Sivuja: 1 ... 11 12 [13]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko vanha sielu syntynyt useampaan kertaan tänne maan päälle?  (Luettu 123513 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #180 : 06.04.2006 16:21:44 »

Just joo, no kun mullekin on sanottu että "vanha sielu" mutta kuitenkin maanpäällä melkein aloittelija... menin sekaisin. Tuohan selittääkin monta ristiriitaa!  Cheesy

Hyvä jos sait selityksen!

Ilmoittaudun samaan kategoriaan kanssasi - siis myönnän olevani aikamoinen tumpelo näissä maallisissa touhuissa - joskus tuntuu siltä, että on ikuisesti ymmärtämätön lapsi, joka ei ota opikseen isojen ihmisten neuvoista Cheesy (mutta tekee silti oikein? 2funny )

Tänne on näinä aikoina inkarnoitunut sellaistakin väkeä, joka ei ole koskaan aikaisemmin käynyt täällä edes kyläilemässä. Voi vain kuvitella, millainen kulttuurishokki on opetella käyttämään suutaan puhumiseen ja itsensäilmaisuun, kun on aina ennen tottunut käyttämään telepatiaa tai vastaavaa. Siitä johtuu kuulemma monen 'uuden ajan' lapsen puhehäiriöt Wink
tallennettu
intiraymi
Vieras
« Vastaus #181 : 06.04.2006 19:01:30 »

Elektra... kulttuurishokki mikä kulttuurishokki. Fisut on siitä ihania, että niille ei tarvi ees jutella kun ne lukee ajatukset  smitten

se on kivaa se.  Cheesy
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #182 : 07.04.2006 09:35:16 »

Niin - ajatelkaa miten turhauttavalta mahtanee tuntua vastasyntyneestä, jonka kruunuchakra on vielä apposen auki. Hän näkee ja tietää kaiken, mutta suusta ei tule kuin outoa kitinää. Selitä siinä sitten miten mukavaa on olla jälleen kerran tuttujen parissa tai kysele, mitä sen jälkeen tapahtui kun Plejadeilla tiemme erkaantu  crazy2

Lisään telepaatikkojen listaan vielä Skorpionit, nuo säihkyväkatseiset ajatusten läpivalaisijat, joiden seurassa on aivan turha piilotella mitään. Tarkasti ja tehokkaasti nostavat he pahimmat pelkosi ja murheesi esiin. Hienovaraisesti he näyttävät miten kärpäset ovat muuttuneet härkäsiksi sekä auttavat selvittämään mietteiden solmukkeet niin, että keskustelutuokion jälkeen pää on kirkas ja selkeä kuin keväinen aamu.  smitten
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #183 : 07.04.2006 13:09:04 »

Voi Elektra, miten nätisti ja osuvasti veistelit skorpionista! Just niin  Wink
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Susanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #184 : 07.04.2006 16:39:29 »

Sielun iän sisäisissä tasoissa olen törmännyt lukuun 7, samoin jokaisella ihmisellä on elämässään 7 eri kautta. Kuuluisin kausista tulee suunnilleen 30-ikävuoden tienoilla, jolloin ihminen alkaa toteuttaa sisäistä minuuttaan. Mitä pidempään on ns. kieltänyt itsensä, sitä suurempi muutos tulee olemaan. Arkikielellä puhutaan kolmenkympin kriisistä

 Täällä seikkaillessani, törmäsin edelliseen...

 Olen vaistonnut, että olen elänyt ennenkin..

 Ja tuo 7 vuotta... Woe mahoton! Ensin elin avoliitossa 7v, nyt 7v elänyt yssikseen ja 7v kestänyt työsuhde päättyi viime viikolla... Shocked Niin, ja täytin tammikuussa 30...
 
 Vaisto sanoo, että jotain hyvin, hyvin suurta on tapahtumassa vielä... Mutta ei mitään aavistustakaan, että mitä..?? Tällä hetkellä mulla on aika sekavat fiilikset..Pelottaa,olen aivan innoissani,mihin suuntaan elämä nyt on kuljettamassa?Huh Ei auta muu, kuin antaa virran viedä ja kuulostella omia fiiliksiä eteentulevissa tilanteissa...  Smiley
tallennettu
intiraymi
Vieras
« Vastaus #185 : 07.04.2006 17:21:29 »

Sielun iän sisäisissä tasoissa olen törmännyt lukuun 7, samoin jokaisella ihmisellä on elämässään 7 eri kautta. Kuuluisin kausista tulee suunnilleen 30-ikävuoden tienoilla, jolloin ihminen alkaa toteuttaa sisäistä minuuttaan. Mitä pidempään on ns. kieltänyt itsensä, sitä suurempi muutos tulee olemaan. Arkikielellä puhutaan kolmenkympin kriisistä
 
 Vaisto sanoo, että jotain hyvin, hyvin suurta on tapahtumassa vielä... Mutta ei mitään aavistustakaan, että mitä..?? Tällä hetkellä mulla on aika sekavat fiilikset..Pelottaa,olen aivan innoissani,mihin suuntaan elämä nyt on kuljettamassa?Huh Ei auta muu, kuin antaa virran viedä ja kuulostella omia fiiliksiä eteentulevissa tilanteissa...  Smiley

IHAN SAMAT FIILIKSET, 30 TÄYTEE VIIKON SISÄLLÄ... Olen ihan pihalla, miksi koen todella voimakkaita tunteita tiettyjä ihmistyyppejä kohtaan, negatiivisia ja toisaalta taas ihastuksia...  crazy2 Vielä vuosi sitten tiesin jostain jotain, nyt en enää mistään mitään, en tiedä kuka tai mikä olen kun päässä vaan hyrrää!! KÄÄK!
tallennettu
Susanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #186 : 07.04.2006 17:54:36 »

Hehee!!!  Grin

Tiedät täsmälleen tunteeni tällä hetkellä!!  uglystupid2
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #187 : 10.04.2006 22:12:41 »


 
Olen ihan pihalla, miksi koen todella voimakkaita tunteita tiettyjä ihmistyyppejä kohtaan, negatiivisia ja toisaalta taas ihastuksia...  crazy2 Vielä vuosi sitten tiesin jostain jotain, nyt en enää mistään mitään, en tiedä kuka tai mikä olen kun päässä vaan hyrrää!! KÄÄK![/color]

 tickedoff
   tickedoff
     tickedoff
              Läheltä kulkee VUO , tuo kaikkien äitien Tonava.

              Tunteet, nuo irralliset osaset KEHOSTA, joita ei

               voi erottaa tästä lihallisesta kokonaisuudesta.

                Katoavaa kansanperinnettä, kaikki tyynni.


                            2funny

                 Ei huolta suurempaa, me siellä odotetaan !!  ?
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #188 : 25.09.2012 19:35:24 »

mä olen vanha sielu, ja toi vanhan sielun kuvaus sopi ku nenä päähän....tuolla facessa on ryhmä https://www.facebook.com/groups/287062227979679/
jossa tietäjä Kauko Vähäkainu selvittelee näitä asioita. Hän kertoo meitin vaivat ja antaa hoitoja (ei tarvi mennä paikalle, kotonansa on kukin). Kertoi mulle että viime elämässä olin espanjalainen ja olen nyt sielun tasolla 7. vielä olisi yksi elämä elettävänä ja sen tulen elämään Japanissa.... Smiley....no sen näkee sih. mut tutustumisen arvoinen sivu!!
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #189 : 12.10.2012 11:34:29 »

Solnishko, en ole nyt vähään aikaan Michael-kirjoja lukenut, mutta muistaakseni heijasterooli tulee ympäristön vaikutuksesta, eli on jonkinlainen kasvatuksen ja mahdollisesti kaveripiirin vaikutuksen tulos. Ympäristö vaikuttaa meihin paljonkin ja monesti esim. todellista roolia ja sielunikää on vaikea määritellä ennen 4. monadia, elikkäs suomeksi sanottuna varhaiskeski-iän - keski-iän kriisiä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 ... 11 12 [13]
  Tulostusversio  
 
Siirry: