Onko kellään
tarkassa neliössä kuunsolmuihin? Kohtalotovereita etsiskelen, itsesäälissä olen taas kieriskellyt sen kanssa
... Mulla neliö on hyvin tarkka, samalla solmuakseliin ovat myös neliössä
,
ja
, ei kylläkään ihan niin tarkasti kuin
. Pluton neliöstä löysin "lack of support or co-operation from others (Pluto)". Sitten taas saturnuksen neliöstä "You may be in a position in which you need to cooperate with others but feel uneasy doing so." Siis muut ei tue mua, mutta mun pitää tukea heitä. Voin hyväksyä asian ja kannatan hyveellisyyttä, mutta raskasta tämä on. Auringon neliö ei anna mahdollisuuksia egotrippeihin, minkä olen jo todennut ilman astrologiaakin, en vain tiedä kuinka pitkälle selvitymiskompromisseihin pitäisi edetä, yksin statustavoittelusta luopiminen olisi helpompaa. Nämähän on karmisia juttuja, "healing" vaikeaa, asiat on vaan koettava, koska on itse tullut tehtyä jotain, tuntuu kuin pitäisi antaa anteeksi koko maailmalle eli siis itselleen. En tiedä menneistä elämistäni mitään konkreettista, mutta sitten googlasin jotain itselleen anteeksi antamisesta ja tulin keskustelusivuille, jossa abortintehneet kieriskelivät tässä ongelmassa. Olenko ollut abortteja suorittava medicinewoman/man?
Mulla olis nyt ihanasti tr. Pluton kolmio auringolle, ja samalla myös tr. Pluton sekstiili marsille, eli kaikki pitäisi onnistua nyt kuin tanssi ja tuloksia kerätä vielä kymmenenkin vuoden päästä (Sepon tulkinnan mukaan), en vaan uskalla ottaa riskejä, varsinkin jos on samalla halua henkilökohtaiseen menestykseen. Olen halunnut laajentaa energiahoitojen antamista, mutta lähiympäristö ei siihen kannusta (siis tuo aiemmin mainittu tuen puute), vaan oma ymmärrys ja kokemus tietää, että siten voin auttaa muita, ja niin tarvitseekin, (ihan kuin aiemmin mainittu saturnuksen neliö nodelle): teen hoitoja salassa. Siis kai tämäkin on parempi kuin ei mitään, ajattelin vaan ihan oman praktiikan aloittamista, mutta ehkä se menee liikaa egotripin puolelle.