Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lauta (Ouija-lauta) tai mikä lie...  (Luettu 47973 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #30 : 18.12.2005 03:18:30 »

Lisään tähän vielä että se alkuperäinen ouija-lauta on todella alkeellinen kapistus verrattuna nykyaikaisiin tietokoneohjelmaversioihin.  :Smiley
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #31 : 18.12.2005 13:27:33 »

Tarkemmin kerrottuna jouduin psykoosiin, kun laudan kanssa "pelleilin".
Mutta muuten en enää koskaan halua palauttaa mieleen noita kauhunhetkiä, joita asunnossani koin... Ne ovat LOPULLISESTI historiaa ! Oli fyysisiä tuntemuksia, ääniä, hajuja yms... SE SIITÄ !! Nyt OLEN VAPAA !! angel
Niin, ja vaikka kauhuelokuvien ystävä olenkin, niin ne jotka tietävät elokuvan Manaaja, niin kokemukseni samankaltaisia... ELI KARSEAA !! En pitkään, pitkään aikaan pystynyt katsomaan tuota elokuvaa... MUTTA NYT OLEN SIIS VAPAA !!  angel
Niin  Smiley eli loppujen lopuksi siunaukseksi oli sekin kokemus!  smitten smitten smitten
tallennettu

Ozzette
Vieras
« Vastaus #32 : 18.12.2005 13:41:55 »

Juuri niin, Christian ! Elämän kaikki koettelemuksetkin on opittava ottamaan vastaan ja kestämään, vaikka välillä tuntuukin vaikealta ja epäoikeudenmukaiselta. Kyllä KAIKKI kokemukset kasvattavat. Hyvää päivänjatkoa ja joulunodotusta kaikille !  smitten
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 18.12.2005 16:20:15 »

Jos vaikka haamuja olisikin olemassa.
Tai jotain muita. Eikö heidän voisi antaa olla ongelmiensa kanssa
ihan rauhassa? On heilläkin kait selvitettävää ilman meitäkin...
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #34 : 30.12.2005 21:19:04 »

Itsellä sellainen kuva asiasta kuin asiasta.. nyt tästä, että jos jokin asia jotenkin kuitenkin, ei sitä kannata kokeilla...ainakaan sillä hetkellä. Kaikkien mielenterveys ei kestä tälläisiä asioita! Ei ainakaan omani tällä hetkellä. Jotenkin tämä asia ei tunnu hyvältä ollenkaan !! en aio kokeilla .... !
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #35 : 30.12.2005 22:01:39 »

Käytin itse juuri äsken. Hyvinhän tämä toimii, menen kohta ulos testaamaan pitävätkö vastaukset paikkansa. Smiley
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #36 : 31.12.2005 13:46:27 »

Käytin itse juuri äsken. Hyvinhän tämä toimii, menen kohta ulos testaamaan pitävätkö vastaukset paikkansa. Smiley

Hiljan TV2:lta tulleessa spiritismi-showssa mentaali
taikuri Derren Brown selitti, mihin laudan toiminta
perustuu (ideomotorinen suggestio, tjsp). "Itsemurhan
tehnyt" Jane, jonka "henkeen" ohjelmassa otettiin
ouija-laudoitse yhteys, käveli ohjelman lopussa
tapaamaan koekaniineja, jotka olivat likimain paniikissa
kaiken ohjelmassa tapahtuneen "yliluonnollisen"
johdosta.

http://www.derrenbrown.co.uk/
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #37 : 31.12.2005 15:22:18 »

Laudan käyttöä helpottaa muuten kummasti kun ei usko henkiin. :Smiley
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #38 : 14.01.2006 23:25:25 »

Heh... Ehkäpä itse sitten olen liian hyväuskoinen,kun uskoin laudastakin melkein kaikkeen... No AINAKIN kokematon ja oikealla tavalla suojaamaton. Sain mitä ihmeellisempiä viestejä,että olen jotain erityistä,olen muka uusi Kastaja,kuten Johannes. Sekä,että minulle on annettu käsillä parantamisen lahja. Kyllä minua räyhähenget huijasivat ja vedättivät ihan mielin määrin. Saivat minut tekemään kaikkea ihan älyvapaata !! Makasin kerran monia tunteja LIIKKUMATTA ja LIIKAHTAMATTA sohvallani,hyvä kun uskalsin hengittääkään... Minulle kun sanottiin,että niin PITÄÄ tehdä. Kuului kuulemma suureen valmisteluuni... Ja MISSÄÄN NIMESSÄ ei kuulemma saanut avata silmiä,vaikka mitä ympärillä/minussa tapahtuisi. Noh,tunsin ikäänkuin olisin lennellyt jossain sfääreissä tms. kun korvissani kuului huminaa ja tuulenvire kävi ympärilläni. Lopuksi sain lisäksi hirmuisia orgasmeja... Se oli TODELLA kauhea ja pelottava kokemus ! Kissanikin jossain vaiheessa nuoli minua collegepuserostani... Oli VARMASTI hädissään sekin ! Minulla oli myös paljon muita tuntemuksia päässäni,munuaisissani,sydämessäni... Ja JATKUVASTI äänet hälisivät ja käskivät päässäni. Unirytmit,syöminen ja KAIKKI ETENKIN päänuppini menivät IHAN sekaisin !! Jouduin kuten kerroin psykoosiin ja suljetulle psykiatriselle osastolle. En tiennyt mistään mitään ! Mikä ON harhaa ja mikä totta... Noh,eipä kai oppi ojaan kaada ja vahingosta viisastuu... Ja JÄLLEEN !! Nykyään OLEN VAPAA ja NIIN onnellinen kuin vain ahdingossani olla voin !  smitten  Cheesy
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #39 : 14.01.2006 23:59:47 »

Niin,tuo kaikkihan minullakin tapahtui jo tosiaan alkuvuodesta 2003. Eli n. kolmisen vuotta meni siihen,että noista kokemuksistani vapauduin ja täysin eroon pääsin !  smitten  Cheesy  angel Ja oivalsin senkin,että saatoin olla JOPA hengenvaarassa. Nyt täällä maan päällä "tavallisena tallaajana"...  laugh
« Viimeksi muokattu: 15.01.2006 00:03:20 kirjoittanut Ozzette » tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #40 : 15.01.2006 10:45:31 »

coolsmiley
                Omat vaaransa siinä on, jos antaa Hengen tai Kehon viedä !


               
« Viimeksi muokattu: 19.01.2006 23:26:56 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
zanah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32

"only innosence can save the world..."


Profiili
« Vastaus #41 : 20.01.2006 18:10:18 »

kylmä hiki virtaa kun luen kirjoitustasi...! asiat mistä puhuit kuulostaa liiankin tutuilta sillä erotuksella, että minun osaltani helvetti ei ole vielä ohi! henget on karkoitettu aikoja sitten, mutta vainoaminen jatkuu... sitä sanotaan että kun henki karkoitetaan manalaan se käy sieltä etsimässä kuusi vahvempaa henkeä ja palaa.. siltä musta tuntuukin!!! olen täysin epätoivossa ja sietokykyni rajoilla!!! olen yrittänyt hakea apua eri tahoilta, mutta mikään ei ole auttanut... olen niin kyllästynyt painajaisiin, ääniin, varjoihin, tuskaan ja pelkoon! ole kiltti ja ota yhteyttä, jos vain osaat auttaa?!

"... there`s a constaint feeling someone`s allways there..."
tallennettu
Felisia
Vieras
« Vastaus #42 : 21.01.2006 00:01:23 »

Kai sä rikoit sen laudan millä leikit?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #43 : 21.01.2006 00:21:06 »

Hei Zanah!
Ikävää ja varmasti todella rankkaa, että olet kokenut vastaavaa.  Sad En tiedä auttaako tämä juuri tällä hetkellä, mutta voin vakuuttaa että kaikesta kokemastasi huolimatta olet TÄYSIN TURVASSA. Sinua ei loppuen lopuksi voida vahingoittaa mitenkään pysyvästi.

Oletko varmasti kokeillut kaiken? Käynyt esim. jollain parantajalla, diakonin juttusilla tms.?

Vaikkei mikään olisi tähän mennessä auttanut : Rukoile ja pyydä apua ja suojelusta. Kyllä sinä sitä saat, koita vain jaksaa. Apu tulee aikanaan. Voimia sinulle ja paljon rakkautta ja valoa!!! LUOTA, ETTÄ APUA ON TULOSSA. Minä näen sen... [/color]  smitten angel
« Viimeksi muokattu: 21.01.2006 00:22:58 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #44 : 21.01.2006 21:31:59 »

Zanah, ymmärrän TÄYSIN tuskasi ja epätoivosi ! Itsekin pitkään taistelin ja taistelin ja rukoilin ja rukoilin ja toivoin ja toivoin... Olin valmis tekemään mitä vain päästäkseni tuskastani ja helvetistäni,sillä TÄYTTÄ HELVETTIÄHÄN tuo on !! Eikä varmaan ihan TÄYSIN voi kukaan ymmärtää,ellei itse kokenut samaa... Omalla kohdallani se,että selviydyin ja VAPAUDUIN TÄYSIN vei noin kolme vuotta ! Eli pitkä aika,mutta kaikesta huolimatta SELVISIN VOITTAJANA JA PÄÄSIN TAKAISIN VALOON,ILOON JA RAKKAUTEEN !!! Sait hyviä "vinkkejä" Rakkauden enkeliltä ! Itsekään en voi muuta kuin RUKOILLA PUOLESTASI ja kehottaa sinua RAKKAUDELLA tekemään kaikkesi ja hakemaan ja ottamaan vastaan kaikki apu,minkä vain voit saada ! Haluan selviytymismielessä olla sinulle "esimerkkinä" eli VAKUUTTAA,ETTÄ SINÄKIN SELVIÄT ja pääset hirveästä helvetistäsi !! Itselläkin kun meni tuo kolme vuotta,olin monet,monet kerrat jo luovuttaa ja jopa päättää itse päiväni... Mutta EN luovuttanut !!! JUMALA JA KAIKKI HYVÄ MAAILMANKAIKKEUDESSA,SEKÄ OMAISET,YSTÄVÄT,AMMATTIAUTTAJAT JA MINÄ ITSE SAIMME KAIKEN HYVÄN TAKAISIN !!! RAKKAUTTA JA VALOA ELÄMÄÄSI TOIVOTAN !!! Sillä SUURIN niistä on rakkaus...  smitten smitten smitten angel angel
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: