Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto lähestyy  (Luettu 19770 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Absintti
Vieras
« : 04.02.2007 18:28:44 »

Ilmaisen kauhuni.

Pluto lähestyy Shocked. Pluto tulee Kauriiseen 10 vuoden sisällä. Mieheni on Kuu-Jouskari merkin loppuasteilla, sinne siis ensin. Itse olen nousu-Kauris 3 astetta, seuraava etappi. Mieheni on nousu-Kauris 18 astetta ja Haades tulee taasen meille kylään. Minun Kuuni on 20 astetta Kaurista. Siis oikeesti, mua pelottaa! Ja kaiken lisäksi pienen tyttäreni ja minun ac-dc -akselit ovat päinvastoin TARKALLEEN, eli kun Pluto ottaa minut valtaansa, komeilee manalan kuningas lapseni DC:llä. Osaako KUKAAN sanoa tästä mitään lohdullista?? Auttakkeeeeee?HuhHuh
tallennettu
Tony
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #1 : 04.02.2007 19:56:56 »

Tässä juuri taistellaan  pluto aspect_squ aurinko kanssa ja lisää on vielä kesällä tyttäreni syntymäpäivän kunniaksi tulossa.  Cry
Ei voi kun uskoa siihen kliseeseen, että kyllä sieltä syntyy sitä parempaa huomista koko ajan vaikka nyt hieman silmiä sumentaakin. buck2

Jos aluksi lohduttaudut vaikka minun kurjuudella ja käännät ajatukset pois itsestä.

 smitten
tallennettu
Harschi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 152


Profiili
« Vastaus #2 : 04.02.2007 20:09:50 »

Minulla oli viime vuonna  pluto aspect_squ aurinko, eikä mitään kovin mullistavaa tapahtunut. Miehelläni oli toissa vuonna  pluto aspect_opp aurinko, eikä hänelläkään ollut mitään mainittavaa.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #3 : 04.02.2007 20:59:13 »

Minulla oli noin vuosi-pari sitten  pluto  aspect_con  aurinko
-> alkemiallinen metamorfoosi(ko)  Huh
Vain se tapahtuu, minkä on tarkoituskin tapahtua  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Absintti
Vieras
« Vastaus #4 : 04.02.2007 22:20:41 »

Olisiko täällä ketään nousu- ja/tai kuujouskaria joka olisi paraikaa elämässä Pluton yhtymätransiittia tai olisi sen lähiaikoina elänyt ja osaisi kertoa jotain siitä?
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 05.02.2007 00:48:47 »

Minulla on Kauris 13 astetta ja Merkurius 20 astetta Kaurista ja olin katsovinani, ettei se Pluto ihan siihen päälle tulisi kuitenkaan, Uranuksen lähellä pörrää kuitenkin...

Kannattaa kuitenkin muistaa, että niin Plutoon kuin muihinkin aspekteihin liittyy aina se toinen puoli ja plutossa tämä unohdettu puoli on usein se hyvä puoli! Nimittäin Pluto myös nostaa meistä esiin uskomattomia voimia ja mahdollisuuksia! Ei se ole vain sitä, että sattuu ja kaikki on hirveää - vaikka Pluto raivaa tieltään myös turhia asioita, niin joskus se muutos voi olla hyvinkin toivottua ja tarvittua, eikä ollenkaan aina paha. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 05.02.2007 11:29:33 »

Hellou!

Kaipailit Nousu-Jouskaria, joten tässä yksi ilmoittautuu.
Mulla on tuon   pluto aspect_con  askendentti lisäksi ollut menossa  pluto aspect_squ pluto , joten Pluton kourissa on tullut oltua jo reilu vuosi.

 pluto  aspect_con  askendentti tullessa vuosi sitten aktiiviseksi innostuin kehittämään itseäni fyysisesti. Aloin käydä kuntosalilla ja huomasin muutoksen "minässä" eli fyysisessä kropassa. Mutta  pluto  aspect_squ  pluto vei mehut ja aktiivinen salilla käyminen jäi, jumpassa olen kuitenkin jaksanut käydä.

Eli ei tuo pluto aspect_con askendentti ainakaan haitaksi ollut..
tallennettu

Absintti
Vieras
« Vastaus #7 : 05.02.2007 11:53:19 »

Lainaus

Eli ei tuo pluto aspect_con askendentti ainakaan haitaksi ollut..



Kiitos tiedosta  Cheesy, oikeasti helpottavaa infoa! Olen kahlannut kirjallisuutta ja monien ammattiastrologien näkemys Pluton tiukoista transiiteista ovat yllättävän lohduttomia. Joku jopa sanoi jossain että on turha yrittääkään etsiä näistä transiiteista mitään lohdullista  Shocked Shocked

Kuntosalille mäkin voisin lähteä  Cheesy Grin
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #8 : 05.02.2007 13:06:05 »

Ha, mieheni on  aurinko jousimies  askendentti jousimies ja meillä kummallakin on  pluto aivan Neitsyen loppuasteilla (minulla yhtymässä  aurinko vaaka). Minulla Pluto jyräsi stelliumin läpi koko lapsuuden ( pluto aspect_con merkurius aspect_con aurinko aspect_con uranus aspect_con venus), joten olen aika Plutokoulutettu. Kun Pluto teki yhtymää mieheni nousulle, menimme naimisiin (samanaikaisesti  saturnus aspect_con DC) ja kun Pluto siirtyi yhtymään hänen Aurinkonsa kanssa, syntyi ensimmäinen lapsemme.

Mielestäni nuo eivät nyt niiiiiin kauhean negatiivisia, vaikka isoja muutoksia ovatkin. Eikä ole miehelläkään tainnut olla valittamista  Wink

...Mielnkiinnolla odotan nyt piakkoin alkavia Pluton neliöitä kartallani (alkaen  pluto aspect_squ pluto) ja yhtymää DC:lleni... Tämä Pluto-koulu kestääkin sitten viitisentoista vuotta  :Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #9 : 05.02.2007 13:28:36 »

Minä  askendentti jousimies

Ja minulla oli vuoden verran   pluto aspect_con askendentti (palasi siis aina pienen tauon jälkeen uudelleen ja yhteensä noin vuoden kesti )
samoin  pluto aspect_squ kuu vieraili useamman kerran ja muistaakseni oli muitakin  pluto juttuja....  idiot2 Jep, oli myös tuo  pluto aspect_squ pluto

Sen vuoden aikana tapahtui kyllä paljon ja se oli rankkaakin, mutta siis vain päätösten/muutosten jatkuva tekeminen ja työstäminen oli rankkaa, itse muutokset olivat ja ovat hyvin positiivisia.
Minusta jotenkin nuo muutospäätökset tuli syvältä jostain alitajunnasta/ylitajunnasta, eikä auttanut vastaan hannaaminen (siis mielen ja kiintymyksellisten juttujen ja järkisyihin vetoominen)

Päätin vaihtaa kaupunkia, olin kahden asunnon luokussa puolisen vuotta, aloitin opiskelun, ihmisuhteita jäi taakse ym ym.
Vieläkin taidan olla vähän  pluto :n jälkimainingeissa...  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 05.02.2007 13:30:50 kirjoittanut *Inanna* » tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 05.02.2007 13:46:37 »

Tuo mitä *Inanna* kirjoitti kuullostaa just tältä, miltä musta nyt tuntuu...

 pluto muutokset nousevat jostain hyvin syvältä (radix  pluto 8. huoneessa) ja toisaalta juuri kaipaan kovasti muutosta, mutta kun omalla kohdallani  saturnus transiitit jylläävät samaan aikaan, tulee ulkoapäin esteitä, rajoituksia ja viivytyksiä...

Uskon kyllä että kun  pluto  aspect_squ  pluto viimeiset kaksi ohitusta tapahtuvat 1.9 ja 14.9 olen lopullisesti luonut nahkani.
tallennettu

Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #11 : 05.02.2007 14:16:53 »

*jatkaa  pluto -pohdiskelua*

...Jotenkin olen kokenut tuon Pluton sillä tavalla "ei-kamalana", vaan ennemminkin pelottavana kaikessa ehdottomuudessaan, sillä perinpohjainen muutos, transformaatio on harvoin kivuton. sen vastustamisesta ei kuitenkaan ole hyötyä, ja Pluton jyräys päästää helpommalla, jos olet valmis muutokseen. ...Se ei tosin aina tule haluamallasi tavalla, mutta se on aina tarpeen päästäksesi eteenpäin!

Piti vielä lisätä; että vaikka mieheni viimeaikaiset Pluto-transiitit ovat "näennäisen helppoja", eivät noin suuret muutokset elämässä mene kivuitta, vaan syvällistä muuttumista ja kasvua niihinkin liittyy. Pluto vain karsii esiin sen, mikä on olennaisinta...
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #12 : 05.02.2007 14:24:58 »

Niin miten paljon sillä on merkitystä, että missä huoneessa syntymäkartalla tuo  pluto luurailee? Minulla se on 8.huoneessa  neitsyt :essä.  idiot2
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #13 : 05.02.2007 15:16:27 »

Lainaus käyttäjältä: *Inanna*
Niin miten paljon sillä on merkitystä, että missä huoneessa syntymäkartalla tuo  pluto luurailee? Minulla se on 8.huoneessa  neitsyt :essä.  idiot2

Pluto on "vahvimmillaan" omalla reviirillään eli Skorpionin merkissä ja Skorpionin huoneessa, siis juuri 8. huoneessa. (Miehelläni myös 8. huoneessa.)
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 05.02.2007 17:31:51 »

Minun eräs ystäväni  aurinko askendentti jousimies kuu kauris on tässä juuri pluton kourissa - ja sen kyllä huomaa! Sisäistä muutosta on lähtenyt käyntiin, monenlaiset vanhat psykologiset ongelmat ovat nousseet pintaan sillä tavalla, että hän ei voi niitä enää ohittaa, vaan asioille on pakko tehdä jotain. Minusta tämä on todella hyvä asia ja upeaa ennen kaikkea - itse olen nuo ongelmat hänessä pitkään nähnyt ja upeaa että hän nyt itsekin tajuaa ne ja ottaa elämänsä ohjat käsiinsä! Hänellä on mm.  uranus aspect_con pluto joka pakottaa tekemään asioille jotain...vaatimaan muutosta! Ja kun Uranus on vielä 1.huoneessa, niin itsellehän niitä muutoksia tehdään. Smiley

Muista Plutojuttuja hänellä on nyt  pluto aspect_con aurinko merkurius saturnus
« Viimeksi muokattu: 05.02.2007 17:34:43 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: