Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Synnytystransiitteja??  (Luettu 62096 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #45 : 10.02.2012 19:30:19 »

Mulla pojan syntymähetkellä mm. tr.  pluto  aspect_con DC (orbi 2 astetta),  pluto aspect_opp aurinko (orbi 0),  aurinko  aspect_con MC (orbi 1),  kuu aspect_tri aurinko.

Tytön syntymähetkellä mm. tr  pluto  aspect_con DC (orbi 1),  pluto aspect_opp aurinko (orbi 3), mars aspect_con venus ja  merkurius (orbi 1 ja 2),  mars aspect_squ mars,  kuu aspect_con Chiron (orbi 1),  venus aspect_squ kuu (orbi 0),  neptunus aspect_tri aurinko.
« Viimeksi muokattu: 10.02.2012 19:33:34 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #46 : 10.02.2012 23:01:55 »

Mun laskettuna aikana on Mars  aspect_tri MC sekä Pluton pitkävaikutteinen neliö Kuulle, Uranus  aspect_con Venus ja Uranus  aspect_opp  kuu, Merkurius  aspect_sex  askendentti

MMMMMMMMMMMMMMMMitä! Sinä raskaana, ihanaa  smitten smitten
Koskas se laskettu aika noin tarkemmin on jos saa udella?
Ihanaa ihanaa!  smitten smitten
Onnea!! Eikö olekin ihanaa ja jännittävää aikaa  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #47 : 10.02.2012 23:21:48 »

Mun poika synty sellasena päivänä et mulla oli voimakkaana menossa:
 neptunus aspect_sex venus (4. huone)
 uranus aspect_tri askendentti (täähän on aika kuvaava!)
vahvana:
 jupiter aspect_squ kuu
 jupiter aspect_opp MC
 jupiter aspect_sex aurinko
 mars aspect_tri askendentti
heikkona:
 venus aspect_squ aurinko
 venus aspect_squ uranus
 jupiter aspect_tri uranus
 uranus aspect_squ neptunus
 jupiter aspect_sex jupiter
 merkurius aspect_squ kuu
 mars aspect_squ neptunus

En tiedä mitä noista voi tulkita, mutta noin tiivistettynä;
synnytys kesti 22h kunnes tehtiin kiireellinen sektio (vauvan sydänäänet hidastu, napanuora oli kaulan ympärillä).. Ennen sitä sektiota vauvan päästä otettiin happiverinäyte ja jotain muuta ja mua väänneltiin ihmellisiin asentoihin ja ronkittiin ihan miten sattuu ja mulla on kauheen kaoottinen kuva kaikista tapahtumista. Sektion jälkeen mun verenpaineet romahti ja olin hetken aikaa tehon tarkkailulla koska anelääkäri pelkäs et puudute leviää mun keuhkojen alarajaan. Oli aika traagista kun en saanut nähdä vauvaa muuta ku tosi nopeesti ja mieskin hätyytettiin kotiin, se ei saanut tulla leikkaussaliin mun kanssa (mistä sain kauheen pelkoitkukohtauksen, kun oisin niin halunnu et se pitää mua kädestä kii leikkauksen ajan) joten en siis nähnyt miestäkään enää vauvan syntymän jälkeen (hän näki kyllä siis vauvan eli vauvan kylvetettyään sille sanottiin heippa).. Oltiin sit koko perhe koolla vasta siitä yhdeksän tunnin päästä.

Koin sit tavallaan kummankin synnytystavan jälkikivut koska olin jo kerenny supisteluissa avautuun 9cm.. Tosin en tiiä miltä revennyt väliliha tuntuu  Grin mut se sentään kuulemma toipuu yleensä nopeemmin ku sektiohaava..

No, kyl mä sen silti uudestaan tekisin.

Mut kuten oon kertonut, on toi pikku oinas herättänyt täällä paljon tunteita joka suuntaan ja ollut erittäin vaativa ja masuvaivanen vauva ekat 6kk.. Nyt onneks elämä on helpottanut paljon  smitten Hän on niin rakas ja kaikki kaikessa mulle, et pakahdun..  angel
tallennettu
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #48 : 11.02.2012 16:03:37 »

Mun laskettuna aikana on Mars  aspect_tri MC sekä Pluton pitkävaikutteinen neliö Kuulle, Uranus  aspect_con Venus ja Uranus  aspect_opp  kuu, Merkurius  aspect_sex  askendentti

MMMMMMMMMMMMMMMMitä! Sinä raskaana, ihanaa  smitten smitten
Koskas se laskettu aika noin tarkemmin on jos saa udella?
Ihanaa ihanaa!  smitten smitten
Onnea!! Eikö olekin ihanaa ja jännittävää aikaa  Smiley

Ihanan oksettavaa aikaa, sanoisin.  buck2 Mut kiitos  smitten

17.9 on laskettu aika.
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #49 : 13.02.2012 21:23:55 »

Tähän voisi vaikka joku fiksu ruveta vaikka veikkaamaan Ruotsin Victorian synnytyspäivää. Senhän pitäis olla lähellä.
Tässä liitteenä Victorian kartta. 21.2. osuu  jupiter aspect_con chiron. Pisti silmään. Myös  jupiter  aspect_sex kuu. Ja vielä  kuu aspect_tri jupiter ja IC ja  kuu: n 4. huone.  aurinko olisi  aspect_con askendentti. Taitaa mennä metsään? Saapi nähdä. Voihan olla vaikka maaliskuun puolella. coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 13.02.2012 21:46:09 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Jaana.a
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #50 : 14.02.2012 11:19:38 »

Täällä phutaan tuosta täysikuusta ja vesien menosta, niin tuli vain mieleen että voisikohan tämä erityisesti kohdistua vähän täysikuun jälkeen 3-4 päivää ehkäpä?? Silloinhan vesikin on meressä korkeimmillaa. Smiley
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #51 : 27.05.2013 11:24:26 »

Tähän voisi vaikka joku fiksu ruveta vaikka veikkaamaan Ruotsin Victorian synnytyspäivää. Senhän pitäis olla lähellä.
Tässä liitteenä Victorian kartta. 21.2. osuu  jupiter aspect_con chiron. Pisti silmään. Myös  jupiter  aspect_sex kuu. Ja vielä  kuu aspect_tri jupiter ja IC ja  kuu: n 4. huone.  aurinko olisi  aspect_con askendentti. Taitaa mennä metsään? Saapi nähdä. Voihan olla vaikka maaliskuun puolella. coolsmiley

Onpas Victorialla kaunis kartta.  Cheesy  Samoja kuvioita kuin minulla.
 Grin  coolsmiley
Omanarvontunto taas nosti päätään. Ilmankos opinkin aikoinaan ruotsia niin hitsin vitsin helposti. Siskon läksyjä kuulustellessa meni opintarve lähes 10 v.ksi. Taisin olla 7v tai 8v. No, penskana tarttuu kielet kuin banaanimössö nykybeibin rinnuksiin. Ei irtoo pesussakaan.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #52 : 08.11.2013 23:19:56 »

Onko joku tutkinut, että onko suunnitellulle sektiolle omia transiitteja?
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #53 : 09.11.2013 13:25:14 »

Onko joku tutkinut, että onko suunnitellulle sektiolle omia transiitteja?

Marja-Liisa Niemi-Mattila on ainakin tutkinut näitä. Nyt en muista tätä tarkasti, mutta Marsin sijainti lapsen syntymäkartalla voi ilmaista, onko synnytys käynnistetty, onko hän syntynyt sektiolla tai onko synnytys ollut ns. luonnollinen. Luonnollisissa syntymissä Mars on useammin kulmilla kuin avustetuissa syntymissä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #54 : 10.11.2013 11:41:09 »

Kiitos Lilli!

Mars ei osu kulmille millään, joten jotain apuja tarvittaneen. En tiedä miksi, mutta tulevan synnytyksen näin vain sektiona, mitä todellisuus on, sen näyttänee aika.

Mars luuhailee edes takas Plutoni päällä 7. huoneessa . Tiedä sitten, että minkälaisella raivolla pyydän lapsen ulos ottamaan  knuppel2
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #55 : 11.11.2013 13:14:54 »

Huomasithan, että käynnistetty/sektiolla syntyminen voi näkyä lapsen syntymäkartalta. En osaa sanoa sitten äidin transiiteista sen kummempaa. Löysin viestin, missä tästä oli keskustelua, ja yleensäkin planeetat lapsen kartan kulmilla voisivat viitata normaaliin synnytykseen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #56 : 12.11.2013 14:56:03 »

Ah, ok. Olenpa minä sokea. Eli ko asiaa voi tutkia vain takautuvasti, jo syntyneen lapsen kartalta.
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Ave^^
Vieras
« Vastaus #57 : 10.03.2014 18:19:19 »

mutta kovinpa minun käsitys nousumerkistä muuttui synnytyksen myötä. normaalissa alatiesynnytyksessä se on kyllä äidin sinni joka sen nousumerkin "antaa" vaikka olis kuinka supistukset käynnistetty, niin ei sitä lasta sieltä kukaan muu ulos punnerra Tongue

Joo se on kyllä kovaa työtä.  Grin Tosin meneehän joillain ponnistusvaihe 5 minuutissa yhellä supistuksella..
Jostain ei niin hallittavasta sekin on kiinni, kuinka nopeasti ne supistukset avaavat kohdunsuuta, vaikka kuinka annettaisiin oksitosiinia jne.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #58 : 10.03.2014 18:32:43 »

Täällä phutaan tuosta täysikuusta ja vesien menosta, niin tuli vain mieleen että voisikohan tämä erityisesti kohdistua vähän täysikuun jälkeen 3-4 päivää ehkäpä?? Silloinhan vesikin on meressä korkeimmillaa. Smiley

Mulla synnytys alkoi vesien menolla, ja aika oli 3-4 päivää ennen täysikuuta.


Raskausaikana mietiskelin transiittien kautta milloin mahtaa synnytys toteutua, ja olihan sitten lopulta tarkkana tuo
tr saturnus aspect_con mars (1 asteen orbilla)

Muita tarkkoja tai lähes tarkkoja yhtymiä:
tr kuu aspect_con IC (2 asteen orbi)
tr  juno aspect_con askendentti (1 asteen orbi)
tr  neptunus aspect_con kuu (1 asteen orbi)
tr  aurinko aspect_con kuunsolmu (3 asteen orbi)
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #59 : 17.02.2015 21:53:21 »

Mulla näytti olleen paljon transiitteja 0 orbilla. Poika tuli kiireellisellä sektiolla maailmaan viikko ennen sovittua sektiota.
Hän siis päätti oman syntymäpäivänsa Smiley
http://i59.tinypic.com/2pz030x.jpg

Pojalla on kuitenkin aika paljon planeettoja kulmilla, vaikka syntyikin avusteisesti
« Viimeksi muokattu: 18.02.2015 10:25:43 kirjoittanut Aquarius » tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: