Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunuksen transiitit  (Luettu 158905 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Yanni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #165 : 02.02.2014 23:41:07 »

Huhhei, mistähän sitä alottais.

Niin paha olo, kokonaisvaltaisesti, että voisin ihan kirjaimellisesti oksentaa kaiken tän ulos.  buck2 Niin selvästi tuntuu ahdistus, epävarmuus, jumiutuneisuus... Itku kurkussa, aivan tajuton väsymys ympäri vuorokauden.
En tajua mistä tämä on, mutta tuntuu että kaikille muilla menee elämässä lujaa, tai ainakin heillä tapahtuu jotain ainutlaatuista, yksi pääsi opiskelemaan, pari muuta rakastui ja ovat onnellisia. Mun elämä sen kuin seisoo paikallaan, välillä tulee valon pilkahduksia mutta nekin kestää sen hetken ja taas jumitetaan. Seurataan sivusta.

Onhan mulla päällä  pluto aspect_sex aurinkosaturnus aspect_con askendentti ja jotta pysyttäis topicin aiheessa niin  neptunus aspect_tri kuu vielä samaan syssyyn niin avot. Mä ajattelin että hei, noihan näyttäis hyviltä transiiteilta, mutta empä muista milloin viimeks olisin ollut näin yksin, kyllästynyt ja paikoillaan  Embarrassed odotan vain kevättä, että pääsee taas hakemaan kouluun ja saisi taas tavoitella niitä unelmia ja edes yrittää edetä... Toivottavasti ei tänä keväänä se kaikki työ ja uhraukset mene taas kuin kankkulan kaivoon, alkaa usko itseensä hiipua jos tässä elämäntilanteessa joutuu vielä kauan rypemään.
tallennettu

askendentti skorpioni
aurinko skorpioni
kuu rapu
venus vaaka
mars skorpioni
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #166 : 03.02.2014 21:51:08 »

Mulle tulee vuoden päästä tarkaksi  neptunus aspect_con kuu  crazy2  neppari on äheltänyt tuossa 2-6 asteen välillä about  kolme vuotta niin ei ole ollut tatsia mihinkään planeetalle mun kartalle.  Käy lähellä tänä vuonna joten miten senny laskee transiitin alkavaks.  Mitä ikinä tarkoittaakan?

Muutenki on  aikaa edellisestä nepparitransiitista, ellei nyt pikaista sekstiiliä venukselle lasketa muutama v. sitten. No joo nelisen vuotta sitten oli tuo  neptunus aspect_squ aurinko , en suosittele. Tuli tehtyä kaikkea tyhmää ja turhaa kun ei "nähnyt" selkeesti ja vieläkin setvin niitä juttuja. Ku ei nähny niinku ollenkaan selkeesti mitään! Toisaalta osa sen ajan sekoilusta oli ihan kivojakin Smiley

Siitä onkin sitten yli 10 vuotta kun  neptunus aspect_con mars ja olin ihastunut kalaan jolla oli vahva  mars  smitten Se oli muutenkin hyvä vuosi.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #167 : 10.02.2014 10:03:30 »

Huhhei, mistähän sitä alottais.

Niin paha olo, kokonaisvaltaisesti, että voisin ihan kirjaimellisesti oksentaa kaiken tän ulos.  buck2 Niin selvästi tuntuu ahdistus, epävarmuus, jumiutuneisuus... Itku kurkussa, aivan tajuton väsymys ympäri vuorokauden.
En tajua mistä tämä on, mutta tuntuu että kaikille muilla menee elämässä lujaa, tai ainakin heillä tapahtuu jotain ainutlaatuista, yksi pääsi opiskelemaan, pari muuta rakastui ja ovat onnellisia. Mun elämä sen kuin seisoo paikallaan, välillä tulee valon pilkahduksia mutta nekin kestää sen hetken ja taas jumitetaan. Seurataan sivusta.

Onhan mulla päällä  pluto aspect_sex aurinkosaturnus aspect_con askendentti ja jotta pysyttäis topicin aiheessa niin  neptunus aspect_tri kuu vielä samaan syssyyn niin avot. Mä ajattelin että hei, noihan näyttäis hyviltä transiiteilta, mutta empä muista milloin viimeks olisin ollut näin yksin, kyllästynyt ja paikoillaan  Embarrassed odotan vain kevättä, että pääsee taas hakemaan kouluun ja saisi taas tavoitella niitä unelmia ja edes yrittää edetä... Toivottavasti ei tänä keväänä se kaikki työ ja uhraukset mene taas kuin kankkulan kaivoon, alkaa usko itseensä hiipua jos tässä elämäntilanteessa joutuu vielä kauan rypemään.

Itselläni on usein saturnus transiitin aikaan ollut ajoittaista ahdistusta. Uskoisin saturnukseen kuuluvan jonkinmoisen tyytymättömyyden ja ahdistuksen.
Tsemppiä! Muista sanonta "tämäkään ei kestä ikuisesti". Mikään ei kestä ikuisesti, ei edes pahaolo ja ahdistus.
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #168 : 05.06.2014 14:34:35 »

Neptunus oppositio Venus

Minulla oli tuo transiitti päällä vahvana kolme kertaa vimeisen vuoden aikana. No tietysti huolestutti tuleeko katastrofeja tai hullutuksia rakkaudensaralla. No kummaa kyllä ilmeisesti tuo transiitti laukaisi sen, että kaksi eri miestä yritti tulla sinnikkäästi elämääni ihan out of the blue. Tiesin, että noista suhteista ei olisi kuin ongelmia. Toinen varattu..ja toinen...no en mene siihen   buck2

En sitten tiedä pelastiko minut joku nataalikartallani heittäytymästä näihin suhteisiin--jotka mielestäni olisivat olleet vaan satuttavia ja tuhoon tuomittuja jo etukäteen. Mutta joskus näinkin:) Toisaalta harmittaa (teoriassa vaan :Smiley ) miksen voi olla sellainen "hullu" niin kuin jotkut, jotka vaan heittäytyvät juttuihin mukaan. Mutta tää..vaikkakin ehkä huono esimerkki...saa pohtimaan, että jääkö jotain elämänkouluja käymättä kun vaan en lähde mukaan niihin  Angry

Terkuin Jäyhä Jököttäjä  Grin
« Viimeksi muokattu: 05.06.2014 14:38:05 kirjoittanut Sydänpuu » tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #169 : 06.06.2014 07:52:42 »

Älä huoli Sydänpuu. Jos joku asia kuuluu ihmissuhteiden kautta oppia, todennäköisimmin törmäät siihen useita kertoja elämäsi aikana, kunnes menee kaaliin. Tosin minusta kuulostaa lähinnä viisaudelta, ettet hypi mukaan minne sattuu! Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #170 : 06.06.2014 09:26:44 »

Vaihdetaan Sydänpuu hetkeksi, vaikka vuodeksi pariksi...mää haluaisin olla just tuommonen järkevä ja harkitteva, ehtis joskus miettiäkki.. ja ettei tarvis kääntää jokaista korttia vaan osan vois jättää kattomattakki, eritoten jos yhtään epäilyttää Cheesy

Mää epäilenkin just toisin päin, että hakkaan päätäni jo ihan turhaa samoihin puihin, kun kyllä kerran jo valmiiksi tiedän.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #171 : 20.03.2015 20:07:28 »

Neptunus aspect_con kuu. Mitä mieltä ajattelette tämmösestä ohituksesta?
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #172 : 20.03.2015 20:45:09 »

Huom-huom!!

Neptunus lähtee jälleen retroilemaan 05 astetta 21 Kaloista Kesäkuun 7. 2013 ja peruuttelee aina Marraskuun puoleen väliin eli 02astetta 34 Kaloja asti...
Noni nyt löysin tekstiä aiheesta vaikka henk.koht. oon huomannut vaikutuksen Smiley täytän tänä vuonna 21 v. eli ehtiiks Neptunus ylittää mun kuun mahdollisesti vielä uudestaaan mun elämäni aikana, jos elän vielä esim. 50v.? : 7 astetta kaloja Smiley
« Viimeksi muokattu: 20.03.2015 20:46:43 kirjoittanut mouru » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #173 : 23.03.2015 10:15:35 »

Huom-huom!!

Neptunus lähtee jälleen retroilemaan 05 astetta 21 Kaloista Kesäkuun 7. 2013 ja peruuttelee aina Marraskuun puoleen väliin eli 02astetta 34 Kaloja asti...
Noni nyt löysin tekstiä aiheesta vaikka henk.koht. oon huomannut vaikutuksen Smiley täytän tänä vuonna 21 v. eli ehtiiks Neptunus ylittää mun kuun mahdollisesti vielä uudestaaan mun elämäni aikana, jos elän vielä esim. 50v.? : 7 astetta kaloja Smiley

Ei yhtymää tule enää elinaikanasi. Neptunus pysyy yhdessä merkissä sellaiset 14 vuotta ja seuraava pääaspekti, eli sekstiili, olisi vuorossa Kuulle joskus 28 vuoden päästä, neliö 42 vuoden päästä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #174 : 08.04.2015 13:35:52 »

 neptunus aspect_squ venus meneillään. Ymmärrän tuon jotenkin niin, että liike- ja yksityiselämän asioissa tulee käyttää paitsi erityistä harkintaa, niin suoranainen kyynisyyskään ei olisi pahitteeksi.

Erityisenä noottina itselle: älä enää tapaile julkkiksia. Lips Sealed



tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #175 : 15.04.2015 12:36:17 »

Kiitos Lilli Smiley Jostain vain luin että Neptunus pysähtyy kalojen lopussa ja alkaa sitten peruuttaa takaisin. Hyvä et tuli korjattua tämä tieto Cheesy
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #176 : 30.05.2015 14:53:38 »

Huom-huom!!

Neptunus lähtee jälleen retroilemaan 05 astetta 21 Kaloista Kesäkuun 7. 2013 ja peruuttelee aina Marraskuun puoleen väliin eli 02astetta 34 Kaloja asti...
Noni nyt löysin tekstiä aiheesta vaikka henk.koht. oon huomannut vaikutuksen Smiley täytän tänä vuonna 21 v. eli ehtiiks Neptunus ylittää mun kuun mahdollisesti vielä uudestaaan mun elämäni aikana, jos elän vielä esim. 50v.? : 7 astetta kaloja Smiley
Lainaus
Ei yhtymää tule enää elinaikanasi. Neptunus pysyy yhdessä merkissä sellaiset 14 vuotta ja seuraava pääaspekti, eli sekstiili, olisi vuorossa Kuulle joskus 28 vuoden päästä, neliö 42 vuoden päästä.
Itseasiassa just katoin mun transiittilistaa loppuvuodelle ja kyllä se neppari yhtyy taas kuuhuni Cheesy orbi jää 5 asteeseen tosin.
« Viimeksi muokattu: 30.05.2015 14:58:28 kirjoittanut mouru » tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #177 : 14.07.2015 19:38:34 »

 neptunus  aspect_tri  neptunus
 merkurius  aspect_tri  neptunus ja
 neptunus  aspect_con  neptunus alkaa kuun loppupuolella.

Pitääpä yrittää muistaa huomioida onko noilla mitä vaikutuksia  Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #178 : 14.07.2015 20:04:11 »

neptunus  aspect_con  neptunus alkaa kuun loppupuolella.

Ei kai sentään?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #179 : 14.07.2015 20:29:46 »

Transiitti-Neptunus tällä hetkellä itselläni yhtymässä Kuunsolmuuni, joka 8.huoneessa. Varmaan aika spirituaalinen asetelma. Samalla myös tekee sekstiiliä nataalikarttani Neptunukselle. Pääasia, että se pääsi jo pois 7.huoneesta, jossa se oli sekoittamassa pakkaa ihmissuhteissa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: