Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ajatuksen voima  (Luettu 44111 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
noita-akka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #15 : 26.11.2005 14:25:08 »

Ajatuksella on ihan suunnaton voima! Eräs opettaja Toiselta Tasolta sanoi kerran, että "jos tietäisitte, millainen voima ajatuksillanne on, varoisitte mitä ajattelisitte".

Kymmeniä vuosia siten eräs henkilö aiheutti minulle suuren menetyksen. Vihasin häntä vuosia oikein tosissani, usein mielikuvittelin hänelle mitä kammottavampia asioita, viimeisenä toiveena aina oli hänen itsemurhansa. Hartaat toiveeni toteutuivat pilkulleen. Hän sai maailmankaikkeudelta todella mahtavan vyöryn pahoja "paketteja".

Vaan kun näiden maailmankaikkeuden lahjapakettien kanssa on sellainen sääntö, että kun jotain jollekin toivot, osa kuormasta tipahtaa myös sinulle itsellesi. Ja kun niin tosissani ja paljon olin toivonut, riitti siitä minullekin roppakaupalla tavaraa.

No enpä ymmärtänyt sitä silloin. Olin iloinen hänen kuolemastaan, ähäkutti siitäs sai mitä ansaitsikin. Vuosien kuluessa alkoi sitten katumus nostaa päätään. Eihän minulla ollut oikeutta aiheuttaa pahaa toiselle ihmiselle. Itseinhossa rypemisestä minut sitten pelasti jälleensyntymisoppi. Aloin ajatella että ehkäpä tämä vihastukseni kohde olikin joku läheinen ystäväni astraalitasolla, joka oli lupautunut auttamaan minua saadakseni tämän kokemuksen. Se ajatus lohdutti, ja lohduttaa edelleen. Olen kiitollinen saamastani mahtavasta opetuksesta. smitten smitten smitten
tallennettu
Ivan
Vieras
« Vastaus #16 : 27.11.2005 14:29:38 »

Ajatuksella on ihan suunnaton voima! Eräs opettaja Toiselta Tasolta sanoi kerran, että "jos tietäisitte, millainen voima ajatuksillanne on, varoisitte mitä ajattelisitte".

Kymmeniä vuosia siten eräs henkilö aiheutti minulle suuren menetyksen. Vihasin häntä vuosia oikein tosissani, usein mielikuvittelin hänelle mitä kammottavampia asioita, viimeisenä toiveena aina oli hänen itsemurhansa. Hartaat toiveeni toteutuivat pilkulleen. Hän sai maailmankaikkeudelta todella mahtavan vyöryn pahoja "paketteja".

Vaan kun näiden maailmankaikkeuden lahjapakettien kanssa on sellainen sääntö, että kun jotain jollekin toivot, osa kuormasta tipahtaa myös sinulle itsellesi. Ja kun niin tosissani ja paljon olin toivonut, riitti siitä minullekin roppakaupalla tavaraa.

No enpä ymmärtänyt sitä silloin. Olin iloinen hänen kuolemastaan, ähäkutti siitäs sai mitä ansaitsikin. Vuosien kuluessa alkoi sitten katumus nostaa päätään. Eihän minulla ollut oikeutta aiheuttaa pahaa toiselle ihmiselle. Itseinhossa rypemisestä minut sitten pelasti jälleensyntymisoppi. Aloin ajatella että ehkäpä tämä vihastukseni kohde olikin joku läheinen ystäväni astraalitasolla, joka oli lupautunut auttamaan minua saadakseni tämän kokemuksen. Se ajatus lohdutti, ja lohduttaa edelleen. Olen kiitollinen saamastani mahtavasta opetuksesta. smitten smitten smitten

No enpä tiedä, minun mielestäni voisi jo unohtaa tuon jeesustelun että voisi vaikuttaa toiseen henkilöön millään tavalla.
Luultavampaa on että henkilö aiheutti itselleen kaiken pahan kuten sinäkin itsellesi noilla negatiivisilla ajatuksilla.

Lainaus
Aloin ajatella että ehkäpä tämä vihastukseni kohde olikin joku läheinen ystäväni astraalitasolla, joka oli lupautunut auttamaan minua saadakseni tämän kokemuksen. Se ajatus lohdutti, ja lohduttaa edelleen
Niin sitä se nimenomaan onkin, lohtua.
« Viimeksi muokattu: 27.11.2005 14:39:45 kirjoittanut Ivan » tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #17 : 27.11.2005 21:32:41 »

Viela ajatuksen voimasta
Jos meille on tarkeaa joku asia niin pitaisi kasvattaa motivaatiota ja jos on tarpeeksi hyva motivaatio niin varmasti tahdon voimakin kasvaa ja ajatuksemme kehittavat tavallista nopeammin energiaa joka auttaa meita saavuttamaan ajatuksiemme avulla  haluavamme paamaaran.Menikohan teoriani oikein???
Motivaatiolla eteenpain Diamond
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #18 : 27.11.2005 22:15:25 »

Noita-Akka, vaikka olisit minkälainen Milla-Magia hyvänsä niin itse uskon, että kukaan toinen ei voi langettaa toisen ihmisen ylle kirousta. Et pitänyt kyseisestä henkilöstä, ja ajattelit ikäviä ajatuksia hänestä, mutta tuskin sinun ajatuksillasi oli oikeasti häneen vaikutusta. Se mitä hänelle tapahtui, tapahtui hänen oman sielunsuunnitelmansa mukaisesti ja hyväksymänä. Ainoa kirous, jonka voi koskaan langettaa on itselleen. Ajattelemalla negatiivisia ajatuksia, koskivat ne sitten itseä tai muita.

Olin koko syksyn pitkästä aikaa todella todella masentunut ja tajusin minkälainen voima ajatuksilla oikeasti on. Olen nyt 23-vuotiaana todella se ihminen, joka ajattelin olevani 16-vuotiaana. Sekä hyvässä että pahassa. Itse laatimani ennustukset omasta elämästäni ovat hämmästyttävästi toteutuneet. Hiljaa mutta varmasti. Nyt olen todella pelonsekaisella hämmennyksellä huomannut tämän ja pysähtynyt hetkeksi. Alkanut muuttamaan niitä ikäviä ajatuksia, joita minulla vielä on itsestäni ja elämästäni myönteiseen suuntaan. Odottelen rauhassa tuloksia ainakin pari kolme vuotta tästä eteenpäin ja katson sitte mikä on tilanne  Wink

Mutta siis en näe mitään syytä miksi ylipäätään kallisarvoista ajatusenergiaa kannattaisi tuhlata negatiivisiin ajatuksiin, koskivat ne sitten itseä tai toisia ihmisiä  smitten Koska alitajuntamme nappaa vain sen negatiivisen ajatuksen ja tunteen, eikä välitä tippaakaan siitä keneen tai mihin se kohdistuu.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #19 : 30.04.2011 09:44:12 »

Karuna, eihan meille annteta mitaan mita emme pysty kasittelemaan.
Itsekin olen uskonut jo monta vuotta ajatuksen voimaan, mielestani se on kaikki elamassa, mutta osaammehan hoitaa sen ns. handle with care, eli valkata mielestamme oikeat ajatukset.
Alitajuinen ajattelu on hiukan mutkallisempaa ja siinakin olisi hyva ratkoa jyvat akanoista.
Oikein hyvaa jatkoa Sinulle ja toimellesi!
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #20 : 30.04.2011 09:48:56 »

mummielestä on paljon samaa tässä ku puoleensavetämisen laissa..

kylläpä sitä ittekki on toivonu negatiivista eräälle pedofiilille joka tyttäreni elämän pilas, mutta siitä kuormasta jos jotaki tippuu/on tippunut ni se on ok mulle.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Vaeltaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #21 : 04.05.2011 12:03:52 »

Yleensä ihmiset lajittelee näitä "lakeja" sellaisiin lokeroihin, kuten "ajatuksen voima", "vetovoiman laki", "heijastamisen laki", "kuvastamisen laki" yms. mutta mun mielestä siinä on oikeasti kysymys koko paketista ja siitä, millaisen todellisuuden päättää itselleen luoda jokaisella tasolla -- päällimmäisenä ajatukset ja tunteet, mutta sitä kautta myös teot.

Oman kokemukseni kautta voin kuitenkin sanoa, että vetovoiman laki sekä ajatuksen voima kuitenkin toimivat ja helpottavat elämää todella, todella paljon. Eli omalla kohdallani kysymys ei ole enää uskosta, vaan ihan selkeästi todetusta asiasta  (mainittakoon "mittatilaustyönä" saatu unelmatyöpaikka, asunto, elämänkumppani, parkkipaikka joka halvatun kerta sieltä, mistä sen haluaa, parantunut sisäinen olotila, sairaudettomuus, laihdutus yms). Harjoitusta kaikki tällainen vaatii noin tunnemaailmalta ja sellaisen tietyn elämänasenteen omaaminen joka ikinen päivä. Mutta lopulta se maksaa itsensä takaisin roimasti. Kaikessahan on oikeastaan kyse vapaasta valinnasta ja 100% henkilökohtaisesta uskosta siihen, että se toimii.


tallennettu

aurinko mars vesimies

askendentti neitsyt

merkurius kauris

venus kuu jousimies
Simasuma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #22 : 31.05.2011 05:12:15 »

Alan olla enemmän kuin hämmästynyt  yhteydestäni vanhaan ystävään. Hän on ensirakkauteni, ihan nuorina seurustelimme hetken, mutta hän muutti ulkomaille ja kuvittelin hänen unohtaneen minut. Mutta hän on kulkenut ajatuksissani, tottakai. Kaikki yhteydenpito katosi jo parikymmentä vuotta sitten, mutta hän on ilmestynyt uniini aina silloin tällöin, jota olen pitänyt vain haikailuna menneeseen. Pari vuotta sitten tilanne muuttui ja hän tuli yhä useammin uniini ja ajatuksiini. Olin juuri kihlautunut ja avioiduin vuosi sitten parhaan ystäväni ja mielestäni sielunkumppanini kanssa.

Sitten vanha ystäväni ilmestyi uniini ahdistuneena, jonkin aikaa tämän jälkeen löysimme yhteyden toisiimme Facebookissa ja selvisi, että hänellä oli ollut raskas henkinen taakka ja hän oli eronnut parisuhteestaan. Tiedän jo unessa, että milloin hän on laittanut viestiä, ja viimeksi eilen tuli pakottava tarve laittaa viesti, ja toivottaa hyvää kesää ja hän hämmästyi miksi olin juuri nyt taas osannut ottanut yhteyttä, koska hänelle oli sattunut jotain murheellista. Minä siis tunnen hänen tuskansa unessa, ja nykyään jo valveillakin. Ihan kesken kaiken hän vain tulee mieleeni ja siihen liittyy voimakas tunne, että hänellä on jotain sydämellään. Hänkin on ihmetellyt meidän telepatioita.
Asumme hyvin lähellä toisiamme, mutta emme ole tavanneet tosiaan yli 20 vuoteen.

Mitä ihmettä minun päässäni tapahtuu?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #23 : 31.05.2011 08:34:09 »

Simasuma, kyseinen ystäväsi on sielun tason vahva ystävä, joten on luonnollista, että teillä on voimakas henkinen yhteys Smiley Tämä on aivan normaalia, vaikka se ymmärretäänkin yleensä aina joksikin romanttiseksi kutsumukseksi. Harvoin se sitä on,loppupelissä. Kyseessä on vain kaksi toisilleen läheistä ja rakasta sielua, jotka ovat hengen tasolla ystäviä. Meillä on paljon tällaisia sielutason ystäviä, eikä kaikkien heidän kanssaan ole tarkoitus eikä voikaan seurustella  Grin

Sielu ei tunne välimatkaa tai aikaa. Ne ovat fyysisiä rajoitteita, jotka koskevat vain fyysistä kehoa.
tallennettu
Simasuma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #24 : 01.06.2011 03:45:59 »

Hän oli ottanut minuun yhteyttä tänään, mutta työkiireet estivät minua selvittämästä mistä on kyse.
Minulla on sellainen tunne, että asia liittyy myöskin ammattiini ja siinä voisin häntä mitä todennäköisimmin auttaa.
Mieheni kanssa meillä toimii telepatia monessakin suhteessa, mutta olemmehan tunteneet jo yli 10 vuotta ja toisen ajatukset ovat tulleet tutuiksi näiden vuosien aikana. Ja kun vielä ajattelemme asioista samalla tavalla, niin arki on helppoa. Meillä on elämänkokemusta, joten turhia pikkuasioita, joista voisi tehdä ongelman ei jakseta jauhaa.

Olen aina ollut hieman skeptinen kaikelle "yliluonnolliselle", mutta ehkä minun pitäisi avartaa ajatteluani, ja antaa unien ja tuntemuksieni kertoa mitä ne haluavat.

tallennettu
Simasuma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #25 : 20.07.2011 03:23:40 »

Mitä ihmettä tuo telepatia oikeastaan on? Miten se toimii? Miksi minä olen juuri nyt (tänä kesänä)vielä herkempi tuntemaan ystäväni ajatukset? Jos tapaan hänet unessa, tiedän kuitenkin heti, ettei häneltä ole tullut viestiä minulle sähköpostiin. Ja jos on tullut tiedän sen jo etukäteen.
Miksi juuri hän? Miksei joku muu? Miksi juuri nyt, kun minulla on vihdoinkin luotettava mies ja tunnen oloni turvalliseksi tässä avioliitossa.
Haluaisin tietää niin hirveästi  Huh
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #26 : 20.07.2011 11:29:33 »

Luepa mitä vastasin sinulle aiemmin - se pätee noihin(kin) kysymyksiisi Wink coolsmiley
tallennettu
Simasuma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #27 : 11.03.2012 19:06:02 »

Ystäväni ilmestyi taas uneeni.  Tästä on jo lähes kuukausi aikaa, ja muistan kokeneeni ahdistavaa oloa aamulla kun heräsin, aivan kuin en olisi saanut kunnolla henkeä. Pari päivää unen jälkeen kysyin häneltä, onko häneltä kengät hukassa, koska unessani hän oli lähdössä matkalle tummassa puvussa, mutta hänellä ei ollut kenkiä. Vastauksessa hän kertoi ystävänsä kuolleen ja hänen olleen hautajaisissa. Samalla kertoi olevansa sairaslomalla keuhkoissa olevan tulehduksen vuoksi.
Minähän luen häntä kuin avointa kirjaa.. Shocked HuhHuh
tallennettu
fisuja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #28 : 01.05.2012 22:53:56 »

Olen taipuvainen uskomaan että ajatuskin on energiaa...
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #29 : 07.05.2012 02:19:09 »

Viesteistäsi päätellen kohtaamisenne on ollut Vertex tyyppiä ns. kohtalokas kohtaaminen mikä siis voi olla vaikka vähän niin että alitajuisesti vaikka kaipaat häntä enemmän mitä ehkä myönnät itsellesikään tms. Tämmöinen nyt tuli mieleen, JOS vaikka olisi.
En siis väitä, että asia on juuri noin mutta ensirakkaus on saattanut olla hyvinkin kohtalokkaan oloinen koska se on jostain syystä palannut jollain tasolla elämääsi, ainakin omasta mielestäsi jos ei välttämättä aina konkreettisesti olisikaan.

Jännä kuitenkin jos sattuu tapaamaan jonkun yhtäkkiä pitkän ajan jälkeen mutta sen jälkeen olevat unet voisi minusta vain myös kuvastaa myös jotain ikävää.. näin ajatuksia heitellen..

-M-
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: