Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kalat, Kalat, Kalat...  (Luettu 22883 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #30 : 05.12.2005 16:16:03 »

öh?? Kyl mää vaan taidan rakkauden tunnistaa.  smitten smitten smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #31 : 05.12.2005 16:22:11 »

Onnekas. Tongue Mä vaan alan lopultakin uskoa etten taida olla suhdeihminen. Kuka nyt jaksaa loputonta kritiikkiä omituisista mieltymyksistään ja pakkomielteistään saati siitä mihin vapaa-aikaansa käyttää. :Smiley Not me.

Niin ja olen siis nörtti. buck2
« Viimeksi muokattu: 05.12.2005 16:24:34 kirjoittanut CorvusLeonis » tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #32 : 05.12.2005 16:34:01 »

ES on kokenu kovia sitä pitää ymmärtää. Eix niin  Smiley

Kappas, täällä toinen  venus aspect_con uranus tapaus ja nyt oon viime aikoina yrittäny saada itteni uskoon, että minä olen suhdeihminen, minä olen suhdeihminen, minä olen suhdeihminen... Kun tarpeeks jankkaa niin ehkä lopulta uskon.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 05.12.2005 16:36:58 »

Tsori ny vaan mutta mennyt on minulle ihan mennyttä ja juuri nyt kukoistaa taas erittäin hyvin.. olen aihepiirissä aivan niskan päällä. Mietin vaan mix nuoremmat viriilit miehet on niin intona. Se on ne kemiat mutta myös joku sellainen että olen kai kokenut ja viisas.. heidän pikku huoliaan on kiva kuunnella siinä ohessa... Cool Cool Cool Mutta kyselenpä siltä skorpparilta sen nousu ja kuumerkit kuitenkin. Oikeesti sellaisia kipinöitä on aika harvoin. Olishan tos se toinen samanikäinen kauriskin.. (siis samanikäinen kuin se skorppari eikä minä+kauris) tarjonta ylittää kysynnän..ja isänmaan kunniaks, kukaan ei ole ulkomaalainen tällä hetkellä.
« Viimeksi muokattu: 05.12.2005 16:38:52 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #34 : 05.12.2005 16:46:31 »

Good for U sweetheart!   Kiss
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #35 : 05.12.2005 17:13:51 »

Alzbeta,

Näin sitä väitetään, että aspektiton planeetta on "puhtaasti" sen merkin mukainen. Tai huoneen.

Ja mitä enemmän aspekteja, sitä enemmän siihen planeettaan vaikuttavat eri tekijät.

Ovatko muutkin Kalat sitten huonoja ottamaan vastaan neuvoja tai kritiikkiä??

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #36 : 07.12.2005 21:48:20 »

Linn, mielenkiintoista. Omalla kartallani on sellainen planeettasumppu 6.huoneessa että ilmankos olenkin vähän epämääräinen tapaus. Heh heh.

Kritiikistä, luulen että jokainen herkkä vesimerkki ottaa kritiikin raskaasti. Rapu tosin reagoi siihen sulkeutumalla kuoreensa, Skorpioni olemalla pisteliäs ja esittämällä ettei tunnu missään ja Kalat sitten pakenemalla omaan haavemaailmaansa...

Mutta luulen, että siis maamerkit ovat myös herkkiä kritiikille, koska se järkyttää heidän tukevia juuriaan? Olen ainakin huomannut itse maamerkkien olevan yllättävänkin herkkiä välillä.

Lisäys: itse olen joissakin asioissa herkkä kritiikille toisissa taas en. Yleensä sellaisissa asioissa, joissa luotan itseeni ja taitoihini päinvastoin haluaisin kritiikkiä ja kommentteja, mutta sitten jos olen itse epävarma niin jokainen vähänkin negatiivinen sana tuntuu miljoonakertaiselta loukkaukselta...  Undecided
« Viimeksi muokattu: 07.12.2005 21:51:17 kirjoittanut Alzbeta » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: