Äänestys
Kysymys: mikä on mielestäsi hankalin aurinko merkki ja miksi?  (Äänestys päättynyt: 10.02.2007 23:16:19)
oinas - 15 (18.1%)
härkä - 6 (7.2%)
kaksonen - 9 (10.8%)
leijona - 3 (3.6%)
rapu - 5 (6%)
vaaka - 3 (3.6%)
neitsyt - 7 (8.4%)
skorpioni - 13 (15.7%)
jousimies - 2 (2.4%)
kauris - 6 (7.2%)
vesimies - 9 (10.8%)
kalat - 5 (6%)
Äänestäjiä yhteensä: 66

Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: hankalin aurinkomerkki  (Luettu 66769 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« : 31.01.2007 23:16:19 »

siis olisi mielenkiintoista tietää mitä merkkiä pidät hankalimpana luonteena siis jos katsotaan vain tuota aurinkomerkkiä eikä niinkään ihmisen omaa persoonaa ja perustelutkin olisi ihan kiva kuulla...
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 31.01.2007 23:31:06 »

Kaikki on suhteellista tietenkin,
mutta Kauriksen negatiivisuus, tunnekylmyys ja kateus
tuntuu minusta kaikista vieraimmalle.

Minulla nyt sattuu olemaan juuri Kauriksista
tälläinen tuntuma käytännön elämän tasolla,
mutta tunnen toki ihaniakin Kauriksia. Smiley
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #2 : 31.01.2007 23:49:28 »

Oikein perinteinen Oinas osaa kyllä sekoittaa kaikki ja saada kaikki tappelemaan  Grin .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 01.02.2007 01:36:57 »

Minä sanoin kaksonen siksi, että voisin kuvitella, että kaksosena on vaikea elää. Jotenkin se kaksijakoisuus, tavallaan haluaa sitä ja tavallaan tätä ja joka paikassa on oltava ja kaikki kiinnostaa, muttei mikään sitten kuitenkaan ja kaikki on jotenkin hujan hajan mielessä ja sen ulkopuolella.  Undecided

Itse näen, että kuitenkin tuli sopii ihan hyvin auringolle, maa tasapainottaa aurinkoa, vesi on ristiriidassa tavallaan, mutta myös ilma saattaa antaa liikaakin ilmaa tulelle...

Kauris on kyllä periaatteessa myös vaikea merkki, mutta pahempi se on Kuu-merkissä ihan ehdottomasti, skorpparikin vaikea aurinkomerkki...
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #4 : 01.02.2007 02:09:18 »

Minä sanoin kaksonen siksi, että voisin kuvitella, että kaksosena on vaikea elää. Jotenkin se kaksijakoisuus, tavallaan haluaa sitä ja tavallaan tätä ja joka paikassa on oltava ja kaikki kiinnostaa, muttei mikään sitten kuitenkaan ja kaikki on jotenkin hujan hajan mielessä ja sen ulkopuolella.  Undecided

Itse näen, että kuitenkin tuli sopii ihan hyvin auringolle, maa tasapainottaa aurinkoa, vesi on ristiriidassa tavallaan, mutta myös ilma saattaa antaa liikaakin ilmaa tulelle...

Kauris on kyllä periaatteessa myös vaikea merkki, mutta pahempi se on Kuu-merkissä ihan ehdottomasti, skorpparikin vaikea aurinkomerkki...

Kaksosessa on omat pahat puolensa, mutta usko pois niistä aina selviää  Wink . Nimim. kokemusta on  Grin .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
valoveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Rakkaus on suurin!


Profiili
« Vastaus #5 : 01.02.2007 05:55:30 »

Tarkoitus ei ole arvostella, mutta kun kysytään,niin vastaus on
oikukas ja itsekäs oinas
tallennettu

Aurinko kaksoset, nouseva leijona, kuu kaksoset, merkurius kaksoset. aurinko+kuu+ merkurius 11.huone, metalli-rotta, valkoinen spektrinen peili
Ave^^
Vieras
« Vastaus #6 : 01.02.2007 10:33:15 »

sanoisin tähän, että on se myös vaikeaa ymmärtää rapujen tunneheilahduksia.
mutta mikä minä olen sanomaan, kun itse olen samanlainen. ehkä minä sitten osaan ymmärtää heitä.  Smiley

vesimiehistä minulla ei ole kokemusta, mutta mitä olen kuullut, en voi ymmärtää kuinka joku voi hetkessä muuttua niin kylmäksi.  Huh äänestän vesimiestä.



edit. kaikki tuntemani tulimerkit ovat olleet aivan ihania ihmisiä.  smitten
« Viimeksi muokattu: 01.02.2007 10:35:58 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #7 : 01.02.2007 10:40:36 »

Minulla nyt sattuu olemaan juuri Kauriksista
tälläinen tuntuma käytännön elämän tasolla,
mutta tunnen toki ihaniakin Kauriksia. Smiley[/color]

Kauris osaa kyllä olla vaikea, jos hänen lapsuutensa on ollut ikävä ja negatiivisuus "jäänyt päälle".

Mutta todellakin, myös ihania Kauriksia on olemassa! Mennään kesällä terassille, sinä, minä ja Ebenia, niin todistamme tuon!  Grin

PS. Varsinaiseen kysymykseen hankalimmasta aurinkomerkistä en osaa vastata.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #8 : 01.02.2007 10:46:53 »

Aika vaikea valita yksi.  Huh
Oinas on aika vaikea (siskoni) buck2 ja skorpparikin tietyllä tapaa, mutta toisalta pidän heidän "tulisuudestaan", kun en oikeastaan jaksa mitään "latteitakaan" ihmisiä.
Kalat on myös suht vaikea tyyppi. Pinnalta usvaa ja joskus jopa kylmäkiskoisuutta ja hiukan perässävedettävää tyyppiä.
Härkä voisi olla jotain tältä väliltä, joten valitsen sen. Vaikka ainakin tällä foorumilla on kyllä vallan ihania härkiä.  Smiley
Yhden härän kanssa hengailin pari vuotta ja todella vaikeaa hänestä oli lopulta päästä eroon. Vielä kuukausienkin päästä hän varjosti minua ja tiesi aina missä liikuin ja tunki postiluukusta lahjoja.  buck2
Hän jopa oli kerran ikkunan takana kyttälemässä illanviettoani.  police
Veskari sinällään on myös vaikea. Minun hyvä ystäväni on moninkertainen veskari ja toisaalta on helpottavaa kommunikoida hänen kanssaan, kun ymmärrämme hyvin toisiamme ja voimme heitellä veskari-vitsejä, mistä toiset vain loukkaantuisi.  Wink
Mutta jotkin puolet toisessa veskarissa ovat kyllä todella ärsyttäviä, kun hän kohdistaa niitä minuun...  knuppel2
En kylläkään koe veskarissa olevan kylmyyttä, vaan sellaista asioiden ilmaisua "retorisesti" ja laajasti ja jos itsellä on silloin suuri tunnejuttu ja merkitys asialle, on raivostuttavaa, että toinen "mitätöi" sen järkevyydellään, vaikka siinä onkin kyllä yleensä vinha perä, mitä hän latelee.
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #9 : 01.02.2007 11:15:28 »


En kylläkään koe veskarissa olevan kylmyyttä, vaan sellaista asioiden ilmaisua "retorisesti" ja laajasti ja jos itsellä on silloin suuri tunnejuttu ja merkitys asialle, on raivostuttavaa, että toinen "mitätöi" sen järkevyydellään, vaikka siinä onkin kyllä yleensä vinha perä, mitä hän latelee.
Juu, tunnistan tuon itsessäni. Mieheni usein "kiukuttelee" ( aurinko neitsyt  askendentti rapu ) jostain tyhjänpäiväisistä asioista (minun mielestä siis), jostain mitä on tapahtunut missäkin ja napi napi naapurit sitä ja työssä tätä ja koko yhteiskunta on mätä jne...Miulla aina käämit alkaa käryämään ja useinmiten löydän itseni valaisemasta asiaa laajemmasta perspektiivistä. Ei ole miesrukka juuri saanut miun lohduttavaa tukea valituksilleen. Undecided Että varmaankin aika kylmältä vaikutan siinä vaiheessa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 01.02.2007 11:49:45 »

Haluan uskoa oinaan olevan kiva.  Wink Ei huonoja kokemuksia, myös naisoinaissa sama. Naiskauriit ok.. mutta viileitä. Ehkä jonkun täytyy olla järkeväkin tässä maailmassa!  2funny Mistä ihmeestä negatiivisuus ja tunnekylmyys johtuu jos syntyy keskitalvella - niin erilainen kuin joukkari; vaikka mitä siitä, hyppään seuraavaksi äänestyksen toist. johtavaan vaikeaan merkkiin.. kevät.  Cool  oinas Miten se olikaan, merkit ovat miten suhteessa toisiinsa jos hyppää 3 huoneen yli?  Huh

Mieshärkä+mieskauris negatiivisia, miksi naisneitsyet positiivisia? (maamerkeistä)
« Viimeksi muokattu: 01.02.2007 12:13:17 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 01.02.2007 12:37:05 »

Minulla nyt sattuu olemaan juuri Kauriksista
tälläinen tuntuma käytännön elämän tasolla,
mutta tunnen toki ihaniakin Kauriksia. Smiley[/color]

Kauris osaa kyllä olla vaikea, jos hänen lapsuutensa on ollut ikävä ja negatiivisuus "jäänyt päälle".

Mutta todellakin, myös ihania Kauriksia on olemassa! Mennään kesällä terassille, sinä, minä ja Ebenia, niin todistamme tuon!  Grin

Jes siiiirr!  Cheesy

Haluan uskoa oinaan olevan kiva.  Wink Ei huonoja kokemuksia, myös naisoinaissa sama. Naiskauriit ok.. mutta viileitä. Ehkä jonkun täytyy olla järkeväkin tässä maailmassa!  2funny Mistä ihmeestä negatiivisuus ja tunnekylmyys johtuu jos syntyy keskitalvella - niin erilainen kuin joukkari; vaikka mitä siitä, hyppään seuraavaksi äänestyksen toist. johtavaan vaikeaan merkkiin.. kevät.  Cool  oinas Miten se olikaan, merkit ovat miten suhteessa toisiinsa jos hyppää 3 huoneen yli?  Huh

Mieshärkä+mieskauris negatiivisia, miksi naisneitsyet positiivisia? (maamerkeistä)

Tuokin on vähän että miten sen asian näkee. Ensinnäkin ei se kauriin negatiivisuus johdu talvesta missään nimessä, vaan useimmiten lapsuuden kokemuksista, kuten Kaurisenergiaa tuolla yllä sanoikin. Ja toisekseen, ei se Kauriin negatiivisuus aina oikeastaan ole ihan sitä negatiivisuutta (sitäkin voi olla tietty), mutta useimmiten vain hyvin realistista otetta maailmaan. Kun tämä realistisuus yhdistetään Kauriissa piilevään haaveiluun (kyllä, sitäkin on ja varsinkin työasioissa tavoitellaan unelmia usein), niin usein lopputulos on kauriille itselleen aika pessimistinen, kun Kauris tajuaa että ne omat haaveet saattavatkin olla vain haaveita. Siitä sitten saattaa tulla näitä katkeranpessimistisiä kauriita, jotka eivät koskaan saaneetkaan sitä unelmaansa mitä he halusivat...ja sitten katkeroituvat elämän realistisuudesta. Mutta jos Kauris pääsee näiden asioiden yli ja oppii ottamaan maailman realistisuuden ja pahuuden huumorin kautta, muuttuu elämä paljon helpommaksi niin kauriille itselleen kuin läheisillekin. Tämä on sitten sitä kauriin kuuluisaa mustaa, synkkää, ironista sarkasmia, jolla pusketaan eteenpäin maailman realistisuuden keskellä!

Tämä sopisi paremmin "Näin ymmärrät kaurista"-kirjaan kuin tähän, mutta menkööt. Wink

Jotta ei menisi ihan off-topiciksi, niin vaikein tapaamani ihminen tässä elämässä, on isäni  aurinko vesimies kuu  askendentti skorpioni. Huh heijaa. Äärettömän vaikea ihminen.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 01.02.2007 13:11:06 »

Todellisuutta ei oikeastaan ole olemassakaan. Veskarit on minusta helppoja haihattelijoita..  Wink Ja miksi kauriilla "täytyy" olla vaikea lapsuus? Juuri kauriin seurassa alkoi eniten miettiä pahuutta, negatiivisuutta, onnettomuuksia, poliisiasioita tms. ainakin minä. Ei siis naiskauriin. -Tosin joku joukkari kohelluksessaan saattaa kiriä samoihin teemoihin kuin kauris..  2funny
« Viimeksi muokattu: 01.02.2007 13:16:06 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 01.02.2007 13:24:54 »

oman mielipitteni ilmaisten sanoisin myös että kauris tai skorppari olisi hankalin..ehkä vain siksi etten jotenkin ole koskaan päässyt näiden ihmisten kanssa samalle aaltopituudelle. minusta he antavat helposti kuvan olen ystäväsi vaikka oikeasti ovat kaikkea muuta. kylläkin kaikki tämän merkin edutajat joita tunnen ovat miehiä(kaikki nämä ovat olleet vielä jossain määrin alkoholisteja tai muuten vaan skitsoja).veskaria en pitäisi mitenkään hankalana tyyppinä...ovat ihan siedettäviä tyyppejä kunhan saavat jollain tasolla pitää kiinni siitä omasta haavemaailmastaan.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 01.02.2007 13:26:47 »

Agreed. Mutta eteenpäin suosta! Aika mielenkiintoisesti sanottu, antavat kuvan mutta ovat muuta.  :Smiley Omat au ja noususi, peppilotta?
« Viimeksi muokattu: 01.02.2007 13:28:23 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: