Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunuksen transiitit  (Luettu 161999 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #120 : 03.04.2012 07:32:36 »

Vähän kokemuksia omista tuoreista  neptunus transiiteista. Itselläni on rx kartalla  mars  aspect_con  neptunus siten, että  mars on jousimiehen puolella ja  neptunus skorpionissa. Transitoiva  neptunus tekee siis  aspect_squ tähän kaksikkoon, joka on 3. huoneessa.

 neptunus neliöt itseensä ovat jo takana enkä oikein tullut hullua hurskaammaksi ko transiitin aikana - ulkoisesti. Sisäisesti muutuin niin, että huomasin usein katselevani itseäni, tuttuja ja elämää yleensäkin ikäänkuin itseni vierestä ja ajoittain vieläpä myötätuntoisesti. Näinä hetkinä "näin" ihmiset sellaisena kuin he ovat. Vahvuuksia on, puutteita on, ihmiset yrittävät jujuttaa toisiaan ja varsinkin itseään saadakseen egolleen jotain, että voisivat sitten luulla kimaltavansa hiukan enemmän kuin toiset tai kompensoidakseen jotain menetystä tai suojellakseen arkaa paikkaa. Itse koin tämän vaikutuksen sekä ärsyttävänä ( enhän minä ole yhtään parempi kuin kukaan muukaan  Shocked ) että selkeyttävänä tai realismia lisäävänä. Viime mainittuun varmasti vaikuttaa rx-kartallani oleva  saturnusneptunus aspekti - ovat 144 asteen kulmassa toisiinsa.

    neptunus  aspect_squ  mars vaikutti jo aiemmin, vaikka ensimmäinen ohitus tapahtui vasta pari päivää sitten. Hyvin pienessä mittakaavassa koin, että minulle näytettiin kaapin paikka. En ollut varma ennen ohitusta omasta osaamisestani ( jota voi myös käyttää egonsa pönkittämiseen ) eräällä alalla, joten päätin mittauttaa taitoni minua etevämpien seurassa. Tuloksen arvaattekin. Harha omasta erikoisuudestani poksahti kuin saippuakupla. Olin sen illan hiljainen, mutta aamulla jo virtaa täynnä, koska tajusin, että se mikä meni rikki oli todellisuudessa arvotonta. Minulla oli visio jolla viihdytin itseäni ja sen vision tyhjyyden ohittava  neptunus paljasti.

  "Toipumistani" nopeutti varmasti se, että  mars on minulla siis jousimiehessä. Merkissä joka ei jää tuleen makaamaan. Näitä ohituksia tulee vielä. Saapa nähdä minkälaisia kokemuksia ne sitten ovat.

  Sen voisi vielä mainita, että jossain kohtaa  neptunus  aspect_squ  neptunus transiitin aikana, kun olin katsellut asioita laajasti, siis koko maailman mittakaavassa, putkahti mieleeni ajatus; " taasko täällä on tällaista? ". Miten niin taas?, olenko ollut täällä ennenkin? Aika näyttää aloittiko tämä transiitti uuden vaiheen henkisessä kasvussani. 

tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #121 : 03.04.2012 10:26:34 »

Totta kyllä...  neptunus aspect_squ neptunus ainakin minulla tipautti tietynlaisen työ/urasuuntautuneen motivaation hyvinkin alas.. radixillani Neptunus on 10. Huoneessa ja väljässä yhtymässä  keskitaivas :lle.. Nyt teen kyllä töitä, mutta ei se ole elämässä todellakaan minua määrittävä.

Koska tuo Neptunus on syntymäkartallani kaikkein huomattavimmassa asemassa Keskitaivaalla ja oppositiossa vielä Keskiyön Saturnukseeni, on se kyllä tavalla tai toisella hallinnut minun elämääni hyvinkin paljon ja sen kanssa on tullut elettyä sovussa.. ei siis mitenkään huomaamaton tai  toimimaton.. silti johtuen ehkä juuri tuosta vasta olleesta Nep neliöinnistä, tuntuu että mitä vielä tulevalla Nep opp Auringolla on annettavana juuri nyt.

Useammassa lähteessä ko. transiitin kohdalla painotetaan että kaikenlaiset itsepetokset paljastuvat, odotettavissa on pettymyksiä ja että silmät aukeavat toisten ihmisten petollisuudelle jne. ja minusta tuo on nyt aika ankeaa, varsinkin kun transiitti toistuu peräti 5 kertaa ja kestää pitkälle ensi vuoden puolelle saakka...  crazy2
tallennettu

sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #122 : 03.04.2012 10:42:27 »

Minä en omannut  neptunus aspect_opp kuu aikana ainakaan vaaleanpunaisia laseja. Minulla  kuu sijaitsee tod. näk. 6.huoneessa ja näiden kahden jakson aikana sain kokea monenlaista kamaluutta etenkin työtovereiden ja esimiesten puolelta. Tässä tapauksessa Neptunus paljasti toisten todelliset kasvot. Valtava ahdistus ja turhautuminen arjen askareisiin ja töitä kohtaan, mutta onneksi se helpottaa taas vähäksi aikaa. Ehkä kolmas osuma sitten paljastaa ne omat illuusiot 6.huoneeseen liittyen.

Myös minulla Neptunus on MC:n kyljessä kiinni, mutta 9.huoneen puolella ja asteiden puolesta on lähellä nousuakseliakin enkä koe planeetan energiaa oudoksi, mutta joku tarkoitus tälläkin kokemuksella vissiin on, huh. Mutta löysin hyviä vinkkejä seuraavaa koettelemusta varten: Neptunuksen energiaan pitää vastata samalla energialla takaisin, kuten homeopatiassa ajatellaan. Jospa minulla olisi näin parempia eväitä kohdata loppukesä, sillä transiitista kyllä kärsii niin perhe kuin työelämäkin ja kolmatta päänsärkykohtausta en enää tahdo kohdalleni. Tai jospa minä sitten saisin sellaiset ruusunpunaiset lasit.... tuskin, kun kyse on oppositiosta. Sad Onneksi näiden transiittien aikana eskapistinen asenne ei vahvistunut, vaan olin kiinni reaalimaailmassa, mikä monesti muulloin on vaikeaa...
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Lizzy
Vieras
« Vastaus #123 : 16.05.2012 09:58:15 »

Eilen oli ensimmäinen ohitus tr.  neptunus aspect_squ aurinko

Nyt näin ihan ensivaikutelma on, että tämä kuvio antaa oivalluksia ja tuo niitä myös uniin hyvin voimakkaasti.

Mutta varsinkin näin neliöllä jalat on muistettava pitää tiukasti maan pinnalla.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #124 : 16.05.2012 12:01:55 »

Tr. Neptunus opp Aurinko - minulla on ollut hyvin paljon ongelmia tulla kuulluksi ja olenkin välillä mm. töissä saanut ääneni käheäksi yrittäessäni antaa lapsille ohjeita, kun he eivät minua näe eivätkä kuule lainkaan... Viesti ei meinaa mennä perille niin millään...
tallennettu

MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #125 : 17.05.2012 15:01:54 »

Olisiko kellään mitä ajatuksia tai kokemuksia  neptunus  aspect_con IC:lle ja samalla tietenkin  aspect_opp  keskitaivas:lle?

Luin jostakin, että olisi energia poissa ja kaipaisi rauhaa. No, se on kyllä totta, kun ei ole mennyt töissä mitenkään loistavasti ja muukin elämä on vähän niinkuin jähmeää. Väsymys ei kai ole ihme, kun on tässä monta vuotta ollut  pluto:n,  saturnus:n ja  uranus:n pommituksessa.
Nyt sitten pelkään, että mitä tuo  neptunus tähän soppaan? Ai, onhan mulla vielä tuo  neptunus  aspect_con  kuu:kin.
Mitä illuusioita tässä voisi vielä romahtaa?
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #126 : 17.05.2012 21:27:33 »

Mulla menossa  neptunus aspect_squ keskitaivas . Tuntuu, että ko. transiitti on vuosien mittaan pohjustettu - aikanaan, kun aloitin opiskelut täynnä intoa ja toiveikkaana tulevaisuudesta, korvaan kaadettiin hunajaa "tämä ala työllistää erinomaisesti ja palkka on keskivertoa parempi". Ajat muuttuvat, taantumakin oli tässä välissä, mikä löi omia kapuloitaan rattaisiin työllistymisen osalta. Valmistuin. Sain töitä, vakituista - tosin ihan eri alalta ja palkka ei ole "keskivertoa parempi".

Eli ko. transiitti on ikäänkuin lyönyt märällä rätillä päin naamaa ja avannut silmät todellisuudelle. Että kilpailu elämän tiellä on kovaa, veristä. Samalla, kun "takuuvarma työpaikka" omalta alalta ei (ainakaan vielä) ole auennut, olen alkanut kyseenalaistamaan voimakkaasti omia lahjojani - tuntuu siltä, etten osaa mitään erityistä, mitä voisin tuoda esille (jokaisellahan on se oma erityislahjansa) Cry  Koska olen  askendentti kauris , en hyväksy rimanalituksia itseltäni ja nyt tuntuu, kuin olisin alittanut itseni ja pettänyt kaikki läheiseni... Vaikka noin muuten työelämässä pyyhkii ihan hyvin, töihin on mukava lähteä aamulla ja työkaverit ovat mukavia - silti en ole täysin tyytyväinen tilanteeseen... Undecided  Jonkinsortin krooninen energiavaje kiusaa myös, työpäivän jälkeen on mukava vain valua kotiin ja viettää ilta omassa seurassaan sen sijaan, että lähtisi hurvittelemaan Huh

On tässä mietitty myös työtä alalta, jossa pääsisi ihmisten pariin auttamaan, esim. konsultointi. Neptunus herkistää - reagoin asioihin paljon voimakkaammin, lillun omassa päänsisäisessä maailmassani, päässäni tälläkin hetkellä tapahtuu paljon ja koko ajan luon jotain mielessäni. Musiikki, taide, kaikki kaunis - reagoin näihin huomattavasti voimakkaammin kuin aikaisemmin.

Koska synt.kartallani on  keskitaivas aspect_con uranus , on mulla samalla päällä  neptunus aspect_squ uranus - tämän vaikutuksista en osaa sanoa sen kummempaa Huh

Lisäksi mulla on loppumassa  neptunus  aspect_squ jupiter . Tuo ilmeisesti merkkaa "humaltumista" omista kyvyistä/onnesta? Ehkä taipumusta "high lifeen"? Mulla toimii pikemminkin päinvastoin, sillä mitään taloudellisia tai muitakaan riskejä en ole ottanut. Ja sosiaalinen elämä on muutenkin aika nollassa. Omien kokemusten kautta (sekakäyttäjä-siskoni elämää seuratessa) suhde alkoholiin on muuttunut entistä kielteisemmäksi ja musta on kovaa vauhtia tulossa täysin lääkevastainen sekä täys absolutisti Huh  Tuo alkoholikielteisyys on siinä mielessä mielenkiintoista, koska mun synt.kartalla on tosi voimakas Neptunus ja sehän altistaa juurikin päihteille Huh
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Vesijättömaa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #127 : 23.05.2012 19:43:18 »

Onko kellään tarkempia kokemuksia  neptunus aspect_con keskitaivas vaikutuksesta työelämään? Minulla sattuu vielä olemaan  keskitaivas kalat...Onkohan minkälaiset rytinät tulossa? Vähän turhauttaa, kun juuri olen pääsemässä pluton transiiteista 6.huoneen planeetoille ja  keskitaivas:lle eroon ja sitten taas mennään  Cheesy Toisaalta ei sitten vanhusvuoteella tarvitse miettiä, että ei tapahtunut mitään.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #128 : 23.05.2012 20:33:51 »

Minulla on saman aikaisesti menossa  neptunus  aspect_con kuunsolmu (sekä siis  aspect_opp Alasolmu),  neptunus  aspect_opp aurinko sekä  neptunus  aspect_tri  jupiter ...

Kaikkein päällimmäisenä on tietyllä tapaa hyvin sekavat tunnelmat, mutta samalla erittäin selkeät huomiot asioista (  neptunus  aspect_opp aurinko ), ryhmässä toiminta on alkanut sujua uudella tavalla, mutta onhan tässä vielä tutkia asioita ja valita omaa polkua (aspektit Solmuihin)...

Samanaikaiset Jupiterin ja Uranuksen transiitit ikääkuin sotkevat tilannetta entisestään... olen välillä todella pihalla kaikesta.. mitä enemmän elää tässä ja nyt, sitä helpompaa on...
tallennettu

Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #129 : 23.05.2012 21:20:03 »

Neptunus aspect_squ MC transiitista cafeastrology sanoo:

"Asenteiden muutos ja epäilykset uraasi ja yleistä elämäntilannettasi kohtaan voivat murentaa sinua nyt.
Tämä ongelma on vahva etenkin, jos et ole ollut rehellinen itsellesi, pilailet itseksesi, mihin nykyinen elämäsi johdattaa sinua tai et ota huomioon unelmiasi ja ihanteitasi, koska tunnet niiden olevan epärealistisia."

Tai jotain semmosta. Itelläkin tuo, ei tosin vielä tarkassa neliössä. En tiedä tuleeko tämä näkymään vielä
enemmän jossain vaiheessa, mutta eipä ole paha vielä ainakaan ollut. Realistiset odotukset mulla tosin onkin ollut.
Chiron oli tarkassa neliössä MC:lleni kun alotin nykyisen työni, joka on "hoitotyötä". Tuli vaan mieleen kun se on
kans tuolla kaloissa.

Tosi kiva kun saturnus aurinkoa vastapäätä väsyttämässä ja sitte neptunus tulossa kohta marssille luomaan
inspiraation ja motivaation puutetta. Tosin ehkä saan noi positiiviset vaikutukset kun mars on jo valmiiksikkin
neptunuksen hallinnassa :Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #130 : 03.02.2013 09:01:38 »

Huomenta!

Toistaiseksi viimeinen aktiivinen tai oikeastaan tarkka  neptunus transiitti takana. Pari päivää sitten  neptunus  aspect_squ radixin  mars . Maanantaina taivaalla on vielä  mars  aspect_con  neptunus joka on siis vielä  aspect_squ  mars

Energian puute alkoi tuntua ennen kuin tarkka  aspect_squ transiitti tapahtui. Onnistuin välttämään flunssat ja muut pöpöt lepäämällä aina kun se vain oli mahdollista. Työn lisäksi en sitten mitään jaksanutkaan ainakaan viimeiseen kolmeen viikkoon. Sekavia tilanteita ei tullut kun en mitään ylimääräistä tehnyt ja töissäkin tein vain minimin - laadusta tinkimättä.

Pari aikaisempaa  neptunus  aspect_squ  mars ohitusta pudottivat minut maan pinnalle harrastukseni parissa. Ärsyttäviä tilanteita joita mietin paljon ja yritin ymmärtää  neptunus viestiä. Ilmeisesti oivalsin jotain, koska tämä viimeinen  aspect_squ meni ohi huomaamatta. Asia minkä oivalsin oli se, että harrastukseni tai laajemminkin toiminnan motiivi ei voi olla se, että toimintaa käytetään välineenä egon pönkittämiseen. Siis, jos jotain harrastaa sitä harrastaa rakkaudesta tätä lajia kohtaan. Kun motiivi on tämä myös taidot kehittyvät ja kun oikein kehittyy joku voi sen huomata ja arvostaa. Arvostus siis tulee sitten myöhemmin jos on tullakseen. Ei riitä että tekee oikeita asioita, myös motiivin on oltava oikea. Minun motiivini oli osittain väärä ja sen valheen  neptunus transiitti paljasti.

 neptunus transiitti on myös 12. huoneen kaltainen sillä tavalla, että se vie ( ainakin minut se vei ) kulisseihin, pois parrasvaloista. Ei siellä näkösällä pystynyt olemaankaan juuri niiden nolojen tilanteiden vuoksi. En joutunut laitokseen tai muutenkaan pois yhteiskunnasta, mutta yksinäisyyteen tai raamatullisesti erämaahan oli pakko vetäytyä.
« Viimeksi muokattu: 03.02.2013 09:03:30 kirjoittanut maallikko » tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #131 : 03.02.2013 12:24:19 »

neptunus transiitti on myös 12. huoneen kaltainen sillä tavalla, että se vie ( ainakin minut se vei ) kulisseihin, pois parrasvaloista. Ei siellä näkösällä pystynyt olemaankaan juuri niiden nolojen tilanteiden vuoksi. En joutunut laitokseen tai muutenkaan pois yhteiskunnasta, mutta yksinäisyyteen tai raamatullisesti erämaahan oli pakko vetäytyä.

Tämän asian kanssa itsekin tässä "painiskelen"... eli yritän löytää itselleni työrauhan, mutta muutoin haluaisin selvittää  neptunus aspect_opp aurinko transiitin omissa oloissani ja omassa rauhassani.. ensin tuli kaikenlaisia omituisia tilanteita toisten ihmisten taholta ja molemmin puolisessa ymmärryksessä tuntui olevan vikaa.. nyt on sitten tullut enemmän tai vähemmän anonyymeiltä ihmisiltä henkilökohtaisuuksiin menevää kommentointia.. Kolmas  neptunus  aspect_opp aurinko ohitus on tulossa Helmikuun lopussa, samoihin aikoihin myös  chiron aspect_opp aurinko ja  uranus aspect_opp uranus ... pää tekisi todella mieli painaa pensaaseen ja vetäytyä jonnekin korpeen, mutta ei auta.. on yritettävä tasapainoilla..
tallennettu

maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #132 : 03.02.2013 19:07:56 »

Hei!

Ehkä tuo 3. ohitus menee sinunkin kohdalla pienellä vaivalla ohi. Itselläni myös tuo 3.  uranus oppositio itseensä oli huomaamaton. Enempi sellaisia sisäisiä juttuja, mutta toivotan joka tapauksessa jaksamista!
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Downtempo
Vieras
« Vastaus #133 : 12.02.2013 23:17:20 »

Neptunuksen kanssa kyse on illuusioista, niiden luomisesta tai purkamisesta... paljon riippuu näkökulmasta miten tulkitaan... pettymyksiä kun joudutaan omista odotuksista ja oletuksista luopumaan, mutta myös mahdollisuus sumuttaa itseään täysin tai tulla toisten huijaamaksi.. Neptunuksen transiitit eivät kyllä aukea aina kovinkaan helposti.

Mulla menossa neptunus sekstiili mars jonkin aikaa jo... tämän sivuston mukaisesti siis 6 tähden transiitti:
"Elämässä on joskus harvoin sellaisiakin aikoja, jolloin tunnut kuin ihmeen kaupalla osuvan oikeaan paikkaan oikeaan aikaan ja kaiken lisäksi osaat toimia täsmälleen tilanteen vaatimalla tavalla. Nyt menossa oleva Neptunuksen sekstiili Marsille herkistää toimintakykysi äärimmilleen ilman että sinun tarvitsee juuri lainkaan miettiä mitä olet tekemässä.

Onnistut kaikissa tekemisissäsi tällä jaksolla sitä paremmin mitä herkemmin olet sekä tämän että edellisten elämiesi aikana pystynyt seuraamaan alitajuntasi hienovaraisia vihjeitä päivittäisissä toimissasi. On niin tärkeää toimia juuri silloin kun on toiminnan aika ja olla hiljaa silloin kun mikään ei tunnu toimivan. Vaikeaahan näiden omien fiilisten mukaan on elää ja jotkut väittävät, että se on olosuhteiden vuoksi jopa mahdotonta, mutta ne jotka vaivautuvat edes yrittämään saavat palkkionsa tällä jaksolla.

Jos elämäsi on tähän asti ollut kovin jäykkää ja säännölliseen rytmiin sidottua niin sellaisena se helposti jatkuu vielä tämänkin transiitin aikana, eikä menestyksen hedelmiä putoile sinun koriisi edes pohjaa peittämään. Mitä tiukempaan ja säännöllisempään rytmiin olet elämäsi rajoittanut sitä rajumpi irtiotto sinulta vaaditaan, jotta löytäisit juuri sinun lahjojasi ja kykyjäsi vastaavan tarkoituksen tästä elämästä. Kaikki on nyt kuitenkin mahdollista ja riippuu vain sinusta itsestäsi pystytkö käyttämään ajan tarjoaman mahdollisuuden hyväksesi. Sisimmässäsi tiedät koko tämän jakson ajan hyvin varmasti mitä kulloinkin tulisi tehdä, mutta ensi askelten ottaminen kysyy melkoista rohkeutta. Toivottavasti sitä riittää, sillä menestymisesi elämässä on nyt siitä kiinni."


Ja todellakin tuntuu myös tuolta! Päivästä toiseen tuntuu kuin ei tarvitsisi liiemmin miettiä mitään. Vaikka olisi järkyttävä kriisi menossa, mihin normaalisti suhtautuisin äärimmäisen aggressiivisen stressaavasti (mars-härkä - inhoaa äkillisiä juttuja), niin jotenkin asiat ei jää vaivaamaan mitenkään. Tän transiitin aikana on kylläkin mua koeteltu paljon! Mutta se reaktio jää puuttumaan Cheesy
Olen tutkaillut itseäni ja muita tän neptunus-kauden aikana, ja tullut tulokseen että "maltti on valttia ja myöntämällä virheet ja omat viat, pääsee aika pitkälle." Ehkä semmoista kompromissien aikaa? Tämän transiitin aikana olen myös saavuttanut paljon asioita, kunhan olen vaan ollut, enkä ole lähtenyt mukaan "ärsykkeisiin", mitkä eivät minua koske. Ja nimenomaan se, etten väkisin ole yrittänyt tehdä mitään mikä minua ei kiinnosta pätkääkään, tai edistä omaa elämääni.


Neptunus-mars transiitin jälkeen alkaa Neptunus sekstiili kuu....sekin vahvin transiitti.
"Äärimmäisen harvoin koittaa elämässä sellainen aika, jolloin pääsee tutustumaan haavelinnaansa ja sen moniin saleihin aivan yllättäen ja ilman mitään tämänhetkisiä ansioita. Nyt sinulla on kuitenkin mahdollisuus päästä nauttimaan konkreettisesti toteutuneena jokaisesta sellaisesta kotiin, perhe-elämään tai asumiseen liittyvästä haaveesta, jonka eteen olet jaksanut kaikessa hiljaisuudessa työskennellä aikojen saatossa ja vastoinkäymisten keskellä.

Jokaisella todellisella haaveellasi on kosminen tarkoitus ja sitä kautta oikeutuksensa toteutua. Tästä syystä on tärkeää pitää haaveistaan kiinni ja varjella niitä sydämessään vaikka kysymys olisi aivan täysin mahdottomalta tuntuvasta asiasta. Nyt siis tulee totta osasta sinun sisäisen kotisi ja turvallisuutesi kannalta tärkeistä haaveista, joten ole hyvä ja nauti todesta joka yht'äkkiä onkin tarua ihmeellisempi. Mitä ihanampana saat tämän ajan kohdata, sitä lujemmin olet pystynyt luottamaan alitajuntasi lupauksia täynnä oleviin kuiskauksiin vielä silloinkin kun suurin osa ihmisistä vaikeuksia kohdatessaan jo luopuu leikistä ja alkaa syyttää muita valehtelijoiksi."

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #134 : 13.02.2013 00:10:16 »

Minulla äsken kävi hassusti, kun katselin erään nuoren karttaa täällä kotona ja transiitteja.

Puhua löpisin pitkästi Neptunuksen kuvioista ja juuri sitä, mitä illuusioita se helposti rakentaa, niin ihanteista kuin peloistakin. Ja varsinkin kun se on yhtymässä. Ja kun se samalla nyt Kalat-merkissä aukaisee myös sydänmen tasolla näkemyksiä, huoltaa tai herättää tunteita, joten kannattaa myös kuunnella sisintä...plöp,plöp....
kunnes huomasin, että esillä olikin vain oma transiittirykelmä.  Cheesy

Mutta sainpas itsekin uutta mietittävää Neptunuksen yhtymälle Kuuhun ja Neptunuksen kolmioille Venukselle ja Aurinkoon. Kotiasioita olen joutunut miettimään hyvinkin syvällisesti, mutta en ole huomannut pelon illuusioita siinä yhteydessä. Nekin tulevat helposti mukaan uusissa asioissa, eikä vain ne utopiset toiveet.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: