Tässä ketjussa on erittäin paljon hyvää asiaa, joten saapa nähdä miten tämän oman kartan analysoiminen menee. Eli itselläni on
2.huoneessa, eli laskusolmu silloin
8. huoneessa. Pluto 10. huoneessa eli vastapiste siis härässä 5. huoneessa.
Itse olen kyllä kokenut tuon noususolmuni vähän hankalaksi. Kuten emeliakin sanoi, niin kun on aurinko
yhdistettynä näihin solmuihin, niin siihen kalamaiseen ajatteluun ja maailmaan on vähän vaikea päästä käsiksi. Olen luonnostani ihminen, joka ei oikein usko mihinkään ja haluan analysoida jokaisen asian mitä eteeni heitetään, niin kalamainen intuitio tuntuu vieraalta.
Olette varmaan täällä foorumillakin huomanneet sen, että välillä koen luontevaksi keskustella vaikkapa edellisistä elämistä ja intuitiosta ja välillä on vain pakko kyseenalaistaa itseni. Usein ajattelee, että mitä ihmettä oikein edes mietin tälläisiä asioita, kun järki potkii vastaan. Ehkä minun sitten oikeasti täytyisi päästä eroon neitsyen liian kriittisestä ja analysoivasta asenteesta ja kuunnella itseäni ja intuitiotani.
Tuo 2. huone minua vähän mietittää. Turvallisuus, taloudellinen ja henkinen? Ehkä koen, että minun olisi tärkeää oppia kokemaan oloni rauhalliseksi ja luottavaiseksi, vaikka rahaa ei aina olisikaan niin paljon. Olen aika helposti rahasta stressaava ja jos en tiedä milloin saan rahaa seuraavan kerran, niin en pysty nukkumaan. Joten henkinen turvallisuus sitten luultavasti oppiläksynä.
Ainoa noususolmuni aspekti on
ja se kaiketi on tärkeä, kun plutokin liittyi tähän karmalliseen asiaan ilmeisesti. Eli siis pluton vastapiste oli se millä osa-alueella tulisi päästä hyödyntämään näitä noususolmun asioita? Eli siis taiteiljaelämää?
Tai siis kaloista ensimmäinen mielikuva on luovahulluus, intuitio jne. ja 5. huone se nautintojen huone ja vielä härässä. Joten siis kosteita taitelijabileitä, paljon aistinautintoja? =D Eli siis seuraan virran mukana näihin meidän koulun taidehihhuli bileisiin niin olen oikeilla jäljillä?