Mulla menossa

. Tuntuu, että ko. transiitti on vuosien mittaan pohjustettu - aikanaan, kun aloitin opiskelut täynnä intoa ja toiveikkaana tulevaisuudesta, korvaan kaadettiin hunajaa "tämä ala työllistää erinomaisesti ja palkka on keskivertoa parempi". Ajat muuttuvat, taantumakin oli tässä välissä, mikä löi omia kapuloitaan rattaisiin työllistymisen osalta. Valmistuin. Sain töitä, vakituista - tosin ihan eri alalta ja palkka ei ole "keskivertoa parempi".
Eli ko. transiitti on ikäänkuin lyönyt märällä rätillä päin naamaa ja avannut silmät todellisuudelle. Että kilpailu elämän tiellä on kovaa, veristä. Samalla, kun "takuuvarma työpaikka" omalta alalta ei (ainakaan vielä) ole auennut, olen alkanut kyseenalaistamaan voimakkaasti omia lahjojani - tuntuu siltä, etten osaa mitään erityistä, mitä voisin tuoda esille (jokaisellahan on se oma erityislahjansa)

Koska olen

, en hyväksy rimanalituksia itseltäni ja nyt tuntuu, kuin olisin alittanut itseni ja pettänyt kaikki läheiseni... Vaikka noin muuten työelämässä pyyhkii ihan hyvin, töihin on mukava lähteä aamulla ja työkaverit ovat mukavia - silti en ole täysin tyytyväinen tilanteeseen...

Jonkinsortin krooninen energiavaje kiusaa myös, työpäivän jälkeen on mukava vain valua kotiin ja viettää ilta omassa seurassaan sen sijaan, että lähtisi hurvittelemaan

On tässä mietitty myös työtä alalta, jossa pääsisi ihmisten pariin auttamaan, esim. konsultointi. Neptunus herkistää - reagoin asioihin paljon voimakkaammin, lillun omassa päänsisäisessä maailmassani, päässäni tälläkin hetkellä tapahtuu paljon ja koko ajan luon jotain mielessäni. Musiikki, taide, kaikki kaunis - reagoin näihin huomattavasti voimakkaammin kuin aikaisemmin.
Koska synt.kartallani on

, on mulla samalla päällä

- tämän vaikutuksista en osaa sanoa sen kummempaa

Lisäksi mulla on loppumassa

. Tuo ilmeisesti merkkaa "humaltumista" omista kyvyistä/onnesta? Ehkä taipumusta "high lifeen"? Mulla toimii pikemminkin päinvastoin, sillä mitään taloudellisia tai muitakaan riskejä en ole ottanut. Ja sosiaalinen elämä on muutenkin aika nollassa. Omien kokemusten kautta (sekakäyttäjä-siskoni elämää seuratessa) suhde alkoholiin on muuttunut entistä kielteisemmäksi ja musta on kovaa vauhtia tulossa täysin lääkevastainen sekä täys absolutisti

Tuo alkoholikielteisyys on siinä mielessä mielenkiintoista, koska mun synt.kartalla on tosi voimakas Neptunus ja sehän altistaa juurikin päihteille