Äänestys
Kysymys: mikä on mielestäsi hankalin aurinko merkki ja miksi?  (Äänestys päättynyt: 10.02.2007 23:16:19)
oinas - 15 (18.1%)
härkä - 6 (7.2%)
kaksonen - 9 (10.8%)
leijona - 3 (3.6%)
rapu - 5 (6%)
vaaka - 3 (3.6%)
neitsyt - 7 (8.4%)
skorpioni - 13 (15.7%)
jousimies - 2 (2.4%)
kauris - 6 (7.2%)
vesimies - 9 (10.8%)
kalat - 5 (6%)
Äänestäjiä yhteensä: 66

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: hankalin aurinkomerkki  (Luettu 66767 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yulunga
Vieras
« Vastaus #90 : 03.02.2007 15:10:22 »

Minusta kalat on hankalimpia ymmärtää. Ovat ihania, mutta kierrellen, kaarrellen... minä pidän suorasta toiminnasta (oinas  Grin ) ja vaikka itsekin haaveilen niin kaloista ei saa otetta.  Angry Niiden seurassa on kyllä hyvä olla, mutta ymmärrä...  idiot2 ei.

RAPUJA RAKASTAN!! oih. Ihania tunnemöykkyjä. Hankalia juu, mutta heitä kyllä ymmärrän koska tunteet vaan on voimakkaita piikkejä (olen  askendentti  rapu  Wink) ja kuoreen on pakko vetäytyä jos maailma alkaa näyttäytyä julmana.
« Viimeksi muokattu: 03.02.2007 15:12:09 kirjoittanut Yulunga » tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #91 : 03.02.2007 15:17:01 »

Kummallista,

ajattelin, että vain minulle ehkä herkkänä rapuna on sattunut vaikeita oinasihmisiä.

Toivoisinpa todella, että tapaisin joskus tyypillisen oinaan, jonka kanssa voisin ystävystyä kunnolla ja kumota mielestäni nuo vanhat jutut.  Embarrassed

mie oon oinas  Huh ja tykkään ainakin siusta  smitten
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #92 : 03.02.2007 17:38:36 »

Ravut tuntuvat jotenkin pidättyväisiltä, eivätkä paljasta helposti tunteitaan ja voivat olla salakavalia enkä ymmärrä heidän sielunmaailmaa . Itse tunnen/tiedän about 5rapua ja näistä kaikki ovat enemmän tai vähemmän petollisia. Esittävät ylimpiä ystäviä/kumppaneita ,mutta oikeasti aivan muuta.

Tavallaan voin ymmärtää tämän todella hyvin...Ravut saattavat olla omissa tunneongelmissaan ja tunteiluissaan kyllä aikamoisen itsekkäitä myös, kun ne tunteet ovat niin suuria ja mahtavia että maailma ihan kaatuu... :Smiley

Tuli tästä mieleeni, että oikeastaan pahimmin minut ovat loukanneet kalat ja vaa'at. Tuntuu, että nämä merkit usein esittävät olevansa kaikkien kavereita, vaikka todellisuudessa inhoaisivat tyyppejä yli kaiken ja puhuisivat selän takana ihan hirveästi pahaa. Tiedän  aurinko kalat kuu vaaka , sekä  aurinko jousimies kuu vaaka sekä  aurinko vaaka sekä  aurinko vaaka kuu harka joista kaikki ovat jollain tavalla vetkuttelulla pettäneet luottamukseni...

Kala-vaaka lupasi asioita, joita ei pystynyt antamaan, vaihtoi mielipidettä aina porukan vaihtuessa...Jousimies-vaaka taas vietti kanssani sen hetken kun olin hänen kanssaan samaa mieltä kaikesta ja sen jälkeen heitti roskiin ja vaihtoi toiseen ja vieläkin kehtaa minulle soitella aina oltuaan tämän uuden ystävänsä kanssa juhlimassa, että kuinka kivaa heillä oli tällä kertaa...Aurinko-vaaka venkslasi joka porukassa ja ei omistautunut ystävyydellemme luottamuksellisesti kuten olin uskonut ja lopulta hylkäsi meidän pienen porukkamme suuren ystävyyden ja rakkauden häntä kohtaan varsin kylmästi...Vaaka-härkä taas oli periaatteessa tunnetasolla todella "vahva" ja mielipiteitä oli, mutta sitten porukassa ne mielipiteet ja asiat mistä oltiin aiemmin puhuttu katosivat tyystin ja yhtäkkiä oltiinkin ihan samaa mieltä kaverien kanssa ja mentiin porukan mukana, oli kyse sitten miten vahvoista moraalisista ristiriidoista tahansa (esim. selitti minulle kuinka vihaa huumeita, itki kertoessaan siitä ja yhtäkkiä kaveriporukassa käyttäytyikin sitten ihan päin vastoin... Undecided)


tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
mirka222
Vieras
« Vastaus #93 : 03.02.2007 17:45:23 »

 Grin:
Minulla ei tietääkseni ole ystäväpiirissäni rapuja. Yksi lapsuuden ystävä oli rapu. Ihan kiva hän oli, mutta hiukan sellainen "mammantyttö", joka ei osannut edes saksilla leikata ekalla luokalla koulussa, kun ei hänen oltu annettu lapsena kotona saksia käyttää, ettei pikkuinen-tyttö vain loukkaa itseään.  Wink Hiukan sellainen kiukuttelulla tahtonsa perille saava ihminen. Ehkä nuo oli vain kasvatuksellisista syistä johtuvia piirteitä.. Huh

->Juuri tuollainen on tämä minun ystäväpiirissäni oleva rapu: kiukutteleva, pompotteleva äitin pikku tyttö. Olemme monesti miettineet kavereiden kanssa, josko hänellä alkoikin murrosikä hieman myöhässä: 20-vuotiaana 2funny



tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #94 : 03.02.2007 18:54:05 »

Kylläpä täällä merkit saavat kyytiä!  Grin Onneksi vain merkit!  Wink

Ja jos me näihin merkkeihin yksinomaan junttavuttas, olispa kamalaa. Siis kiitos eri planeetoiden ja transiittien vaikutusten, joita tuolla opettelemme. Kiitos ympäristökasvatuksen ja elämän tökkimisten. Ja voihan mukaan ottaa eri ikäiset sielutkin!  Cheesy

Vai mitä!?

Eipä silti, minullakin on ollut rapuystävä, joka on äärimmäisestä toiseen, rakastava ja nyt vuosien jälkeen inhoaa minua sydämensä pohjasta. Mutta minä vain rakastan ja suren ... smitten Meitä on siis moneksi.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #95 : 03.02.2007 18:56:15 »

Kummallista,

ajattelin, että vain minulle ehkä herkkänä rapuna on sattunut vaikeita oinasihmisiä.

Toivoisinpa todella, että tapaisin joskus tyypillisen oinaan, jonka kanssa voisin ystävystyä kunnolla ja kumota mielestäni nuo vanhat jutut.  Embarrassed

mie oon oinas  Huh ja tykkään ainakin siusta  smitten

Voi kiitos, tervetuloa 'oinas', sinä oletkin näyttänyt minulle varmasti ne oinaan parhaat puolet! Joten eiköhän nekin asenteet murskaannu.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #96 : 03.02.2007 19:55:43 »

tiedä sitä että mikä noissa oinaissa mättää..itse seurustellut kahden oinas mihen kanssa aikoinani ja jotenkin vain tuntui että se oli vaan kaden sarvipään päiden yhteenlyöntiä.jotenkin tuntui että oinas on tyyppiä tiedän kaikesta kaiken ja kun sanon että asia on näin sitä ei kannata kenenkään enää kyseenalaistaa.itse taas jääräpäisenä härkänä en osaa tälläistä ymmärtää tai jotain.kuitenkin sille päälle kun sattuvat ovat hyvinkin suojelevia ja rakastavia..minulle hmm ehkä liikaakin...
tallennettu

Irish
Vieras
« Vastaus #97 : 03.02.2007 20:07:01 »

Minullapa ei ole oikeastaan mitään negatiivisia kokemuksia oinaista.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #98 : 03.02.2007 21:10:22 »

Näkyy olevan skorpparit kakkosena.

Oinaista: eikö ole kiva että jollain on joku mielipide? Siis oinailla. Olin kivassa oinasseurassa tänään. Korosti mm perheen merkitystä, kaupungissa jossa kaurisexäni majaili ja perhe oli vikana listalla.

Kiva että joukkarit saaneet vasta 1 äänen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #99 : 03.02.2007 21:21:30 »

juuh siis onhan se vaan hyvä jos ihmisellä on omia mielipiteitä...mutta mielestäni ainakin minun elämässäsi oinaat tuovat tuota omaa mielipidettään sellaisena ainoana oikeana totuutena.ja ovat myös todella mustasukkaisia luonteita kun sille päälle sattuvat.en myöskään kuitenkaan tykkää ihmisistä jotka ovat aina kanssasi samaa mieltä eivätkä uskalla sanoa omaa mielipidettään(kaikki tuntemani kauriit ovat tälläisiä) mistähän horoskooppimerkistä tai ehä ihmisestä voisi löytää sen kultaisen keskitien???
tallennettu

Absintti
Vieras
« Vastaus #100 : 03.02.2007 21:26:16 »

Omien kokemusten perusteella äänestin Härkää. Poikkeuksiakin toki oon tavannut, mutta aika moni elämässäni vaikuttanut Härkä on ollut ennekkoluuloinen, itsekäs ja ulkoisia asioita arvosteleva. Yllättävän vähän heiltä myöskään on tuntunut heruvan aitoa ymmärrystä ihmisten heikkouksille. Tällaisilla ihmisillä Härän merkissä on kartalla kuitenkin ollut vähintään kaksi taivaankappaletta.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #101 : 03.02.2007 21:36:00 »

Kauris ei sano mielipidettä? Kauris sanoo mielipiteensä niin jyrkästi, että sitä meinaa pudota jyrkännettä alas saman tien.

Oinas saattaa sanoa mielipiteen, mutta se on useimmiten linjassa kanssani. No mitä nyt 3 esimerkkiä tiedän tms.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #102 : 03.02.2007 21:36:59 »

Kaipa tässä äänestyksessä vaikuttaa myös se mitkä merkit vastaa?

Tuosta rapu-aiheesta, mulla on muutama rapu-ystävä. Enpä löydä heille yhteistä nimittäjää millään sektorilla, ovat kaikki aivan erilaisia. Yksi on diplomaattinen kuuntelija, osaa antaa erilaisia näkökantoja, viisas ja henkinen tyyppi. Yksi on aina puolustuskannalla, varautunut, pelkää että jää jalkoihin ja haluaa olla oikeassa ja pomo. Ottaa herkästi herneen...,Yksi taasen erittäin sosiaalinen mutta osaa myös kuunnella, virtaa on enemmän kuin tällä oinaalla täällä, aina valmis uusiin seikkailuihin. Sitten on yksi rapu-mies ystävä, kiltti ja herkkä ystävä, hänen kanssa pystyy puhumaan ihan mistä tahansa!!! Niin, onhan noita rapuja tuossa juu ja kaikki viehättäviä omalla tavallaan. Niin ja oma tytärkin on rapu, tiukka-täti!!!  Grin

Mutta, mistäköhän johtuu ettei ystäväpiirissäni ole yhtään leijonaa?? Pari tuttua nousuleijonaa löytyy eikä heidänkään kanssa oikein synkkaa... Se on kyllä totta etten jaksa leijonan mahtailua, en suo sitä itsellenikään ja kai siksi en koe tarvitsevani pöyhkeileviä leijonia vierelleni. Sori, pakkia, onhan mun luokalla yks leijona tyttö joka on erittäin mukava, pohjosen tyttöjä, liekö sillä vaikutusta avoimeen ja ystävälliseen käytökseen...hmnnn... :Smiley

Mutta lähimmät ystävät on vaakoja ja jouskareita, niin ja rapuja.  Wink

Mullekin perhe on tosi tärkeä ja olen suojelevainen ja "vaativa" äiti. Tosin pääsen helposti lapsen kanssa samalle tasolle ja se vasta hauskaa onkin kun yhdessä nauretaan mahat kippurassa!!! Grin

Ja viimeisenä, "primitiivisistä raivokohtauksista" olen onneksi jo päässyt  tickedoff tajusin ettei kannata hukata sellaista määrää energiaa kun ei se tuota tulosta... Huh Smiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #103 : 03.02.2007 22:08:30 »


Kauris ei sano mielipidettä? Kauris sanoo mielipiteensä niin jyrkästi, että sitä meinaa pudota jyrkännettä alas saman tien.

no ehkä tämä riippuu ihan ihmisestä...itse tunnen hyvin 3 kaurista jotka kaikki samalaisia olen kanssasi samaa mieltä tyyppejä...vaikka voi itse tavallaan rivien välistä lukea että ajattelet asioista jotain ihan muuta kun sanot.ihmetyttää vain tuollaisiet ihmiset..miksei omaa mielipidettään voi ilmaista sellaisena kuin se on? vai onko kauriit noin yleensä luonteeltaan sellaisia että heille on kauheasti väliä mitä muut heistä ja heidän mielipiteistään ajattelevat?siis pelkääkö kauriit menettävänsä ystävyyden tai jotain jos ovat omia itsejään..siis onko heillä jotain teennäistä miellytämisen tarvetta?ja miksiköhän kaikki tuntemani oinaat pitävät omaa mielipidettään sellaisena ainoan universaalina totuutena?
tallennettu

Absintti
Vieras
« Vastaus #104 : 03.02.2007 22:09:06 »

Haukutaan nyt tasapuolisesti kaik merkit  knuppel2

Oinas, täynnä itseään, pässi
Kaksonen, pinnallinen, kateellinen ja epäluotettava
Härkä, ahne, mustasukkainen, hedonistinen
Rapu, oikukas, tiuskiva, takertuva
Leijona, ei kunnioita ketään mutta kaikkien tulisi kunnioittaa häntä
Neitsyt, neuroottinen ylihygieeninen kirjastonhoitaja
Vaaka, turhamainen ja juoruileva pelkuri
Skorpioni, himokas ja mässäilevä psykopaatti
Jousimies, pirullinen besservisseri elitisti
Kauris, tukehtumaisillaan pätemisen tarpeeseensa
Vesimies, perverssi friikki
Kalat, selkärangaton löysäilijä


 2funny

T: tuplasti pätemisen tarpeeseensa tukehtumaisillaan oleva tiuskiva, takertuva oikkupussi  Kiss smitten
« Viimeksi muokattu: 04.02.2007 12:13:08 kirjoittanut Absintti » tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: