Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 6. HUONE  (Luettu 37624 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #30 : 08.06.2006 19:47:11 »


Minun 6.huoneenkärki on  rapu ja siellä on  leijona sekä  neitsyt
 pluto ja  chiron sekä  kuunsolmu siellä möllöttää. coolsmiley
Leikkauksia paljon, työtä liikaa ja paljon eläimiä silloin joskus.
Nyt kasvisruoka ja itsen parantaminen ja totuudentorvena terveellisestä elämästä muillekin  :Smiley siinäpä se ja hyvä on... 2funny

 Wink Mateve
tallennettu

mateve
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #31 : 24.06.2006 19:10:51 »

Tiedän useitakin tällaisia ihmisiä, joilla 6. huone on erityisen painottunut. Tyttärelläni mm. on siellä  aurinko , merkurius , mars , venus ja jupiter . Hän on kuitenkin vasta alle 2-vuotias, joten aika varmaankin tulee vasta näyttämään, miten tuo tulee hänen elämässään näkymään.

Parhaalla ystävälläni taas on aurinko , merkurius , mars , jupitersaturnus ja pluto kutosessa. Hän on päättötyötä vaille valmis sairaanhoitaja ja tekee töitä psykiatrisella puolella. On myös yksityiselämässään kiinnostunut terveellisistä elämäntavoista (mm. kasvissyönti ja vaihtoehtoiset hoitomuodot). Työ ylipäätään tuntuu olevan tärkeässä asemassa hänen elämässään. Itse olen tuossa asiassa hänen vastakohtansa; työ ei merkitse minulle juurikaan mitään ja viihdynkin erittäin hyvin kotiäitinä. Mutta minulla onkin 6. huoneessa vain Kuu Oinaassa.
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #32 : 16.09.2006 01:04:15 »

Voe ,voe mulla on 6 huone ihan tyhjä ja tyhjä kärki osoittaa oinaaseen. Huh
Pojallani kans on tyhjä 6 ja kärki osoittaa kaloihi, hän siis on jouskari niin, kuin minä.
Tyttäreni 6 huoneessa on kalat ja aurinko, hän siis on kalat.
« Viimeksi muokattu: 16.09.2006 01:09:08 kirjoittanut MetalLady » tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #33 : 16.09.2006 12:25:49 »

Kutosen kärki on Kaloissa ja ainoa asukki Chiron Oinaan puolella hyvin lähellä jo seiskan kärkeä, väljä yhtymä kuu ja oppositio Uranus. Tosin noiden aspektien merkitys on jäänyt Chironiin nähden avautumatta, ainakin toistaiseksi..Olisiko tuo migrenitaipumus perua  chiron Oinaassa ja kutosessa?

Mitenköhän tulkitsisi..hmmm..terveydentila sellainen että lompakossa on  potilaskortti tvs., rekistereissä (mm.työvälityksessä) asiasta merkintä, lapsena olisin saanut vaputuksen liikunnasta. Liittyy varmaan tuon huoneen kärkeen, koska Kalat ovat aurinkomerkkini ( aurinko tosin vitosen puolella). Fyysisesti olen sellaista olmi-tasoa siis..

Miten kutoseni liityy työhön, on vähän vaikea määrittää. Kaikenlaista on tullut kokeiltua, mutta sitä yksiyhteen ominta työtä ei vieläkään näköpiirissä..

Muuta kutosen tematiikkaa ovat siis lemmikkieläimet ja elämäntavat: Kaikenlaisista eläimistä pidän, kaikki kummatkin otukset ovat mielestäni kiehtovia. Elämäntavat ovat vähän sekalaiset, en urheile, tupakoin, mutten juo juurikaan alkoholia. Ruokavalio on ollut jo vuosikaupalla kasvispainotteinen, punaista en syö, ja nyt taas mietin paluuta lakto-vegeilyyn..
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #34 : 16.09.2006 12:41:08 »

Kuudes huone: itsetarkkailu, halu kehittyä, käytännölliset kyvyt, kriisit, terapiat, ravintotietous, vaihtoehtohoidot jne.

Trooppisessa kartassa miun kuudennen huoneen kärki on Jousimiehessä ja huoneessa oleilee myöskin Uranus ja Neptunus. Tämä näkyy elämässäni niin, että miun tietoinen näkemys itsestäni ja kaikesta yllä mainituista kuudennen huoneen asioista on lisääntynyt ja lisääntyy (Jousimies laajentaa näkemyksiä).

Uranus aiheuttaa sen, että elämässäni on vähän väliä jonkinlainen kriisi, mutta aina kun siitä on selvitty, niin itsetuntemus on tietenkin parempi. Joten en enää pelkää kriisejä, niin kuin ennen, koska nyt tiedän, että niistä seuraa aina loppu peleissä paljon hyvää! Kouluttautuminen on myös osa elämääni. Olen aina ikuinen opiskelija. Haluan osata mahdollisemman paljon kaikenlaista. Ja haluan tulla oman alani parhaaksi ammattilaiseksi! (Heh, onneksi miulla on näin vaatimattomat päämäärät!  :Smiley)

Neptunus ilmenee niin, että joka asiaan pitää reagoida keholla.  Undecided Kriisit osoittavat yleensä aika hyvin miun herkkyyteni. Esim. isäni kuolema oli miulle aikasen iso kriisin paikka, niin keho meni ihan sekaisin ja tukkoon. En pystynyt ainakaan kuukauteen mitenkään päin miettimään koko asiaa, koska heti alkoi aivan sietämätön vatsakipu ja päänsärky. Keho antoi merkin, että mieli ei ole vielä valmis käsittelemään koko asiaa! Aika fiksun järjestelmän tuonne ihmisen sisälle joku on keksinyt. Pahimmillaan mie olen myös aikamoinen valittaja ja nurisija tuona aikana kun keho reagoi voimakkaasti.

Siideerisessä kartassa kuudennen huoneen kärki onkin Skorpionissa, joka näkyy siinä, että haluan tietää kaikesta kaiken. Ei mitään salaisuuksia! Ja mitä mysteerisempi koko asia on, sitä enemmän se kiehtoo.



Mirtsun kuvaus neptunuksesta kuulosti niin tutulta. Minulla keho reagoi niin voimakkaasti kaikkeen. Huomaan herkästi kaikki pienet poikkeamatkin kehossani, kivut, häiriöt jne.. Fyysinen kehoni on todella tiukasti sidottuna mieleeni, niin että mielentila vaikuttaa heti kehooni ja jos kehoni on väsynyt tai kipeä niin se vaikuttaa myös mielialaani.
Minulla neptunus kutoshuoneessa tekee kolmiota kuuhun.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #35 : 17.09.2006 11:02:56 »

Ishtar,

Joku on ainakin muistaakseni Chironia kuudennessa tulkinnut siten, että työhön voisi liittyä parantaminen ja/tai opettaminen (Chironin teemat). Tai ehkä työnteolla voisi olla parantava tai opettava vaikutus.. (oma arvelu  Cool) Tai miksi se ei terveyteen voisi liittyä esim. siten, että on terve? Parantaja-Chironin majaillessa siellä. Tämä nyt vain pälkähti päähäni, kun en itse ole oikein koskaan kipeä.

Minun tietääkseni tuo Chiron kutosessa voi merkitä myös itsetunto-ongelmia, ongelmia ettei kykene hyväksymään omaa kehoaan. Ehkä sitten sitä kautta, kun tästä parantuu, kykenee parantamaan ihmisiä, jotka ovat samassa tilanteessa. Omaa arveluani...
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
helinä
Vieras
« Vastaus #36 : 17.09.2006 11:50:46 »

Moi (erityisesti Mirtsu)

Mulla on Vertex lähellä Dc:tä, mutta huone 6 puolella  kalat .

Pluto on Antivertexin päällä lähellä Ac:tä, mutta huone 12 puolella  neitsyt .


Sanotaan, että Pluto AC ihmiset kokee/tekee suuria mullistuksia.
Mulla näyttää ympäristön mullistukset aina heijastuvan terveyteen.
Ainut suuri ( keskitaivas  aspect_con  venus  rapu ) "asema maaimassa = Ihme" oli lapsen synnyttäminen - olin 5 päivää tajuttomana ja 6 viikkoa sairaalassa.

Mietinkin kannattaako tätä huone 6 "sokeasti hyödyntää" uralla. Vai sittenkin tuo terveys ja arjen kohtaaminen voi ollakin rakentavampaa - siinä näkyisi sitä rakkautta itseäänkin kohtaan...?

Se siis tuli omista aivoista ulos - aika hörhöä, mutta olotilakin on nyt aika lailla väsymystä ja huimausta...

Tiedä minkä mullistuksen laitan "olemassaolollani" nyt aikaan...(tr  uranus huone 6, ja 22.9. auringonpimennys  aspect_con  pluto ja  askendentti )
 - ainakin työuupumisesta puhutaan myös paljon!
Ja jo puhe on hyvästä, vaikka Valtaa ja Voimaa ei olekaan!!!
 angel
tallennettu
Pocahontas666
Vieras
« Vastaus #37 : 17.09.2006 14:16:32 »

Minulla, on noususolmu 6 huone ja oppositiossa. Netpunuksee, mitä voitte siitä kertoa  smiley6600
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #38 : 17.09.2006 14:42:30 »

Minullakin on noususolmu 6 huoneessa.

Jos sulla vielä neptunus siis 12 huoneessa laskusolmulla, niin se korostaa tuota samaa juttua...eli hallitset varmaan hyvin noita kalat-neptunus 12 huone asioita jo luonnostaan...kuten mielikuvitus fantasia,taiteellisuus, todellisuuspako ja ehkä mieltymys päihteisiin...

Noususolmu 6 huoneessa kehoittaa hankkimaan selkeetä järjestystä elämään, suunnittele, tee aikatauluja itsellesi, pidä ympäristö siistinä, keskitä huomiota fyysiseen kuntoon ja itsestä huolehtimiseen...älä eristy ja pakene omiin maailmoihin. Anna mielikuvituksesi hedelmille konkreettinen muoto. Älä haaveile liikaa, vaan toteuta juttusi maallisella tasolla.

Jan Spilleriä mukaillen...(näillä sivuilla ketju "noususolmut jan spillerin mukaan")
tallennettu
Pocahontas666
Vieras
« Vastaus #39 : 17.09.2006 14:45:30 »

Kiitos! osuu kyllä hyvin minuun tuo kuvaus!
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #40 : 17.09.2006 15:01:21 »

Hauska kuulla Smiley

Sattui olemaan omakohtaista kokemusta aiheesta...pitää yrittää skarpata etten elä liikaa jossain neptunuksella...vaan yrittää sopeuttaa sitä puolta rikastuttamaan tätä "oikeeta todellisuutta"...eikä silleen että eläisi vain pelkästään jossain mielikuvituksen maailmoissa...saatan niin helposti kääntää konkreettisen todellisuuden offille...ja luoda maailmani päässäni.Ja unohtua sinne koska siellä on niin kivaa  :Smiley
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #41 : 20.09.2006 17:43:56 »

Miesystävälläni on 6.huoneessa venus, pluto, aurinko, mars ja juno ja hänelle on todella tärkeää menestyminen. Työnarkomaani hän ei ole, mutta hoitaa hommansa todella hyvin ja fyysinen terveys on kaikki kaikessa hänelle. Vielä kun on skorppari niin jaksamista olisi vaikka muille jakaa...
Hänen mottonsa kuntoilemisen suhteen on "koskaan ei voi urheilla liikaa"  Grin
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Turquoise
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #42 : 25.09.2006 08:24:05 »

Ohhoh, mulla on 6. huone ihan tyhjä  Sad
tallennettu
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #43 : 27.09.2006 18:28:18 »

Mullakin on 6. huone tyhjä  Shocked
Osaiskohan joku valaista asiaa?
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #44 : 27.09.2006 18:35:11 »

Ette ole ainoita, mulla 6 huone kans on tyhjä, kärki osuu oinaaseen.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: