Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 6. HUONE  (Luettu 37599 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Paula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18

au jousimies kuu oinas , nousu rapu


Profiili
« : 21.11.2005 21:36:46 »

Aloitetaanpas sitten keskustelu kutoshuoneesta, vanhalla foorumillakaan en muista loppuaikoina sellaista nähneeni:

Olen kävelevä kutoshuone, valtaosa planeetoistani asustaa siellä;

 saturnus 
  pluto aspect_con  aspect_conjuno
  uranus aspect_con venus
 neptunus aspect_con aurinko
 merkurius

Tällä hetkellä en ole mitenkään työorientoitunut enkä hoitoalallakaan, mutta tulevaisuudessa opiskelun päässä häämöttävän ammattini voisin kuvitella sellaiseksi, joka tekisi minusta työnarkomaanin.

Onko muita, joilla kutosessa paljon tavaraa? kertokaa itsestänne laugh  smitten
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #1 : 21.11.2005 22:19:13 »

No minulla on 6. huoneessa  kuu, pallas, saturnus ja   :vesta:ja olen luova, energinen, iloinen, puhelias mutta tarvitsen myös ihan omaa aikaa , kiinnostus uusia asioita kohtaan ei sammu koskaan , olen aina ollut vähän työnarkomaani ja velvollisuuteni otan vakavasti ja terveyteni on ollut aika hyvä eli ei mitään isompaa eikä mitään kroonista !  :)Tästä oli näköjään jäänyt pois, että olen älytön eläinten ystävä  Cheesy.Aina pelastamassa jotakin kunnes mies pani asialle stopin  Smiley Tällä hetkellä talossa on 3 kissaa ja 3 koiraa .Sairaala jutut minua on aina kiinnostanu ja perheeni mukaan lääkäriin ei enää tarvitsekaan mennä kun asioista on jutellut minun kanssani  2funny
Lisäyksenä sen verran että kuutoshuoneeni on vesimiehessä  Smiley
« Viimeksi muokattu: 04.01.2006 00:30:47 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
tonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 101


Profiili
« Vastaus #2 : 21.11.2005 23:10:10 »

Hei,

minulla on kutosessa stellium  jupiter venus merkurius neptunus Jousimiehessä, vähän matkan päässä  aurinko ja  vertex Skorpionissa ja sitten vielä  uranus Vaa'assa. On sinne osunut aika röykkiö-välillä tuntuu, että liiaksi. Töitä on paljon ja pyytäjiä riittää. Vielä, kun vaadin itseltäni paljon, stressi on valmis. Lohduttaudunkin muilla aspektikuvioillani, jotka opetuksen omaisesti kehottavat minua sanomaan joskus "Ei".

Terv. Tonde
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 22.11.2005 12:53:40 »

Oma kutoseni on tyhjä, mutta miesystävällä siellä sijaitsee Kuu ja Saturnus, hyvällä ystävälläni on Aurinko kutoshuoneessa. Lisäksi kälylläni kutonen on pullollaan planeettoja.

Kutoshuoneellahan on yhtymäkohtia kriittiseen Neitsyen merkkiin. Täydellisyydentavoittelu tuntuu olevan ihan must, kun planeetat sijaitsevat tässä huoneessa. Tässä kuitenkin sorrutaan helposti ylilyönteihin, mitään ei osata ottaa rennosti. Tämä taas altistaa kaikenlaisille neurooseille ja häiriöille. Työnarkomaaneille burn out voi tulla erittäin tutuksi. 

Miehelläni lempisana on "terveellinen". Hän on kuntoiluhullu ja tietää suurin piirtein jokaisesta haukkaamastaan suupalasta rasvahappojen laadut ja suolan määrän ja energiatasot. Aikoinaan hän söi valtaisat määrät lisäravinteita, joita hän muuten töikseenkin kaupitteli. Suhde ravintoon on lähinnä tieteellispohjainen, hän syö kaikkia muotituotteita, jotka on julistettu terveellisiksi. Kuitenkaan hänen terveytensä ei ole hyvä. Toisinaan hän sortuu syöpöttelemään sellaisia ruokia, jotka eivät hänelle kerta kaikkiaan sovi. Ilmeisesti hänellä on hiivasyndrooma tai jokin muu aineenvaihduntahäiriö. Kuntoiluharrastuksessaan hän on telonut ruumiinsa lähes kaikista mahdollisista paikoista. Minusta mies on terveen sijasta raihnainen.  Undecided Työsaralla tämä herra on usein äärimmäisen kireä, näyttämisenhalu on kauhea, mutta tässäkin niitä ylilyöntejä tapahtuu.

Hyvä ystäväni, jolla on Aurinko kutosessa, on kiinnostunut vaihtoehtohoidoista. Tällä hetkellä reiki innostaa (hän on Aurinkomerkiltään Kalat), mutta myös ravitsemuspuoli tuntuu olevan tapetilla. Sen on syytä ollakin, koska hän nuorena kärsi kenekään tietämättä syömishäiriöistä. Jatkuvan oksentelun seurauksena vatsalaukku ja ruokatorvi ovat kärsineet pahoin. Tällä henkilöllä muuten kutoshuoneeseen liitetyt lemmikit ovat erittäin lähellä sydäntä.

Kolmas esimerkkitapaukseni on synnynnäisestä, kroonisesta terveysongelmasta kärsivä nainen, joka miettii paljon eettisiä ongelmia ja on kasvissyöjä. Hän on Au-Leijona, Kuu-Vesimies. Kahdesta edellisestä esimerkistä poiketen tämä henkilö ei ole muuten kireä perfektionisti, vaan yltiöpositiivinen ja lapsenmielinen naisimmeinen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
tonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 101


Profiili
« Vastaus #4 : 22.11.2005 13:54:11 »

Hei jälleen,

taitaa se niin olla, että ympäristö pitää minua vähintäänkin omituisena. Elämäni tavallaan on kyllä kurinalaista ja "järjestyksessä", enkä ehkä siinä mielessä herätä sen kummempia päiden pudisteluja. Luova hulluus on silti väkisinkin osa minua, nousumerkkini kun on  kaksoset.

Näkemykseni maailmasta on omanlaiseni. Työelämä ja vastoinkäymiset ovat ehkä opettaneet, että "tuulimyllyjä vastaan ei kannata taistella", mutta aina asioita pitää vähän kyseenalaistaa ja tutkia tarkkaan. Jos karttani aspekteihin on uskominen, näkemykseni muodostunee ja laajennee  pluto:n,  kuu:n ja chiron:in myötä johonkin, kunhan muut asiat ovat järjestyksessä. Nyt täytyy vain porskuttaa eteenpäin, vaikka välillä vastustaakin.

Lillin laittama terveysintoilujuttu oli hyvä. Itsekin olen täysin vakuuttunut ja tietoinen flavonoideista ja kaikista hyvistä terveysvaikutteisista ruuista. Jaksan myös muille niiden hyvistä vaikutuksista aina mainita. Tummaa suklaata on muuten ihan pakko syödä - silläkin uhalla, että se laukaisee migreenin...

Sitten töitä jatkamaan...
Terv. Tonde
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #5 : 22.11.2005 14:11:22 »

HIH kun nauratti tuo Lillin juttu...  2funny 2funny

Minulla on Aurinko 6:ssa ja kieltämättä minäkin olen telonut itseni kuntoilussa jo niin monen kertaan että joskus mietityttää olisko ikinä kannattanut urheilla...

Mikään terveysintoilija en ole, mutta myös lisäravinnepuoli on tullut tutuksi.
Vaihtoehtohoidot kiinnostavat kovasti.

Ja työtä teen, välillä hakkaan päätä seinään, mutta minulle työllä on oltava muutakin merkitystä kuin vain rahan hankinta...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #6 : 22.11.2005 17:11:14 »

Minulla ei ole kuudennessa kuin Chiron ja laskusolmu, mutta pikkusiskollani siellä on kärki, Vertex ja Saturnus Skorpionissa, Mars  aspect_con Uranus ja Neptunus Jousimiehessä sekä tuohon Neppariin yhtymässä Jupiter Kauriissa.

Äidilläni kuudennen kärki taas on Neitsyessä ja siellä on stelliumissa Vaa'assa Jupiter, Neptunus, Kuu ja Vertex. Neitsyen puolella kuudennessa on myös mahdollisesti Lilith (syntymäajasta kahta versiota).

Äiti ja pikkusisko ovat meidän perheen positiivisimmat ja sydämellisimmät ihmiset. Pikkusisko on meistä kolmesta siskosta tullut selvästi eniten äitiin. Rennosta elämänasenteesta huolimatta molemmat ovat rakastamansa työn parissa elementissään ja lähes työnarkomaaneja. Myös täydellisyydentavoittelua joissakin asioissa esiintyy.

Terveys on molemmilla hyvä, mutta sisko keräsi lapsena ihan uskomattoman määrän mitä erikoisimpia lääkärikäyntejä vaatineita vaivoja. Sittemmin tämä selittämätön kierre kuitenkin loppui. Terveysintoilijoita kumpikaan ei ole, mutta syövät suht normaalisti ja liikkuvat jonkin verran.

Äiti on luonnostaan hyvin laiha ja pieniruokainen, mutta käyttää kokatessa surutta voita ja kermaa. Sisko taas on vähän pyöreämpää mallia ja teininä hän jossakin vaiheessa pyrki vähentämään syömistään liikaa, mutta mielestäni se oli enemmän huomion hakemista kuin oikeaa syömishäiriön esiastetta. Kasvissyöjä hän on ollut jo useamman vuoden, mutta enemmän eettisistä kuin terveydellisistä tai laihdutussyistä. Sekä sisko että äiti ovat eläinrakkaita.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
ishtar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45

every man, and every woman, is a star.


Profiili
« Vastaus #7 : 22.11.2005 18:12:49 »

Minulla ei ole kuudennessa kuin Chiron ja laskusolmu
Linn


linn,
minullakin on tuo chiron kuudennessa huoneessa, yksinäisenä, tosin. mitä se voisi meinata; ilmeneekö se kummemmin mitenkään?


eniten tunkua mulla on 8. huoneessa, jossa  aurinko  kuu  merkurius ja  jupiter, ja toiseksi eniten 7. huoneessa, jossa  venus  mars ja  juno... olen edelleen ihan pihalla siitä, että mikä mitenkin ja miksi, mutta printtasin (jo...) syntymäkarttani ja pitänee tutkiskella sitä nyt sillai sit jotenki sillai... sillai...  :Smiley
tallennettu

"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #8 : 22.11.2005 18:17:00 »

Itselläni on neptunus kutosessa ja olen hyvin herkkä reagoimaan kaikkeen kehollani. Jos mieltä vaivaa jokin niin taatusti sairastun. Tiedostan hyvin herkästi kaiken kehollani, reagoin kaikkeen kehollani ja olen hyvin kiinnostunut sairauksista ja terveydestä.
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #9 : 22.11.2005 18:58:46 »

Tuosta Lillin urheilun raihnistamasta miehestä tuli mieleen 6. huoneen terveys/teyveydettömyys teema. Eikös tuosta huoneesta löydy myös terveydelliset ongelmat?

Mulla kuutosessa on vain Vesta ja sekin muutaman asteen päässä DC.stä. Kaarina P.n mukaan tämä tuo ongelmia parisuhteeseen, koska henkilö ei halua sitoutua vaan haluaa palkata/työllistää seksuaalisen kumppanin ilman tunnesiteitä ja velvoitteita. buck2
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #10 : 22.11.2005 19:27:27 »

Nannannaaaaa...huoneessa 6:  pluto aspect_con venus vaakauranus skorpionimerkurius skorpionikuunsolmu skorpioni
Uranus ja merkurius ilmeisesti tekee sen,että työpaikat vaihtuu ja teen freelancer-hommia, yhtäkään vakituista työpaikkaa ei ole ollut. Tunnistan itsessäni myös pikkutarkkuuden. Olen aina korjailemassa muiden virheitä Wink
Tykkään eläimistä paljon.
Ja...vaaka plutoyhtymä venuksessa ehkä tuo sitten taiteellisuutta kehiin, kun huoneen kärki on vielä leijonassa.
Terve olen koko elämäni ollut, enkä ole käynyt sairaalassa omia vaivoja hoitamassa sitten syntymäni...joka olikin iso vaiva   Grin
« Viimeksi muokattu: 09.06.2006 15:34:01 kirjoittanut asbolos » tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
sister sugar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16

Valkoinen itsevallitseva taikuri


Profiili
« Vastaus #11 : 22.11.2005 20:11:08 »

Ooh.. minulla on kutonen ihan pikkuruinen, eikä siellä ole ketään. Tyhjyys vaan humisee.. samoinkohan käy urani kanssa (10 huoneenikin on pieni ja tyhjä)...  Huh   Wink  Olen kyllä silti kiinnostunut terveydestä ja innostun aina uusista asioista, ja niistä "muoti"ruoka-aineista jotka joku mainitsi.. Työn suhteen en tosiaan ole kovinkaan narkkis, vaikka se mielessä paljon pyöriikin. Mutta kai se on luovan työn tekijöillä yleistä. Oma planeetta-klimppini osuu 7 huoneeseen (rapu):  kuu mars jupiter juno kuunsolmu vertex (8 huoneen rajan toiselta puolelta löytyy lisäksi  saturnus) ja ehkä noi tunne-asiat enemmän mua kuljettaakin smitten
tallennettu

Aurinko-kauris Kuu-rapu Nouseva-kauris
Leena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #12 : 22.11.2005 20:20:12 »

Moiks ! 


Voisitteko te, jotka olette viisaampia tässä astrologiassa hieman valaista.
Olen kyllä lukenut näitä tulkintoja yms, mutta koskaan en ole itse yrittänyt erityisemmin ymmärtää tuota syntymäkarttaani.
Pari kysymystä, tulivat mieleen tästä kutoshuonejutusta:

Ensinnäkin, tuo karttani, sen kehä, lohkossa 7. on melkoinen painotus, siellä on eniten merkintöjä.. mutta syntymäkartan tiedoissa kuitenkin 17 kohdasta 10:ssä on 6.huone ja kutoshuoneen kärki on kaksosissa. Ja niissä kärjissä on selvästi eniten kaksosia ja jousimiehiä...  idiot2
Miksi näin.. mitä virkaa tuolla seiskalla on ? Näin maallikkona käsitän kai väärin, että ko 7. huone, niinkö ei olekaan  ? "kärkilistalta" puuttuu myös huone 7 ja 10 ja 1 ..

Nyt tietysti jotakuta, joka ymmärtää näistä jutuista enemmän, huvittaa, mutta ajattelin, että olisiko tämä sittenkin oikea paikka kysyä tyhmiä Smiley))Huh
 Cheesy

Yrittäkää ymmärtää , kiitos etukäteen   smitten

18.5.1956, klo 00:40, kemi
härkä, nouseva jousimies idiot2
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #13 : 22.11.2005 21:00:28 »

Ishtar,

Joku on ainakin muistaakseni Chironia kuudennessa tulkinnut siten, että työhön voisi liittyä parantaminen ja/tai opettaminen (Chironin teemat). Tai ehkä työnteolla voisi olla parantava tai opettava vaikutus.. (oma arvelu  Cool) Tai miksi se ei terveyteen voisi liittyä esim. siten, että on terve? Parantaja-Chironin majaillessa siellä. Tämä nyt vain pälkähti päähäni, kun en itse ole oikein koskaan kipeä.

Minulla ei ole ainakaan suunitelmissa hoitoala tai opettaminen, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Artemiksen jutusta tuli mieleen, että voisikohan Neptunus kuudennessa aiheuttaa luulosairautta? Kun siis A. mainitsi olevansa kiinnostunut sairauksista. Avomiehelläni on tämä sijainti ja hän on jostain sairaudesta luettuaan yleensä heti varma, että hänellä on kaikki mainitut oireet jne. Tämä ominaisuus ei ole niin vahva, että se häiritsisi arkielämää, mutta huvittavaa se mielestäni on. Lisäksi hän arvelee vähän väliä flunssan olevan tulossa ja vaikka hän sitä minua paljon useammin poteekin, eivät arvelut lähellekään aina osu kohdalleen.

Tämä sijainti on siis myös siskollani ja äidilläni, ja siskon muistelen joskus maininneen, ettei hän voi lukea lääkärikirjoja. Äidistä en osaa sanoa - tyttären silmissä äippä on aina niin järkevä.  angel  Pitää kysyä.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #14 : 22.11.2005 21:34:03 »

Tonde, täällä toinen, jolla stellium 6. huoneessa Jousimiehessä.  aurinko merkurius neptunus uranus venus

Olen ollut koko ikäni sekä luulo- että oikeasti sairas ja olen niitä harvinaisia ihmisiä joilla ei ole lääkäri tai sairaalakammoa  2funny

Tosin mielenterveys ja -sairaus on vanhemmiten alkanut kiinnostamaan huomattavasti enemmän, 6. huoneen kärki  skorpioni Enkä todellakaan ole mikään ravinto tai kuntointoilija   Tongue Vaikka joskus olisi ihan eduksi...

Nuo eettiset, moraaliset, esteettiset ja kaiken maailman eksistentiaaliset ja filosofiset ja sosiaaliset ja psykologiset kysymykset ovat tulleet ERITTÄIN tutuiksi. Niitä on pyöritelty monelta kannalta ja suunnalta.

Oman alani parissa työskennellessäni tunnen myös olevani aidoimmin oma itseni ja siis sanomattakin selvää, että työllä pitää olla suurempi ja laajempi merkitys kuin vain elannon hankkiminen ja toimeen tuleminen! Miten joku voi edes muuta ajatella...

Olen yrittänyt kohti 5. huoneen teemoja kun siellä ( jopa, wow ) 2 planeettaa..  pluto saturnus  vaaka Ei kyllä hilpeimmät kuviot tuohon huoneeseen...

Mutta olenkin elämäni voimakas ekspressionisti  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: