Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: RAKKAUDEN RASTIT KARTALLA  (Luettu 224422 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #60 : 15.08.2007 11:49:41 »

Olipa muuten AP Venus yhtymässä Aurinkoon kun rakastuin ekaan mieheeni, hänkin lääpällään. No niin. Seur vuonna Venus yhtymä Kuu, sitten  venus aspect_sex merkurius, sitten Venus yhtymä Merkkari. Taas saa oppia.

No katsoin hieman väärin, tulossa on Venuksen semineliö Kuu, Aurinko ja sitten 2009 vasta yhtymä Kuuhun. Pitikö nämä katsoa AP vai progekartalta, kun olen tutkaillut lähinnä AP karttaa. Tuo kestää siis seur 18 kk. Neljään vuoteen ei tule kuin korkeintaan sekstiiliä Merkurius, Kuu.  Wink

Tehokkain aspekti on aina yhtymä. Esimerkiksi Aurinko-Venus-yhtymä (myös
toisin päin) toimii takuuvarmasti.
Myös laajeneva kolmio on tehokas rakkauden herättäjä.


Kysymyksiä.


Miten katsotaan aurinkokaaret ja auringonpimennys progressive kartalta?

Kuun noususolmu?

Planeettojen heijastuspisteet?


5. Auringonpimennys AC-DC-akselilla tai yhtymässä Aurinkoon,
Venukseen, Junoon tai DC:n hallitsijaan.

6. Uusi- tai täysikuu em. pisteissä.

7. Hitaiden planeettojen transiitit (etenkin yhtymät, oppositiot ja kolmiot) em.
pisteisiin.


Kiitos.  Smiley



4. Auringonpaluukartalla
• Askendentti Leijonassa tai syntymäkartan 5. huoneessa (tai Vaa’assa tai radixkartan
7. huoneessa)
VENUS ON VAA´ASSA 2008
• Aurinko 5. tai 7. huoneessa (tai lähellä niiden kärkeä edellisessä huoneessa)
AURINKO SEISKASSA 2010- 2011
• AP-Venus kartan kulmilla tai yhtymässä Aurinkoon tai DC:n hallitsijaan
VENUKSELLA SEMISQUAREA
• Syntymä-Venus kartan kulmilla
• Syntymäkartan Venus-kuviot toistuvat AP-kartalla
SEMISQUARE AURINKOON ON RADIXILLA, AP-lla MYÖS KUUHUN
• Syntymä- tai AP-Juno kartan kulmilla tai yhtymässä Jupiteriin
JUNO YHTYMÄSSÄ MERKKARIIN; äly, ei toki Juppari
• Kuun noususolmu DC:llä
MITEN TÄMÄ KATSOTAAN?
• AP-Kuu AP-kartan 1. huoneessa ennakoi usein avioliiton solmimista!
KUU ON KAKKOSESSA

Minulle tulee ensi vuonna siis Venus sekstiilissä Pluto, Juppari
                 seur vuonna      Venus yhtymä kuu
                 sitten taas        Venus oppositio kuu
                 sitten               Venuksen sekstiiliä ja yhtymä Merkkari, mutta ei Auringon kanssa.


Eli minulla löytyi myös Proge Kuu kolmiossa Aurinkoon 7huoneessa härässä, olisko
aikas selkeä merkki vuodelle 2008. Vertex on kolmiossa Marsiin ja sekstiilissä Jupiteriin, 8-huone. Transitoiva noususolmu vitosessa, merkkaisko sekin jotain, kun AP:lla se on yhtaikaa seiskassa. Juno sekstiilissä Jupiteriin. AP kartalla Juno mm
konjunktiossa Merkuriukseen, joka kodin huoneessa (molemmat).
« Viimeksi muokattu: 15.08.2007 13:21:33 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #61 : 15.08.2007 13:14:30 »

enkä katsonut väärin.. Ap kartalla ON menossa Venuksen konjunktio Aurinkoon ja kolmio kuuhun 7-huoneessa. no koska Saturnus vitosessa estää ei tapahdu mitään. tuo 2007 vaikute siis jatkuu ens maaliskuulle, ja siihen sitten päälle positiivisempi AP kartta alkaen syyskuu jo vähitellen ( 5-huoneen kannalta ). ehkäpä tosiaan talvella on 2 aika köh, romanttista karttaa päällekkäin.

siis päällekkäin 5:  saturnus  aspect_squ aurinko  merkurius  jne
                    7:  pluto   aspect_con venusaspect_tri kuuaspect_tri saturnus;   venus aspect_con  aurinko   venus  aspect_tri kuu

ja                  5:  pluto aspect_sex venus   jupiter aspect_sex venus  pluto aspect_con jupiter
            sekä  7:   kuunsolmu tais olla neliö.


5. huone

Tähän huoneeseen sisältyy paljon nautintoja, sillä sen alueeseen kuuluvat huvitukset, leikit, luovuus, itseilmaisu, esiintyminen, viihde, taide ja kaikenlainen seikkailu. Tunnustuksen ja arvostuksen tarve voi myös näkyä tämän huoneen kautta. Itsensä ilmaiseminen niin hyvässä kuin pahassakin on tärkeä osa tätä huonetta.
Perinteisesti tähän huoneeseen on liitetty myös lapset - ellei muuten niin osana itseilmaisua. Myös ihastuminen ja hullaantuminen, lyhyet rakkaussuhteet ja estottomuus seksin alueella kuuluvat viidenteen huoneeseen. Näiden lisäksi voidaan mainita vielä urheilu ja riskien ottaminen.
Lyhyesti: huvit, huvitukset, itseilmaisu, luovuus, rakkauselämä, lapset, synnytykset, pelihimo, sijoitukset, isot ostot.

Ilmankos olen aika tiukkapipona enkä ole juuri huvitellut alk 9-2006 eräässä asiassa.

7. huone

Tässä huoneessa ollaan tekemisissä muiden ihmisten kanssa. Kumppanuudet, sosiaalinen sijoittuminen, tasapainoittelu ja sovun etsiminen ihmissuhteissa kuuluvat sen alueeseen. Elämäkumppanille asetetut vaatimukset voivat näkyä sen kautta, mutta alueeseen kuuluvat myös ystävyyteen tai liikesuhteeseen perustuvat kuviot.
Myös vastustajat ja kilpailijat kuuluvat tämän huoneen alueeseen. Sopimusten solmiminen ja hoitaminen sekä suhteet yleisöön ja ylipäänsä julkisuuteen ovat niinikään esillä. Myös lakiasioiden hoitaminen kuuluu tämän huoneen asioihin.
Lyhyesti: avioliitto, toveruus, viholliset, konfliktitilanteet, lakiasiat.
« Viimeksi muokattu: 15.08.2007 15:53:48 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #62 : 15.09.2007 11:49:44 »

7.huoneen kärki skorpionissa. Skorpioniin oli ensi ihastus. Skorpionit ovat aina vedonneet minuun. Nykyisellä miesystävällä on  askendentti  skorpioni. Meillä tulee tämä perinteinen asc-dc avioliittoaspekti. Lupaavaa.. :Smiley

Ei sitten ihmekään kun ei mitään kovin kummosia suhteita ole tullut eteen, itse kun en ole sosiaalinen ja aurinko on 7.huoneessa. Juhlat ym. ei oikein kiinnosta, joten siellä siippaan ei ole voinut törmätä. Venus vaa'assa 6.huoneessa voisi yhdistää työpaikan romansseihin, mutta kun olen vuorotellen ollut freelancer, työtön ja täysin naisvaltaisessa työpaikassa töissä  Grin

Sen sijaan intohimon sytyttäjä oli  eräs vaaka ( minulla on venus  aspect_con vertex ja  aspect_con  pluto 6.huoneessa vaa'assa). Muuta siitä sitten ei löytynytkään. Ja kappas vaan tällä vaa'alla sama ammatti kuin minulla  Wink

Oinaan kanssa yksi opettavainen ja kipeä suhde (antivertex oinaassa).

Ja missäs sitten nykyisen rakkaani bongasin. No, hän huomasi ilmoitukseni netissä. Mikään tähän ei viittaa kartalla, ehkä 7.huoneen aurinko  aspect_tri 5.huoneen saturnukseen? Yhdistän tietotekniikan jotenkin kauriiseen.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #63 : 15.09.2007 16:20:01 »

Yhdistän tietotekniikan jotenkin kauriiseen.

Kauriiseen, miksi? Eikös se perinteisempi merkki olisi Vesimies. Ja Uranus tietysti planeettana.

Itse olen tavannut mieheni netissä. Hänellä deskendentti eli se 7. huoneen kärki vesimies:ssä, minulla deskendentin hallitsija kuu vesimies:ssä. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #64 : 15.09.2007 17:50:15 »


14. 7-huoneen kärki: Kalat (komerossa)

Minkään huoneen merkki ei voi olla komeromerkki. Eli joko olet nouseva-leijona ja dc:lläsi on Vesimies ja kalat on komerossa, TAI olet nouseva neitsyt ja sinulla on dc:llä kalat, joka ei ole komerossa. Smiley

Komeromerkki tarkoittaa sitä, että esim. DC:si eli 7.huoneesi on Skorpionissa ja seuraava huone, eli 8.huone alkaa Kauriista. Eli näin ollen väliin jää Jousimies ja näin ollen Jousimies on 7.huoneen komeromerkki. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #65 : 16.09.2007 09:57:33 »


14. 7-huoneen kärki: Kalat (komerossa)

Minkään huoneen merkki ei voi olla komeromerkki. Eli joko olet nouseva-leijona ja dc:lläsi on Vesimies ja kalat on komerossa, TAI olet nouseva neitsyt ja sinulla on dc:llä kalat, joka ei ole komerossa. Smiley

Komeromerkki tarkoittaa sitä, että esim. DC:si eli 7.huoneesi on Skorpionissa ja seuraava huone, eli 8.huone alkaa Kauriista. Eli näin ollen väliin jää Jousimies ja näin ollen Jousimies on 7.huoneen komeromerkki. Smiley

Ahaa, kiitos tiedosta, meikällä tais tulla tulkinta virhe.  Wink Siis olen nousu-Neitsyt ja kalat on DC:llä.

Korjaanpas tuon...
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #66 : 17.09.2007 10:35:23 »

Lainaus
Kauriiseen, miksi? Eikös se perinteisempi merkki olisi Vesimies. Ja Uranus tietysti planeettana.

Hmmm. No eikös tiede ja tekniikka yleisesti ottaen liitetä kauriiseen? Mutta kyllä uranuksella voi olla sormensa pelissä tuossa nettibongauksessa, koska hänellä on uranus yhtymä asc. Minulla ei ole uranus missään merkittävässä asemassa kartalla, eikä tee aspekteja huoneisiin 5 tai 7. Mutta en ole synastriaa vielä tutkaillut...Sinne seuraavaksi  Huh
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #67 : 17.09.2007 21:05:08 »

Hmmm. No eikös tiede ja tekniikka yleisesti ottaen liitetä kauriiseen?

Millaisella symboliikalla ne voisivat liittyä juuri Kauriiseen? Hmm - ehkä rakenteiden kautta. Modernissa länsimaisessa astrologiassa nuo on kai useimmin kuitenkin yhdistetty juuri Vesimieheen, etenkin sähkö ja kaikenlaiset verkostot yhdistetään Uranukseen & Vesimieheen. Kauriiseen/Saturnukseen liittyisivät enemmänkin rakenteet (niin konkreettiset kuin abstraktitkin), vanha ja säilyttäminen. Vesimies/Uranus taas on uuden tutkimista ja verkostoitumista. Vesimiehen symbolissahan ihmishahmo jakaa "tiedon vettä" ja merkkiin liitetään mm. viileä järki ja loogisuus. Vesimiehen huoneeseen eli 11. huoneeseen liitetään myös ystävät ja esim. minulla kun se 7. huoneen hallitsijani kuu on Vesimiehessä, niin parisuhteet ovat usein alkaneet "etäisesti" eli aluksi vain ystävyydestä. Pidän myös määritelmästä, että kumppanini on paras ystäväni.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #68 : 20.09.2007 17:50:32 »

Kiitos Ajatus kun selitit. Aina oppii uutta  Smiley
Vesimies & uranus  = uutta ja ennekuulumatonta!
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
birdy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #69 : 14.10.2007 10:22:42 »

 :idiot2:No kun en saanut minkäänlaista liitettä auki???
tallennettu
He|mi^
Astro-nauttija
****
Viestejä: 848



Profiili
« Vastaus #70 : 30.11.2007 16:26:32 »

tuopa pittää kattoo ajatuksen kans.
tääl on kaikkia hyvää tietoo ja luotettavaakin. coolsmiley coolsmiley
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #71 : 04.01.2008 20:00:55 »

no voi yh, kun enhän minä tuosta mitään ymmärrä... kuulostaa niin mielenkiintoiselle, mutta kun ei ole tullut opeteltua niin aika hankalaa alkaa suunnistamaan.  Undecided
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #72 : 04.01.2008 20:04:47 »

Kannattaa tutkia - ennakoin että talvi olisi romanttinen, siis pimein keskitalvi ja kyllä onkin, lähisuvunkin kanssa helpottaa, kaikki nyt jostain syystä rapuja.. tai monta rapua on.

Mielenkiintoista. Jossain vaiheessa ehdin olla cool kun kukaan ei kiinnosta mutta sitten tuli tämä eläväinen, hauska, avoin, herkkä ja sexy rapu.. jostain Egyptin elämästäni..

hänen huumorinsa ja elämänhalunsa ovat ihanat ja filosofisuus ja käytös. Olispa talvi tylsä ilman.. kun meen vain risteilylle ja siis on tämä 1.5 kk paussi töistä.
  smitten Wink Cool
« Viimeksi muokattu: 04.01.2008 20:06:37 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Pirjo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #73 : 07.01.2008 23:47:56 »

Moi Lunea,

Pdf-tiedostosi on erittäin mielenkiintoinen, mutta olen melko amatööritulkitsija. Olisitko halunnut auttaa minua tulkitsemaan omaa karttaani?

Pimani



Tässä liitetiedostona ’Rakkauden rastit kartalla’ – se lupaamani suunnistusopas, josta astrotapaamisen yhteydessä ehdimme käydä läpi noin puolet.

Karttoja voi tulkita monella tavalla. Tämä on oma tapani – ehkä hieman perinteistä poikkeava, mutta kokemuksieni perusteella varsin toimiva. Rakkauden lisäksi samaa menetelmää (joka pohjautuu sekä vuosien opintoihin että omiin oivalluksiini) voi soveltaa minkä tahansa muunkin elämänalueen tutkimiseen.

Testaa, löydätkö ’sen oikean’ (joka on sinulle tarkoitettu) kartaltasi, ja kerro havainnoistasi!

Laitan aiheen pysyväksi, jos siitä vaikka olisi jotain hyötyä myöhemminkin ilmaantuville foorumilaisille.


T: Lunea  smitten



tallennettu
Pirjo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #74 : 07.01.2008 23:50:20 »

Moi Lunea,

Pdf-tiedostosi on erittäin mielenkiintoinen, mutta olen todella amatööritulkitsija. Olisitko halunnut tulkita karttaani?

Pimani
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: