Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntyvätkö eläimetkin uudestaan?  (Luettu 30915 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #30 : 11.12.2009 18:14:35 »

Yksi hassu juttu vielä, yritin ennen tuota pentuilmoitusta laittaa viestin toisesta kissasta, olin varma, että olin lähettänyt sen. Mutta se ei ollut lähtenytkään minnekään vaan hävisi taivaan tuuliin.
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #31 : 11.12.2009 18:52:32 »

Jäin miettimään tätä ihmisen ja eläimen sielullisuudesta ja sieluttomuudesta. 

Jos nyt mennään taaksepäin ihmisen kehitystä, niin missä kohtaa tulee sellainen raja, että eläimestä onkin kehittynyt ihminen?  Kuka sanoo, että edellinen sukupolvi oli eläimiä, seuraava onkin jo ihminen?  Edellisellä sukupolvella ei ole sielua, mutta seuraavalla onkin, kun ovat jo ihmisiä.

 idiot2

Onko siis jollain alkueläimilläkin sielu, lapamadoilla ja vesikirpuilla?  Missä menee raja ja kuka sen vetää?

Tässä valossa kuulostais loogisimmalta sielun "pikkuhiljaa kehittyminen", mistä tuolla aivan alussa oli puhetta.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Asteria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Aalloillakin on kasvot


Profiili
« Vastaus #32 : 24.12.2009 20:51:00 »

En osaa ajatellakaan, etteikö eläimillä olisi sielua - juttelen itikoillekin, kun sattuvat kohdalle osumaan ja viime viikolla pelastelin banaanikärpäsiä vesilaseista ja sanoin heille, että heidän pitää nyt ihan tosissaan tämän elämän aikana oppia varomaan vesiastioita, kun seuraava heidän kohtaamansa ihmisasukki ei välttämättä vaivaudu onkimaan heitä talouspaperilla mitä ihmeellisimmista kipoista ja kapoista.
 Smiley
Näin muuten unta tässä syksyllä paikasta, jossa juoksi villinä kissoja, koiria, jäniksiä, susia, kettuja ja vaikka mitä eläimiä. Ne ajoivat toisiaan takaa ja aina kun saivat kiinni, läähätettiin iloisena hetki, lurpsaistiin vähän vettä kuonoon ja taas mentiin. Huikea meno! Eikä kukaan loukkaantunut vaan kaikki nauttivat menosta suunnattomasti. Siellä täällä näkyi taloja ja talojen porteille oli laitettu näille eläimille kaikenlaista ruokaa ja vesiastioita. En tiedä, ketä niissä taloissa asui, kun ketään ei näkynyt, mutta valot niissä oli päällä.
Tuon unen jälkeen ajattelin, että eläimilläkin voi olla elämien välillä sellainen "levähdystaivas" ennen seuraavaa seikkailua. Tämä tuntui sellaiselta suomalaiseläinten pysähtymispaikalta, niin hullulta kuin se kuulostaakin.
Minä muuten olen itsekseni ajatellut, että voisin seuraavan elämän ottaa ihan "välipalaelämänä" ellei sitä lepoa tuolla toisella puolella ole tarpeeksi luvassa, ja olla vaikka pikkuinen rikkaruoho. Eipä tarvitsisi huolehtia yhtään mistään!
 smitten
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #33 : 17.01.2010 16:35:43 »



                                         coolsmiley

            Noin yleistäen, eläimillä on ns. ryhmäsielu. Mitä kehittyneempi eläinryhmä, sitä harvempi

                siihen ryhmään kuuluu. Kunnes saavuttavat yksilöidyn tason eläimenä, jonka jälkeen

                   lienee ( ! ) mahdollisuus lähteä aloittamaan yksilöitynyt sielun kehitys jollain

                      sopivalla planeetalla sinne kuuluvaan muotoon.



                                                           smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #34 : 21.02.2010 01:16:11 »



                                      coolsmiley

             Voihan se olla ja kuka ties jos vaikka olisikin, jos se on heidän puitteissaan mahdollista!

                Henk. koht. näistä en tiedä, mutta oletukseni on kuitenkin, ettei tässäkään maailman-

                  kaikkeuden persreijässä ihan kaikki lait ole koetuksella, joten tokkopa maailman-

                     kaikkeus olisi luonut jotakin niin turhaa kuin koirat, etteikö HÄN edes jotenkin

                       harrastaisi kierrätystä ihan vaan mielenkiinnon vuoksi noin yleensä.


                                                          coolsmiley   smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #35 : 18.05.2010 22:36:20 »

Minä ainakin uskon, että eläimillä on sielu, mutta mietin voiko lemmikki kuolemansa jälkeen muuttua henkieläimeksi ihmiselle itselleen? Siltä minusta tuntuu nyt.

Minä lopetin tänään rakkaan koirani ja paljon on ajatuksia päässäni, aistin koirani voimakkaasti ja jotenkin en tiedä miten, mutta luulen, että näin kuului tapahtuakin. Nyt se on sydämessäni, oppaanani ja läsnä kaikkialla missä ikinä kuljenkin.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #36 : 21.05.2010 22:52:55 »



                                                 coolsmiley

                Hetkinen! Olisiko sittenkin syytä hakea se Guru hiukkasen kehittyneemmistä

                  sielunkierron kerroksissa touhuavista jälleensyntyneistä sieluista!


                                                     smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #37 : 24.05.2010 16:01:05 »

Kuka gurusta on puhunut, hyvä lisä hän on tuohon joukkoon. Koirani on jatkanut matkaansa, aivan kuin kuuluikin, mutta kyllä hän joskus hyviä neuvoja antaa, liekö koiran sielu sitten aina ollutkaan. Thaimaassa osa ihmisistä uskoo, että jos ihminen on tehnyt hyvin pahan teon hän syntyy rangaistukseksi tai opetukseksi koiraksi. Jos näin on niin varsinaisen teon koirani oli tehnytkin, kun valitsi vielä tuollaisen kärsimyksen. Hän itse asiassa kiitti minua sielutasolla, että vapautin hänet. Se viesti tuli aivan yht'äkkiä ajaessa. Hyvin lämmin rakastava tunne ja ajatus, kiitos rakkaudestasi ja kiitos, että vapautit minut. Olit oikeassa, nyt olen vapaa ja viimein on hyvä olla.

Ja no, voisiko uskollisempaa suojelijaa saadakaan. Tuo tulinen tyttöni, kun oli varsin henkinen tapaus, aisti ihmisissä heti, jos heille tuli jotakin negatiivista ajatustakaan. Ja no näkihän se pikku-ukkoja, aisti muuttuvat energiat varsin tehokkaasti. Joten kyllä hän rinnalla saa kulkea ihan niin paljon kuin haluaa. 
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #38 : 27.05.2010 14:21:44 »

Kyllä minä pyrin siihen, että se puhtaana sai täältä lähteä. Totta kai eläimistä voi poistaa pimeitä energioita, voi kuule tuo minun koirani oli varmaan yksi eniten hoidetuimmista eläimistä henkiparannuksen kautta. Kuinkakohan moni parantaja häntäkin hoiti, minä eniten.

Koirien chakrajärjestelmä on muuten mielenkiintoinen, se toimii aivan erilailla kuin meidän ihmisten. Ensimmäinen aistimus oli varsin mielenkiintoinen.

Esko Jalkanen puhuu, että ihmisissä on harhahenkiä ja kyllä minä niitä olen aistinut, viimeksi eilen. Se on mielenkiintoinen tunne lähteä puhdistamaan niitä ihmisestä, mutta tarkkana saa olla, ettei jää murustakaan auralle olelemaan, muuten voi tulla ikäviä aistimuksia.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #39 : 01.06.2010 22:21:53 »

joo, kyse on vain siitä päästääkö tarrahenkiä auralleen. Ihmisen luonne hei muuttuu todella pienestä, mikä se todellinen olemus sitten onkaan, niin se on useimmilla aika peitossa.

Yhdellä ystävälläni tuli mielettömät haittaenergiat aggressiivisista sotapeleistä. Harvoin kokee moista. Oli siinä puhdistettavaa.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #40 : 17.08.2016 19:21:11 »

Aihe on nyt ajankohtainen, sillä epäilen meidän rakkaan Nokinenä- kissamme reinkarnoituneen ja palanneen kotiin.
Koska lopetuksensa jälkeen palasi henkimuotona takasin luoksemme ja on kulkenut täällä aina välillä. Sitten ei hetkeen näkynyt, joten epäilen, että on etsinyt tlaisuutta tulla takaisin. Tässä pennussa on niin paljon viitteitä siitä, että tuntisi meidät ja minut smitten ja ulkonäöllisestikin on paljon samaa.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: