Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Exäni sanoi..  (Luettu 19862 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 04.01.2007 18:42:19 »

..suhteemme lopussa, että "people change". Siinäkö syy pätkäsuhteisiin? Ihmiset vaan muuttuu, sen sijaan että kasvaisi yhteen. Jos ihmiset muuttuu, niin ilmeisesti ei voi ollakaan rakkautta (siinä vaiheessa). Vai oliko kyse dopamiinihuumasta? Ei kai voi olla jos on vaikka 5 tai 10 v yhdessä. Kyllähän ne kaikki muuttui todellakin ja itse miettii mitä niissä muka sitten rakasti.

Jaa-a, pääseeköhän rakkauden ytimeen sittenkään analysoimalla asiaa, että mikä rakkauden merkitys on?  Wink

Muutenkin tuntuu että kaikki tekevät omiaan ja kulkevat paikkoihin ja koetan olla kohtelias eri suuntiin, vaikkei kiinnostaisi aidosti. Se on kummaa. On taidenäyttelyä, taiteilijaa, on bisnestä, on matkailua, henkistä ryhmää, osa kiinnostaa osa ei. Kaikki selittävät omaa juttuaan, kai siinä sitten täytyy koettaa päätellä mikä juttu on itselle.  Wink

Jos onnellisuus on tavoite, niin joko harmonisessa suhteessa tai sitten ei suhteessa lainkaan ainakin minä.  Wink Niin ja on tietysti monta asiaa mitä ne ei sano, esim jos vaikka olisivat jealous of me.. hauska kertoa yhdelle toisesta. Hahah.. oikeesti exillä voi ollakin tunteita, he voivat jossain mielessä palatakin kuvaan, tai sitten ei, kun vaikuttavat sulkeutuvan, mutta ehkä hekin jotain muistavat. Tai sitten etäisyys auttaa.

No, joo. Mutta ei sitä vekslaamista enää "olet tärkeä, et ole tärkeä" jne. Yksi exä (  skorpioni ) suositteli minulle oinasta  oinas , toinen (  jousimies ) leijonaa  kuunsolmu , kolmas ( kauris) oli astrosta ihan pihalla.  2funny  smitten

Mitä teille on jäänyt mieleen eri kumppanienne viisauksia??  Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.01.2007 18:45:40 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #1 : 05.01.2007 18:50:20 »



Nyt ensimmäisenä tuli mieleen ex-kumppanin viimeinen lause, kun lähdin;

" Pidä hauskaa "

 2funny  2funny  2funny

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 05.01.2007 20:02:20 »

Ihmiset muuttuu. Seurustelin aikoinaan miehen kanssa jota en tänä päivänä rinnalleni osaisi kuvitella en sitten millään. Ihmiset kasvavat, välillä yhteen, välillä erilleen.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 05.01.2007 21:47:06 »

Miksi?

Miksi ihmiset muuttuu niin radikaalisti?  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
IN
Vieras
« Vastaus #4 : 05.01.2007 21:51:46 »

Seurustelin opintojeni loppuvaiheessa yhden tyypin kanssa. Hänenkin opintonsa olivat loppusuoralla, ja työelämä meillä molemmilla edessä. Kummankin työpaikka vasta siinteli haaveissa, ja keskustelimme mahdollisen välimatkan vaikutuksesta suhteeseemme. Hän oli sitä mieltä, että "puolitoista tuntia ajomatkaa" oli hänelle se raja, kannattiko suhdetta edes yrittää pitää yllä  uglystupid2

Emme seurustelleet sen koommin  2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 05.01.2007 22:00:02 »

Meillä oli se 15 minuutin ajomatka ilmeisesti liikaa?  2funny tickedoff
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Valo
Vieras
« Vastaus #6 : 05.01.2007 22:09:57 »

Ihmiset muuttuvat sisässään, mutta kas kummaa kun jollakin hassulla tavalla se saattaa olla samalla tavoin muuttumista. Oman sisäisen elämän tarkastelussa on riittävästi tekemistä että ehtisi seurata sen toisenkin muuttumista. Erilleen kasvamisen karikot piilevät ehkä siinä että kumppanin olemista ja muutosta koskevat päivitykset omassa pääkopassa ovat vanhenneet. Jos oikein osaisi katsoa on kumpainenkin voinut muuttua - samaan suuntaan.
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #7 : 05.01.2007 22:13:25 »

 2funny Niinpä!

Tekosyitä löytyy joka lähtöön! Juu ei...Onneksi tosiaan ei tarvinnut sitä tyyppiä kauempaa katella. En kestä tollaista nössömeininkiä...Ei meistä olisi paria tullutkaan, onneksi tajusin sen siinä vaiheessa. Kyllä se vaan niin on, että kun kerran kolahtaa niin se kolahtaa, ei sitä voi kilometreissä mitata!!!  uglystupid2 2funny

Ihmiset muuttuvat sisässään, mutta kas kummaa kun jollakin hassulla tavalla se saattaa olla samalla tavoin muuttumista. Oman sisäisen elämän tarkastelussa on riittävästi tekemistä että ehtisi seurata sen toisenkin muuttumista. Erilleen kasvamisen karikot piilevät ehkä siinä että kumppanin olemista ja muutosta koskevat päivitykset omassa pääkopassa ovat vanhenneet. Jos oikein osaisi katsoa on kumpainenkin voinut muuttua - samaan suuntaan.

Asiaa!  coolsmiley

tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #8 : 05.01.2007 23:23:01 »

Mitä teille on jäänyt mieleen eri kumppanienne viisauksia??  Smiley[/color]

se ihminen, joka minut liikautti elähtäneestä avioliitostani ulos, päästi minut myöhemmin vapauteen. Hän opetti minulle sen viisauden, että jos/kun rakastaa, hänet pitää päästää vapaaksi.

Hänen rakkautensa minuun ei ole koskaan vähentynyt. Hän vain hyväksyi sen, ettei hän ole minulle se, mitä etsin... ja ystävyytemme on kaikesta huolimatta syvää.  Smiley
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #9 : 05.01.2007 23:45:01 »

enkä tiedä miksi muistan koko juttua vielä nyt...  idiot2 uglystupid2  Huh

se on se  aurinko kasissa  Grin tuloillaan
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #10 : 05.01.2007 23:49:24 »

hih  Grin nii!  Shocked huuuuuuuu  Shocked
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #11 : 05.01.2007 23:53:09 »

 Grin   2funny
tallennettu
jasmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


§§~Hopelessly devoted to you~§§


Profiili
« Vastaus #12 : 06.01.2007 00:26:55 »

elämä muuttaa kovasti ihmistä.. minunkin exä muuttui naps tosta noin vaan ja pilasi sen mitä meillä nytkin olisi voinut olla. Niin ja eihän aina ihminen muutu huonoon suuntaan, mie olen ainakin muuttunut paremaan suuntaan vaikka nyt itse sanonkin..

 Cheesy
tallennettu

*Sä Olit Elänyt Jo Mua Ennenkin Etkä Tiennyt Kuinka Pelkäsin Sä Että Vertaisit Muo Muihin Mutta Näin Mä Syliin Toisen Suo Työnsin Syliltäin*

-Lähetän luokses pienen enkelin niin tiedät että olet tärkeä minulle-
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #13 : 06.01.2007 01:10:54 »

Minusta olisi itseasiassa aika huolestuttavaa, jos ihmiset eivät muuttuisi elämänsä aikana mihinkään suuntaan. Shocked Ainahan ne muutokset eivät ole vapaaehtoisia taikka mukavia (ei henkilölle tai tämän lähipiirille), mutta on se parempi kuin jämähtää paikoilleen. Olla kasvamatta ja kehittymättä, pysyä vaan siellä tynnyrissänsä Wink
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #14 : 06.01.2007 11:41:28 »

HÖH! Minun exäni varmasti voisi sanoa saman

elämä muuttaa kovasti ihmistä.. minunkin exä muuttui naps tosta noin vaan ja pilasi sen mitä meillä nytkin olisi voinut olla. Niin ja eihän aina ihminen muutu huonoon suuntaan, mie olen ainakin muuttunut paremaan suuntaan vaikka nyt itse sanonkin..

 Cheesy

mutta mepä olemme molemmat onnellisia erosta, koska siten hänkin pääsi kasvamaan kun ei minun mukanani pysynyt!
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: