sisimmistämme. ns astraalitason juttuja eli suomeksi sanottuna alitajunnan emotionaalisia heijasteita mielen maailmaan ja sitä kautta kokemuksiksi. Hengellisyyden ja olevaisuuden viemistä mielen tasolle, eli kaksijakoisuuteen. Hienompivaraista/säkeistä oman mielen, pelkojen ja halujen kaksijakoisuuden heijastumaa.
Tämä kaikki on mielentason spekulointia ja sen kautta asioiden ymmärtämistä.
Nämä kaikki ovat sidottuja aikaan.

Sisällämme on myös puhdas olevaisuus ja sitä ei koe ajassa, ei sitten millään kommervinkillä. Se on puhdas kokemus.

Ilman avaruutta ei ole aikaa ja päinvastoin.

Eikä tämä ole tullut skeptisyyden taikka epäluuloisuuden kautta näkemyksekseni, vaan kokemuksen kautta.
Olen minäkin noihin maailmoihin tutustunut, mutta toin ne sieltä 'alas' itseeni, tähän hetkeen, tähän todellisuuteen ja osaksi omaa itseäni.
Nyt ne ei poukkoile vapaana ulkopuolellani luoden mieleni pelkojen ja halujen mukaan kokemusmaailmaani, vaan näen niiden lävitse.

Kuten joku viisas joskus sanoikin; "Kun kohtaat Buddhan, tapa se!"

En kuitenkaan mitenkään väitä, että olisit väärässä tai minun näkemykseni olisi oikeampi, mutta tämä on siis toisesta suunnasta katsottuna tällaista.
 smitten Cheesy
tallennettu
Shine_S
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #12 : 16.12.2005 17:06:02 »


Suosittelen siis varovaisuutta. Tiedän tuttavapiirini kokemuksista, että yhteys Toiselle Tasolle on erittäin helppoa avata mm. Ouijan avulla, mutta sen avatun oven sulkeminen ei enää luonnistukaan niin helpolla...

Onko jotain suositeltavia tapoja millä sen saisi suljettua?
tallennettu

Nousu Neitsyt, Aurinko Oinas, Kuu Rapu, Merkurius Kalat, Venus Härkä, Mars Kauris
Ozzette
Vieras
« Vastaus #13 : 16.12.2005 18:54:15 »

Kiitokset vaan neuvoista, kommenteista, mielipiteistä !
Mun iso ongelma tuolloin 2003 olikin se, etten osannut oikealla tavalla suojata itseäni. LUULIN osaavani... Ja juuri tuokin, että kun portti henkimaailmaan avattu, sitä on TODELLA vaikea sulkea. Luojan kiitos, pääsin irti kaikesta tuosta helvetistä !! Tuo lautahan hajotettiin ja hävitettiin perusteellisesti, kun kävi niin huonosti. Hölmö, mikä hölmö...  idiot2 Tai sanotaanko ainakin tietämätön/kokematon...
tallennettu
riittali1
Vieras
« Vastaus #14 : 16.12.2005 21:42:32 »

Myöskin automaattikirjoitus on vaarallista, ellei osaa suojautua,
      ja yleensäkin oma yhteyden-otto ja toivomus päästä yhteyteen
      henkien kanssa.
      Tässäpä pieni ote Minä Olen-lehden 5/2005 kirjoituksesta
      " Apua ongelmiin joista muu yhteiskunta vaikenee:
      Yksi merkillepantava ongelma ovat henkitasoilta käsin tapahtuva
      häirintä ja jo kehonsa jättäneiden ihmishenkien takertuminen
      herkkien ihmisten energiakenttään ..."
      Rajatiedon auttava puhelin avoinna 24 t/vrk (puh. poistettu)
      Kaikkea hyvää sinulle, joka olet tällaista kokenut, ja onneksi
      siitä selvinnyt.
      Tapio Kaitaharju on kirjoittanut henkimaailmasta melkoisen kirjon
      omien kokemuksiensa perusteella kansien väliin... Smiley Smiley Smiley
« Viimeksi muokattu: 26.03.2006 04:58:58 kirjoittanut Annikki* » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: