Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunuksen transiitit  (Luettu 158996 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Downtempo
Vieras
« Vastaus #135 : 20.02.2013 22:32:28 »

Pakko jatkaa tätä neptunus sekstiili mars -juttua.
En ole koskaan tuntenut itseäni niin "ilmavaksi", koska en sitä ole, enkä koskaan ole ollutkaan. Tuntuu että mikään ei tunnu miltään. Ihan kuin vain leijuisin ja asiat etenee juuri niin kuin haluan, järki pelaa paremmin kuin koskaan (uranus kolmio merkurius -transiitti menossa myös saman aikaa)

Kaikki asiat olen saanut hoidettua kunnialla ja ns. vaivattomasti. Tunnen itseni voimakkaaksi. MUTTA. se mikä on uutta minulle, on että en tunne mitään! Mikään ei hetkauta! Koska olen luonteeltani tunteellinen ja tunnen syvästi ja pohdin asioita. Mutta nyt en tunne mitään. Tai tunnen itseni lähinnä suorittajaksi. Olen jotenkin blokannut kaikki ihmiset ympäriltäni pois, tai olen jotenkin vahingossa ajautunut pois läheisistä ihmissuhteista. Tuntuu että mikään haaste ei tunnu miltään, voisin kiivetä vaikka Mt. everestille. MUTTA. on jotenkin ihan tyhjä olo henkisesti. Olenkin huomannut, että lähimmät ihmiset ovat jotenkin hämillään käytöksestäni, ovat sanoneet että musta on tullut kylmä ihminen. Se tuntuu niin oudolta, koska en ikinä ole ollut tämmöinen. Nyt on huono fiilis, että monet tuntuu että olen kääntänyt selkäni heille, vaikka en ole? Tämä on niin uutta mulle, koska olen aina ollut niin tunteellinen ja aistiva ihminen. Nyt tuntuu että leijailen vaan ihmisten yläpuolella ja teen hommani ja katselen muita ihmisiä sieltä. Tuntuu niin pahalle!! Mutta samalla kivalle, kun kerrankin osaan jättää tunteet sivuun ja keskittyä työhön miettimättä muita osahaaroja. Kaikista pahinta tässä on se, että yleensä olen karttanut ihmisiä, ketkä ovat liian ilmavia, ketkä eivät näytä tunteellisuuttaan. Nyt toimin itse samoin. Tunnen itseni äärimmäisen itsevarmaksi kaikessa mitä teen ja hommat on hoitunut helposti, mutta jotain jää puuttumaan? En enää huomioi toisia samalla tavalla?
Hirveä ristiriita!!!  Cry
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #136 : 20.02.2013 22:53:25 »

Mielenkiintoinen huomio, sillä minulla on vähän samanlaiset fiilikset juuri nyt kun Aurinko ja Neptunus ovat yhtymässä ja samalla oppositiossa  Aurinkooni ... ohitus on tarkka sunnuntaina.. nämä kaikki tuli tämän iltaiselle Kuun Paluulle...
« Viimeksi muokattu: 21.02.2013 12:16:46 kirjoittanut Emelia » tallennettu

Ave^^
Vieras
« Vastaus #137 : 20.02.2013 23:07:42 »

Minullakin tällä hetkellä esillä samantyyppisiä tuntemuksia! Neptunus transitoi yhtymässä kuuhun.

Jonkinlaista sykliä menen tämän kiikkulaudan kanssa aina edestakaisin (luulen, että kuuluu haasteena karttaani), mutta nyt se on noussut esille niin vahvasti että en oikein tiedä olenko lintu vai kala ja mitä pitäisi tehdä. Juuri mainitsemasi tyhjyyden tunne tulee, vaikka muuten on itsevarma ja vahva olo. Oikeastaan nyt olen nauttinut todella mukavan tasapainoista itsevarmuutta. (Tosin järkeni taas ei pelaa, tunnen itseni auttamattoman tyhmäksi useasti.  Grin ) Mutta tyhjyys ammottaa silti. Kaipaan sitä, että voin välittää ihmisistä ja ensisijaisesti luoda positiivisuutta maailmaan. Mutta taas en hirveästi jaksa mitään hymistelyä ja uskallan aika suoraan mainita jos olen eri mieltä. Yleensäkin olen aina ollut eri mieltä mitä yleinen konsensus on ihan vain kyseenalaistaakseni pinttyneitä käsityksiä, noin luonteeni puolesta, mutta nyt tuntuu että onnistun toteuttamaan sen vain niin että olen totaalinen mulqvisti. Huoh, kun en minä mitenkään halua etääntyä ihmisistä. Joku jumitus tässä on, että jää palikka rattaiden väliin, ja homma jää toistamaan itseään. Ei pysty mukauttamaan käyttäytymistään tarpeeksi tilanteissa.
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #138 : 20.02.2013 23:18:06 »

Minullakin tällä hetkellä esillä samantyyppisiä tuntemuksia! Neptunus transitoi yhtymässä kuuhun.

Jonkinlaista sykliä menen tämän kiikkulaudan kanssa aina edestakaisin (luulen, että kuuluu haasteena karttaani), mutta nyt se on noussut esille niin vahvasti että en oikein tiedä olenko lintu vai kala ja mitä pitäisi tehdä. Juuri mainitsemasi tyhjyyden tunne tulee, vaikka muuten on itsevarma ja vahva olo. Oikeastaan nyt olen nauttinut todella mukavan tasapainoista itsevarmuutta. (Tosin järkeni taas ei pelaa, tunnen itseni auttamattoman tyhmäksi useasti.  Grin ) Mutta tyhjyys ammottaa silti. Kaipaan sitä, että voin välittää ihmisistä ja ensisijaisesti luoda positiivisuutta maailmaan. Mutta taas en hirveästi jaksa mitään hymistelyä ja uskallan aika suoraan mainita jos olen eri mieltä. Yleensäkin olen aina ollut eri mieltä mitä yleinen konsensus on ihan vain kyseenalaistaakseni pinttyneitä käsityksiä, noin luonteeni puolesta, mutta nyt tuntuu että onnistun toteuttamaan sen vain niin että olen totaalinen mulqvisti. Huoh, kun en minä mitenkään halua etääntyä ihmisistä. Joku jumitus tässä on, että jää palikka rattaiden väliin, ja homma jää toistamaan itseään. Ei pysty mukauttamaan käyttäytymistään tarpeeksi tilanteissa.

No mulla ei oo kiikkulautaa, vaan asiat vaan menee eteenpäin. Normaalisti olisin joissain tilanteessa jäänyt miettimään pidempään että esim. "mitenköhän tietty ihminen pärjää?" jätinkö pulaan? Eli olisin jäänyt monissa tilanteissa miettimään asioita. Nyt vaan tuntuu että asiat vaan häipyy mielestäni sitä mukaa kun niitä tulee?  uglystupid2
Joo, tommonen suorasukaisuus on myös astunut kuvioihin. Ja jotenkin ne menee aina läpi. Tuntuu että voisin sanoa mitä vain niin menee läpi?  uglystupid2

Sinäpä sen osasit sanoa oikein: Tunnen itteni ihan mulqvistiksi! Sillä asenteella just on mennyt asioita läpi. Hirveetä!!!
Ehkä nyt pitäis vähän tutkailla tilanteita toisesta näkökulmista. Mutta tää sekstiili vaan menee niinkun menee. Mä vaan teen mitä teen. Mutta täytyy jatkossa kiinnittää huomiota itseensä enemmän, että miten käyttäytyy. Mulla ei taas ole ongelmia mukautumisessa, ehkä se tässä kiikastaakin jotenkin. Where is me? gotta find her!
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #139 : 21.02.2013 12:21:44 »

Downtempo, tuossa kirjoituksessasi suorastaan vilisee avainsanoja jotka liittyvät tuohon transiittiisi... "miettimään... häipyy mielestäni...suorasukaisuus... tutkailla.. kiinnittää huomiota.." Wink Kaikki nuo sanat liittyvät Merkuriukseen eli mieleen, ajatteluun, kommunikointiin, vuorovaikutukseen jne. ja Neptunus häivyttää ja liuentaa Merkuriuksen sisältöjä.

tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #140 : 21.02.2013 12:33:06 »

Lueskelin tätä topikia aina tuolta vuodelta 2006, missä Ajatuksella ja Helinällä on Neptunus yhtymä Kuu. Siis hitaasti kulkee Neptunuksen transiitit!

Mutta tuolta jostakin tulikin esiin Neptunuksen kosminen voima, mm. se että asiat eivät suju, jos niitä tekee vain omaan pussiin. Neptunuksen voima on kollektiivinen, kokonaisuuksia käsittelevä.

Huomaan sen tässä minunkin  neptunus aspect_con kuu transiitissa. Kotini ei ole linnani, vaan osa yhteisöä tässä ympärillä.
Koti tai sitten se 'oma sisin' kuten Kuu sitä symboloi, ei ole pelkkä yksinkukkuja. Minullakin juuri tämän transiitin vuosina on tässä meneillään ydinvoimalahanke naapuripitäjään, kultakaivoksen päästöuhkat luontoon ja tuulivoimaloiden rakentaminen aivan muutaman kilometrin etäisyyteen. Se kuulostanee enemmän uranusmaiselta, mutta vaikuttaa myös ihan yksilötasolla, yhteisön talkoohengessä, sen kokoamissa aatteissa, odotuksissa ja vaatimuksissa.

Kotipiiri siis laajenee aika hurjasti. On oltava silmät ja korvat auki, on osallistuttava, on tehtävä jotain ympäristönkin hyväksi, jotta kotona ja itsensä kanssa olisi hyvä olla.

Samoin kaikki se mitä kodistani kaavailen, yhteisöllisempää paikkaa, liittyy varmaan tähän transiittiin. Sydän auki, ovet auki jne.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #141 : 21.02.2013 14:34:19 »

Huom-huom!!

Neptunus lähtee jälleen retroilemaan 05 astetta 21 Kaloista Kesäkuun 7. 2013 ja peruuttelee aina Marraskuun puoleen väliin eli 02astetta 34 Kaloja asti...
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #142 : 21.02.2013 17:53:34 »

Ja sekin vielä!! Nyt jos koskaan pitäisi ihmisten sisäistää jotain uusia suuntia ja käydä läpi asenteitaan!  knuppel2
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ave^^
Vieras
« Vastaus #143 : 22.02.2013 18:32:59 »

Mulle tää on kyllä selkeä asenteiden uudelleenarvioimishetki. Nää jotkut on vain pakko muuttua, sillä suunnitelmissa on perhettä ja vastuuta toivottavasti piankin tulossa, niin nämä jotkut asenteet eivät vain vetele.  knuppel2  Smiley


Mulqvistius on semmoinen, että siihen uskaltamiseen kannustetaan, mutta ei se vain tyydytä ainakaan minua lopulta millään tasolla. Eli kaksipiippuinen juttu se, mikä siinä on hyvää ja mikä huonoa.
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #144 : 24.02.2013 02:30:07 »

Mulqvistius on semmoinen, että siihen uskaltamiseen kannustetaan, mutta ei se vain tyydytä ainakaan minua lopulta millään tasolla. Eli kaksipiippuinen juttu se, mikä siinä on hyvää ja mikä huonoa.

Just se. Mikä sitten lopulta onkaan ratkaisu mihinkään. Ehkäpä sitä vois vaan olla miettimättä ja ajalehtia tän transiitin aikana, toimia sillon kun pitää toimia ja olla toimimatta sillon kun mikään ei etene. sen enempää miettimättä asioiden edelle ja jäädä jurraan, koska ei ne etene väkisin mikään. Kuunnella vaan omia fiiliksiä.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #145 : 24.02.2013 11:38:09 »

Evea
Elävää vettä ja uutta laulua sydämeensä hän janosi..
Oikeestaan tutkin sun 6 astetta ja progekartan  askendentti :ia.
Kaukaa menneestä tulee Samarian nainen ammentaakseen vettä Jaakobin kaivosta. HERÄÄMINEN TIETOISUUTEEN
on saabisesti se.
Ehkä karkottaa se Atropos kuolemanpelon, tai otat Lachesis vastaan mitä   neptunus elämä suo
ja löydät ap-yodin Fokuksen, rauhan  vesta :n syömmeen..

Itellä tr neptunus aspect_con jupiter ja t-ristin kärkenä on tuo  askendentti jousimies - DC  kaksoset -akselille
ja proge  kuu aspect_con DC
ja koska  neptunus on jotenkin helpompi löytää lyriikasta,
niin
uskon ihmiseen, elämään ja kuolemaan..
en katso taaksepäin, se mikä sinne jäi, en sitä kaipaa..
http://www.youtube.com/watch?v=vrvg1Zuo7z8
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #146 : 28.02.2013 20:36:32 »

Minulla on monta vuotta kestävä  neptunus aspect_tri aurinko, olen ollut viimeiset pari vuotta kovin paljon tekemisissä muusikoiden kanssa tyyliin "mistä näitä oikein tulee" ?? Itselläni ei ole sen kummempaa musiikkitaustaa kuin että opiskeluaikoina toimin jonkin verran bilejärkkärinä ja järjestin ohjelmaa. :Smiley   

Jotain tekemistä tällä lienee sillä kun tuo Neptunus seilaa mulla vitoshuoneessa ja tekee yhtymää Pallakselle, tuolle luovan älykkyyden mittarille,

 
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #147 : 28.02.2013 20:55:58 »

Tällä hetkellä muuten tr.  venus  aspect_con neptunus ..  ja mukavasti opponoi mun Aurinkoani.. muutenkin tuo stelliumi kaloissa tällä viikolla on kyllä tuntunut...

 smitten
tallennettu

Downtempo
Vieras
« Vastaus #148 : 20.05.2013 00:01:20 »

Nyt menee sitten neptunus sekstiili kuu... Eli luvassa ilmeisesti jotain kovia koetuksia, johon tarvitaan khuulia asennetta.
Edellinen neptunus sekstiili mars vaati tai ei vaatinut vaan auttoi ehkäpä siinä että oli kaikessa toiminnassa sellaisia tapahtumia, mitkä normaalisti olisi saanut mut tolaltaan, mutta jotenkin vaan osasi olla.

Jänskättää tämä kuuhun aspektoituva transiitti. Huoh. en kyllä enää jaksaisi mitään...Tarpeeksi oli tuo sekstiili marsille ja myös muut transiitit. Ei ne sekstiilitkään ilmeisesti mitään helppoja ole, tai ehkä siinä mielessä joo, että osaa joten kuten hillitä itseensä ja ei pääse valloilleen voimakkaat reaktiot. Hitsit, noi kuun transiitit on niin pirun hirveitä aina... osuu niin syvälle kun vaan osaa osua (8. huone), mutta ehkäpä tässä on taas oppimista. Aikaisemmasta neptunuksen transiitista marsiin (myöskin 8. huoneeseen), opetti kyllä, ehkä enemmän sain itseluottamusta toimia niin kun siltä näyttää, ajattelematta muita sen kummemmin, tai lähinnä pelkäämättä muiden reaktioita ja luottamaan omaan toimintaan. Mutta oli kyllä vastoinkäymisiäkin ja sain kohdata tilanteita, mitä en iki kuuna päivänäkään uskonut uhmaavani...Mutta nuo tunne asiat, voe ei mitä tiedossa taas. Taas pitkä transiitti tiedossa...eihän tuo vielä näy, tai ainakaan en tiedosta vielä mitään. Kait mulle tulee lopputransiiteissa jotain sellasta vastaan vaiheeks, mitä en ikinä ole osannut odottaa, jotain sellasta hirveetä alitajuista pelkoa jotain kohtaan. Sen näkee sitten pitkän ajan päästä.

Toisaalta nuo traniitit tekee hyvää, koska 8. huoneen kuu ja mars, on aina ollut heikoin lenkkini, mikä on vaikuttanut vähän liikaakin elämääni, niin ehkä on hyvä että saa lunta tupaan ja kunnolla että osaa käsitellä niitä syvääkin syvempi tunnesyövereitä, ja että ei ne tapa! Nuorempana kyllä tuli koettua ihan pohjamudista kaikkea mahdollista elämään liittyen, mutta toisaalta, joskus niitä on kiva muistellakin. Joskus tulee kyllä houkutus taantua tuohon synkkään teemaan myllertämään, mutta silloin taas puhdistan itseäni.

Varmasti tekee hyvää nuokin transiitit, että ottaa keveämmin tulevat asiat vastaan, sellaiset mihin normaalisti reagoisi tosi syvältä ja synkästi. Hitto että inhoan 8. huonetta! tekisi mieli polttaa koko huone kartalta pois! vaikuttaa ihan liikaa elämään ärhhhhh  Angry
Jos joku voisi lahjoittaa mulle ilmavuuttaa ja ottaa multa pois tuota liian syvällistä energiaa! Tarvitsen aivan liikaa syvällisiä kokemuksia, mutta olen myös aivan liian heikko niille. Eikä kukaan oikein osaa ymmärtää mun ajatusmaailmaa, kun koen jotain aivan sellaisia asioita mihin muut ei pysty syvällistymään. Tekisi joskus mieli muuttaa jonnekkin vuorille asumaan yksin, niin saisin pääni selvitettyä!!!
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #149 : 29.05.2013 12:00:37 »

oh shit..... tätä on sitten tiedossa koko kesän....

Neptune transits square Venus

You are more sensitive than ever to emotional stimulus at this time, as your love and pleasure nature is heightened, open, and perhaps vulnerable to influence. You are opening up your heart, which can also mean you are more vulnerable to romantic illusions, to being swayed, and perhaps misled. You are easily charmed, and you must watch for a tendency to see what you want to see in romantic partners, rather than for who or what they are. You may gloss over important details and practical concerns in favor of idealistic visions and perceptions. Your desires are tender and compassionate. You are responsive to all things pleasurable, possibly to the point of carelessness or laziness when it comes to tending to practical affairs. Finances can suffer under this transit if you have a tendency to live on credit. Try not to borrow from your future, not just with regards to finances, but also when it comes to emotional matters. For example, you might throw yourself into a new romance that others warn you is not realistic. Force yourself to consider practical matters, even though you may resist it, while opening your heart to new possibilities. And, while opening your heart to new possibilities, be sure to use some common sense. Sometimes this transit makes us so vulnerable that we can too easily be taken advantage of or deceived, and this can happen with regards to money and in love, and sometimes both. There can be a lot of sadness as this transit can stimulate a deep yearning for something more than "just ordinary" life. We might attract challenging situations or relationships into our lives because of a deep longing for more drama or glamor in our lives, or for a soulmate connection. This transit can also do a number to your value system. The values you have cherished to date may change quite dramatically now, or you might be tempted to throw them away, or bend your morals, in pursuit of some pleasure or fantasy. As you chase something different, unusual, and otherworldly, you may lack discrimination in your choices of purchases, people, and pleasures.

Mutta onneksi löytyy myös pluto sekstiili kuu...

Pluto transits sextile or trine the Moon

*During this time period relationships deepen and grow, and penetrate to a very personal level. This process is sometimes initiated by you and sometimes initiated by the other person, but in either case it leads to a much deeper understanding and bond between you.

Ja pluto kolmio mc
Pluto Transits Trine Midheaven
*This is a positive time for your career. There will definitely be changes: you may change jobs, receive additional training or education that will help you reach your goals, or develop a fresh, new approach to your work. You are likely to receive some benefits, raises, promotions, or increased stature and recognition in your work.
« Viimeksi muokattu: 29.05.2013 12:10:21 kirjoittanut meruska » tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: