Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Synnytystransiitteja??  (Luettu 62103 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #30 : 31.01.2007 11:05:05 »

Pallaskissa, todella mielenkiitoinen juttu.  :Smiley

Minä olen venus  vaaka ja ystäväni venus on  kaksoset  Samana vuonna syntyneet ja lapsillamme on parin vuoden ikäero.

Täällä hetkellä en olekaan "vaaravyöhykkessä"  Tongue vai? Venus 5 astetta..  :Smiley    coolsmiley

Tuolla ketjun alussa oli tälläinen huomio -Äidin aurinkomerkki usein "periytyy" lapsen kuumerkiksi.- Tämän allekirjoitan, poikani on  kuu vaaka.  laugh
« Viimeksi muokattu: 31.01.2007 11:11:00 kirjoittanut Eufrasyne » tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #31 : 31.01.2007 11:30:24 »

Lainaus käyttäjältä: Eufrasyne
Tuolla ketjun alussa oli tälläinen huomio -Äidin aurinkomerkki usein "periytyy" lapsen kuumerkiksi.- Tämän allekirjoitan, poikani on  kuu vaaka.  laugh

Samma här Smiley Ja ei, Neppari tekee kolmiota Vaaka-Venukseen seuraavan kerran noin 60 vuoden kuluttua  Wink, joten me voimme huokaista jo helpotuksesta  :Smiley?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #32 : 25.02.2007 12:06:12 »

Kovasti myöhästyneet onnittelut Pallaskissalle perheenlisäyksestä smitten

Meidän suloinen, vaaleatukkainen poikamme syntyi maailmaan 30.1.2007 klo 03:27, Helsingin Kätilöopistolla. Hänellä on miehekkäät kasvot ja kädet ja rauhaisa luonne. Sinisillä silmillään hän katselee maailmaa tarkkaavaisesti, vakava ja mietteliäs ilme pienillä kasvoillaan. Äidilleen suo kaikkein suloisimmat hymyt (liekö se sitten sitä rapu -kuuta).

En ole vielä ehtinyt perehtyä tarkemmin, mitä transiitteja oli meneillään tuona syntymän hetkenä, mutta ainakin synnytys eteni todella nopeasti. Yhden maissa yöllä alkoivat säännölliset ja kivuliaat supistukset ja saavuttuamme hiukan ennen puolta kolmea Kättärille, olin jo 9cm auki. Poika oli maailmassa n. tuntia myöhemmin.

Nyt sitten elellään täyspäiväistä arkea kahden pienen lapsen kanssa. saas nähdä, jos jossain välissä taas ehtisi tämän astro-harrastuksenkin pariin Wink
tallennettu
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #33 : 24.11.2008 21:26:55 »

Tässä tarkkailemiani transiitteja äideillä synnytyksen aikaan (mielestäni  saturnus :lla on tärkeä rooli synnytystransiitteja tutkaillessa, ennen kaikkea Asc,  aurinkokuu ohitukset sekä transitoiva  saturnus 4. että 5. huoneessa):

saturnus 4. huoneessa
 saturnus  aspect_squ  kuu
 saturnus  aspect_squ Asc
 jupiter  aspect_tri  aurinko
 pluto  aspect_tri  aurinko

 saturnus 4. huoneessa
 saturnus  aspect_tri  venus
 pluto  aspect_opp  kuu

 saturnus 4. huoneessa
 jupiter  aspect_tri  kuu
 pluto  aspect_opp  kuu
 pluto  aspect_con Asc

 jupiter  aspect_squ  kuu
 saturnus  aspect_tri Asc
 pluto  aspect_con Asc

 saturnus  aspect_sex  aurinko
 saturnus  aspect_squ  kuu
 jupiter  aspect_sex   aurinko

 saturnus  aspect_squ  aurinko

 saturnus  aspect_squ MC (isän transiitti)

 pluto  aspect_opp  aurinko

 pluto  aspect_squ  kuu
 saturnus  aspect_squ  kuu

 pluto  aspect_sex Asc

 saturnus 5. huoneessa
 pluto 5. huoneessa
 pluto  aspect_sex  venus

 pluto 5. huoneessa
 saturnus  aspect_con  venus

 pluto  aspect_con Asc

 saturnus  aspect_con  kuu ( kuu 4. & 5. huoneen hallitsija)
 jupiter 10. huoneessa (yksinhuoltaja, lapsen isä toisella mantereella)

Melkein puolet (47%) yllä listatuista transiiteista on  saturnus -transiitteja, vain 16% (1/6) transiiteista on  jupiter -transiitteja ja yli 1/3 (38%) transiiteista on kyse  pluto -transiiteista. Mielestäni myös  pluto -transiitit ovat kovin kuvaavia synnytyksen jälkeiseen tilaan, jossa nuori/kokematon äiti tai itkulapsen äiti tuntee olonsa voimattomaksi. Ja useinhan uusi tulokas "hallitsee" perhettä.

Ottaisin mielelläni vastaan palautetta.

tallennettu
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #34 : 25.11.2008 19:08:53 »

En nyt ihan menisi niin pitkälle ja kuvaisi vauvaa rasitteeksi, enemmänkin  saturnus vauvan syntymän aikana 4. tai 5. huoneessa sekä transiittina  aurinkokuu / venus / Asc päällä symbolisoi vauvan mukana tuomaa vastuun kasvua kuten myös tietynlaista rajoittuneisuutta äidin - ja koko muunkin perheen - elämässä.
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #35 : 27.11.2008 16:27:28 »

Huiii, lueskelen tätä ketjua kun yks astrologituttu sanoi että jupiter yhtymä kuu ois sellainen raskaaksitulemisen tai synnyttämisen transiitti.

Katoin sitten äitini transiittikarttaa  kun mä synnyin. Revitkää tästä:

Kuu opp kuu ysihuoneessa MC:llä (sanoo kaiken)

Jup & nep vitoshuoneessa  (perhe laajeni neptunikolla) jokseenkin neliössä hänen nataaliaurinkoon

Aurinko kolmio mars, venus kolmio aurinko

Samanaikaisesti oli mars oppositio pluto ja pluto yhtymä mars. Aurinko neliö aurinko kuvaa meidän suhdetta varsin hyvin.

Itselläni on tuo jup yhtymä mars niin lähellä etten nyt millään ehdi hedelmöittää itseäni ajoissa siihen. Tuonee jotain muuta sit.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #36 : 03.05.2009 20:10:57 »


Tuolla ketjun alussa oli tälläinen huomio -Äidin aurinkomerkki usein "periytyy" lapsen kuumerkiksi.- Tämän allekirjoitan, poikani on  kuu vaaka.  laugh

Aikasta jännä juttu! Mä ja siskoni olemme molemmat  kuu leijona - äitimme on  aurinko leijona ! Miehellä  kuu vesimies ja hänen äidillään aurinko 29 astetta  kauris , eli lähestulkoon  vesimies .. Miehen veli myös  kuu vesimies ja anoppini on myös  kuu vesimies . Tosin ei päde läheskään kaikilla tutuillani, mutta näin meillä lähipiirissä.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #37 : 04.05.2009 17:19:28 »

Katselinpa että äidilläni on ollut  mars  aspect_tri  saturnus kun mä synnyin, kuukautta liian aikaisin. Eli varmaan aika nopeasti. Täysikuu, pimennys nopeuttanut uskoakseni. Äidillä myös täysikuu syntymä.
Kuumerkkiäni  leijona ei löydy missään muodossa lähisuvusta.

Mutta mielenkiintoista sinänsä että minä  aurinko  vesimies ja isä  aurinko ja  kuu  vesimies, molemmilla myös  merkurius  vesimies sekä molemmilla ilma-asc  aspect_con 12 H  uranus
(tää nyt poikkes synnytyksestä, mutta kun vihdoin sain isäni tarkan syntymäajan, varsinainen ilma-ukko)

Juuh, ja katselin kaverin transiitteja tyttärensä syntymän ajoilta. Hänet kun oli määrätty keisarinleikkaukseen ennen joulua, mutta laskettu aika oli joulun jälkeen, transiitit olis ollut 'enempi' synnytystransiitteja vasta 5.1
« Viimeksi muokattu: 04.05.2009 17:28:12 kirjoittanut ancelica » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #38 : 04.05.2009 17:39:15 »

Tässä on sellasia transiitteja, mitä mun äidillä oli sillon kun se mua synnytti.
Tosin synnyin 2 kk etuajassa ja mun kaksoisveli kuoli...

 mars aspect_tri saturnus (saturnus 6. huoneessa)
 
Marsin tekemä kolmio Saturnukselle tulee monin tavoin tukemaan sellaisia sitoutumisesi kohteita, joissa olet osannut jakaa voimasi oikein ja joista näinollen pystyt vielä nauttimaan. Sitoutumisen kohde voi olla mikä tahansa: toinen ihminen, työ, harrastus, talonrakennus koiran koulutus jne. Kaikki sellaiset velvoitteet, jotka kuuluvat kosmiseen elämänsuunnitelmaasi menevät nyt vauhdilla eteenpäin ja saat vakiinnutettua omaa paikkaasi vielä paremmin itsellesi sopivaksi. Kaikki asiat, jotka teet rauhassa, liikaa yrittämättä, onnistuvat sinulta loistavasti tämän jakson aikana ja enkä ihmettelisi vaikka sinua palkittaisiin jollakin konkreettisella arvonosoituksella siitä mitä olet saanut aikaan.
(minä!  2funny)

 mars aspect_sex venus (venus 12. huoneessa)

Marsin planeettaohitus merkitsee vauhdikasta vaihetta ja nopeasti syttyvää innostusta sillä elämänalueella, johon transiitti kohdistuu. Vaikka vaikutus on suhteellisen lyhytaikainen, saattaa sillä olla suuri merkitys jonkun uuden asian aloittamisen kannalta.
(venus 12. huoneessa)

 venus aspect_con venus (12. huoneessa edelleen)
   
(Tarkka ohitus juuri mun syntymäpäivänä)
Kerran vuodessa on aika löytää jotain todella arvokasta omaan elämääsi. (niin, vaikkapa lapsi!) Tämä on sellainen löytämisen päivä. Uskalla nauttia siitä mitä nyt kohtaat, sillä se lämmittää sydäntäsi parhaimmillaan vuoden päivät.


 neptunus aspect_squ merkurius (merkurius 12. huoneessa)
     
Neptunuksen planeettaohitus kuvaa aina alitajuista ja herkkää ohjausta, joka toteutuu sillä elämänalueella, johon transiitti kohdistuu. Neptunus vaiheen aikana olet herkkäuskoisempi ja ideaalisempi kuin normaalisti ja saatat törmätä odottamattomiin pettymyksiin elämässäsi.

ancelica: jännä juttu että molemmilla tuo saturnus kolmio mars!
Onkohan se yleinenkin transiitti etuaikaisten synnytysten kohdalla??
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #39 : 04.05.2009 18:09:33 »

Tiigris;
odotellaan jos jollain muulla on vielä vahvistaa tuota.

äidillä oli juuri loppunut  mars  aspect_opp mc ja  aurinko aspect_squ  venus
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #40 : 04.05.2009 19:57:42 »

Mun mammani muni mun:
TR. Mars NELIÖ Saturnus
ja samalla  mars poistuva yhtymä äiskän Venukseen
huoneessa 11 jousimiehessä.

Ehkä juju piilee tr Mars  aspect_tri  merkurius,
ja tr.  merkurius aspect_opp äitiliinin mars huone 2
koska Merkkari on maammoni "äitiysplaneetta" :

-Äidin neljättä (mm. kohtu) ja viidettä (lapset) huonetta
hallitsevan Merkuriuksen päällä Uranus
( tulin etuajassa ehkä tälläkin transiitilla?)
joka lymysi silloin mamman huoneessa kahdeksan
(ei ihan apgar-diplomia mulle myönnetty)

Niin ja syntymähetkelläni äidin äitiysplaneetta sai vielä opposition tr. kuulta.

Äiskän MC:lla tr. Neptunus ja Jupiter yhtymässä
äidin kuuhun, mitäköhän troppia sai kätilöltä sitten?





tallennettu
Summer68
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #41 : 14.06.2010 08:25:31 »

Nämä luettuani odotan, että esikoiseni syntyy 23.6.10 (laskettu aika 10.7), sillä syntymäkarttani perusteella tuona päivänä näkyy transiiteissa:

mars neliö nousumerkki
pluto kolmio kuu
mars sekstiili aurinko

Mitä nuo ikinä tarkoittavatkaan mutta kun muut päivät näyttävät ihan tavanomaisilta mars päiviltä...jos näin voi sanoa heh. En löytänyt tietoa huoneista mutta olenkin vasta aloittelija. smitten


Aurinko:Rapu
Nouseva: Jousimies
Kuu: Neitsyt
Venus: Rapu
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #42 : 09.02.2012 18:06:52 »

No niin. Mä oon näitä ennenkin miettiny täällä jossain, muttei ollu tässä ketjussa näköjään.
Mulla ollu semmosia transiitteja esikoisen syntyessä, kun 
pluto aspect_squ venus

Sit hiukan heikompana on ollu:
 mars aspect_squ venus
 
 jupiter aspect_squ askendentti
 
 uranus aspect_tri saturnus

Helppo oppikirjasynnytys oli tämä, mitä nyt 2vko etuajassa, ja helppo lapsi, joskin tietenkin muutti kaiken tulollaan  smitten

Toinen lapsi:
 uranus aspect_squ askendentti

Ja hiukan heikommalla menny:
 saturnus aspect_tri askendentti ( jonka vaikutus just loppunu ku laps on syntyny)
 uranus aspect_squ jupiter

Kolmen tunnin luomusynnytys, helppo. 2vkoa yli. Lapsi oli vaativa koliikkivauva.

Ja nuorimmainen:
 neptunus aspect_con aurinko
 neptunus  aspect_tri keskitaivas loppunu just edellisenä päivänä.

Hiukan heikommalla ollu transiitit:
 mars aspect_tri aurinko
 mars aspect_squ merkurius
 mars aspect_con keskitaivas
 chiron aspect_tri keskitaivas
 chiron aspect_con aurinko
 saturnus aspect_sex askendentti

Napanuora kaulan ympäri, vähän dramatiikkaa, mutta ei nyt aivan mahdotonta.
Levoton pieni pallero, ja veti mun kestokyvyn äärirajoille.





tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #43 : 09.02.2012 18:15:02 »

 siskollani käynnistettiin synnytys maanantaina... vieläkään ei ole syntynyt kun ei supistelu käynnistynyt ja nyt nostaa kuumetta. toivottavasti leikataan pian. No, tarkistin transiitit siskollani. Hänellä alkoi 6 päivä (ma)  jupiter aspect_sex mars, jossakin luin että synnytyksen aikoihin löytyy tyypillisesti jupiter mars transiitti... mutta.....

7 pvä (ti) alkoi  jupiter aspect_tri keskitaivas ja eilen  chiron aspect_sex merkurius ja tänään  mars aspect_con kuu.

Toivon todella että kaikki tämä on vain positiivista kun transiiteista löytyy myös  pluto aspect_squ jupiter  pluto aspect_sex mars  neptunus aspect_sex aurinko  pluto aspect_tri keskitaivas.....Ja siis lapsi vielä syntymättä. Tein pienen kynttiläsiunauksen juuri siskolleni ja vauvalle.....

Positiivista ajattelua!!!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #44 : 10.02.2012 18:07:52 »

Mun laskettuna aikana on Mars  aspect_tri MC sekä Pluton pitkävaikutteinen neliö Kuulle, Uranus  aspect_con Venus ja Uranus  aspect_opp  kuu, Merkurius  aspect_sex  askendentti
« Viimeksi muokattu: 10.02.2012 18:19:24 kirjoittanut St. PoP » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: