Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Exäni sanoi..  (Luettu 19863 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #30 : 14.01.2007 12:06:19 »

Tiedän tiedän, irti on jo päästetty aikoja sitten..  knuppel2 olen jo varmaan päästänyt seuraavistakin irti..  2funny

TOI OLI EHDOTTOMASTI PARAS..  Grin
« Viimeksi muokattu: 14.01.2007 12:12:52 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #31 : 15.01.2007 12:38:49 »


Tuli jostakin vaan mieleen..

Kerran exäni sanoi erotessamme syyksi sen, että minun kanssa ei voi elää siksi koska " jätän aina pesukoneiden hanat sulkematta, vaikka kone on pysähtynyt".

 2funny 2funny 2funny

Lupasin parantaa tapani ja olen aina sen jälkeen sulkenut hanat. Seurustelu jatkui siis.
Olisi silloin pitänyt olla sulkematta hanoja - vesivahingongin uhalla,
olisi monelta muulta harmilta säästynyt!



tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #32 : 15.01.2007 20:20:57 »

jaa minä ajattelin että sinulla on VIELÄKIN ne hanat auki..  2funny Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #33 : 15.01.2007 23:08:43 »



 Cheesy 2funny Grin

Nyt on ainakin pyykkikoneen hana auki  2funny

-Ihan vaan periaatteen vuoksi  2funny

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #34 : 17.01.2007 06:30:11 »

Tienne ovat siis erillään. Cool Ei risteydy johdot.

Sepolta. Muuten hauska kommentti hänellä lopussa; kaikki meni oikein koska olen nyt onnellinen. Pitänee alkaa olla onnellinen.  angel

"Muutos johtaa aina parempaan elämään. Jos rakennat suhteesi niin sitovaksi, ettei siinä ole hyvä olla, niin silloin on vielä harjoiteltava itsenäisyyttä omissa oloissaan. Vain sillä tavalla oppii elämään omaa elämäänsä ja osoittamaan aitoa rakkautta.

Tulen kyllä korjailemaan tekstejäni olemassa olevaa suhdetta paremmin rakentavaan muotoon, mutta kehotukseni oman tien valitsemisesta tulee sekin vain tehostumaan entisestään. Valinta on osattava tehdä tietoisesti joka päivä. On tiedettävä mitä haluaa ja elettävä sen mukaan ennen kuin kumpikaan voi olla onnellinen.

Kumppania on haettava kunnes sen löytää. Joskus se tapahtuu useamman eron kautta ja hyvä niin. "
« Viimeksi muokattu: 17.01.2007 06:35:01 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: