Äänestys
Kysymys: mikä on mielestäsi hankalin aurinko merkki ja miksi?  (Äänestys päättynyt: 10.02.2007 22:16:19)
oinas - 15 (18.1%)
härkä - 6 (7.2%)
kaksonen - 9 (10.8%)
leijona - 3 (3.6%)
rapu - 5 (6%)
vaaka - 3 (3.6%)
neitsyt - 7 (8.4%)
skorpioni - 13 (15.7%)
jousimies - 2 (2.4%)
kauris - 6 (7.2%)
vesimies - 9 (10.8%)
kalat - 5 (6%)
Äänestäjiä yhteensä: 65

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: hankalin aurinkomerkki  (Luettu 93908 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Irish
Vieras
« Vastaus #90 : 03.02.2007 19:07:01 »

Minullapa ei ole oikeastaan mitään negatiivisia kokemuksia oinaista.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #91 : 03.02.2007 20:10:22 »

Näkyy olevan skorpparit kakkosena.

Oinaista: eikö ole kiva että jollain on joku mielipide? Siis oinailla. Olin kivassa oinasseurassa tänään. Korosti mm perheen merkitystä, kaupungissa jossa kaurisexäni majaili ja perhe oli vikana listalla.

Kiva että joukkarit saaneet vasta 1 äänen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #92 : 03.02.2007 20:21:30 »

juuh siis onhan se vaan hyvä jos ihmisellä on omia mielipiteitä...mutta mielestäni ainakin minun elämässäsi oinaat tuovat tuota omaa mielipidettään sellaisena ainoana oikeana totuutena.ja ovat myös todella mustasukkaisia luonteita kun sille päälle sattuvat.en myöskään kuitenkaan tykkää ihmisistä jotka ovat aina kanssasi samaa mieltä eivätkä uskalla sanoa omaa mielipidettään(kaikki tuntemani kauriit ovat tälläisiä) mistähän horoskooppimerkistä tai ehä ihmisestä voisi löytää sen kultaisen keskitien???
tallennettu

Absintti
Vieras
« Vastaus #93 : 03.02.2007 20:26:16 »

Omien kokemusten perusteella äänestin Härkää. Poikkeuksiakin toki oon tavannut, mutta aika moni elämässäni vaikuttanut Härkä on ollut ennekkoluuloinen, itsekäs ja ulkoisia asioita arvosteleva. Yllättävän vähän heiltä myöskään on tuntunut heruvan aitoa ymmärrystä ihmisten heikkouksille. Tällaisilla ihmisillä Härän merkissä on kartalla kuitenkin ollut vähintään kaksi taivaankappaletta.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #94 : 03.02.2007 20:36:00 »

Kauris ei sano mielipidettä? Kauris sanoo mielipiteensä niin jyrkästi, että sitä meinaa pudota jyrkännettä alas saman tien.

Oinas saattaa sanoa mielipiteen, mutta se on useimmiten linjassa kanssani. No mitä nyt 3 esimerkkiä tiedän tms.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Brida
Kanta-astroilija

" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "

Profiili
« Vastaus #95 : 03.02.2007 20:36:59 »

Kaipa tässä äänestyksessä vaikuttaa myös se mitkä merkit vastaa?

Tuosta rapu-aiheesta, mulla on muutama rapu-ystävä. Enpä löydä heille yhteistä nimittäjää millään sektorilla, ovat kaikki aivan erilaisia. Yksi on diplomaattinen kuuntelija, osaa antaa erilaisia näkökantoja, viisas ja henkinen tyyppi. Yksi on aina puolustuskannalla, varautunut, pelkää että jää jalkoihin ja haluaa olla oikeassa ja pomo. Ottaa herkästi herneen...,Yksi taasen erittäin sosiaalinen mutta osaa myös kuunnella, virtaa on enemmän kuin tällä oinaalla täällä, aina valmis uusiin seikkailuihin. Sitten on yksi rapu-mies ystävä, kiltti ja herkkä ystävä, hänen kanssa pystyy puhumaan ihan mistä tahansa!!! Niin, onhan noita rapuja tuossa juu ja kaikki viehättäviä omalla tavallaan. Niin ja oma tytärkin on rapu, tiukka-täti!!!  Grin

Mutta, mistäköhän johtuu ettei ystäväpiirissäni ole yhtään leijonaa?? Pari tuttua nousuleijonaa löytyy eikä heidänkään kanssa oikein synkkaa... Se on kyllä totta etten jaksa leijonan mahtailua, en suo sitä itsellenikään ja kai siksi en koe tarvitsevani pöyhkeileviä leijonia vierelleni. Sori, pakkia, onhan mun luokalla yks leijona tyttö joka on erittäin mukava, pohjosen tyttöjä, liekö sillä vaikutusta avoimeen ja ystävälliseen käytökseen...hmnnn... :Smiley

Mutta lähimmät ystävät on vaakoja ja jouskareita, niin ja rapuja.  Wink

Mullekin perhe on tosi tärkeä ja olen suojelevainen ja "vaativa" äiti. Tosin pääsen helposti lapsen kanssa samalle tasolle ja se vasta hauskaa onkin kun yhdessä nauretaan mahat kippurassa!!! Grin

Ja viimeisenä, "primitiivisistä raivokohtauksista" olen onneksi jo päässyt  tickedoff tajusin ettei kannata hukata sellaista määrää energiaa kun ei se tuota tulosta... Huh Smiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #96 : 03.02.2007 21:08:30 »

Kauris ei sano mielipidettä? Kauris sanoo mielipiteensä niin jyrkästi, että sitä meinaa pudota jyrkännettä alas saman tien.

no ehkä tämä riippuu ihan ihmisestä...itse tunnen hyvin 3 kaurista jotka kaikki samalaisia olen kanssasi samaa mieltä tyyppejä...vaikka voi itse tavallaan rivien välistä lukea että ajattelet asioista jotain ihan muuta kun sanot.ihmetyttää vain tuollaisiet ihmiset..miksei omaa mielipidettään voi ilmaista sellaisena kuin se on? vai onko kauriit noin yleensä luonteeltaan sellaisia että heille on kauheasti väliä mitä muut heistä ja heidän mielipiteistään ajattelevat?siis pelkääkö kauriit menettävänsä ystävyyden tai jotain jos ovat omia itsejään..siis onko heillä jotain teennäistä miellytämisen tarvetta?ja miksiköhän kaikki tuntemani oinaat pitävät omaa mielipidettään sellaisena ainoan universaalina totuutena?
tallennettu

Absintti
Vieras
« Vastaus #97 : 03.02.2007 21:09:06 »

Haukutaan nyt tasapuolisesti kaik merkit  knuppel2

Oinas, täynnä itseään, pässi
Kaksonen, pinnallinen, kateellinen ja epäluotettava
Härkä, ahne, mustasukkainen, hedonistinen
Rapu, oikukas, tiuskiva, takertuva
Leijona, ei kunnioita ketään mutta kaikkien tulisi kunnioittaa häntä
Neitsyt, neuroottinen ylihygieeninen kirjastonhoitaja
Vaaka, turhamainen ja juoruileva pelkuri
Skorpioni, himokas ja mässäilevä psykopaatti
Jousimies, pirullinen besservisseri elitisti
Kauris, tukehtumaisillaan pätemisen tarpeeseensa
Vesimies, perverssi friikki
Kalat, selkärangaton löysäilijä

2funny

T: tuplasti pätemisen tarpeeseensa tukehtumaisillaan oleva tiuskiva, takertuva oikkupussi  Kiss smitten
« Viimeksi muokattu: 04.02.2007 11:13:08 kirjoittanut Absintti » tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #98 : 03.02.2007 21:26:08 »

Meinasin ensin vastata skorppari, koska tällä hetkellä ongelmia itseni kanssa  2funny. Päädyin kuitenkin oinaaseen. Vaikka olenkin oppinut "käsittelemään" oinaita ja hyviäkin puolia niistä löytyy.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #99 : 03.02.2007 21:43:18 »

miksei omaa mielipidettään voi ilmaista sellaisena kuin se on? vai onko kauriit noin yleensä luonteeltaan sellaisia että heille on kauheasti väliä mitä muut heistä ja heidän mielipiteistään ajattelevat?
siis pelkääkö kauriit menettävänsä ystävyyden tai jotain jos ovat omia itsejään..siis onko heillä jotain teennäistä miellytämisen tarvetta?

Kauriksien kanssa olen miettinyt juuri tätä samaa! Grin
Jos heistä tai heidän toimistaan esittää mielipiteen/kritiikin,
niin he ovat välittömästi vastaamassa siihen hyvin
jäykän tosikkomaisesti kuinka sinä olet kauhean väärässä
ja todistettavasti ollut myös koko ikäsi väärässä
ja ihan kaikessa.
2funny

Ja Kauriksia on enemmän kuin yksi, niin heillä on tapana
yhdistää voimansa mitätöntä ja harmitonta huomautusta
toimiston kahvin loppumisesta,
(jota joku Kauris hoitaa)
ja osoittaa, että sinä olet täysin väärässä,
kahvia on runsaasti, koska Kauris hoitaa kaikki kahvi-asiat, vieläpä moitteettomasti. coolsmiley

Kauris nostaa tästä
erittäin loukkaavasta ja aiheettomasta kahvi-kritiikistä
lähes 3.maailman sotaa vastaavan draaman pystyyn,
jota kaikki pysähtyvät silmät pyöreänä hämmästelemään.

Sillä välin toinen Kauris kipaisee kauppaan
ja ostaa kahvipaketin ja sujauttaa sen huomaamattomasti
toimiston keittiön kaappiin samalla kun
keittää pannullisen kahvia.

Ja kas, KUINKA TODISTETTAVAN VÄÄRÄSSÄ SINÄ OLET OLLUTKAAN
EPÄILLESSÄSI KYKYÄ HOITAA KAHVI-ASIAA!!!!! knuppel2

(vaikka vain huomautit, että kahvi on loppu, hakisiko joku kiva?)

Kauris ei tietenkään jätä asiaa tähän, vaan pinkoo
tuohtuneena pomon juttusille ja veistelee uskomattoman
tarinan kohtaamastaan työpaikkasyrjinnästä,
rotusorrosta ja natsismista ja kuinka
olet syyllinen myös Afrikan nälän hätään.
Grin

Samalla hän kohottaa jakkupukunsa hameen helmaa
ja kysyy, voitaisiinko keskustella myöskin samalla kertaa
hänen ylennyksestä, kun näin kasvotusten ollaan.  Wink

Vain ja ainoastaan Kauriksilta kuulet, että;
"Sinä olet niin nuori ja kypsymätön"
"Kyllä sinä vielä opit ja tulet huomaamaan kun aikuistut"
jne. siinäkin tapauksessa,
että Kauris on sinua huomattavasti nuorempi
ja asuu vielä vanhempiensa luona. Grin

:Smiley Tongue

Ok..   Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed

« Viimeksi muokattu: 03.02.2007 21:52:33 kirjoittanut Asterix » tallennettu
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #100 : 03.02.2007 21:49:38 »

Niinpä...
Kuitenkin meillä kaikilla on 12 merkkiä, jotka vuoden aikana  aurinko kulkiessaan nostavat sen merkin tuntemuksia esille. Tartuntapintaa siis löytyy niille tuntemuksille joista ärsyyntyy  Shocked
kyllähän sitä vaikeuksia löytyy jos niitä etsii, kuitenkin samassa paketissa on se hyväkin, joten oisko opettelun paikka ettei jaottele asioita vaan näkee ne yhtenä kokonaisuutena.
Toisaalta jokaisella on oma polkunsa ja jos kaikki olisivat samanlaisia, niin eipä saataisi kunnon keskusteluakaan siis aikaan, ja  oinas energiaa panna asioita toimeksi.

yksi  kauris kokonainen paketti, kaikkea  Grin

Wink  Mateve
« Viimeksi muokattu: 03.02.2007 21:58:30 kirjoittanut mateve » tallennettu

mateve
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #101 : 03.02.2007 22:20:35 »

Ah nyt ymmärrän. Haukkuminen on kivaa, jossain pitää purkaa... ok.
tallennettu

Tinkle
Vieras
« Vastaus #102 : 03.02.2007 22:41:19 »

Rapu, oikukas, tiuskiva, takertuva
2funny Näin on .. tunnustan nousu-rapuna
Leijona, ei kunnioita ketään mutta kaikkien tulisi kunnioittaa häntä
tätä en tunnusta  Cool ..vaikka onhan se mukavaa jos joku kunnioittaa  Smiley

Lisäisin tuohon rapumerkkiin, kun olen joskus lukenut: ravut ovat astromaailman itsekeskeisimpiä olentoja
ei kai  Huh mitenhän saisi tuon nousu-merkin muutettua  Cheesy Grin
 angel  smitten
« Viimeksi muokattu: 03.02.2007 22:45:34 kirjoittanut Hömötiainen » tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #103 : 03.02.2007 23:01:42 »

Jousimies, pirullinen besservisseri elitisti
Vesimies, perverssi friikki
Kalat, selkärangaton löysäilijä
2funny

Heh, nousevasti olen siis pirullinen besservisseri elitisti... hmm... sopii toisaalta hyvin tähän kokonaisuuteni.  Wink
Ulospäin ilmennän perverssiä friikkiä, sekin sopii ja itseasiassa uskon, että jokainen veskari haluaakin olla perverssi friikki, eikä vanhoillista  joukkohurmos massaa...  Wink
Tunteiltani olen selkärangaton löysäilijä, ou jee... sekin sopii minuun...
 Smiley
 aurinko leijona on kanssa aika "hankala" tyyppi--- mutta sekin menee jo kun tahin moisen kanssa viisi vuotta yhdessä.
Tietty  askendentti vaaka :lla oli hän aika kesy leiskaksi. Vai oliko---
tallennettu
Neilikkainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #104 : 04.02.2007 13:58:48 »

No piti nyt munkin sit käydä äänestämässä.
Äänestin kaksosta. Vaikkakin mun yksi rakkaimmista ystävistäni on kaksonen, mutta sitten taas eräs toinen todella rakas henkilö on kaksonen ja vaikka häntä kovasti rakastan..me ei vaan päästä ikinä samalle taajuudelle  Sad Haluisin kyllä, mutta vaikeaa on. Kaksosten pahimpia puolia ovat mielestäni kaksinaamaisuus, kaksoismaisuus, epäluotettavuus, ja se etteivät osaa puhua tunteistaan..sopii molempiin elämässäni vaikuttaviin kaksosiin. Parhaimmillaan kaksonen on tietty ihana  Smiley

Kiitos muuten kaikista Kauriiseen liittyvistä kommenteista. Sain kyllä ajattelemisen aihetta. En ikinä ole tullut ajatelleeksi, että kauris ois jotenkin vaikea merkki, mutta totta hitossa  Grin Me kauriit ollaan kyllä välillä tosi rasittavia. Mä olen kritisoinnut kauriita vaan kuivuudesta ja nipoilusta, joihin en itse tietenkään syyllisty (heh) mutta nyt tajusin vähän laajemmin tätä aina jotenkin tylsänä merkkinä pitämääni kaurista.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  

Siirry: