Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kalat, Kalat, Kalat...  (Luettu 22901 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #15 : 02.12.2005 15:24:08 »

Liittyykö kaloihin minkäänlainen tarve hallita maailmaa tiedon kautta? Isäni ei osaa käyttää mediaa jotenkin pikapalana vaan säilyttää lehtiä, joita on sitten huusholli ja huvila täynnään.
Eikä tapa muutu.

Hei EternalSun, kuulosti tutulta. Grin Olen myös toivoton lehtihamstraaja. Lehtiä täytyy useinkin kertyä aika lailla, ennen kuin saan aikaiseksi heittää niitä pois, ja silloinkin käyn ne vielä läpi tarkkaan, ennen kuin niistä luovun.

Veikkaisin, että tapa voisi liittyä siihen, että Kalat ei useinkaan osaa päästää menneestä irti ja säilyttää mielellään kaikenlaista, johon liittyy muistoja - siis mitä tahansa muistoja, vaikkapa muisto hyvästä kirjoituksesta jostain uutisaiheesta. :Smiley Tätä taipumusta voi toki olla myös muilla vesimerkeillä. Jos nyt lehtiä ajatellaan, niin Kalat kuitenkin haluaa saada aina sen kokonaiskuvan asioista, joten eihän niitä arvokkaita tiedonlähteitä voi pois heittää. Jos vaikka joskus vielä sattuisi tarvitsemaan! :Smiley

Omalla kohdallani liitän lehtien ja kirjojen hamstraamisen myös Kaksosen merkkiin, jota kartallani edustaa IC, kuun alasolmu sekä Merkurius yhtymässä kuuhun. Tästä siis kiinnostus, mutta tarvittaisiin varmaankin Kaksonen myös aurinkomerkiksi, että lehdet kelpaisivat siksi miksi ne on kai suureksi osin tarkoitettu - kertakäyttötavaraksi. Smiley

Maallikko,

Lainaus
" Kaikki se paha mitä näet maailmassa on sinussa."

Näinhän se on.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #16 : 02.12.2005 15:58:25 »

Olen myös toivoton lehtihamstraaja.
***
Jos vaikka joskus vielä sattuisi tarvitsemaan!

auts, osui ja upposi minuunkin!  2funny
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
Ave^^
Vieras
« Vastaus #17 : 02.12.2005 16:29:27 »

hyvin mielenkiintoinen aihe.  Smiley

olen asc ja kuu kalat. jonkin aikaa syntymäni jälkeen sain pahan sairauden, jouduin tiputkseenkin. vieläkin on pieni neulakammo olemassa..
ja yliherkkyyttä löytyy. liikaakin. olen aurinko jousimies niin en vaan voi käsittää sitä. yritän tässä oppia ymmärtämään tätä puolta sen sijaan että yrittäisin enää poistaa sitä..  Smiley
tallennettu
myyri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #18 : 02.12.2005 16:48:28 »

...on niin mielenkiintoinen aihe että taidan avata suuni ensimmäistä kertaa täällä foorumilla, kauan jo sivusta seuranneena.. Minulle rakkaimmalla ihmisellä on tuo neptunus ykköshuoneessa, kuu kaloissa ja aurinko ravussa. Lisäksi nousu jousimies. Syntyi keskosena, teloo itseään jatkuvasti (törmäilee paikkoihin selvinpäinkin Undecided) ja onkin suoranainen ihme että koko tyyppi on vielä hengissä. Enkeli istuu kai olkapäällä valvomassa. On myös perso kaikille mahdollisille päihteille ja sanoo itse aina ”ajautuvansa” kummallisiin tilanteisiin ja paikkoihin, aivan kuin hänelle tapahtuvat asiat olisivat hänen oman päätösvaltansa ulkopuolella. Päätöksenteko on muutenkin olematonta, enemmänkin asteittaista kalamaista liukumista, ja myös tuo Maallikon mainitsema valtava syyllisyys on omien sanojensa mukaan aina ollut rasittava taakka..
Rakastettavia piirteitä en sitten ala luettelemaan, niitä on niin järjetön kasa.  smitten
Itselläni on Pluto ykkösessä yhtymässä asc:iin sekä aurinko kasihuoneessa härässä, ja järkytän tätä tyyppiä usein tahtomattani.. ja helposti järkkyykin.. Embarrassed  .....jep, menen vetämään silkkihansikkaat käsiini.
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #19 : 02.12.2005 17:00:08 »

Lainaus
törmäilee paikkoihin selvinpäinkin

hehee, tulee mieleen aurinkojouskari ystäväni, joka on kanssa varsinainen kohelo. Ryminästä kuulee milloin hän on tulossa........ Smiley Suloinen tyyppi. smitten
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #20 : 02.12.2005 19:01:36 »

Olen jotenkin kuvitellut, että yhdistelmä Aurinko Jousimies ja Kuu Kalat olisi vain minun omaa erityistä persoonallisuuttani kuvaava, mutta täällähän näkyy olevan meitä aika montakin  Smiley

Olen myös kuvitellut aina, että vain Ravut ovat niitä hamstraajia... En yleisesti säästele mitään, ( En myönnä... ) mutta vanhoista vaatteistani, musiikkilevyistäni tai kirjoista tai vanhoista kirjeistä ja korteista ja joistain mitkä herättävät mukavia muistoja en raaski heittää menemään. Omistan vieläkin neuleen, jota pidin yläasteella  Embarrassed

Menneisyys on kompastuskiveni... mutta yritän nyt vähitellen, mutta varmasti hankkiutua eroon kaikesta turhasta roinasta, joka vain muistuttaa ikävällä tavalla menneistä. Vielä joku päivä olen täydellisesti niistä vapaa  knuppel2

Aivan varmasti

 smitten

Muuten, kun Neptunus tekee neliötä radix Kala-Kuulleni niin toisiko tuo oma planeetta neliössä jotenkin Kalojen ikävämmät puolet esille vahvemmin vai miten tuon voisi ajatella. Muuten Neptunus ei ole mitenkään vaikeasti asettunut.
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #21 : 05.12.2005 15:03:49 »

No nyt ehdin lukea paremmin ajatuksianne.

Heti ensimmäisenä pitää sanoa, että minäkin olen kova säästämään lehtiä ja lisäksi "kerään" kirjoja - piirteitä, joita avomieheni kiroaa joka muuton yhteydessä..  :Smiley Hamstraamisen liittäisin kyllä minäkin enemmän Rapuun, mutta en minäkään myönnä noin yleensä tavaraa säilyttäväni turhaan. Toki aina voisi varmaan heittää jotakin pois, mutta ihan niistä toistuvista muutoistakin johtuen olen kyllä myös onnistunut karsimaan kovalla kädellä.

Eli liittäisin tuon lehti- ja kirjamanian johonkin muuhun kuin hamstraamiseen - ehkä juuri siihen EternalSunin mainitsemaan maailman haltuunottamiseen median kautta. Kaloja enemmän olen tulkinnut tätä omalta kohdaltani vahvan Merkuriuksen kautta - tiedonjanoni ja uteliaisuuteni ovat nimittäin hyvin suuria.

Vaikken ole kova hamstraaja, arvostan kyllä perinteitä ja vanhoja esineitä. Rapu on kartallani muuten heikko, mutta nuo Kaloissa olevat Aurinko ja Kuu sattuvat olemaan juuri neljännessä - eli Ravun - huoneessa. Siksi ehkä olen niin kova historiafriikki ja todella kiinnostunut esim. sukututkimuksesta.

Mutta takaisin Kaloihin: Olisi kiva löytää jotakin uutta, valaisevaa tästä Aurinko- ja Kuumerkistäni. Se on kartallani siis vahva (Aurinko ja Kuu ovat vielä tosi vähän aspektoituneita - eli "puhtaita") ja kyllä minussa on paljon niitä tyypillisiä Kala-piirteitä, mutta toisaalta olen ihan "järkevä" ja pystyn hoitamaan myös käytännön asioita. Ja omiin maailmoihin uppoutumisesta huolimatta olen myös seurallinen. Ja vaikka olen avulias ja tunnen myötätuntoa ns. heikompia kohtaan, en pystyisi ikinä ajautumaan parisuhteeseen, jossa palvelisin kumppaniani ja olisin uhrin asemassa marttyyrina. En muutenkaan ainakaan tunnusta/tunnista olevani mikään paha marttyyri.

Sen sijaan rasittava piirteeni on se, etten osaa ottaa yhtään neuvoja vastaan tai hirveästi kritiikkiäkään. Tämä liittyy kuitenkin uskoakseni muuhun kuin Kaloihin.

Vielä sen verran, että tunnen sattumalta (?) tosi vähän Aurinko-Kaloja. Siis hyvin. Moneen olen kyllä törmännyt, mutta lähimmissä ystävissäni tai perheessäni ei ole (muistaakseni) ketään, jolla Kalat olisi voimakas kartalla. Onkohan tämä tosiaan jotenkin sattumaa, vai enkö oikein välitä muiden Kalojen seurasta?

Tulen tosi hyvin toimeen koko perheeni kanssa, mutta olen meistä kolmesta siskosta se "erilaisin". Siskot ovat tupla-Skorpioni ja Neitsyt-Rapu. Isäni on Jousimies ja äitini Rapu-Kaksonen. Lapsena olin "isin tyttö". Nykyisin olen läheisempi äidin kanssa ja aiemmin olin myös enemmän hänen kaltaisensa, kun taas vanhemmiten huomaan muuttuvani koko ajan enemmän ja enemmän isäni kopioksi. Valitettavasti en tiedä iskän kartasta paljonkaan, koska syntymäaika ei ole selvillä.

Huh, tulipa pitkä posti. Rakastan mitä ilmeisemmin itsestäni puhumista..  Embarrassed

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #22 : 05.12.2005 15:24:29 »

Kalat, hm. Joskus dumppasin sellaisen. En tiä olisko pitänyt sittenkään. No, ei voi mitään. :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 05.12.2005 15:32:43 »

Voit alkaa oman threadin jossa luettelet kaikkien dumppaamiesi merkit.  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #24 : 05.12.2005 15:38:40 »

CorvusLeonis, ei voi mitään mutta oon tänään nauranu sun jutuille ihan kippurassa koko ajan  2funny 2funny Smiley Ja ES... = )

Menee nyt tavallaan ohi aiheen... Mutta siis hetkinen en ole koskaan kuullutkaan tuosta että jonkin planeetan voima on "puhdas"?

Itselläni on  aurinko jousimies aspect_con uranus venus merkurius jupiter

ja  kuu kalat  aspect_squ neptunus,  aspect_tri mars, jupiter ja  chiron Eli siis muuttuuko näiden planeettojen voima tuon merkin mukaan tässä aspektissa vai merkkien voima vähenee aspektoivien planeettojen vaikutuksesta?

Mun kalamainen mieleni ei nyt taas tajua.
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #25 : 05.12.2005 15:42:08 »

Ei niitä ole kuin kourallinen - kala, oinas, vaaka, jousi. :Smiley Sitäpaitsi mun tapa on vain pistää pillit pussiin ja vaihtaa maisemia hyvän sään aikana ennenkuin myrskypilvet alkaa ropisemaan niskaan. Embarrassed
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #26 : 05.12.2005 15:45:56 »

Hyvä että sentään myönnät, se on alku. Kunnon myrsky tekee joskus terää...
 Wink
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #27 : 05.12.2005 16:01:39 »

Ollaanpa sitä happamia tänään Shocked Emmää vaan jaksa sellaista että väkisin yritetään ylläpitää meikäläisen kanssa jotain. Järjissään olevat antaa mun mennä niinkuin minä annan muiden mennä. Smiley Kun on Venus yhtymä Uranus jouskarissa eikä muuta, vapaata seilaamista sen olla pitää. Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #28 : 05.12.2005 16:04:48 »

Ilmeisesti he eivät ole rakastaneet sinua todella tai sinä heitä?

Voisinhan mäkin kuujouskarina heittää et mihinkään ja kehenkään en sitoudu.. nyt aattelen eri tavalla, henkisesti sitoudun eniten yhteen mutta suhtaudun lämmöllä muihinkin.. ja jos kemioita on..

Tää ei kuulu asiaan, mutta haluaisin sanoa että minä en koe vetoa kovan näköisiin miehiin, en tiedä ootko kova. Siis jos on tosi kova ja itteään täynnä niin menen ohi. Vaikka olis komee. Yks tuntemani kalamies on komee ja toinen kova. jne kalat

Mut hei skorpparit on pehmoja.

Sähän oot jätkä kuujouskari ja nousuvaaka, kappas. No toivottavasti sun nimi ei ala J:lla.
« Viimeksi muokattu: 05.12.2005 16:13:11 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #29 : 05.12.2005 16:14:56 »

Niin no mulla on  kuu aspect_con neptunus jousimies niin harvoinpa osaa sanoa miten asianlaidat ainakaan suhdeasioissa on. Yleensäkin mun kuun asema sopii paremmin aivan muihin asioihin kuin vaikka vannomaan kenellekään rakkautta kun enhän mä voi tietää, pitääkö se sittenkään paikkansa. Huh

Ja ei, en ole J-alkuinen. Tongue
« Viimeksi muokattu: 05.12.2005 16:18:48 kirjoittanut CorvusLeonis » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: