Sivuja: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 460814 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #675 : 31.03.2007 13:07:57 »

juuh minullakin tuli oikein sellainen läikähdys sydämeen kun LUIN ...

itselläkin olisi kaapissa rullikset mutta eipä oo muutamaan vuoteen tullu niihin koskettua...vois kaivaa ne kans jos täältä löytäs sellaisen tooooosi piiiitkän suoran jossa ei vois tuhota mitään...jotenkin sellainen tunne etten varmaan enää niillä pystyssä pysyis...
...täällä on niitä piitkiä suoria  - aletaan suunnitella tapaamista ei tämä välimatka niiin pitkä ole kuitenkaan kun aikas samalla pystyakselilla ollaan, sinä vain siellä ylempänä - ja totta on täällä se huvipuisto..ihan tuossa lähellä... Cheesy  smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #676 : 31.03.2007 13:19:52 »

Hm.

Kuka panisi pystyyn sellaisen topikin, jossa näkyisi jokaisen avatar nimineen ja kuvineen jonossa.
Varmaankin Elämänilo!

Mutta olisi kiva nähdä jokaisen symbolista 'kehitystä' tai elämänrytmiä.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #677 : 31.03.2007 13:23:01 »

juuh tuollainen olisi kyllä ihan mielenkiintoinen topic-aihe...minä vaan en ainakaan enää sitä kissan kuvaakaan varmaan sinne löytäisi...saati että osaisi sen mitenkään liittää tänne..kertokaa viisaammat miten tähän itse laatikkoon saatte kuvat liitettyä siis ilman että sitä laitetaan tuonne liitteisiin???
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #678 : 31.03.2007 13:35:35 »

juuh tuollainen olisi kyllä ihan mielenkiintoinen topic-aihe...minä vaan en ainakaan enää sitä kissan kuvaakaan varmaan sinne löytäisi...saati että osaisi sen mitenkään liittää tänne..kertokaa viisaammat miten tähän itse laatikkoon saatte kuvat liitettyä siis ilman että sitä laitetaan tuonne liitteisiin???
...sama minulla että en osaa itse tekstiin laittaa kuvia  crazy2   tickedoff ...ja samaten itselläni ei näy toisten kuvat EIKÄ ne aukea vaikka klikkaan hiiren oikean puoleisella painikkeella ja klikkaan tekstiä avaa kuva....ainoa tapa itselläni katsella näitä kuvia on että kopioin "ne ruudukot" ja liitän ne vaikka sähköpostin sivuille - siellä ne tulee näkyviin.... sen vuoksi laitan aina liitetiedostna nuo kuvat - ja toisaalta eivät vie tilaa topicilla ....ainakin luulen , ellei halua kuvia näkyviin... Shocked

....minulla on kuvatiedostossa tuo sinun kissasi Jadeania - se on käynyt täällä näytilläkin - siinä "red hear kirjoituksessa".... smitten ....topici oisi kyllä hyvä - vaan tulisi siitä melkoisen piiiiiiiitkä....arvelen.... 2funny
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #679 : 31.03.2007 13:56:36 »

No niin, missäs Elämänilo!?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #680 : 31.03.2007 17:36:56 »

Jaha, sinä Ippuska-mää!

Toivottavasti ei ne vanhat pyörät ala vinhasti pyörimään, mitä joskus juoksit karkuun tuonne koillisen syvänmaahan, muistan vaan jotakin sellaista. Tampere kun on sellainen hektinen paikka.
...
Eh,,, mitkäs pyörät - putosin kärryiltä jossa ei ollut pyöriä ... :Smiley Huh
Saapi laittaa yv'täkin  :Smiley  Smiley
AI JAA se, kun muutimme Nurmekseen Hesan möykkäävien yöhäirikkönaapureiden "innoittamina"  :Smiley  buck2
JUU, sitä rauhaa jaksoimme 7 mystistä vuotta ja halusimme taas vilkkautta ja virikettä lisää elämiimme - täällähän SITÄ onkin  Cheesy smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #681 : 31.03.2007 19:57:08 »

..... - vaan kauniita ovat - ihan taideteoksia...nämä Harrikat - josta tulee mieleen että ootteko lukenut kirjaa "Jumala saapuu Harrikalla" - se on hyvä  smitten  Kiss
Olen lukenut - suosittelen  angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #682 : 31.03.2007 20:21:09 »

Tuo kirja täytyy hankkia pikimiten.. KIITOS, VIHJEESTÄ!!  coolsmiley

..mukavaa että oli mukavaa  2funny...
ja tässä tarkemmin SIITÄ kirjasta  coolsmiley , hain tietoa omasta kirjastostani... ja kirja onkin " Jumala tulee harrikalla"...
ELI:

Lainaus
Brady,
Joan Jumala tulee harrikalla

Christine, elämää etsivä nainen. Ja Jumala ( Joe-enkeli ihmisen muodossa), joka tulee hänen elämäänsä harrikalla ja moni asia muuttuu.
Paljon voi elämässä muuttua, jos uskaltaa kääntää katseensa omasta egosta sisimpäänsä. Ja niin kävi Christinellekkin. Hän kohtaa Joen ja oppii rakastamaan ensin itseään ja sitten vasta muita. Joe antaa hänelle uudet, elämänsä "kymmenen" (6) käskyä, joita noudattamalla suunta muuttuu. Kaikki muuttuu, mutta parempaan. ja sitten Christine kohtaa sen oikean
Kenelle teos sopii?
Rohkeille, oman polkunsa löytäneille tai vasta etsiville - aina on mahdollista kuunnella omaa intuitiotaan.
Rohkaiseva kirja. Kaikki on mahdollista.
....  smitten
« Viimeksi muokattu: 31.03.2007 20:24:42 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #683 : 31.03.2007 20:22:14 »

..... - vaan kauniita ovat - ihan taideteoksia...nämä Harrikat - josta tulee mieleen että ootteko lukenut kirjaa "Jumala saapuu Harrikalla" - se on hyvä  smitten  Kiss
Olen lukenut - suosittelen  angel
..hip ja hei...aivan sinua IPPUSKA ajattelinkin kun kirjoitin SISSIKSELLE... smitten
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #684 : 31.03.2007 20:59:58 »

angel  Kiss  Cheesy MUKAVA nähdä ja kuulla SINUA ELÄMÄNILo...täälläkin ja jiitos ohjeista... smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #685 : 31.03.2007 21:01:23 »

kiitos elämänilo vastauksesta täytyypä käydä opettelemassa taas jotain uutta ja ihmeellistä...
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #686 : 31.03.2007 21:37:22 »

...näihin kuviin ja näihin tunnelmiin KIITOS KAIKILLE teille.meille täällä foorumilla - olipa mielenkiintoinen, vaiherikas ja runsas ja iloisa ja valoisa päivä... ja ONNENTÄHTI antoi tämmöiset sanat
....The ideals that have
lighted my way,
and time after time
have given me NEW COURAGE
to face life cheerfully,
have been
KINDNESS
BEAUTY
and
TRUTH.
Albert Einstein

...ja aivanhan ne vahvistaa tämän päivän  pienet ja suuret ilot ja taianomaiset yhteensattumiset...  Kiss giood night and sleep well and tight...siii juu ... Kiss  angel  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #687 : 31.03.2007 21:41:25 »

Noista prätkistä tuli mieleeni... Minä en erityisesti ole viehtynyt mihinkään teknisiin "vekottimiin", mutta on niissä silti enemmän "sitä jotain" kuin autoissa. Ja kyydissä ihan kiva olla...  :Smiley Asia mikä niissä joissakin kuitenkin sapettaa on se, että jos joillakin on sellainen todella äänekäs pärrrä niin ai että ottaa korviin se meteli.  Angry Eräänä päivänä eräs sellainen "mölytoosa" ajoi ohitsemme niin lujaa päristen, että kohta kaksi vuotias kuopukseni rupesi ihan itkemään säikähdettyään niin pahasti.  tickedoff Onneksi niitä on kuitenkin sellaisia hiljaisiakin, jotka kulkevat hiljaa hyrräten.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #688 : 31.03.2007 21:44:04 »

Hm.

Kuka panisi pystyyn sellaisen topikin, jossa näkyisi jokaisen avatar nimineen ja kuvineen jonossa.
Varmaankin Elämänilo!

Mutta olisi kiva nähdä jokaisen symbolista 'kehitystä' tai elämänrytmiä.  smitten
No niin, missäs Elämänilo!?

Hei "Esmiralda"

Täällähän minä


https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=15827.msg134063#msg134063
Uudet/Vanhat Avatar-kuvat nimineen ja kuvineen jonossa sekä kirjautumispäivä


 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #689 : 31.03.2007 23:08:01 »

Voi jukra mitä kirjoittelet tuolla kuvasi alla!

Jos olisin SUURI noita, tietäisin heti mitä lääkettä voisit käyttää, kun kohtaat sen miehen.

En tiedä muuta kuin juhannusyön kasteen. Ihan totta! Kerran eräissä myyjäisissä ostin pienen purkin sellaista, se oli minulla vuosia, kunnes kohtasin rakkaan ukkoni. Ja ihan totta. Sekoitin sitä juhannysyön kastetta hänen kahvinsa sekaan. Ja tässä sitä ollaan vieläkin. Hän sanoo vieläkin, että rakkaus aina vain paranee!  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: