Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #45 : 01.02.2007 23:11:43 » |
|
Joukkarit jumittuneita? Kumma jos vaaka ei pidä joukkarista. Härkä on minusta se eniten jumittunut, jopa kauriita enempi.
Paras ystäväni on Jouskari, homomies ja taivaallisen ihana ihminen. Hän on juuttunut joihinkin mielihaluihin, jotka tosin hänellä ei ole kovin pahat ollenkaan. Hän haluaa koko ajan elää "beautiful life" materiaalisesti ja henkisesti ja tekee kovasti töitä sen eteen ja puskee myös meitä ystäviään samaan.
Tosin taas exäni, joka myöskin Jouskari, on juuttuvaa sorttia lähinnä ajatusmaailmaltaan ja mielipiteissään. Hän sai joku 3 vuotta sitten päähänsä, että en voi mitenkään olla kiinnostunut hänestä jostain pikkusormeni liikeestä ja jouduin joka päivä kuuntelemaan hänen epäilyjään asiasta noin 2 vuoden ajan, jolloin sitten kyllästyin siihen ja todella lopetin suhteen. Mikään kun ei vakuuttanut häntä ja ne prkleen analysoinnit jostain mitättömistä asioista vain jatkuivat.
Se ei osaa mennä eteenpäin, vaan polkee samassa kohdassa, eikä osaa nauttia hetkestä, edes niistä kauniista, vaan se näkee sen hyvän ja kauniin vasta menetettyään sen.
Olemme edelleen yhteydessä ja kiinnostusta on molemmin puolin edelleenkin, mutta jos se luottaisi enemmän itseensä ja pitäisi t*rpansa tukossa epäilyistään ja analysoinneistaan, niin se olisi lähes täydellinen mies.
Meitä on niin erilaisia jo pelkän saman sisällä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #46 : 02.02.2007 09:27:25 » |
|
Hassua miten ihmiset toisensa kokee.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #47 : 02.02.2007 13:28:16 » |
|
Jeps mäkin kirjotan yleensä omien kokemusten perusteella joten ei tartte vetää hernettä nenään, jos haukun/arvostelen vesimiestuttuani ...Se ei todellakaan tarkoita sitä että maailman kaikki muutkin vesimiehet olisivat samanlaisia Me oinaat saatamme muiden mielestä olla tosi hankalia kun olemme niin itsepäisiä ja itsekkäitä, mutta meitä kun osaa oikein käsitellä niin meidän kanssa tulee juttuun loistavasti Au-neitsyiden kanssa ei minulla myöskään nappaa, niillä on niin suppea maailman kuva ja pienet piirit ja millään muulla ei maailmassa ole merkitystä kuin ,että tienaa hyvin ja kerää mammonaa... Parhaiten tulen toimeen Vaakojen, Kaksosten,Kalojen, Oinaiden, Skorpionien, Rapujen ja Kauriiden kanssa. Oinas73
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.02.2007 14:07:04 kirjoittanut Oinas73 »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #49 : 02.02.2007 14:29:18 » |
|
Mutta oikeesti: kumppanin valinnassa ei kannata tuijottaa tiettyä merkkiä. Jos ihminen on henkisesti kehittynyt, niin hän pystyy hyväksymään myös kumppaninsa huonot puolet. Ja onhan jokaisella meistä huonot puolensa, kukaan ei ole täydellinen. Ei edes Kauris.
Nimenomaan. mutta kun tässä kysyttiin tuota, niin itselläni on eniten "huonoja" kokemuksia oinaista. En silti arvota ihmisiä sen mukaan ja tunnen myös erään ihanan oinaan. Kaikki erilaisia, mutta samanarvoisia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jasca
Vieras
|
|
« Vastaus #50 : 02.02.2007 15:21:34 » |
|
Kauriit tunnevammaisia, estoisia, kriittisiä, piiskureita. Hahaa! Tee mitä teetkin kunhan teet sen kunnolla! Ehdottomasti kriittinen ja tosi jämäkkä piiskuri! Jos minä-kauris tahdon olla hankala, olen ihan varmasti kaikkein hankalin. Ihanaa olla täydellinen myös hankaluudessa! Kukaan ei pistä paremmaksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #51 : 02.02.2007 15:40:14 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #53 : 02.02.2007 16:36:27 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #55 : 02.02.2007 19:47:06 » |
|
Kummallista, ajattelin, että vain minulle ehkä herkkänä rapuna on sattunut vaikeita oinasihmisiä. Toivoisinpa todella, että tapaisin joskus tyypillisen oinaan, jonka kanssa voisin ystävystyä kunnolla ja kumota mielestäni nuo vanhat jutut.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #56 : 02.02.2007 19:57:36 » |
|
Traumat, neuroottisuudet yms voivat olla millä tahansa aurinkomerkillä, jokainen vai tuo niitä esiin eri tavalla. Tai sitä että niistä on päässyt jokseenkin yli tai rakentanut niistä vahvuuksiaan. Jos tarttuu noihin emotionaalisiin tekijöihin määritellessään aurinkomerkkiä, ei se peritaatteessa kerro merkistä yhtään mitään. Eikös nuo syntymäkartan tekijät ole viitteitä ja astinlautoja, ja ilmentämistavan muotoon tuomisen kehyksiä, eivätkä sinällään lopun viimeksi kerro mistään "hankaluudesta tai suopeudesta"... Itse jos huomaan kiinnittäväni huomioni jonkin ihmisen "häiriö käyttäytymiseen" voin huomata, että ei se mistään aurinkomerkistä ole kiinni, vaan ihan muusta. Minusta tuo aurinkomerkki tosiaan vaan tietyllä tapaa laadullistaa sitä, miten tuo jotain jossain esiin. On rikkaus että eri aurinkomerkit tuovat eri tavalla esiin rakkauta, vihaa, onnea, yhtenäisyyttä, erillisyyttä, yms yms.. Se tuo kokonaisuuden nähtäväksi laajemmin... Näitä merkkejä voisi olla vaikka enemmänkin, että meistä ei tulisi niin nurkkakuntaisia ja saisimme vähän enemmän tuota hiomapintaa. Jos en itse ymmärrä jotain, kertoo se minun suppeudestani. Nuo trauma yms jutut ovat mielestäni jo ihan eri sarkaa ja niihin suhtaudun ihan eri tavalla. Minusta on aina "riemuvoitto", jos ymmärrän jonkun merkin ilmentämistavan taakse, eli näen sen tarkoituksen, samana joka kaikilla on, mutta jota hän tuo esiin eri suunnasta/syyvyydestä/laajuudesta ehkä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #57 : 02.02.2007 20:29:44 » |
|
Niin..
Biologinen äitini on ollut "häiriökäyttäytyjä" jo vauva-iästä lähtien siteeraten hänen omia vanhempiaan, isovanhemiaan, tätejä, setiä ja muita sisaruksia.
Siis jo paljon ennen hänen traumaattisia kokemuksiaan.
Hänellä ei todettu mitään sairautta mielenterveydessä tai kehossa lapsenakaan, vaikka häntä tutkittiin. Hän on ollut normaali syntyessään ja hänellä erittäin tasapainoinen ja rakastava koti, vanhemmat ja sisarukset.
Tosin, hänen persoonallaan suorastaan haetaan traumaattisia ja poikkeuksellisen traagisia kokemuksia puoleensa ja tarkastelemalla hänen kartaansa, sen voi vain todeta, miten epäonnekkaiden tähtien alla voi vain ihminen syntyä.
Turha sitä on kaunistella tai alata jeesustelemaan millään.
Jos on olemassa rakkaudellisia ihmisiä ja valossa kulkevia, niin kokeakseen itsensä rakkaudeksi ja valoksi, se tarvitsee vastakohtansa ja päin vastoin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #58 : 02.02.2007 20:34:00 » |
|
Juu ei vaarin housut... Olen minäkin kohdannut elämässni "vastaanvanlaisia" ihmisiä kuin kertomasi Asterix! Uskon kuitenkin, ettei välttämättä kyse ole vain astrologisesta syntymäkartasta, vaikka ehkä se jotain ilmenemis viitteitä antaa. Kyllähän kait jokaisen kartalla on mahdollisuus toteuttaa sitä joko riman alta tai ylittää se... Tarkoituksensa kai jokaisen elämällä kuitenkin on... Osa ei ole kaikille helppo, eikä niillekään, jotka joutuvat valitsemaan suhtautumisensa siihen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #59 : 02.02.2007 20:42:13 » |
|
Minä olen miettinyt tuota asiaa paljon. Olen jo aikaisemmin maininnut Asterixille, että meillä molemmilla on vaikea äiti-suhde. Itse en kuitenkaan olen ikinä edes maininnut äitini -merkkiä, koska uskon että se ei ole pääasia. (eikä muuten ole Kauris!) Nimittäin luulen, että meille, joita on siunattu vaikealla äidillä, on oikeastaan luotu aika vaativa tehtävä: oppia kokemuksistaan ja luoda itse omille lapsillemme parempi kasvuympäristö, ennen kaikkea luoda lapsillemme elämännälkä.
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
|