Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: AP-kartan nousu skorpioni - kokemuksia?  (Luettu 20343 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Freyja
Vieras
« : 22.03.2007 18:11:56 »

Minäpäs kyselen Artemiksen tapaan AP-kartan nousu skorpparien vuotta.
Millaisia teemoja?  aurinko 5. huoneessa.
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 23.03.2007 13:30:08 »

Auringon sijainnin lisäksi kannattaa myös aina tsekata vähintäänkin Asc:n hallitsijan sijainti eli tässä tapauksessa se, missä ja kenen kanssa Pluto kartalla luuraa. Smiley

Vahva, merkittävä vuosi varmasti Skorpionin noustessa. Aurinko vitosessa voisi viitata esim. oman luovuuden toteuttamiseen, mutta myös lapsiin ja romansseihin. Vaikea sanoa karttaa näkemättä - ja senkin kanssa.  Wink Toivottavasti joku innostuu kertomaan omia kokemuksiaan tämän mututietouden lisäksi.
tallennettu

Freyja
Vieras
« Vastaus #2 : 23.03.2007 13:47:31 »

Joo, olisipa mielenkiintoista kuulla! Mullakin ensi vuonna nousu-skorppari ja  aurinko 5. huoneessa.   Smiley

OHO!  Shocked Meijän pitää olla yhteyksissä niin vertaillaan!  Cheesy
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #3 : 26.03.2007 12:56:03 »

Auringon sijainnin lisäksi kannattaa myös aina tsekata vähintäänkin Asc:n hallitsijan sijainti eli tässä tapauksessa se, missä ja kenen kanssa Pluto kartalla luuraa. Smiley

Vahva, merkittävä vuosi varmasti Skorpionin noustessa. Aurinko vitosessa voisi viitata esim. oman luovuuden toteuttamiseen, mutta myös lapsiin ja romansseihin. Vaikea sanoa karttaa näkemättä - ja senkin kanssa.  Wink Toivottavasti joku innostuu kertomaan omia kokemuksiaan tämän mututietouden lisäksi.

Jaa, asiasta toiseen, eli tosiaankin vilkaisin omaa ap karttaa ja koska nouevamerkki on silloin neitsyt niin merkurius lienee tärkeä? Eikö? Minulla merkkari kutosessa tiukassa yhtymässä vertexiin ja uranukseen, ja siis kaloissa nuo kaikki.

Skorpionin vuosi oli minulla 2004 ja silloin ei juurikaan tapahtunut mitään ihmeellistä sillä en kamalasti tuosta vuodesta edes muista  Smiley Mustasukkaisuutta oli ilmassa suhteessani, sen muistan kuitenkin  Cool
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #4 : 26.03.2007 23:27:36 »

Asc hallitsija eli  pluto on melkein yhtymässä (orbi 9) jupiteriin 2. huoneessa ja tekee kolmiota auringolle. Mulle syntyy kesän alussa ensimmäinen lapsi, eli sitä se kuvaa se 5 huoneen  aurinko! Eli sitä biologista luovuutta sitten.

Carmen

 Grin smitten Grin

Artemis, minulla on nousuneitsytvuosi lopuillaan (valmistuin), Merkkari on 7. huoneessa muttei mitään ihmeellistä tapahtunut. Enemmän vaikutti Aurinko 8. huoneessa ja Pluto 6. huoneessa.
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #5 : 28.03.2007 20:25:15 »

Mulla oli viime vuonna nousu skorppari ja rakastuin syvästi... suhde ei ole kuitenkaan kuin ystävyys tasolla...hmnn ja vähän päälle... Wink
Muita asioita mitä oli pinnalla: yhden yön suhteita muutama joita en normaalisti edes harrasta! Pääsin kouluun jonne en uskonut pääseväni... Olin eksyssissä itseni kanssa... sellaisia kuvioita. Nyt en muista missä esim aurinko luurasi silloin yms. Tiedä sitten mistä ko vaikuttimet johtuivat.
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Freyja
Vieras
« Vastaus #6 : 29.03.2007 14:50:27 »

yhden yön suhteita muutama joita en normaalisti edes harrasta!

 Grin taitaa minulla jo vaikuttaa uusi ap-kartta, kun eilen uhosin ystävälleni että nyt riittää nunnaerakko elämä! En minäkään harrasta nimittäin  Wink  Grin  smitten
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #7 : 16.04.2007 18:23:19 »

Heipsan.  Smiley

Mullahan tuo AP-noususkopu alkaa tossa muutaman kuukauden kuluttua vaikuttamaan, ja todella odotan tulevaa vuotta.  :Smiley

Viimeksi ollut ko. merkissä neljä vuotta sitten ja todellakin kyseinen vuosi teki sen, että elämäni muuttui totaalisesti ja itse siinä mukana.

Vaikkakin se on tuossa syntymäkartallakin, niin kyllä nousut AP-kartoilla omissa merkeissä on varmasti aina merkittäviä, luulisin..  coolsmiley

Muutoksia olen jo tässä odotellutkin ja niitä toivottavasti tulevana vuonna tapahtuu.  Tongue

Rakastumiset tai suuret ihastumiset ovat varmasti mahdollisia ja silloin kun skopu on mukana, niin tunteet ovat varmaankin melkoisen voimakkaita/ehdottomia.

Joten, tänne vaan.. I'm ready..  Grin   
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Freyja
Vieras
« Vastaus #8 : 16.04.2007 18:25:22 »

Kuulostaa mahtavalle, Elwyn  Cheesy
Minulla alkoi viime perjantaina asc skorppari ja lujaa on mennyt jo kolme viikkoa!  Grin Elämä vaan on mahtavaa. Menoa täynnä.

Lainaus
Mitä negatiivista.. minusta on tullut yllättävän kärkevä puheissani ja osa tutuista on karsiutunut pois, en yksinkertaisesti enää jaksa miellyttää ketään. Jotenkin tuntuu myös siltä että tulen huonommin toimeen skorpionien kanssa, niin nousu kuin au-sellaisten. Ja niitähän riittää lähipiirissä.. varsinkin skorpioninousuisia on useampia. Mikähän siinäkin sitten..


Tuon olen huomannut myös!!!  Shocked  Shocked  Shocked Viime vuoden kiltti asc neitsyt oli yksin ja turpa kii, mutta nyt on kuullut kunniansa ties kuka kun ei vaan enää jaksa!  knuppel2 "I'm not here for your entertainment...!"

minulla myös pluto kakkosessa  Cheesy hiiih, tästä tulee kiva vuosi!
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 16.04.2007 20:31:00 »

Minulla on ollut tammikuusta saakka AP-kartalla Skorppari nousussa. Ja huh huh, elämäni on heittänyt kyllä tuosta tammikuusta saakka ihan häränpyllyä ja viimeinen kuukausi on ollut niin rankka ja elämää mullistava, että vieläkään en tajua kaikkea! Shocked Olen masentunut, hypännyt lääkäreissä, aloittanut masennuslääkkeet (mitä en KOSKAAN uskonut itselleni tapahtuvaksi  Shocked) maailmani on kaatunut ja kasvanut uomiinsa uudelleen, olen löytänyt uudenlaisia tukevia ystäviä kun vanhat ystävät ovat osoittautuneet pettureiksi...Olen valmistumassa koulusta, hirveästi ongelmia senkin kanssa, nyt sekin on selviämässä. Olen myös tajunnut etten kestä olla tänä vuonna kesätöissä, minun on pakko pitää hermolomaa, sillä pääni on niin sekaisin - ja kun Kauris sanoo, että vapaaehtoisesti ei tee töitä, niin silloin on asiat todellatodella huonosti.  Grin Kaikki prioriteettini ovat menossa uusiksi, olen todella kokemassa jotain henkistä uudistumista.

Huh. Olen ihan poikki jo tämän kaiken ajattelusta. Elämä yllättää kyllä.

Sen voisi sanoa, että tämä skorppari vaikuttaa kyllä minulla ilmeisesti hyvin vaikuttavasti (vaikka ei se ainoa syy olekaan) ja selvästi jotenkin se on pakottanut minut olemaan todella rehellinen itselleni asioissa. Lisäksi minulla on nataali-kartalla Skorppioni Dc:llä ja nyt se on Ap-kartalla ASC:llä, joten tänä vuonna todella keskityn itseeni, mikä onkin äärettömän kaivattua ja varmasti tekee hyvää. Minulla on myös ollut riitoja parhaimpien ystävieni kanssa ja jotenkin moni ihminen on näyttäytynyt minulle täysin uudessa valossa - eikä aina niin hyvässä...Todellakin, muodonmuutoksen aikaa itselleni ja kaikelle mitä elämässäni on.
« Viimeksi muokattu: 16.04.2007 20:34:37 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #10 : 16.04.2007 21:04:00 »

Hei Ebenia.  Smiley

Kuulostaa todella tutulta tuo kuvauksesi, vaikka masennusta en ole (ainakaan vielä   knuppel2) kokenut.

Mutta, sanoisin kaiken sen puhdistautumisen olevan tarpeellista ja kaikenlainen uudistuminen ja muutos kuuluu mielestäni elämään, vaikka joskus niitä on vaikea toteuttaa tai saada aloitetuksi, niin skopu on aikas tehokas sitten toteuttamaan niitä.  coolsmiley

Jotenkin se vain ns.pakottaa liikkeelle.  knuppel2

Mutta, voimia sinulle Ebenia, toivottavasti kaikki muutos on sen arvoista.   smitten
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 16.04.2007 21:27:36 »

Kiitos tuesta Eufrasyne! Tämäkin muuten liittyy tämän vuoden opetuksiini - olen saanut paljon tukea sellaisilta tahoilta, joista en olisi kuvitellutkaan minkäänlaista sympatiaa saavani. Hyvänä esimerkkinä vaikka tämä foorumi ja sinun sanomisesi. Smiley Sen sijaan "tutut" joista uskoin vaikka mitä, ovat jättäytyneet taakse - syväksi pettymyksekseni tietenkin.

Olet oikeassa, muutos kuuluu elämään ja vaikka se onkin rankkaa, niin sen arvoista. Tavallaan tiedän, että olen menossa oikeille jäljille. Esimerkiksi elämässäni ovat jäämässä pois hyvin materialistiset ihmiset ja olen jotenkin halunnut tätä henkisyyttä lisää lähelleni ihan lähimpienikin kautta - vaikka en suoranaisesti ole ketään hylännyt, niin tuntuu että elämä johdattaa minua niiden luo, jolla on jotenkin yhtä henkinen kiinnostus maailmaa ja elämää kohtaan kuin minulla - materia, raha ja työtyötyö ei jaksa kiinnostaa eikä toisin sanoen näitä arvoja kannattavat ihmisetkään. Smiley Se on ihan tarpeellista ja mielenkiintoista varmasti.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #12 : 16.04.2007 21:53:48 »

Ebenia, kiitos ja ole hyvä.  smitten

Sekin on koettua ja aina rankkaa, jos ihmiset joihin on aina tukenut tai luottanut, osoittautuukin ihan muuksi.  Cry

Mutta, onneksi skopun sitkeys ja vahvuus voittaa senkin, tai ainakin haluan uskoa niin.  :Smiley

Itse olen myöskin saanut täältä tukea ja apua kun itsellä ollut jonkinlainen kriisi päällä.  smitten    smitten 
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Freyja
Vieras
« Vastaus #13 : 17.04.2007 22:50:55 »

Voih, tsemppiä Ebenialle ja Eurfasynelle ja Elwynillekin  angel

Minä olen suorastaan järkyttynyt millä voimalla taas puhisin työpaikalla. En tiedä mitä ihmettä tämä on, mutta raivostuin melkein syyttä suotta - ei siis mitään rationaalista selitystä, aistin vain jotain toisesta ihmisestä ja asetuin niin kovasti puolustuskannalle että riitahan siitä tuli.

Pelottavaa on sekin, että intuitio on NIIN VOIMAKAS!!! Ei minun tarvitse kuin ajatella jotain... tai enhän minä mitään ajattele, ne asiat vaan tulee päähäni ja sitten ne jo tapahtuu. Myös tuo riita - saatika sitten pienemmät asiat.

Huih, en tiedä onko tää skopuvuosi sittenkään niin kivaa Lips Sealed
Masennukset on onneksi koettu ja parannettu vuosia sitten, mutta saas nähdä onko ystävän ystävää jäljellä kun meikäläinen on kuoriutunut...  Lips Sealed
tallennettu
K.SA
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #14 : 22.04.2007 21:10:43 »

Heissan Skorppari nousuiset  Smiley
Nämä ap-kartat minulle todella uusi juttu ja tätä ketjua lukiessa huomasin, että minulla  askendentti skorpioni ollut jo voimassa viimeiset 6 kk!!!!!

No mitäs se on tuonut tullessaan....heti kärkeen paljastui petolliseksi osoittautunut ystävä ja se ystävyys oli  mennyttä  Sad Skorpparimaiseen tapaan ilmaisin asian hyvin suoraan ja katkaisin välit kylmästi  knuppel2 Samaan aikaan aloitin suhteen, jossa jo alussa päätin olla sitoutumatta sen kummemmin...suhde perustui lähinnä seksille ja tämänkin ilmoitin kumppanille heti kättelyssä  Grin
Nyt suhde alkaa jo ahdistaa ja olen pistämässä sitä poikki...ja yllätys, yllätys sekin on tapahtumassa skorpparimaisen kylmän viileästi  knuppel2

Yleisesti olen huomannut, että olen selvästi erakoitunut. Olen käpertynt kotiin ja myös nämä astrojutut ovat jälleen alkaneet kiinnostamaan kummasti. Lieneekö myös syynä, että 1. huone on täynnä, mm.  aurinko jupiter mars : pluto
merkurius majailevat siellä, eli onko odotettavissa todella kasvun vuosi? Auttakee viisaammat.... Smiley


Em. käytös ei todellakaan ole minulle luonteenomaista ja mietinkin mitä seuraavat 6 kk mahtaa tuoda tullessaan  Wink Cheesy

Ensi syksynä sitten tulossa  askendentti kalat joka lienee muuttaa taas kuvioita....

Kertokaa lisää kokemuksia skorppari ja kalanousuista....mielenkiintoista  Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: