Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ajatuksen voima  (Luettu 44116 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Simasuma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #30 : 19.07.2012 16:50:53 »

No näitä sattumuksia on osunut kohdalle siinä määrin, että alan epäillä omaa mielenterveyttäni. Pari päivää sitten näin taas unen ja ihmettelin, kun viestiä ei ollutkaan. Lähdin töihin ja päivällä tuli sähköiskun tunne, ja tarve vilkaista facebook. Samalla hän kirjautuikin sisään keskusteluun. Säikähdin niin, että suljin koneen.
Minusta tämä on hullua!! Shocked

Kevät on ollut psyykkisesti rankkaa, koska olen joutunut tekemään hurjasti töitä ilman mahdollisuutta perehdytykseen, mutta homma alkaa jo sujua, ja olen ensimmäistä kertaa elämässäni  (olen 45 V) tyytyväinen työpaikkaani. Miehen kanssa menee hyvin, ja lapsikin on löytänyt motivaatiota opiskeluun ja pärjää omillaan. Äiti ei nalkuta taukoamatta, vaan on löytänyt paikkansa iloisten leskien seurassa.

Olen kertonut näistä unista ja sattumista vain yhdelle ystävälle, jolta en ole saanut juurikaan ymmärtämystä, enkä ihmettele yhtään. Kun vain jotenkin itse tajuaisi mistä on kyse??
Onneksi on tämä foorumi, jossa voi purkaa tuntojaan, ja joku vielä jaksaa ymmärtää mistä voisi olla kysymys. Kiitos siitä! smitten
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #31 : 19.07.2012 20:54:45 »

Muuten, ihan astrologian kautta, onko Neptunus sinulla 12. huoneessa, mikäli näin on niin
enneunet tulevat siitä kun se on se alitajunnan huone juuri Wink

Mikäli on sellaista et näet päivälläkin väläyksiä tulevista niin sitten aika varmasti Neptunus
1. huoneessa eli minä/oman kehosi huone siis.

Löytyiskö näistä apu sulle ?

Minna
tallennettu
Serena`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #32 : 20.07.2012 12:32:24 »

Karuna, eihan meille annteta mitaan mita emme pysty kasittelemaan.

Vähän ehkä offtopic, mutta mistäköhän tämmöinenkin päätelmä on ihmisille tullut? Tiedän monta henkilöä jotka ovat päättäneet elämänsä oman käden kautta kun eivät ole vain yksinkertaisesti kestäneet enää.. Joten sanoisin että tuo on täyttä p*skapuhetta. Sitä en lähde spekuloimaan ovatko nämä kyseiset henkilöt sitten ajaneet itse itsensä siihen pisteeseen.
tallennettu

"You want something. Go get it. Period." - Will Smith, The Pursuit Of Happyness
Simasuma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #33 : 20.07.2012 17:49:13 »

Minulla on tuo astrologinen kartta, mutten ymmärrä siitä höykäsen pöläystä. Teetätin itselleni hieman ennen vuodenvaihdetta horoskoopin ja naureskelin sille, kunnes tämä uusi työpaikka tuli ihan nurkan takaa, ja sitä siinä kovasti hehkutettiin, että joku onnenpotku osuu työasioissa kohdalle. Luulin silloin, että pääsen kiusaajastani eroon, mutta otinkin sitten lopputilin, kun en halunnut olla jatkuvasti poljettavana.
Soitin hädissäni eilen selvänäkijällekin näistä unista ja  tuntemuksista, mutta se olikin pahinta liirumia mitä olen kuullut, täti nolasi minut täysin, joten tuskin oli mikään ammattilainen.
Joskus vuosia sitten eräs selvänäkijä kertoi tulevan aviomieheni nimenkin ja hauska sattuma siinäkin oli, että hän ensin mainitsi mieheni veljen nimen, mutta korjasi sen sitten oikeaksi. En sitä tavatessamme muistanut, mutta myöhemmin löysin lapun johon olin asiat kirjoittanut ja tajusin, että olipa osunut oikeaan!
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #34 : 20.07.2012 23:43:28 »

Minulla on tuo astrologinen kartta, mutten ymmärrä siitä höykäsen pöläystä. Teetätin itselleni hieman ennen vuodenvaihdetta horoskoopin ja naureskelin sille, kunnes tämä uusi työpaikka tuli ihan nurkan takaa, ja sitä siinä kovasti hehkutettiin, että joku onnenpotku osuu työasioissa kohdalle. Luulin silloin, että pääsen kiusaajastani eroon, mutta otinkin sitten lopputilin, kun en halunnut olla jatkuvasti poljettavana.
Soitin hädissäni eilen selvänäkijällekin näistä unista ja  tuntemuksista, mutta se olikin pahinta liirumia mitä olen kuullut, täti nolasi minut täysin, joten tuskin oli mikään ammattilainen.
Joskus vuosia sitten eräs selvänäkijä kertoi tulevan aviomieheni nimenkin ja hauska sattuma siinäkin oli, että hän ensin mainitsi mieheni veljen nimen, mutta korjasi sen sitten oikeaksi. En sitä tavatessamme muistanut, mutta myöhemmin löysin lapun johon olin asiat kirjoittanut ja tajusin, että olipa osunut oikeaan!

Jos laitat mulle tuolla privaattiviestillä syntymäajan, klo + paikkakunta niin mä katson sulle tuon Neptunuksen tai muuten mistä se juontuu tuo näkypuoli ja laita viestiin jos haluat kysyä muutakin kartastasi kun voin laittaa lyhyen yhteenvedon.

Juu, en suosittele käyttämään rahoja ns puhelinselvänäkijöihin, siinä on suoraa kommunikointia eli kuunnellaan asiakasta ja kerrotaan se mitä tämän oletetaan haluavan kuulla, näitä on paljon.. harva oikeasti saa näkyjä siinä kohtaa ja ne henkilöt on harvemmin puhelimen kautta saatavilla  Wink

Minsa
tallennettu
Simasuma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #35 : 23.07.2012 16:05:55 »

Laitoin viestin, mutten ole varma lähtikö se? En ole yksityisviestejä koskaan lähettänyt.
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #36 : 23.07.2012 21:54:24 »

Kuules Simasuma, luota intuitioosi ja ole siitä kiitollinen. Jos sinulla ei vielä ole sellaista ystäväpiiriä joka näitä asioita ymmärtää niin älä huoli, pian varmasti on! On ihanaa, että voi tuntea noin voimakkaan yhteyden johonkin ihmiseen. Ja toisaalta taas, kun kaikki maailmassa on yhtä Wink niin tokihan on mahdollista tuntea toisen ihmisen olotiloja vaikka tuo toinen olisi maailman äärissä tai vaikka toisissa maailmoissa. Niin monet ihmiset eivät vain kuuntele tuota herkkyyttään... ja sehän on sellainen asia, että se kehittyy kun sitä käyttää. Älä säiky äläkä pelkää, olet siunaus ystävällesi kun tiedät milloin hän tarvitsee apuasi... jos siis et koe sitä taakkana.  smitten
tallennettu
Simasuma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #37 : 24.07.2012 09:28:17 »

Kiitos Supikas! Minusta nuo unet ja tunteet ovat olleet niin pelottavia, ja kun ne alkoivat niin yllättäen on ollut vaikea ymmärtää mitä tämä on.  Olen kuitenkin perusluonteeltani skeptikko, joten nyt ilmeisesti rustattava ajatusmaailmaani uusiksi.
En ole ystävälleni kertonut, kuinka paljon hän on minuun "ottanut yhteyksiä", koska  varmaan säikähtäisi Shocked  Olen toki kertonut joskus nähneeni hänestä unia.
Tosin luin tuossa yhtenä iltana vuoden 2011 keskinäistä kirjeenvaihtoa facebookista, ja hän kirjoitti, että oli ollut allapäin, ja kirjoitti samanaikaisesta yhteydenotostani, että "ehkä tunsit sen?"
Tuotapa en edes muistanut..
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #38 : 24.07.2012 11:04:46 »

Laitoin viestin, mutten ole varma lähtikö se? En ole yksityisviestejä koskaan lähettänyt.

On tullut, vastailen kohta kun saan nämä viestit tästä ensin purettua eli kohta tulee vastausta
kun olen katsonut karttasi kun sieltä tuo kyllä selviää.. kohta olet viisaampi niin ehkä sitten helpottaa
kun ymmärrät mistä se johtuu niin ei sitten enää pelota.. tieto usein helpottaa kun noin painostaa..

 smitten

Minna
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #39 : 24.07.2012 11:06:18 »

Kvanttifysiikka kyllä selittää sen miten sama asia voi olla eri paikoissa samanaikaisesti.... ja aikaahan ei oikeasti edes ole olemassa... joten nuo "telepatia" kokemukset eivät ole edes merkki mistään yliluonnollisesta vaan ainoastaan ihan luonnollisesta Smiley Onhan maailmassa värejä ja ääniäkin joita ihmisaistit eivät havaitse, niin muodoin on olemassa hyvin paljon muutakin. Joten skeptikkokin voi kokea "yliaistillisia" kokemuksia, ei siihen tarvita mitään erikoista uskoa eikä edes henkimaailmaa. Ihmisillä on tapana selittää näitä käytännön elämän ulkopuolella olevia kokemuksia lopultakin oman maailmankuvansa mukaan, eikä se mitään haittaa. Tavallaan jokaisella on omat selitykset ja sanat kokemuksille. Avoin ja utelias mieli on kyllä hyväksi, niin ei suotta pelkää ja rajoita itse itseänsä. Erittäin usein nuo "telepatia" kokemukset ovat molemminpuolisia, eli käsittääkseni harvemmin ihminen yksipuolisesti mitään yhteyttä kokee.... mutta eri juttu on tosiaan se mitä kukin myöntää kokeneensa, tunteneensa tai ajatelleensa. Siis edelleenkin, luota itseesi, luota kokemukseesi ja iloitse siitä yhteydestä jonka saat kokea, se on kaunista!  smitten
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #40 : 24.07.2012 11:31:56 »


Minulla on  neptunus 1 huoneessa ja siellä  mars  myös majailee  Huh
Mitähän se tarkoittaa  Shocked

Neptunus on hyvin monipuolinen eli pitää paljon asioita sisällään, laitan tuohon alle vaikka vähän selvennystä mutta lyhyesti miten voit mieltää noita asioita kartalla eli nuorempana voi olla niitä ruusunpunaisia laseja sekä näkyjäkin saattaa nähdä itsensä kautta vaikka väläyksinä yhtäkkiä Oinaan huoneen dynaamisella tyylillä joten ei kannata pelästyä jos niitä tulee ja syyhän on se koska 1. huone on minä huone, siis oma keho eli Neptunus toteutuu itsesi kautta.

No juu, Mars on sitten omassa huoneessa kun Oinaan hallitsija on juuri Mars eli olet melkoisen tulinen persoona kun tuplaa ne tunteet riippuen siitä mikä merkki sitä sitten tasoittaa eli mikä merkki huoneen kärjeltä löytyy. Smiley

Neptunus usein laimentaa elämäntunnetta mikä aiheuttaa epämääräistä tyytymättömyyttä ja kaipuuta johonkin uuteen jota ei oikein voi määritellä joten eksyneisyyden ja avuttomuuden tunteet on hyvinkin tavallinen kovissa aspekteissa.
Se tuo mahdollisuuden jostain paremmasta, ylevämmästä, kauniimmasta. Se voi kuitenkin silloin hajottaa elämäämme jos vajoamme illuusioiden mereen eli juuri se tunne kun elää hyvin ruusunpunaiset lasit silmillä vaikka silloin kun rakastuu sillä silloinhan elää vain toisesta mikä ei oo ihan se oikee juttu kun silloin sit usein alkaa pikkuhiljaa herätä siitä neptunusmaailmasta todellisuuteen ja huomaa ettei toinen olekaan ihan sellainen mitä ajatteli, sitä harhaa siis tarkoittaa pitkälti mutta se on myös sellainen hyvä taivaanrannanmaalarin asenne kun sen oikein oivaltaa eli leppoisuutta ja "rauhaa" löytyy usein juuri tuosta luovuudesta eli sitä vois ehkä useimpien olla hyvä tuoda ulos vaikka maalaamalla seinää tai jotain semmosta luovempaa juttua niin löytyy tasaisempi minä huone kun siulla vielä tuo Mars siellä.. näin ideana ja ajatusta herättävänä.. Egoa liuottavat kokemukset, mielikuvitus, kuvallinen luovuus, eskapismi, pako minästä jne. Erittäin vaikea hahmottaa tämä Neppari mutta uskon siihen et kun tekee luovaa työtä vaikka puutarhassa niin se tasapainottaa ihmistä tuo luovuus..

Jos ne on sinulla yhtymässä  niin Neptunus  aspect_con Mars luo tyytymättömyyttä suoritukseen, elinvoiman puutetta, turhautumista joka tuo niitä kriisejä välillä ja suostuttelevuuttakin.. 

Nauti elämästä ja netistä löytyy paljon tietoa mikäli haluat syventyä asiaan paremmin..

Minna
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #41 : 24.07.2012 15:10:25 »

Margita,

Astrologia nuo tietää, minä vain tulkitsen..  Wink

Sitä itseäänhän se on, sehän on juu ihan kiva ettei ne ole yhtymässä ja tuosta Marsista niin ihan hyvä kun pystyy tuomaan sen ulos kun joillekin se voi olla vaikeaa sekin, ne on koettava jotta oppii hallitsemaan silloin kun siihen kohdistuu vielä neliöitä eli niitä vähän haaastavampia aspekteja..  Cheesy

Jos susta tuntuu et toi Neppari on sulla suht mukavasti tasapainossa eli harvemmin on ongelmia sen kanssa niin mä uskon siihen et juuri luovuus eli tuo kertomasi pitää sitä tasapainossa eli siitähän on helppo silloin päätellä et kun tulee Nepparin kanssa ongelmia niin mitä silloin tehdään, sitä luovuutta niin yhtäkkiä huomaa ettei ongelmaa olekaan.. eikös se noin varmaan sulla toimi, upeeta tuo kun näpertelet siis kun sitä ei koskaan tiedä milloin sellaisesta tulee vaikka ammatti mitä on ajatellut "vaan" näpertelynä.. niinkin voi joskus nääs käydä  2funny

Ihanaa kesää, sä kuulostat todella upealta, lämpimältä ja fiksulta ihmiseltä joka on ehkä jo löytänyt Nepparinsa ja Marsinsa tasapainot ja tuossa huoneessa sehän on merkittävä asia kun ne taitaa suhtmukavasti kun meistä jokainen räjähtää joskus, se on ihan tervettä sekin Smiley

Mä itse en ole kauheesti elämäni aikana räjähtänyt mutta tänä vuonna olen ymmärtänyt et mun Mars Uranus vaatii välillä sitä jotta olen synkassa Stelliumiini kohdistuvasta polttopistesaturnuksestani kun pistän melkoiset rajat itselleni niin pitäisi elää enemmän sillä tyylillä et muuttaa täysin totutut tavat, menee minne mieli tai joku vie.. spontaanisti siis.

Tämä kesä tuntuu olevan elämän käännekohta täällä ja varmasti monella muullakin Wink

Minna
tallennettu
Simasuma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #42 : 01.11.2012 11:05:47 »

No nyt on "sielunkumppanini" skipannut minut yli laidan. 
Hetken olin hämmästynyt ja mietin olinko tiedostamattani loukannut häntä, mutta jokin syyhän siihen on, ettei hän halua olla kaverini edes facebookissa.  Shocked
Mutta unimaailmani on onneksi ajoittain todella villiä: vastikään perin suuren omaisuuden, mutta kirjoina. Kirjoja oli joka paikka täynnä, en mahtunut asunnossamme kulkemaan, vaan piti tehdä pinoja joiden välissä kuljeskelin.
Mutt edespäin mennään sanoi mummo lumessa.
tallennettu
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #43 : 02.12.2012 16:32:25 »

Loistav aihe, pakko nostaa  smitten

Minä uskon todella ajatuksen voimaan ja kuinka sillä voi vaikuttaa ainakin oman elämän tapahtumiin.
Sitten taas uskon siihenkin, että vaikka kuinka toivoo jotain niin näitä toiveita ei toteuteta ennen kuin aika
on ns. oikea, kun olet valmis siihen. Enkelit jne oppaamme tietävät paremmin milloin asiaoita voidaan toteuttaa kuin
me ihmiset, jotka saatamme olla kovinkin kärsimättömiä, esim kun toivomme parisuhdetta tai vastaavaa.

Olen itse onnistunut toteuttamaan tilanteita erittäinkin yksityiskohtaisesti, tavallaan "hyvin suunniteltu, on
puoliksi tehty"  Wink mutta nyt sain sitten viestiä, että vaikka kovasti toivon löytäväni uuden rakkauden, niin
ei se ole vielä ajankohtaista ollut. Olen liikaa kiinni menneessä suuressa rakkaudessa, joka riistää minua.
Välillä jopa turhauttaa kun ei saa tuntea lämpöä tai löydä mitään mistä pitää kiinni, mutta sitten taas käsittää
että kaikella on tarkoituksensa ja asiat on käsiteltävä niin perinpohjin että niistä pääsee myös alitajuisesti yli.

Ihania ajatuksia kaikille  smitten
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #44 : 31.01.2014 13:11:14 »

Oli paha olla ja hukuttava mitättömyyden tunne, kun rakas pikkuiseni kissaneitiseni miukuu kutsuen ja luokseen päästyäni saan ensimmäisenä lämpimiä nuolaisuja koko naaman mitalta smitten
Eläimeni ovat  elämänvoimani Smiley smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: