Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: AP-kartan nousu skorpioni - kokemuksia?  (Luettu 20346 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Freyja
Vieras
« Vastaus #15 : 24.04.2007 20:23:19 »

Minulle Neitsyt-vuosi oli erakkovuosi! Nyt olen ollut kuukauden sosiaalisempi kuin ikinä!  Shocked Jumalaton liuta uusia ihmisiä ja ihastuksia  Cheesy ... ehkä  venus 7. huoneessa ja  aurinko 5. huoneessa ovat tehopakkauksena erakoitumista vastaan...  coolsmiley
tallennettu
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #16 : 25.04.2007 12:16:37 »

Kyllä vain, yksi taas lisää joukkoon, jolla AP-kartan noususkorppari on voimakkaasti alkanut jo vaikuttamaan.

Minulla pluton teemat ovat koko ajan läsnä muutenkin,  askendentti pluto ja 8. huoneessa ruuhkaa, mitkä vaikuttavat enemmän mielen syvyyksiin ja pohdintoihin, mutta nyt noususkorpparin ollessa kuvioissa, on konkreettisesti elämän painavimmat asiat tulleet esille ihan käytännön muodossa.

Valmistuin maaliskuussa, jolloin  :askendentti:neitsyt oli vielä vaikuttamassa. Muistan ajatelleeni tuolloin, että tämän täytyy nyt olla kaiken uuden alku. Tilanne vaikuttaisi jatko-opintoihini, tuloihini, parisuhteeseeni ja kaikkeen elämisen "hyvinvointiin"

Ja kuinkas sitten kävikään. Uutta alkua paiskataan naamalle oikein olan takaa tickedoff
Ensimmäiseksi tuli parisuhdekriisi tai niin kuin itse sitä kutsun "2-vuotiskriisiksi"-> pohdintaa tulevaisuudesta: haluammeko samoja asioita, mitkä ovat kummankin itsenäiset tavoitteet ja miten ne vaikuttavat parisuhteeseen? Avopuoliso toi esille asioita, mistä en ole ollut tietoinen lainkaan, vaikka paljon keskustelemmekin. Asiat käytiin läpi ja olemme edelleen syvästi rakastuneita. Tilanne seesteinen taas toistaiseksi Wink

Toiseksi, rakas mummoni joutui yhtäkkiä kriittisessä tilassa sairaalaan. Olemme aina olleet läheisiä mutta nyt meillä on ollut muutaman vuoden 600km välissä ja omatuntoni on riekaleina, koska en voi olla paikan päällä. Kuolema on väistämättä läsnä. Toivon hänelle rakkautta ja parantavia energioita angel

Olen hakenut tänä vuonna kouluun opiskelemaan alaa, mikä olisi minun elämäntehtäväni uran saralla. Aiemmin en ole sitä tehnyt, koska varmuutta ei ole ollut ja nyt sitä on, sitä alkukantaista, plutomaista voimaa, mikä on ollut läsnä sisimmässäni ja nyt on sen aika tulla ulos.
Allekirjoitan muidenkin huomiot tietynlaisesti ärhäkkyydestä. Ääntä olen pitänyt, ottanut kantaa, ottanut voimakkaamman roolin kaikessa, mitä teen. Tämä puoli on minussa harvinainen, aika korrekti pyrin olemaan muuten jokapäiväisessä elämässä. Mielenkiintoista kyllä, mutta juuri muutamat tuttavani vesimerkeistä ovat tuoneet esille (omalla esimerkillään) että elämä ei ole niin vakavaa ja on hyvä hassutellakin välillä.

Ystävistä myös sen verran, että olen alkanut kyllästymään ihmisiin, jotka vain ottavat, mutta eivät anna mitään takaisin. Tämähän asia on ihan itsestäänselvyys ja kenenkään ei tarvitse olla vapaaehtoisesti "puolikkaassa" suhteessa, mutta sanotaanko näin, että nyt on tullut tietynlainen raja vastaan siitä, mitä siedän ja jaksan.
Olen ennenkin tehnyt raakkausta (taisi silloinkin pluton aspektit olla kuvioissa) ystäväpiirissä ja teen sen nyt uudestaan. Riippuvuussuhteet katkaistaan kovalla kädellä.

Mielenkiinnolla odotan tulevaa vuotta. Oletettavasti tiedossa uusia alkuja ja loppuja ja niiden seurauksia.
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #17 : 25.04.2007 23:42:35 »

edit. Toivon kyllä mieluummin että kohdallani toteutuisi sama kuin Ardithillakin eli kotikuviot saisivat jo riittää ja jäädä  askendentti neitsyt myötä menneisyyteen.

ehkä sitä skorpparin voimaa voi käyttää päätökseen, että nyt riittää! Sitten avaa sydämensä ja siitä se lähtee!!

Olen onnellisempi kuin vuosiin ja se oli kerta kaikkiaan vain päätös: nyt riittää! Ihmisiä tunkee elämääni ja nautin kaikesta suurin sydämin!  smitten

ps/ tuo nousu neitsyt vuosi, mitä Ilmatar kuvasi...  Wink  Wink  Wink HAUSKAA että teillä muilla on samoja juttuja niin voidaan vertailla!  smitten
pps/ vaikuttanee se, että IC minulla radix-kartalla neitsyt ja skorppari puolestaan 5. huone...?
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #18 : 26.04.2007 09:04:05 »

Täällä yksi lisää, jolla ap-kartalla tänä vuonna Skorppari nousussa. Lisäksi kuu T-ristin (Sat-Nep) kärkenä askendentilla (1. huoneen puolella), Skorpparissa myös! Molemmat osuvat syntymäkartallani 8. huoneeseen, jonka kärki niin ikään Skorpparissa.

Ymmärtänette, että olen mielenkiinnolla seurannut vuoden etenemistä. Undecided Symboliikkaan sopivan viestin sain heti auringonpaluuhetkeä seuraavana päivänä, se ei tosin koskenut ketään ihmistä, vaan miehen vanhempien koiraa, joka oli surukseni jouduttu lopettamaan yllättävän ja vakavan sairauden vuoksi. Ap-karttani on tosin vasta ollut puolitoista kuukautta voimassa, joten saas nähdä vielä, mitä tuleman pitää. Vastapainoksi kartalla on onneksi myös leija, eli Jupiter-Saturnus-Venus-kolmio, jonka leijaksi muodostaa Saturnusta opponoiva Neptunus. Nepparin lisäksi kolmoshuoneessa on tungosta: Mars, Chiron, Merkurius, Uranus, kuunsolmu, aurinko. Juu, opiskelut jatkuvat vielä ainakin tämän vuoden, vaikka Saturnus ysissä kertoisi, että en ehkä pääse etenemään ihan hirveän pitkälle vielä. Matkoja pukkaisi koko ajan, mutta opiskelun ym. velvoitteiden takia en ehdi lähteä - tässäkin näkyy Saturnus ysissä. Venus viitosen kärjellä on myös jo näkynyt siten, että yhtäkkiä on tuolla ihmisten ilmoilla liikkuessa tullut taas flirttiä ja huomiota sieltä sun täältä, mikä tietysti on ihan kivaa sinänsä. En siis ole ainakaan ajatellut pahemmin erakoitua! Grin

Katsoin, että minulla ei ole ollut ap-kartalla Skorpparia nousussa ainakaan kymmeneen vuoteen eikä ehkä sitäkään ennen (asuinpaikka eri), mutta ekan kerran pitkään aikaan (tai koskaan) sellainen vuosi oli v. 2003-2004, jolloin aurinko oli myöskin kolmosessa, ykkösessä Pluto. Silloin taisin ensimmäisen kerran kokea suurempaa kyllästymistä nykyiseen työhön ja elämään ja halusin muutosta, kävin työn puolesta parikin kielikurssia ja ostimme miehen kanssa ensimmäisen yhteisen asunnon (kuu-yläsolmu-yhtymä sekä Saturnus seiskassa, Sat. opp. Pluto). Muutoksia siis todellakin sisältyi tuohon vuoteen, mutten sitä jälkikäteen muistele ainakaan mitenkään negatiivisena aikana.

Eli Ebenia, Ilmatar, känkkäränkkä ja Ardith (jos ehdit) - meillä on siis miitissä ainakin yksi yhteinen puheenaihe! Ottakaahan ap-kartat mukaan... :Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Freyja
Vieras
« Vastaus #19 : 27.04.2007 15:01:44 »

hei jee! tulen miittiin ja otan AP-kartankin!! jipiiiii!  smitten
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #20 : 27.04.2007 17:37:05 »

hei jee! tulen miittiin ja otan AP-kartankin!! jipiiiii!  smitten

Hienoa! smitten

Täällä keräilen kuunsolmumatskua huomista varten, mutta eiköhän niiden ja proge-karttojen lisäksi ehditä jossain välissä hiukan ap-karttojakin vilasta. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #21 : 27.04.2007 21:28:55 »

Minulle Neitsyt-vuosi oli erakkovuosi! Nyt olen ollut kuukauden sosiaalisempi kuin ikinä!  Shocked Jumalaton liuta uusia ihmisiä ja ihastuksia  Cheesy ... ehkä  venus 7. huoneessa ja  aurinko 5. huoneessa ovat tehopakkauksena erakoitumista vastaan...  coolsmiley

Nyt neitsyt vuonna olen tosiaan ollut paljon iltaisin yksin, ja nauttinut siitä. Olen pistänyt kotiani uuteen uskoon, syntymäkartallani ic neitsyt myös.
Olen alkanut hoitaa kuntoani, liittyisikö neitsyeen? Olen alkanut tosiaan liikkua säännöllisesti ja nautin siitä. Joogaa, tanssia, kuntosalia, pilatesta enemmän.
Työssäni olen pystynyt keskittymään paremmin.
tallennettu
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #22 : 05.05.2007 21:34:20 »

Huhhuh...jäi todellakin astromiitingissä keskustelematta skorpparivaikutuksesta paluukartalla mutta tässä olisi taas tarjottavana konkreettisia näyttöjä elävästä elämästä. Sivusinkin aihetta jo aiemmin, että mummoni on ollut nyt muutamien viikkojen verran vuodepotilaana sairaalassa ja hyvin kriittisessä tilassa. Tilanne on nyt mennyt siihen pisteeseen, että käyn huomenna hakemassa sairaslomaa ja lähden synnyinpaikkakuntaa kohti. Hyvästelyreissuhan tästä tulee Cry

Mummoni tila on heitellyt paljon ja välillä on toivokin nostanut päätään kaiken tämän keskellä. Muutama päivä sitten olin soittamassa äidilleni iloisia uutisia (minut oli hyväksytty valintakokeisiin haluamalleni alalle, mitä en olisi ikinä uskonut!) ja hetken kerkesin jo iloitakin asiasta, kunnes sain kuulla, että rakas "toinen" äitini tekee kuolemaa..

On se vain kumma homma, että elämällä on aina tarjottavana kolikon kaksi puolta. Tässä tilanteessa pitäisi vielä valmistautua vaativiin pääsykokeisiin ja voima pitäisi löytää jostain. Miksi tämän kaiken piti tapahtua juuri nyt? Miksi ilon toisella puolella on aina se pimeys. Aina sama elämän sykli: kun annetaan, otetaan Undecided

Aiemmin pluton teemat ovat vaikuttaneet elämässäni tunnetiloina ja olen päästänyt ihmisiä menemään kontrolloiden itse tapahtumien kulkuja. Näemmä tämän vuoden "teemana" on viedä ihmiset elämästäni niin, ettei minulla ole niihin mitään kontrollia. Minun pitää vain hyväksyä sivustaseuraajana elämän kiertokulku. Päästää irti.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #23 : 06.05.2007 00:20:38 »

kuin vastaukseksi noihin kahteen viimeiseen sanaan,
maya kalenterin mukaan elämme:

Moon 11, 2.-29.5. Spectral Moon

      "How to release and let go?"
Totem animal-serpent

(minä en siis maya:sta mitään tiedä,lähdin jahtaamaan tuota 22.5. päivää ja törmäsin kaikenlaiseen mieleenkiintoiseen,
jopa englannin kielen yleisimpään kirosanaan..)
tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #24 : 06.05.2007 13:05:11 »

Voimia minultakin Ilmatar. Omassa perheessä myös vastaavanlaista teemaa ollut. Isotätini kuoli pitkään sairasteltuaan vappuna ja hautajaiset ovat kotiseudullani ensi viikolla. Pitkään tädin sairastelua sivusta seuranneena ja tilanteen pahentumisen nähtyäni uskon että hänellä on nyt parempi olla ja hän itsekin sanoi useampaan kertaan ettei jaksa kesään asti. Tiedän ettei hän nauttinut enää elämästään ja lääkäri sanoikin, että hänen elimistönsä alkoi pettää vanhuuttaan. Täti eli todella terveellisesti koko elämänsä ja saavuttikin kunnioitettavan 94 vuoden iän.

Itselläni on hiukka vastakohtainen skorppariteema...  idiot2 käytä mielikuvitustasi niin keksit mikä.  buck2

Muistanko oikein että tämän vuoden ap-kartallasi oli aurinko 5. huoneessa? .. Jännittääkö?  Smiley Vai veikkasinko omiani?
tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #25 : 06.05.2007 20:34:03 »

Eikös tästä vuodesta luvattu merkityksellistä..  Wink Jostain muistan lukeneeni että nousu-skorpparin vuotena on joitain muutoksia tapahduttava itsensä kohdalla suuntaan tai toiseen. Kasvun paikka, näin ainakin toivon omalla kohdallani  Wink.

Aika ihana ajatushan se aina on. Minun kohdallani toteutus on vaan ollut mahdotonta, ehkä joskus kumminkin.. Näin se mieli muuttuu ja sen on johduttava siitä että haluaa hiljalleen alkaa johonkin asettumaan. Eikä se noinkaan yksinkertaista sitten kuitenkaan ole, ja aina on helppoa katsoa sivusta ja sanoa... Voimia siis sinullekin Ardith!
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #26 : 06.05.2007 22:31:02 »

Jo ajattelinkin, että näinkö 'aikaisin' sitä pääsee unille, mutta ei. Pitääkin mennä katsomaan jälleen kerran, mikä se AP-kartan teema tälle vuodelle onkaan.
Mutta pirskatin mielenkiintoinen on tämä keskustelu. Alkaa tässä jo vanhakin pohtia, josko vaikka ollut  2funny muutama neitsytvuosikymmen peräkkäin. Ja kun en oikein kestä neitsyt-teemoja, mutta erakoksi voisin kyllä ryhtyä.

No ny tuli tehtyä Ap-kartta. AC näytti vaakaa (ja melkonen rypäs kaikenlaisia pisteitä ja planeettoja sekä asteroideja heti tyrkyllä). Taitaa olla sitä 'nollasta sataan viidessä sekunnissa' -tyyppiä. Vauhtia on ollut synttäreistä alkaen siihen malliin.
Mutta... Onkos se ihan per vuosi ja merkki? Vai onko tuossa säännönmukaisuutta. Jos niin ois, niin skorppari ois ollu nousussa 1986.
(Korjaus... tarkoitin v1996, sormet vain lensi tuhatta ja sataa näppäimillä!) 
Hmmm... Yksi rakas 'laina'mummo kyllä kuoli, ja tuntui että sielunikin siinä ohessa. Vähän vailla suuntaa olin, kun niin monet hauskat hänen kanssaan aina pidettiin. Onneksi unessa ennalta näytettiin, että krematorioon meni kannat kopsuen. Vahtimestari vain betonisen kellari-ajoluiskan ovella sanoi, että minulla ei ole asiaa sinne minne hän kiiruhti, mutta hänellä on siellä hyvä olla. Pari kuukautta sen jälkeen hän lähti. Lyhyt tuskallinen sairaus, ja niin oli rakas viisas ihminen poissa.

Paljon muitakin äkillisiä menetyksiä sinä vuonna, kuin kirurgin veitsellä. Ja jotkut vielä kehtaa sanoa, ettei astrologia tiedä mitään. Juupa juu.
« Viimeksi muokattu: 06.04.2008 12:36:36 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #27 : 07.05.2007 09:21:43 »

t touhula, kehut sinulle ja halit.  smitten  laugh  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #28 : 08.05.2007 20:39:01 »

On se vain kumma homma, että elämällä on aina tarjottavana kolikon kaksi puolta. Tässä tilanteessa pitäisi vielä valmistautua vaativiin pääsykokeisiin ja voima pitäisi löytää jostain. Miksi tämän kaiken piti tapahtua juuri nyt? Miksi ilon toisella puolella on aina se pimeys. Aina sama elämän sykli: kun annetaan, otetaan Undecided

Ilmatar, olen pahoillani puolestasi.  Cry 

Tähän täytyy kertoa oma vastaava sattuma: Kun aloin odottaa ensimmäistä lastani, oma mummini iloitsi -viimeinkin tulee uutta sukupolvea eli lapsenlapsenlapsi.

No, pari kuukautta ennen poikani syntymää mummi kuoli. Ei siis saanut nähdä poikaani. Tässä on kuvaavaa se, että pojastahan tuli Skorpioni, ja varsin usein Skorpionin syntymän aikoihin joku suvusta kuolee. Niin siis kävi.

Jos olisin saanut tytön, olisin todennäköisesti ristinyt hänen mummini mukaan. -Toisesta pojasta tulikin sitten papan kaima. Smiley
« Viimeksi muokattu: 08.05.2007 20:40:38 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #29 : 09.05.2007 10:19:07 »

Tässä on kuvaavaa se, että pojastahan tuli Skorpioni, ja varsin usein Skorpionin syntymän aikoihin joku suvusta kuolee. Niin siis kävi.

Olen aiemmin suhtautunut vähän varauksella tähän uskomukseen, mutta pitäisiköhän alkaa tutkailla tarkemmin...nimittäin tuli tästä mieleen, että kaverini sai Skorppari-pojan juuri syksyllä ja kaksi kuukautta sen jälkeen hänen mummonsa kuoli. Sad Mummo ehti kerran nähdä pojan.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: