Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 6. HUONE  (Luettu 37548 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Samsa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #45 : 28.09.2006 09:22:30 »

Jotenkin tuntuu että taisin vanhalla foorumilla jotain kutoshuonejuttua höpistä, mutta pistetään nyt tännekin. Eli tavaraa löytyy 6.huoneesta: uranus, neptunus ja kuu.
   Tuon neptunuksen sijainnista kutosessa olen joskus lukenut sellaista, että se liittyisi eläinrakkauteen. Ja se ainakin pätee minuun.. Aina ovat eläimet olleet minulle tärkeitä  smitten
   En tiedä lieneekö sitten toisenlaista vaikutusta tuolta samaiselta planeetalta ( neptunus) , mutta toisinaan eivät esim. nukutusaineet tahdo tehota millään. Kerran lääkärit olivat jo aivan hädässä, kun ei meinannut taju mennä kankaalle millään, vaikka pumpattiin kuinka myrkkyä suoneen  Cheesy

Terveys ei ole ollut paras mahdollinen. Sitä varmaan voi odottaakin noilla planeetoilla. Myös nupinsisäisesti on ollut hieman hulinaa, ja siihenkin kai neptunus altistaa. buck2

Varmaan on paljon sellaistakin jota en edes tajua tai osaa tulkita; miten esim. uranus ja kuu 6.huoneessa oikein mahtaisivat "näkyä". Ehkä elämän yleisenä sekavuutena? Ainakin työelämään pääsy (tai joutuminen  :Smiley) on viivästynyt kovasti, opinnot ovat keskeytyneet monta kertaa jne.
tallennettu
metsämieli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.


Profiili
« Vastaus #46 : 04.10.2006 15:47:56 »

Minulla 6. huone on 12. huoneen lisäksi hyvin suuri.

6. huoneeni kärki on Vaa'assa ja siellä majailevat:

pluto skorpioni
kuu skorpioni aspect_con pallas
pallas skorpioni
saturnus jousimies
uranus jousimies aspect_con ceres
ceres jousimies

Olen aina ollut varsin terve ja harvoin minun on tarvinnut sairaalassa rampata. Vihaan lääkkeitä ja sairaaloita muutenkin ja särkylääkkeenkin otan vain, jos tuntuu, etten voi enää sietää kipua ja lääkäriin menen, jos tauti ei meinaa lähteä pois (kävin tänään kaksi kuukautta kestäneen yskän vuoksi lääkärissä). Joskus jos kipu on oikein kova, saatan kuvitella itselleni mitä kamalampia sairauksia, vaikkei minulla oikeasti sitten ole välttämättä mitään flunssaa kummempaa.

Syön ihan normaalisti enkä laske kaloreita tai mieti tarkkaan jokaista suupalaani. Poltan ja juon alkoholia joka viikonloppu. En todellakaan ole mikään terveysintoilija. Inhottaisi, jos joutuisi elämään niin kontrolloitua elämää.

Kouluun olen suhtautunut liian kevytmielisesti ja välillä kaduttaa etten ole lukenut. Asioihin, jotka kiinnostavat minua todenteolla, olen perehtynyt paremmin (astrologia, sukututkimus, tarinoiden kirjoittaminen) ja harrastan niitä varsin intensiivisesti.

Stressaan helposti ja joskus tulee uskomattomia masennuspäiviä/kausia, koska minusta tuntuu, että elän jonkinlaisen paineen alaisena ja tuntuu, etten pysty ratkaisemaan jotain asioita.

Joo, siinäpä jotain. Ainiin, minulla on vielä stellium Neitsyessä, joka kai lisää jotain tämän huoneen antamia ominaisuuksia?
« Viimeksi muokattu: 04.10.2006 15:51:23 kirjoittanut metsämieli » tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #47 : 06.10.2006 23:44:10 »

6. huone Raimo A. Nikulan Astrologian ihmiskuvan mukaan :
Itsensä dramatisoinnin ja lähjojen näyttelyn jälkeen, yksilö tyhjenee ylimääräisistä voimistaan ja joutuu kriisiin, jossa hänen on punnittava uudelleen elämäänsä.Kuudes huone viittaa siksi itsetarkkailuun, haluun kehittyä, karsia pois virheet ja liioittelut ja muodostaa asiallinen, toimiva ja todellisuudentajuinen suhde elämään.
Kuudes huone edustaa käytännöllisiä kykyjä ja lahjoja, joiden avulla yksilö voi tehdä työtä, parantaa annettuja olosuhteita ja kehittää omia erikoistaipumuksiaan pitkälle.Niinpä huoneen tyypillisimmät edustajat ovat: tekniikan taitaja, käsityöläinen, sairaanhoitaja, tehdastyöläinen, tutkija, sotilas, erikoisammattimies.Tämä on toinen maahuone, jossa aineellinen elämä tarjoaa vastuksia, jotka ihminen tutkivalla ja parantavalla otteellaan voittaa.Toisaalta huone viittaa strategisiin taitoihin ja kollektiivisen voiman järjestelmälliseen ja kurinalaiseen käyttöön.Siksi se on myös sotilaiden ja "juonittelijoiden" elämänkenttä.
Mikäli on kyse psyyken asioista, kuudes huone on kriisin ja uudelleensuuntautumisen alue.Yksilön voimat voivat pettää; ilmaantuu ruumiin tai sielun heikkouksia, jotka ehkäisevät kehitystä.Vastapainona ihminen oppii tekniikkoja ja menetelmiä, jotka auttavat eheytymään uudelleen.Siksi tämä on myös terapioiden, kuntoutusmenetelmien, ravintotietouden ja ympäristöhygienian lohko.Kaikilla elämän alueilla ihmisen on opittava huolehtimaan itsestään ja omasta tehokkuudestaan.    Wink
« Viimeksi muokattu: 06.10.2006 23:54:18 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #48 : 06.10.2006 23:47:50 »

No mulla riittää itsestäni huolehtimisessa oppimista...
6.huoneessa:  aurinko merkurius uranus venus  jupiter  neptunus
tai kysykää mikä ei oo siellä...  Lips Sealed

Ai niin ja tosiaan huoneen kärki on  skorpioni
« Viimeksi muokattu: 06.10.2006 23:50:25 kirjoittanut Lilja-82 » tallennettu
Píroo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡


Profiili
« Vastaus #49 : 11.10.2006 11:08:35 »

Minun 6. huoneeni on ihan tyhjä, mutta kärjestä löytyy impulsiivinen oinas. Toimin nopeasti enkä aina ajattele tekojeni seurauksia enkä kestä tarpeetonta kontrollia ja rajoituksia  angel
tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #50 : 11.10.2006 17:50:42 »


Myös täällä kärki  oinas
ja siellä asustaa  jupiter

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
_Sofia_
Vieras
« Vastaus #51 : 16.10.2006 23:19:00 »

Löytyy  kuunsolmu kauris ja  saturnus vesimies kärki on kauriissa. Viittisikö joku kertoa hieman näistä...?  Shocked
tallennettu
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #52 : 17.10.2006 06:04:22 »

siellä jupiter, kheiron ja lilith  Huh

en tiedä mutta terveys asiat ovat aina kovasti kiinnostaneet, erilaiset hoitomuodot, ruokavaliot, yms.

ja työ sekä terveys/ruumis ovat aina tuntuneet rajoittavilta ja tuskallisilta asioilta  buck2
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
kurukurukururin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #53 : 10.07.2013 18:45:39 »

Tarkoittaako Vaaka 6. huoneen sisällä + Vaa'assa (ainoastaan) Vertex sitä, ettei olisi osaa eikä arpaa (työ-)suhteisiinsa?
« Viimeksi muokattu: 10.07.2013 19:11:06 kirjoittanut kurukurukururin » tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #54 : 11.07.2013 13:39:04 »

Luepa kurunkurun.... tuo Taiskan kirjoitus, sen mukaan olisi sinulla varsin antoisa elämä, kun voit parantaa osaamistasi vaikka kuinka. Vertex'in olen oppinut ymmärtämään kertovan ihmisen antamasta kuvasta itsestään tai toisten saamasta kuvasta sinusta. Kuinka pä-i-n vaan. Että jollet jo osaa, olet valmis opettelemaan. Selkosuomeksi tämä kertoo minulle, että olet terveen utelias asioista, joita tahdot oppia, mutta omaat aimo annoksen diplomaattista joustavuutta, jotta aikasi ei tuhlaannu eipäs-juupas kinasteluun vaan osaat käyttää sen juurikin mielenkiintosi kohteisiin ja niitten hallitsemiseen, siis pysymään asiassa, joka vie sinua eteenpäin.

Tulinpa lukaisseeksi taiskan sitaatin 6.h:sta. Sieltähän ne löytyivät minunkin vahvuuteni, nopeuden ja julkisuuden suhteen. Joskus kai pitäis lukea itselleenkin näitä havaintoja, eikä vain auttaa toisia ymmärtämään...  crazy2
« Viimeksi muokattu: 30.07.2013 12:26:43 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #55 : 11.07.2013 13:42:17 »

Minun 6. huoneeni on ihan tyhjä, mutta kärjestä löytyy impulsiivinen oinas. Toimin nopeasti enkä aina ajattele tekojeni seurauksia enkä kestä tarpeetonta kontrollia ja rajoituksia  angel

Kuulostat aidolta Oinaalta, vaikkakin se on tuo 6. huone, jonka kärki on Oinaassa. Huomioi kuitenkin, että Oinasta riittää ainakin viereiseen 5. huoneeseen. Ehkä jopa 4.h...kin, riippuen vitosen koosta. Eli siis lähi-ihmissuhteissakin olet varsin innostava. joskus joku herkkähipiäinen saattaa ottaa lukua nopeudestasi. Mutta. sehän on hänen näkemyksensä.

Itselläni -muistelin-, että 6.h olisi tyhjä, mutta onhan siellä  jupiter sekä  uranus. Osaan tarttua nopeasti ja voimalla julkisiin asioihin, enkä väistä mikäli jokin asia vaatii pontevaa osallistumista sekä oman minän likoon laittamista. Viimeksi eilen menin tilaisuuteen, jossa piti olla puhuja sekä muuta esiintyjäkaartia. Valitettavasti heille kutsut olivat menneet ilman vastausvelvoitetta sekä väärällä päivämäärällä varustettuina. Juontaja surkutteli asiaa ennen tilaisuuden alkua.
Pohdimme, mitä voisimme tehdä asialle.  Vaihdoimme jutun juonta hiukan ja pidin alustuksen lähellä alkuperäistä aihetta. Kiertävällä puheenvuorolla saimme kokoon varsin mallikkaan tapahtuman, eikä anti jäänyt pelkästään yhden luennoijan mielipiteen varaan. Osallistujat olivat varsin tyytyväisiä, että heitäkin kuultiin. Hedelmällinen tapahtuma, vaati vain sen, että uskalsimme muuttaa käsikirjoitusta. Ilman sitä olisi monen ihmisen osaaminen jäänyt vain vierustovereitten kuulemaksi.
Koen olleeni vain se, joka raapaisi tulitikun ja valo voitti.
« Viimeksi muokattu: 11.07.2013 14:27:24 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: