Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: rakkauden ilmaiseminen  (Luettu 30776 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #30 : 25.11.2005 21:14:38 »

Hei tuulikello!! Smiley

Kyllä minä omaa miestäni pystyn halaamaan ja pussaamaan vaikka kuinka, mutta tarkoitin tallaisia muita ihmissuhteita. Ja kuolisin, jos aloittaisin vaikka töissä yks kaks halaamaan heitä, joista pidän. Ihan tuntuu, kuin hiukset nousisivat kauhusta pystyyn.  Shocked Ja takuulla pinttelisivät karkuun kaikki. buck2
Se ei ole niin helppoa ollenkaan, aion nyt aloittaa vähän kevyemmillä konsteilla Wink

Mutta kivaa ja ihanaa, että sie pystyt olemaan noin avoin.
Mites siun työpaikalla/koulussa (kummassako lienet) ihmiset suhtautuvat halailuusi? Eikö esim. miehet ole yhtään ihmeissään?
« Viimeksi muokattu: 25.11.2005 21:17:06 kirjoittanut selkälokki » tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #31 : 25.11.2005 21:18:10 »

Ai niin, ja tietysti piti sanomani, että haleja sinnekinpäin.
Täällä palstalla tuo "halailu" on muuten helppoa ja kivaa smitten
tallennettu
tuulikello
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #32 : 26.11.2005 10:55:20 »

Halauksista vielä...

Halaus lähtee aina tunteesta, että on mukava ja soveliastakin halata sillä kyseisellä hetkellä. Eli en halaile jatkuvasti ja kaikkia ihmisiä ympärilläni. Itselläni on se onni, että työnikin puolesta voin halata jos siltä tuntuu ja on tarvista / tulee vastakkaiselta puolelta.

Jos aamulla töihin mennessäni halaisin kaikkia työkavereitani ja asiakkaita he taatusti ottaisivat jalat alleen tai ainakin olisivat ihmeissään.  Embarrassed Halaus ei saa tuottaa noloa tilannetta kellekkään. Voisihan sitä halata yhden uuden ihmisen viikossa tai kuukaudessa, jos tilanne sattuu kohdalle.  Wink

Lapset ovat parhaita halailun kohteita, heiltä olen oppinut paljon halaamisesta ja aidoista tunteista.  smitten

Halaus  smitten
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #33 : 26.11.2005 11:15:00 »

Lainaus
Jos aamulla töihin mennessäni halaisin kaikkia työkavereitani ja asiakkaita he taatusti ottaisivat jalat alleen tai ainakin olisivat ihmeissään
Olen varma, että miun työpaikalla olisi sama juttu.
Lisäksi varmasti laittaisivat valkotakkiset hakemaan 2funny
tallennettu
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #34 : 26.11.2005 12:17:51 »

Lainaus
Jos aamulla töihin mennessäni halaisin kaikkia työkavereitani ja asiakkaita he taatusti ottaisivat jalat alleen tai ainakin olisivat ihmeissään
Olen varma, että miun työpaikalla olisi sama juttu.
Lisäksi varmasti laittaisivat valkotakkiset hakemaan 2funny

Noin se varmaan on useimmissakin paikoissa, toisten kanssa voi halia ja toisten kanssa taas ei, itse aistin melko helposti, jos joku ei pidä halailusta. Taitolaji sinällään tuo tunteiden osoittaminen, ystävättäreni ei pidä kaulailusta naisten kanssa, mutta on silti hyvin tunteellinen, mie taas hyvinkin spontaanisti halailen, pidän koskettamisesta, se on hyvin toimiva lisä kommunikoidessa. Smiley

Joskus kun sanat ei riitä tai eivät suostu tulemaan suusta ulos, riittää halaus. Wink
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
selkälokki
Vieras
« Vastaus #35 : 26.11.2005 12:21:53 »

Niin manjaana,
mie en juuri halaile naisystäviänikään.
Se tuntuu jostain syystä vaikealta. Ehkä jopa kaipaisinkin sitä, mutta menen kuitenkin lukkoon...Ja kun ei ne sanatkaan tahdo tulla suusta ulos, ei millään.
Näin kirjoitellessa se on helpompaa.
Siksipä taas lähettelen kaikille haleja ja rutistuksia, olette ihania smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #36 : 26.11.2005 14:14:09 »

Minulla ei ole vaikeiksia osoittaa kullalleni tai ystävilleni rakkautta. Me halataan ystävien kanssa koulussa varmaan joka päivä ja jopa monta kertaa päivässä jos nähdään vielä koulun jälkeen! Kyllähän jotkut katsoo vähän pitkään, mutta olen päättänyt olla välittämättä... Sanomme toisillemme myös lähes päivittäin rakastavamme toisiamme! smitten

Ongelmani on kuitenkin siinä että perheenjäsenille en kuitenkaan osaa olla kauhean lämmin ja rakastava.. Äidille ehkä eniten, koska hän itse on niin rakkautta säteilevä ihminen, että hän tulee enemmän kuin puolitiehen vastaan. Siskoni ovat kummatkin jotenkin sellaisia, ettei heitä ole luontevaa halata... Halattiin varmaan viimeksi joskus isän hautajaisten aikaan, ja sitä ennen ehkä joskus muksuina (?)... Ja vaikeaa on myös kehua tai sanoa mitään tyyliin "olet ihana" pläh... Me vaan heitetään ironisia letkauksia toisillemme Grin

Sain tossa joskus viikko sitten tekstiviestin äidiltäni, jossa luki "Rakastan sinua. Hyvää yötä". Olin sitten niinkin fiksu enkä osannut vastata siihen muuta kuin "Kiitos" 2funny
tallennettu
manjaana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66



Profiili
« Vastaus #37 : 26.11.2005 18:22:52 »

Niin manjaana,
mie en juuri halaile naisystäviänikään.
Se tuntuu jostain syystä vaikealta. Ehkä jopa kaipaisinkin sitä, mutta menen kuitenkin lukkoon...Ja kun ei ne sanatkaan tahdo tulla suusta ulos, ei millään.
Näin kirjoitellessa se on helpompaa.
Siksipä taas lähettelen kaikille haleja ja rutistuksia, olette ihania smitten

Sie voit täällä harjoitella mein kanssa..  smitten

Ja muista se peili, se on maailman halvin harjoittelupaikka ja toimiva.. Grin

Miun sydämenvalittu on pesunkestävä vesimies ja tämä tunteellinen höpelys on jatkuvasti pulassa tämän herra viileyden kanssa... tickedoff Tietty tuo 300km välimatkakin vaikuttaa, mutta jokainen tunteellinen asia pitää kiskoa hohtimilla suusta ulos.. Cry
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #38 : 26.11.2005 18:46:41 »

Eikös se ole reilumpaa halailla kuin siltä tuntuu, kuin jottei se olisi
                 vallan eteläeurooppalaista jatkuvaa lääppimistä jos vaikka kenen
                 kanssa!! Tongue Tongue Tongue

                 
« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 14:48:18 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #39 : 27.11.2005 14:31:26 »

Hyvä selkälokki. Sinä mietit liikaa.

Lopputuloksesta ja mitä tapahtuu kun teet jotain, mitkä seurakset
ovat. Nauttisit enemmänki hetkestä. Siis siitä mitä teet nyt. Sekä siitä hetkestä
missä olet aina ollut.
Tee tosissasi, sydämestäsi.
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
tuulikello
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #40 : 27.11.2005 16:33:34 »

Tätä minäkin tarkoitin...

eli TUNTEELLA ja aidolla sellaisella. Ja aito tunne lähtee sydämestä, aidosti. Kuulostaa kyllä tutulta tuokin hohtimilla tunteiden ulos vetämisyritys, mutta onneksi on olemassa myös aidosti tunteensa näyttäviä miehiä.

Jatketaan vaan halailua...  smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #41 : 27.11.2005 19:00:16 »

Itse en ole mestari sanomaan "rakastan sinua". Sen sijaan ilmaisen ennemminkin rakkauttani kosketuksilla, tai kutsumalla rakastani sanoilla rakas ja kulta  Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #42 : 16.12.2005 10:10:51 »

Hei taas!!!

Ajattelin kysäistä mielipidettänne siitä, kun miulle edelleenkin on niin vaikea ilmaista ääneen tykkäämistäni, niin onko se mitään, jos hiljentyy omissa oloissaan ja kuvittelee mielessään oikein ison pallon ja ahtaa sen täyteen rakkautta ja lämpöisiä ajatuksia ja lähettää sen sitten ajatuksissaan niille, keistä välittää??

Tiedän, ettei se ole sama, kuin jos pystyisi sanomaan ääneen, mutta auttaako se mitään?

Ja onko sellainen edes luvallista?
(vrt.reikikeskustelu)
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #43 : 16.12.2005 10:34:09 »

Smiley
Kyllä se varmaan auttaa...vaikka on se niinkin, että jo se, että tunnet niin, se välittyy kyllä ilman sanojakin...
Mutta voihan sitä visualisoida niitä rakkauspallojakin, jos tuntuu, että menee siten paremmin perille.  Wink Saa itselle jotain 'konkreetisempaa' tuntumaa...

Oman persoonan/yksilön rakkauspallot on ihan jokaisen oman harkinnan varassa !
 smitten smitten smitten
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #44 : 01.01.2006 20:52:13 »

Tsau taas tästä aiheesta pitkästä aikaa...

Mutta mie voitin itseni tänään!!!!!!!!!!!! Smiley
Olimme uutta vuotta viettämässä ystävien luona ja miun oli niin vaikea taas ilmaista mitään lähtöhetkellä, mutta sitten sain sanottua, että nyt kyllä halaan emäntää, kun hän on niin mukava tyyppi.
Ja halasin ja tietty melkein aloin poraamaan Tongue
Mutta muuten olen ONNELLINEN, että sain jotain itsestäni irti. angel
JES JES JES!!!!!
Ja se kaikki tuli kyllä ihan sydämestä.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: