Esmiralda
|
|
« Vastaus #60 : 02.02.2007 20:42:48 » |
|
Ihmettelenkin, oletko Asterix koskaan ajatellut, millainen voisit olla jos äitisi olisi ollut toisenlainen, pehmeä ja muuta. Ajattelen symbolisesti kovaa vetta, joka hioo rannan kiveä pyöreäksi. Ei se kuivalla maalla pyöristy. Kun katselen noita hankalia merkkejä, niin näen vaa'an sitten ilman mitään hankaluuksia. Kuin se olisi selkeä ja helppo!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #61 : 02.02.2007 20:54:48 » |
|
Ihmettelenkin, oletko Asterix koskaan ajatellut, millainen voisit olla jos äitisi olisi ollut toisenlainen, pehmeä ja muuta.
Joo, näitä samanlaisia ajatuksia pyörii muillakin päässä. Kyse ei todellakaan ole pelkästään aurinkomerkistä, vaan jostain muusta, paljon suuremmasta. Toivon todellakin (ja uskon myös), Asterix, että kun saat oman lapsen, olet hänelle paljon parempi äiti kun oma äitisi oli sinulle!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #62 : 02.02.2007 20:58:40 » |
|
Minulla on myös "vaikea/vaativa" äitisuhde. Jonka kanssa tahin edelleen. Kaiken anteeksianto-teorioiden jälkeen totesin, että ei se niinkään mene. Raja on vain "kylmästi" näin aikusena vedettävä, koska tuntuu, että itse on enemmän aikuinen kuin oma äiti. Haastavaa se on, mutta toivon mukaan edes jälkiplville palkitsevaa, kun sen kanssa tahii ja päivittää itseään asian tiimoilla aika ajoin. Vaikeinta on ehkä ne vaiheet, kun on suhtauduttava "kylmästi" ehkä jonkun toisen silmistä käsin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #63 : 02.02.2007 21:24:11 » |
|
Helppo äitisuhde, jolla vaikea äitisuhde.
No jos oinas on aikeissa voittaa tän kisan, eiköhän se seuraava sitten ole oinas. Muuten meen yhden oinaan kanssa retkelle huomenna ja meillä synkkaa. Kuten vaa´an kanssa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.02.2007 21:26:29 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Tinkle
Vieras
|
|
« Vastaus #64 : 02.02.2007 21:26:49 » |
|
Leijonat ylpeitä, kovaäänisiä, ahneita ja polttavat päreensä heti jos heidän "kunniaansa loukataan." juuri näin.. paitsi ahneutta en tunnista itsessäni muoks. äänestin oinasta
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.02.2007 21:29:07 kirjoittanut ~Tinkle~ »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #65 : 02.02.2007 21:29:38 » |
|
Mikä on vaikeaa jos joku on tulinen, kiihkeä, aloitteellinen, perhekeskeinen, pioneeri, rohkea + kunnianhimoinen? Eipä ole ainakaan pessimistinen, pelokas tai maassa mateleva. Tai ilkeä. I hope so..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #66 : 02.02.2007 21:31:43 » |
|
SA, kaipailimme sinua miittiin viikko sitten. Oliko sinulla joku erityinen syy, mikset halunnut tulla?
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #67 : 02.02.2007 21:36:09 » |
|
Jaa, anteeksi, en ole huomannut mitään henk. koht kutsua? Olen ollut viittä vailla jättää palstan, ainakin auttajan merkityksessä, niinpä en varmaan luo sidoksia tännepäin vaan olen enemmän kommentaattori? Mutta kiitos kauniista ajatuksesta. Lisäksi olen "hieman" kiireinen. Toivottavasti teillä oli mukavaa. PS Jos teillä olis ollut joku mukava vapaa oinasmies siellä, niin..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #68 : 02.02.2007 21:37:23 » |
|
Ihmettelenkin, oletko Asterix koskaan ajatellut, millainen voisit olla jos äitisi olisi ollut toisenlainen, pehmeä ja muuta.
Joo, näitä samanlaisia ajatuksia pyörii muillakin päässä. Kyse ei todellakaan ole pelkästään aurinkomerkistä, vaan jostain muusta, paljon suuremmasta.
Toivon todellakin (ja uskon myös), Asterix, että kun saat oman lapsen, olet hänelle paljon parempi äiti kun oma äitisi oli sinulle!
Niin.. minulla toki on aivan ihana adoptio-äiti, jolta olen saanut ja saan rakkautta senkin edestä, mitä biologiselta äidiltä on jäänyt uupumaan.
Häntä kutsun oikeassa elämässä äidiksi, biologista äitiäni etunimellä.
Biologinen äitini on aina ollut mukana elämässä ja häntä ei ole suljettu ulkopuolelle, koska adoptio-äitini uskoo rakkaudellisiin tekoihin, oli kysymyksessä sitten kuinka paha ihminen tahansa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #69 : 02.02.2007 21:38:37 » |
|
Mami.. aina kuuntelin äitini selostuksia vaikeasta äidistään.. no joo.. miksi en koe oinaita hankalina? Se kiinnostaakin minua. Tuntuu että heissä on kanttia minulle, eivät hätkähdä pienestä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #70 : 02.02.2007 21:41:38 » |
|
Niin.. minulla toki on aivan ihana adoptio-äiti, jolta olen saanut ja saan rakkautta senkin edestä, mitä biologiselta äidiltä on jäänyt uupumaan. Häntä kutsun oikeassa elämässä äidiksi, biologista äitiäni etunimellä. Niimpä! Uskon edelleen, että olet itse parempi äiti!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tinkle
Vieras
|
|
« Vastaus #71 : 02.02.2007 21:42:59 » |
|
Mikä on vaikeaa jos joku on tulinen, kiihkeä, aloitteellinen, perhekeskeinen, pioneeri, rohkea + kunnianhimoinen? ei todellakaan mikään, kun ei "tallo" muita mennessään Eipä ole ainakaan pessimistinen, pelokas tai maassa mateleva. Tai ilkeä. Muutamat tuntemani oinaat ovat juuri tällaisia.. ei onneksi tosiaankaan kaikki
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #72 : 02.02.2007 21:44:02 » |
|
Toivottavasti teillä oli mukavaa. Oli kyllä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #73 : 02.02.2007 21:50:02 » |
|
Minkämaalainen? Suomalaiselle en mee blondaamaan tukkaani . On varmaan kans hengen jättiläinen ja hauska, sekä herkkä kaikessa pioneerihenkisyydessään?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #74 : 02.02.2007 21:53:55 » |
|
Voin kokeilla testata, heitä tänne. Niin ja mies saa olla blondi, mutta tumma tukka on harkittavissa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|