Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto lähestyy  (Luettu 19769 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #30 : 03.03.2007 23:29:46 »

Olemme siis saikulla molemmat, omani jatkuu vielä ainakin 2 viikkoa. Ihanaa smitten
  Tuhovaihe pitäisi olla vain alussa, jossain vaiheessa alkaa sitten uuden rakentaminen.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Yulunga
Vieras
« Vastaus #31 : 03.03.2007 23:34:19 »

no en vielä ole saikulla ja luulen että selviäisin tästä nyt ilman sitä... toivotaan että tuhovaihe meni jo, vaikka itse prosessi on vasta alussa niin räjähdys tapahtui jo. Kait tämä on sitten jälleenrakennus vaihe. En vain tiedä, kauanko minun pitää olla em. työssä mukana ja koska saan jättää kaiken ja vaihtaa paikkaa... jotenkin uskon että kesän jälkeen.

voimia sinulle maallikko!!  angel
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #32 : 03.03.2007 23:41:35 »

Kiitos samoin!
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #33 : 17.03.2007 23:27:13 »

Täytyy nyt tulla tänne jakamaan "viisautta" mitä olen saanut tuosta Sepon tulkinnasta Wink

Eli siellä tämä mun kohdalle tuleva Pluto IC:llä tulkittiin jotenkin siihen suuntaan että muutokset koti ja perherintamalla ovat totaalisia ja uudistavia. Ja olen jollain lailla pakotettu niitä muutoksia tekemään itsessäni (samalla neliö Asc:iin ja neliö Asc:lla majailevaan Plutoon)...

Se vain tekee tästä vieläkin mielenkiintoisemman että samaan aikaan myös Jupiter on IC:llä Pluton kanssa...joten Jupiter kaiketi vielä laajentaa tätä kokemusta...ja toivottavasti myös hiukan armahtaa tuota pelottavaa Pluto-latausta.... Tongue

Voisiko tuo merkitä muuttoa, kodin laajentamista, kodin totaalista remonttia? Perheen remonttia? Perheen ja kodin uudelleen syntymistä? Hui...vähän kyllä pelottaa...täytyy myöntää... Embarrassed
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Jasca
Vieras
« Vastaus #34 : 19.03.2007 14:27:49 »

Tietääkö joku mitä tarkoittaa  pluto  aspect_con  merkurius? Pluto on hidas ja mulla tää aspekti oli edellisellä ap-kartalla 4. huoneessa ja nyt sitten 3. huoneen alussa. Aspekti siis säilyi vaikka huone vaihtui. Tämäkin on varmaan teille ihan tuttu juttu, mutta sorry kun yritän opetella vasta. Siksi näitä sammakoita riittää minun teksteissä. Älkää hermostuko siitä, please.  Smiley

Kyllä AP-kartan sijainneilla on merkitystä, samoin kuin planeettojen ylittäessä AP-kartan akseleita tapahtuu jänniä juttuja...

En halua pelotella, mutta kun  pluto siirtyy uuteen huoneeseen se tuo usein mukanaan romahduksen sen huoneen edustamissa asioissa mihin se siirtyy. Onhan  pluto myös kuoleman ja uudelleen syntymän planeetta.

Minähän olen peloton tyyppi ja kättelen kuolemaa päivittäin, joten no problem, mutta mitä tämä pluton huoneen vaihtaminen ja siirtyminen kolmoseen eli kommunikaation huoneeseen voisi tarkoittaa minun elämässäni? Enkö enää osaakaan neuvotella ja kommunikoida tänä vuonna? Eikö  pluto  aspect_con   merkurius voisi jelpata tässä yhteydessä vai tuottaako pluto aina vain muutoksia?    crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: