Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: RAKKAUDEN RASTIT KARTALLA  (Luettu 224463 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lunea
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija
*****
Viestejä: 133



Profiili
« : 31.01.2007 19:02:04 »

Tässä liitetiedostona ’Rakkauden rastit kartalla’ – se lupaamani suunnistusopas, josta astrotapaamisen yhteydessä ehdimme käydä läpi noin puolet.

Karttoja voi tulkita monella tavalla. Tämä on oma tapani – ehkä hieman perinteistä poikkeava, mutta kokemuksieni perusteella varsin toimiva. Rakkauden lisäksi samaa menetelmää (joka pohjautuu sekä vuosien opintoihin että omiin oivalluksiini) voi soveltaa minkä tahansa muunkin elämänalueen tutkimiseen.

Testaa, löydätkö ’sen oikean’ (joka on sinulle tarkoitettu) kartaltasi, ja kerro havainnoistasi!

Laitan aiheen pysyväksi, jos siitä vaikka olisi jotain hyötyä myöhemminkin ilmaantuville foorumilaisille.


T: Lunea  smitten


tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #1 : 31.01.2007 19:20:04 »

Joo, löysin.  Smiley

7. huoneen kärki Kauriissa, hallitsija siis  saturnus, joka sijaitsee 11. huoneessa.  Olen naimisissa Kauriin kanssa, jonka tapasin ystävien (11. huone) kanssa ulkona ollessani.  Puolisoni edustaa minulle muutenkin  saturnus-tyyppiä, joka aina tuppuuttelee minua ja rauhoittelee.

Jos vielä 2. puoliso tulee joskus, niin 9. huoneen kärki on Veskarissa ja sen hallitsija  uranus 5:ssa. Varmaan vähän hauskempi tyyppi.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #2 : 31.01.2007 19:37:54 »

Tässä liitetiedostona ’Rakkauden rastit kartalla’ – se lupaamani suunnistusopas, josta astrotapaamisen yhteydessä ehdimme käydä läpi noin puolet.

Hei "Lunea"


Kiitos esitelmästäsi; tulostinkin sen itselleni; 19 sivua
- täytyy perehtyä tähän tarkoin

Esitelmäsi innosti minua valtavasti
- olo on kuin "lottovoittajalla"



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #3 : 31.01.2007 20:44:21 »

Lainaus käyttäjältä: Lunea
Testaa, löydätkö ’sen oikean’  (joka on sinulle tarkoitettu) kartaltasi, ja kerro havainnoistasi!
Voi kiitos Lunea  Kiss smitten
Pakkohan tuo on testata jossain vaiheessa  Wink Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #4 : 31.01.2007 20:47:18 »

Suloiset Halaukset ja Suukot Rakkaalle Lunealle  Kiss Kiss Kiss smitten smitten
Kiitoksin
Tähtisilmä  Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Yulunga
Vieras
« Vastaus #5 : 31.01.2007 22:47:17 »

Wau kiitos! Pääsee annista nauttimaan täältä kotoa käsinkin!!

 smitten  smitten  smitten
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #6 : 31.01.2007 22:52:13 »

Iso KIITOS Lunea  smitten . Ihana saada jotain piristävää, kun ei sinne miittiinkään päässyt vaikka niin mieli teki  Cry .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 296


Profiili
« Vastaus #7 : 31.01.2007 23:26:25 »

Kiitos! smitten

Miitissä en ollut mukana, mutta tätä oli kiva odottaa (ja harjoittaa kärsivällisyyden jaloa taitoa  Tongue)

Sellaista kysyisin, että onko rakkauden rasteja parempi suunnistaa tasahuonejaolla?
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #8 : 01.02.2007 01:18:46 »

Tallensin omalle koneelle, mutta kun aukaisin niin näkymä oli pelkkää hepreaa  idiot2 .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #9 : 01.02.2007 10:07:30 »

Hienoa, kiitokset Lunea! Smiley Huomasin myös, että liitetiedosto oli ladattu jo 167 kertaa...aika monia näyttää kiinnostavan! Wink
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 559


...miau...


Profiili
« Vastaus #10 : 01.02.2007 10:13:31 »

Wau, mikä tietopaketti! Kiitos Lunea!

Tässä voi vierähtää hetki jos toinenkin näihin mielenkiintoisiin teksteihin tutustuessa.

Jo miitissä huomasin, että kun ensirakkauden  askendentti tosiaan löytyy sieltä DC:ltä, niin nykyisen miesystäväni aurinkomerkki on sama kuin minun 9. huoneen kärkeni. Shocked

Tässähän melkein toivoo, että takana olisi enemmänkin vakavia suhteita, että voisi tutkailla vielä tarkemmin. 2funny
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #11 : 01.02.2007 11:28:41 »

Vaikuttaa hauskalta paketilta... Jotenkin mainio puheen aihe näin keväällä. En ehtinyt lukea kuin tuon alun mutta huomasin että minulla on  leijona komerossa 9 huoneessa... Mutta 5 huoneen kärki on oinaassa ja oinasta hallitseva  mars  on juuri leijonassa ja ysi huoneessa!!!! Mars on myös reippaasti aspektoitunut.  mars aspect_squ kuu (sulk.),  mars  aspect_tri aurinko (sulk.),  mars  aspect_tri  venus (sulk.),  pluto aspect_sex mars (avautuva),  neptunus  aspect_tri mars (avautuva),  uranus aspect_squ mars (avautuva)... Onpas onpas. Palaan aiheeseen myöhemmin kun olen kunnolla levännyt. Tullut yötöistä nääs.
Aurinko on muuten jousimiehessä 2 huoneessa. Kuulumisiin.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 01.02.2007 13:06:30 »

Suurkiitokset Lunealle tästä tietopaketista. Itse en ollutkaan miitissä mukana, mutta näinhän siitä saa edes jotakin käteen.

Sen verran on pakko kommentoida, että taivaan merkit näyttäisivät olevan kohdallaan "sen oikean" löytämiseksi:

-AP-kartan AC on Vaa´assa ja Venus huoneessa 7 Härän merkissä.
-proge-Kuu liikkuu Vaa´assa
-proge-Aurinko on tarkasti radix-AC:lla

Syksystä lähtien elämä on muuttunutkin melko lemmekkääksi. Nyt onkin vakavampaa viritystä tekeillä, mutta pidän siitä toistaiseksi suun supussa.  Lips Sealed
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 03.02.2007 12:50:57 »

Tallensin omalle koneelle, mutta kun aukaisin niin näkymä oli pelkkää hepreaa  idiot2 .

Huomasithan että tiedosto on .pdf -muodossa, eli tarvitset Adobe Readerin voidaksesi lukea sitä.

Kiitos, Lunea, myös minun puolestani!!

Ohjeidesi pohjalta löytyi syy tähän iki-sinkkuuteen, sehän on se  kuu  rapu 7. huoneen komerossa!!!  Wink Nyt tarkemmin perehtymään ja etsimään avaimia, joilla tuon komeron saan auki!!  Cheesy
tallennettu

Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #14 : 04.02.2007 10:26:49 »

Helou   Smiley Olenpa tarkastellut näitä rakkaudenrasteja ja eräs kysymys nousi pintaan.. :Smiley

Noususolmu  Huh   Embarrassed

Mun noususolmu on 1.huoneessa ja jos ihannekumppanin kartta on ns.peilikuva, niin hänen noususolmu olisi silloin 7.huoneessa, niinkö?

Mutta, jos näin on, niin eikös ne elämänsuunnat ole menossa aivan vastakkaiseen suuntaan.. Shocked

May, oli perehtynyt ainakin paljon solmuihin, mitähän olet mieltä asiasta? Missä sen kumppanin noususolmun olisi suotavaa sijaita?

Muutkin astrolaiset, kommenttia, kokemuksia ja ajatuksia  Smiley
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: