Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko vanha sielu syntynyt useampaan kertaan tänne maan päälle?  (Luettu 123589 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Seija78
Vieras
« Vastaus #60 : 09.12.2005 00:34:20 »


 Sillä täällä fyysisen maailman parissa on kuitenkin hiukka erilaista ja ollaan tavallaan eri "taajuuksilla" ja erilaisten vaikutusten/"lakien" alaisena kuin "kotona"...  :Smiley Mistä tunnet sä "mestarin" ja tunteeko "mestari" itsekään aina olevansa sellainen? coolsmiley

Jos  "mestari" tietää tulleensa "kotoa" fyysiseen saatanan hallitsemaan materian maailmaan kali yuga aikakauteen vieläpä, niin eikö hän silloin tiedä olevansa "mestari" ja "täydellinen".
Aiotko jotenkin pystyä ratkaisemaan omien argumenttiesi dissonanssin?
tallennettu
kultainen jänis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #61 : 09.12.2005 00:36:35 »

Merkkejä vanhasta sielusta:

I Erityistehtävää osoittavat

- ns. muukalaisuus
- transdenttiset planeetat  uranusneptunuspluto kartalla seuraavasti:
 askendentti :aspect_con:max 8 astetta = instrumentti, välittäjä
 aurinko aspect_con max 15 astetta: voima, säteily
 kuu aspect_con max 12 astetta = muuntaja, peili, resonoi

 uranus sähköistää, teemana yksilöllisyys
 neptunus liuottaa, henkistää, virkistää
 pluto varjo esille, muutos
 saturnus kiteyttää, konkretisoi
 chiron eheyttää, parantaa

II Aspektimuodostelmat

- stelliumit, T-ristit, kultainen kolmio, Yod
- korkeimmat harmoniat, noviilit

III Laadut

- Kultainen kolmio, jokin tehtävä viety jo loppuun omassa kehityksessä
- Elementit tai ainoa omassa elementissään > puuttuvan hallitsee jo entisestään
- Kiinteät merkit = kiteytyneimmät

IV Vesta sijainti ja aspektit

- henkisyys, etsintä, kutsumus

V Pimennykset

- synt. + transiitit

Peräytyvät planeetat kartalla = karmaa

Olen hiukan ulalla, mitä tämä tarkoittaa :Smiley Cheesy
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #62 : 09.12.2005 15:11:48 »

Jos  "mestari" tietää tulleensa "kotoa" fyysiseen saatanan hallitsemaan materian maailmaan kali yuga aikakauteen vieläpä, niin eikö hän silloin tiedä olevansa "mestari" ja "täydellinen".
Aiotko jotenkin pystyä ratkaisemaan omien argumenttiesi dissonanssin?

Varmaan tietääkin jossain vaiheessa elämäänsä, mutta ei välttämättä heti... En voi tietenkään olla 100% varma asiasta, mutta tällaista olen pohdiskellut.  :Smiley Ja mitä tarkoittaa dissonanssi? Tyhmänä kyselen...  idiot2
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #63 : 09.12.2005 19:25:48 »



Jos  "mestari" tietää tulleensa "kotoa" fyysiseen saatanan hallitsemaan materian maailmaan kali yuga aikakauteen vieläpä, niin eikö hän silloin tiedä olevansa "mestari" ja "täydellinen".
Lainaus

 coolsmiley  Tuleminenhan on harkittu teko, mutta, koska täällä pelataan näillä ehdoilla, saatta usein olla parempi, ettei muista..
Väkisinhän tätä maapalloa ja sen ihania asukkaita ei saa vääntää oikealle tielle, kaikella on aikansa ja valintansa!


       
« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 15:26:14 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #64 : 14.12.2005 12:03:00 »

Lainaus
Tuleminenhan on harkittu teko, mutta, koska täällä pelataan näillä ehdoilla, saatta usein olla parempi, ettei muista..

Minusta tämä muistamattomuus pätee kaikkiin sieluihin ja myös entisiin elämiin. Olisi todella tuskaista yrittää keskittyä tähän ja nyt menossa olevaan elämään ja ympäröivään maailmaan, jos muistaisimme tasan tarkkaan ja täysin kirkkaasti sen, missä ja mitä olemme joskus olleet. Sanotaan, että usein ne ihmiset, jotka päätyvät itsemurhaan, tiedostamattaan kaipaavat suunnattomasti takaisin Toiselle Tasolle ja sen elämän ihanuuteen täältä maan kurjuudesta. He eivät enää jaksa vaan haluavat palata kotiin.

Shanti Devin tarina puolestaan kertoo sen kuinka liian selkeät muistot entisistä elämistä /entisestä elämästä voivat vaikuittaa nykyiseen elämään. Kyseinen kirja löytyy kirjastosta. En muista kirjoittaa tai kirjan tarkkaa nimeä, mutta kirja kokonaisuudessan oli vaaleanpunakantinen, jossa on mustavalkea valokuva kannessa.
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #65 : 19.12.2005 21:09:06 »

Michael Newtonin Sielujen Matka ja Sielujen Kohtalo - kirjoissa puhutaan sielujen iästä(kin).
Mielenkiintoista luettavaa, mutta...

En ole ollenkaan vakuuttunut siitä että meidän kannattaa alkaa kovin tarkasti luokitella itseämme ja laskea mihin ¨luokkaan kuulumme¨. Kun karmallinen kiertomme alkaa olla loppusuoralla, tiedämme sen kyllä itse, ja se riittää Smiley

Hei Aniara smitten

Vaikken lukenutkaan koko ketjua niin, silti olen samaa mieltä kanssasi siitä, että jos otetaan kaikki (karrikoiden) opit joistakin kirjoista, mitä sitten enää elämästä on oppimista.
"...kun Michael kirjoissa sanotaan näin ja näin...."
Eikö ihmisen sisäinen intuitio jo kerro asioita, ettei kaikkea tarvitsisi kirjoista opetella?
Sitten käännetään-takkia-taas-uuden-tuulen-puhaltaessa. "ei, se asia onkin näin..."
Loppuen lopuksi onko millään mitään merkitystä. Vain se, että tiedät että olet rakastettu JUURI sellaisena kuin olet. Ei meidän tarvitse pyrkiä mihinkään, sillä me olemme jo perillä, me olemme sitä mitä olemme. Siinä vahvuus.

Jumalainen innostus on mm. sitä, että itselle SALLITAAN asioita, ei kielletä ihmisyyden kaikkia variaatioita.

Ystävyydellä
Teidän Stara Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #66 : 20.12.2005 06:15:34 »




Jumalainen innostus on mm. sitä, että itselle SALLITAAN asioita, ei kielletä ihmisyyden kaikkia variaatioita.

Ystävyydellä
Teidän Stara Wink

 coolsmiley
Lienee havainto, SE, että on väsynyt tähän kaikkeen " lätinään ". Paljon puhetta, missä ne teot ihan henk. koht.??

Yhteiskuntana ME, mennään HORNANTUUTTIIN niinkuin meitä MAAILMAN JOHTAJAT  !!  Vievät kuin PÄSSINPÄITÄ narussaan, ja olemme ONNELLISIA. Koska on vaan niin hyviä BUSSEJA meitä vahtimassa, ettemme eksy tieltämme.


                   
« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 15:28:12 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #67 : 20.12.2005 10:53:23 »

Lainaus
"...kun Michael kirjoissa sanotaan näin ja näin...."
Eikö ihmisen sisäinen intuitio jo kerro asioita, ettei kaikkea tarvitsisi kirjoista opetella?

Hei Stareyes!

Olet ihan oikeassa sen suhteen, että kaikkea ei pidä purematta niellä tai huuhailla tuuliajolla milloin kenenkin sanomisien mukaan. Intuitio on ihmisen avain myös tässä asiassa, kun pohditaan elämän syvällisiä asioita.  Wink

Toivottavasti et nyt ymmärtänyt, että minä (ja Lilli) sokeasti seuraisimme Michaelia, vaan koska hän sanoo niin ja Toiselle Tasolle siirtyneen sielun täytyy tietää asioista enemmän kuin me täällä. Luen (ja lainaan) kaikkea kirjallisuutta sekä toisten ajatuksia intuitiolla ja poimin sieltä ne, jotka osuvat yksiin omien sisäisten tuntemuksieni kanssa. Michaelin sanat olivat oikeastaan kaikki sellaisia, joiden kanssa intuitioni oli samaa mieltä, joten siksi siteeraan häntä tässäkin ketjussa paljon. Minusta vain tuntuu että asiat ovat niin kuin hän sanoo, joskin täytyy muistaa, että Toiselle Tasolle siirtyneet tietävät tasan yhtä paljon mitä he ovat maanpäällisissä elämissään kokeneet, mutta vastaavasti ymmärrys vieläkin korkeimmasta tasoista menee myös heillä intuition mukaan. Ei voi tietää varmaksi mitään sellaista, jota ei ole kokenut, niin minä sanoisin.  Wink

Eli hyvät ihmiset! Luittepa ihan mitä tahansa, älkää nielkö sellaista, mikä sotii teitä Itseänne vastaan! Ehkä asia ei olekaan niin kuin teille sanotaan tai ehkä teillä on toisenlainen ymmärrystaso kuin asian kirjoittajalla/kertojalla (joko "ylempi" tai "alempi"). Oma sydän on ihmisen paras opas maan päällä. Vinkkejähän kannattaa ottaa ja kuunnella, mutta lopulliset päätökset jokainen tekee itse - kaikesta.  Wink
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #68 : 20.12.2005 13:51:30 »

Athamaarit hei santa_kiss
Mua ei haittaa lain, vaikka poimit kirjoista itsellesi tärkeitä pointteja. Niinhan meistä jokainen tekee santa_afro.
Mutta se tökkii, kun ei omata mitään omaa  santa_sad. Siitä vain oli kyse santa_rolleyes

Stareyes santa_wink

JK. Nää santa-hymiöt on sitten hauskoja santa_cool
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Ivan
Vieras
« Vastaus #69 : 21.12.2005 12:21:00 »

Michael unohti kertoa jotain minkä kaikki muut ovat kertoneet:
Luokittelu kuuluu nuorille sieluille.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #70 : 21.12.2005 12:22:46 »

Mutta ymmärrys vanhoille  Grin
tallennettu
Ivan
Vieras
« Vastaus #71 : 21.12.2005 12:24:27 »

Mitä sitten?

Idea oli, että kaikki luokittelusta innostuneet ovat nuoria sieluja.
Pelokkaita, tarvitsevat selvät rajat itselleen ja muille.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #72 : 21.12.2005 12:33:15 »

Voi ei, ei kyse ole luokittelusta - kuten olen todennut jo useaan otteeseen, on aivan sama millä sielun kehitysasteella kukin on. Sillä ei ole mitään sen kummempaa merkitystä kuin info siitä kauanko on mahdollisesti kieränyt tätä fyysistä elämää toisesta toiseen. Periaatteessa voisimme puhua koulusta ja oppiasteista: onko alasteen kolmasluokkalainen ihmisenä huonompi kuin yläasteen kahdeksasluokkalainen? Entä onko yliopiston suorittanut henkilö parempi ihmisenä kuin koulunsa keskenjättänyt? Ei ole, ei missään nimessä! Kaikki ovat yhtä ja samaa Alkulehdettä, eikä kukaan tuskin pyri mihinkään luokkajakoon tällä henkisen iän määrittelyllä. "Mun täytyy olla parempi, ku mä oon vanhempi ku te! Te nuoret ootte tyhmii" tai vastaavasti "Noi vanhat on ihan tolloja, hössöttää typeristä jutuista!" idiot2 Tietenkään en voi sanoa, etteikö noin saisi ajatella, mutta luoja paratkoon, pois tuollainen minusta! Shocked

Sielunikä - se kuinka kauan täällä on ollut ja tallustanut - antaa myös viitteitä siihen, miten ihminen mahdollisesti toimii. Kun tiedän tämän, voin ymmärtää kanssaihmisiäni paremmin. Tätä voisi verrata horoskooppimerkkien tuntemukseen: "Ahaa, hän on Vesimies, no siksikös se onkin niin sosiaalinen ja menevä tapaus! Ja tuo henkilö tuossa olikin Rapu... se selittääkin hänen ujoutensa ja nurkkaan jäämisensä". Ei Veskari ole Rapua parempi, molemmat toimivat vain samassa tilanteessa eri tavoin.

Tällaisia mietteitä siis tähän asiaan, jos jotakuta muuta pohdituttaa samaa kuin Ivania.
(Ja Ivanille haluan huomauttaa, että kädenvääntö kaveria minusta et saa!)  Grin
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #73 : 21.12.2005 12:37:48 »

Hah, luokitellaanpa lisää.

Pelokkuutta en kyllä liittäisi nuoren sielun ominaispiirteisiin, ehkä lapsisieluilla on havaittavissa tämä jyrkkä asioiden jakaminen mustaan ja valkoiseen, hyvään ja pahaan.

Kummankin ominaispiirteisiin kuulunee voimakastahtoisuus, tyyliin: "It's my way or highway". Nuoret sielut ovat kovimpia luomaan karmaa. Asioita kun on vaikea nähdä muista kuin omasta näkövinkkelistä. "Mihin niitä sääntöjä tai moraalia tarvitaan", voisin kuvitella nuoren sielun sanovan.

Vaikka Stareyes on jo kyllästynyt Michael-lainauksiin, niin mainitsenpa silti, että USAssa asustaa enimmäkseen nuoria sieluja.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #74 : 21.12.2005 12:48:06 »

Lainaus
Asioita kun on vaikea nähdä muista kuin omasta näkövinkkelistä.

ja

Lainaus
USAssa asustaa enimmäkseen nuoria sieluja.

Tuli vain ensimmäisenä mieleeni, että onkohan Bush mahdollisesti nuori sielu? Hänellähän on hyvin vahvat omat näkemykset, joita kaikkien muidenkin tulisi noudattaa hänen haluamallaan tavalla. Myöskään hän ei tunnu haluavan myöntää virheitään, koska hänen oma näkövinkkelinsä on taatusti oikea. Muut ne ovat väärässä, en minä!  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: