Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: rakkauden ilmaiseminen  (Luettu 30784 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #15 : 24.11.2005 13:51:53 »

Moikka  smitten

Itse pidän kyllä ihmisen koko olemus viestittäjänä, iloinen nauru, tuikkiva katse, sipaisu tai
muu mukava ja kiitollinen sana.

Ystäväpiirin kesken halaillaan ja annetaan jopa suukko poskelle, miehet naisille kuin naisetkin miehille.

Työelämässä ja muuten ihan ventovieraiden kanssa on tietenkin oltava tilannetaju päällä, toiset kokevat läheisyyden loukkaavana tai tungettelevana.
Saattaa hämmentää.

Muistan entisessä työpaikassa kun maristiin ettei esimiehet anna tarpeeksi kiitosta/arvostusta jne
Huomatiin kuitenkin, että aikamonella se oli vaikeaa vastaanottaa, hämmensi ihmisiä ja esille nousi monien itsealiarviontia jne (että sitten vähätellään sitä omaa arvoa jne)  Undecided

Kuinka moni pystyy sitä ottamaan vastaan, lämmin halaus ja suukko poskelle,
sanat "rakastan sinua" / "olet kaunis tai hauska" joltain muulta kuin kumppanilta/lähiystäviltä?

Miten suhtaudumme siihen?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #16 : 24.11.2005 14:59:17 »

Hyviä pointteja! Suomalaisia tämä "pidetään hajurako (lue: ainakin metri etäisyyttä toiseen)" vaivaa aika pahasti  :Smiley

Ehkä meissä on se vika, joka on varmaan suomalaista tapakulttuurin perua, että kehuja ei saa ottaa vastaan - niistä ylpistyy. Ei kukaan halua olla ylpeä nirppanokka ja kai sitä kaikkia pelkäävät, tiedostaen tai tiedostamattaa, että nousee pisukka päähän, jos ottaa avoimin mielin kehun vastaan ja iloitsee siitä vielä.  idiot2 Kanssaihmisetkin voivat muuttua kateellisiksi, kun toinen iloissaan hehkuttaa onnentunnettaan muille. Alkavat marista hänelle ja lopulta se ilo katoaa siihen.

Jos et itse aliarvioi itseäsi ja vähättele, niin kyllä ne muut muistuttavat sinua siitä  Wink  

Kiitollisuus ja kohteliaisuudet pitää osata antaa, mutta vielä tärkeämpää ne on osata ottaa vastaan! Ei pidä antaa itserakkauden nousta, vaan vaatimattomasti pitää jalat maassa ja arvostaa toisia.

Minulle tämä on hyvin tärkeää eteenkin piirtämisessä. Olen erään suomalaisen gallerian tunnetuimpia harrastetaiteilijoita ja minulla on paljon faneja (joka tuntuu oudolle! Tongue) Olen huomannut galleriassa sen piirteen, että yleensä ihmiset, joilla on paremmat lahjat ja joita kehutaan paljon, vähättelevät ja moittivat toisten töitä "Ei anatomia mene noin, lopeta piirtäminen/maalaaminen, kun et osaa tai opettele paremmaksi! Minä sentään teen asiat oikein!" Minusta tuo on pöyristyttävää! Minä annan aina positiivista palautetta ja jos on aihetta kritiikkiin annan senkin mahdollisimman rakentavasti ja opettavaisella lempeydellä. Positiivinen palaute lämmittää kovasti sydäntäni, mutta en ole missään vaiheessa muuttunut ilkeäksi pissipääksi vain siksi, että olisin muka toisia parempi...  Huh
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #17 : 24.11.2005 22:06:08 »

Lainaus
Minusta kuulostaa siltä että sydänchakrasi on avautumassa ja se haluaa jonkin vanhan tukoksen itsestään pois, koska se oireilee...

Hei Aniara ja muutkin!
Miten voisin auttaa tuon tukoksen lähtemisessä??
Vai lähteekö se sitten itsestään?
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #18 : 24.11.2005 23:23:51 »

Hei selkälokki Smiley visioi vaaleanpunaista väriä sydän chakraasi  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #19 : 25.11.2005 11:44:03 »

Olen juuri tällä hetkellä aloittanut prosessoimisen, jonka tarkoituksena on "kommunikaatiovaikeuksien" ja niihin kytkeytyvien estojen poistaminen elämäni allakasta.

Millaista harjoitusta teet tämän asian tiimoilta? Minun herkkänä Kuu-Rapuna on vaikeaa ottaa kontakteja muihin ihmisiin. Työni puolesta se ei ole vaikeaa - jututan kyllä ummet ja lammet ympäri- eikä teatteriharrastuksessakaan ole ongelmaa, mutta heti kun olen tilanteessa, jossa periaatteessa pitäisi luoda suhteita toisiin ja ystävystyä edes jollain tasolla, menen lukkoon. Trauma on peräisin yläasteajoiltani ja mitä vanhemmaksi tulen sen enemmän Kuu Rapuni alkaa vaikuttaa minuun.

Tällaiselle olisi siis käyttöä! Olen vähän arka puhdistamaan ja "raplaamaan" noita chakroja, visualisointi on vilkkaalle mielikuvitukselleni paras hoitovaihtoehto.
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #20 : 25.11.2005 13:21:19 »

Kyllä chakrojen kautta puhdistamalla esim. saadaan energiakehosta noita tukoksia pois. Mutta siihen tarvitaan joko itse tietoa tai asiantuntevaa apua.
Toinen lähestymissuunta onkin sitten se sisäinen puoli: mikä tunne siellä kipupisteessä on, mitä se kertoo, miten voisin työstää sitä? Tässä on apuna esim.visualisointi ym.
Kipupiste ei katoa noin vain itsestään ellei sen sisältämää asiaa ole käsitellyt. Samalla tavalla jos ei ole valmis luopumaan ¨kivustaan¨ei sitä toinen voi esim. hoidoilla poistaa.

Elikkä prosessi tapahtuu monella tasolla ja siinä voi käytää monia apukeinoja: värejä, tuoksuja, visualisointia, energiahoitoa, kukkatippoja, homeopatiaa, aromaterapiaa.
Itsetyöskentelyllä voi päästä pitkälle, mutta ainakin minä olen tarvinnut myös muiden apua.

Mutta tuo oikein lempeä vaaleanpunainen on kyllä sydäntä aukaiseva väri. :Smiley
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #21 : 25.11.2005 13:26:02 »

Tongue  Chakrat? Mitkä ihmeen chakrat ja mistä niistäkin voisi imeä tietoa??  Wink...vinkkejä kiitos vaikka privana.
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
selkälokki
Vieras
« Vastaus #22 : 25.11.2005 13:28:20 »

Tuosta Aniaran vinkistä johtuen, katsoin chakrojen tilaa taroteilla, niin kuinka ollakaan, sydän chakran kohdalla nousi miekkojen kolmonen.
Joten takuulla meikäläisellä joku tukos siellä on.
Mutta en tiedosta suoraan mistä johtuu, tosin tuo kortin kuvakin synnytti heti mielikuvia menneestä, mutta en vielä saanut löydettyä sitä syytä. Tosin meinasi itkettää, mutta ei se sitten kuitenkaan tullut. Huh
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #23 : 25.11.2005 13:37:54 »

Chakrat ovat ihmisen energiakeskuksia. Tässä suomenkielistä perustietoa chakroista:

Chakra esittely
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #24 : 25.11.2005 13:43:25 »

Dorian.
Chakroista löytyy monista kirjoista mm. Sonia Choquetten ¨Löydä sisäinen tasapainosi¨ja sitten joku on kirjoittanut ihan sen nimisen kirjan kuin ¨Chakrat¨tai ¨Chacrat¨. On niistä paljon muuallakin. Ne ovat lyhyesti kerrottuna energiakehossa sijaitsevia energiakeskuksia, jotka liittyvät kiinteästi fyysisen kehon ja tunnetason toimintaan. Elikkä aurassa olevia eräänlaisia pyörteitä jotka johtavat sisälle kehoon.

Selkälokki.
Minun tarotkirjassani sanottiin miekkojen kolmosen olevan surua. Ja että sen nostaminen vaatii selkeitä päätöksiä jossakin asiassa. Voi liittyä myös kolmen ihmisen välisiin suhteisiin.
Ilmeisesti sydämessäsi piilee kätketty suru, joka on nousemassa esiin puhdistettavaksi, koska jo alkoi itkettää. Jos saat sen tunteen ylös niin on hyvä että itket sen pois. Voit myös kokeilla kirjoittaa tajunnanvirtaa, jos se alkaisi aueta sieltä.
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #25 : 25.11.2005 14:07:25 »

tajunnanvirtaa? Njut meni juli hilseen.
Kertoisitko tarkemmin?
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #26 : 25.11.2005 14:10:06 »

Pyydän saada olla sen aidon Jumaluuteni Valon puhdas kanava -lauseella voi puhdistaa vain aidoilla teoillaan chakroja, sillä silloin sen työn jättää sen Olevaisuutensa käsiin.  angel
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #27 : 25.11.2005 15:10:58 »

Tajunnanvirtaa = kirjoittaa kaikkea mitä kynästä lähtee:
kirjoittaa ja kirjoittaa mitä mieleen juolahtaa niin kauan kuin purkautumista tulee ja niin paljon tunteita kuin mieleestä esiin nousee ja vaikka itkee ne asiat samalla ulos kokonaan ja täysillä niin kauan että tuntuu kuinka on tullut tyhjennnys mieleen ja helpottava olo ja sitten lopuksi voi vaikka polttaa paperit jos on tullut julkaisukelvotonta tekstiä sinne tuotettua ja vaikka joka päivä tämän saman toteuttaa niin kauan kuin tuntuu olevan tarpeen.

Halpa ja tehokas terapia.Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #28 : 25.11.2005 17:24:55 »

Smiley

Ahaa, totahan voisikin kokeilla....
tallennettu
tuulikello
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #29 : 25.11.2005 18:43:23 »

smitten

Itse halailen rakkaitani ja läheisiäni paljon. Omaa rakastani myös suukottelen mielelläni. Hän itse ei juurikaan perusta moisesta ja se tuo suhteeseemme ajoittain pientä kismaakin. Eli emme ilmaise tunteitamme samalla lailla.

Mielestäni voit halata sinulle tärkeitä ihmisiä tai sanoa :" Halaus Sinulle". Näin he tietävät lämpöisistä ajatuksistasi. Ja usko pois, jos halauksesi kohde ei kosketuksestasi pidä tunnet sen varmasti.

Halailemisiin Tuulikello  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: