Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iho ongelmat, finnit, epätoivo iskee...  (Luettu 48227 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #30 : 12.12.2006 08:45:52 »

Kiitos Mirjam  Smiley Minäkin epäilen stressiä, jännää on vain se että se sijoittuu vain tietylle alueelle.
Onneksi aloitan ensiviikolla uudet työt leppoisammassa ympäristössä niin pitäisi tämän stressinkin alkaa helpottamaan.
B-vitamiiniä syön kyllä monivitamiinitabletin muodossa.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #31 : 12.12.2006 08:57:34 »

Tuo on muuten jännää, että se on tietyillä alueilla.
Itselläni ei tosiaan nuorena ja teininä ollut mitään näppyjä ja aknea, vaan ensimmäiset alkoi tulla vasta ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen. (olen pohtinut tätäkin myös psykologiselta kantilta, miksi juuri silloin?)
Minulle lähinnä näpyt kulminoituu nenään ja leukaan.
Olen myös huomioinut, että ne tulevat 'pareittain' eli samalle kohtaa kasvoja niin vasemmalle kuin oikeallekin puolelle ja olen huomannut,että ne periaatteessa näin tulleessaan, ovat jonkun tietyn meridiaanin kohdalla.... joskus jaksoin niitä tutkailla.. enää en ole moisia seuraillut niinkään.
Siskollani on esim ollut jo teini-iässä aknea ja kärsii edelleen myös selän ja decolteen 'mätäpaiseista'...
Periaatteessahan meillä on sama geeniperimä, mutta meillä on aivan erilaiset persoonallisuudet.... (haen taas näitä syntyjä syviä näihin näppyihin  Cheesy )
Jotenkin oletan tämän liittyvän johonkin sukupuolisuuteen ja häpeäänkin liityvän... näiden akne juttujen... kasvuun... ehkä jopa seksuaalisuuteen.
Vaikkakaan ei sovi unohtaa, että samalla on tosiaan kyse myös ihan fyysisen tason epätasapainosta iholla ja sen alla.

Lopuksi tämmöinen nopea'kikka', jos näppy tulee juuri ennen pikkujouluja tai muuta tärkeää menoa.
Tea Tree öljyä vanupuikkoon ja sillä täsmähoitoa suoraan näpylle useita kertoja päivässä ja päälle ohuen ohut kerros Bepanthenia.
Tea tree poistaa bakteereja ja tulehdusta ja bebanthen nopeuttaa ihon paranemista ja estää liiallisen ihon kuivumisen.  Wink
Näin minulla ainakin on hoitunut kiusallinen näppy pois ihan päivässä kahdessa.  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #32 : 12.12.2006 09:27:20 »

Jostain joskus löysin jutun jossa käsiteltiin finnien esiintymispaikkoja. Eli se mihin finnit ilmestyvät kertoisi jonkun tietyn alueen laiminlyönnistä kehossa tai puutoksista. Harmi etten löydä sitä juttua netistä enää.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #33 : 12.12.2006 10:31:48 »

piti pistää tähän jo eilen juttua, mutta en jaksanu hakea tuota tuubia ja siitä nimeä  Wink

Eli rutikuiva pintaiho ja sinne alle kehittyi kunnon ihonalaisia näppyjä, löyty täältä  Angry Naama kukki kuin ruusutarha pari vuotta, nyt alkaa helpottaa. Syy oli hormonaalinen... gyne lohdutti, jotta kyll se tasaantuu n.5vuodessa. Jes! Siihen mennessä naama on arpia täys  Cry
Kosmetologi auttoi hieman, mutta hoito rupesi selvästi auttaa vasta vuoden jälkeen... n.5 hoitokertaa  buck2 ja nyt käydään 2-3 kertaa vuodessa.
Kuorintaan olen saanut kehotuksen käyttää vain entsyymikuorintaa, liian karkea kuorinta vain aiheuttaa noidankehän lisäkuivumiselle ja tukkiintumiselle.
Kokeilkaa myös apteekista saatavaa ROC´n kasvorasvaa; CALMANCE  smitten Tosi hyvää ja se on tutkittua kamaa, jotta kosteuttaa tehokkasti ihoa orvaskettä myöden. Hieman tuo haiskahtaa hassulle, mutta tehokasta Wink

Kasvoissa leuka ja posket ja niissä olevat finnit kertoo hormonaalisesta pääsyystä, otsa taas suoliston ongelmista...olen kuullut.

Valitettavasti tuosta selkäpuolen ongelmasta en osaa sanoa muuta kuin kokemuksen aikuisiän aknen antibiootti kuurin syömisestä... helppo konsti pistää koko kroppa ihan sekaisin  Lips Sealed
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #34 : 12.12.2006 10:57:42 »

Juu en mielellään mitään tabuja popsisi  Tongue
Miehelläni oli muutama vuosi sitten aikuisiän akne joka puhkesi yllättäen. Hän sai kammottavan kuurin siihen, kyllähän se tehokas oli, finnit lähti mutta niin lähti ihokin hilseillen ja maksa-arvoja piti seurata. Vahvaa tavaraa nuo lääkkeet, mielummin kokeilen kaikkea muuta  Smiley
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #35 : 12.12.2006 13:42:33 »

Mikä avuksi finneihin?

Tässä ilmainen konsti:
5 viikon kuuri suolihuuhteluita virtsalla niin pitäisi pahimmankin akneen häipyä. Varmaan lyhyempikin aika riittää.
Tässä erään kokemukset kystisen akneen hoidosta:
http://curezone.com/forums/fm.asp?i=123124
http://curezone.com/forums/fm.asp?i=123720

Varmaan pelkällä alueiden pesulla ko. aineella pääsee myös johonkin tulokseen.

Minä en kyllä juurikaan nyt syö kakkaa.

Pissan juonti voisi auttaa Smiley
« Viimeksi muokattu: 12.12.2006 14:17:02 kirjoittanut Lake » tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 559


...miau...


Profiili
« Vastaus #36 : 12.12.2006 14:10:04 »

Minä ja kyllä painottaisin ruokavalion merkitystä, vaikken ihan Laken linjalle vielä lähdekään...
Stressi pukkaa minullakin naaman täyteen finnejä, mutta samaten pistää pakin ja suolen toiminnan sekaisin.

Jos ruoka sisältää riittävästi kuitua, ei suoliston nurkkiin jää niin paljon myrkyllisiä ongelmajätteitä, jotka taas ennenpitkää jostain putkahtavat näkyviin iho-oireina tai muina vaivoina. (Ja tietenkin ruokavalion täytyy muutenkin olla kohtalaisen terveellistä)

Olen kuitu-herännäinen ja uskonkin, että suolen toimintaa hellivällä ruokavaliolla on mahdollista helpottaa todella monia vaivoja.

Tosin nämäkin jutut on kamalan persoonakohtaisia, enkä vielä pysty esittämään todistusaineistoa ainakaan omasta lärvistäni, joka meni edellisen työsuhteen aikana kamalaan kuntoon. Oma kuitujen kanssa läträäminen kun on jatkunut vasta viikon verran....

Joka tapauksessa minusta kuulostaa loogiselta ajatukselta, että mikäli kehon kuona-aineet hoituvat ulos kehosta tarkoitukseen varattuja reittejä pitkin säällisessä ajassa, ei kehoon jää mitään p*skaa, mikä ihon läpi puskisi.

Lemniskatahan tuossa mainitsi omien paastojen aiheuttavan myöskin iho-oireita.
Itse en ole milloinkaan paastonnut, mutta olen lukenut, että paastotessa pitää muistaa myös päivittäiset suolihuuhtelut, jotta kuona tosiaan poistuu kehosta.
(Minähän en nyt siis tietenkään tiedä, mitä Lemnis on tehnyt paastojensa aikana, enkä tässä vastausta siihen tivaakkaan  Cheesy, mutta tämmöinen kuitenkin tuli mieleen...)
Ja joka tapauksessa se minusta tukee tuota teoriaani, että jos kehossa on liikaa kuonaa, jostain se yleensä ulos änkeää... buck2
« Viimeksi muokattu: 12.12.2006 14:15:42 kirjoittanut pluto » tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #37 : 12.12.2006 14:27:49 »

Yäk! Oliko tuo Lake oikeasti oikeaa juttua?!  Shocked

Vaikka onhan tuo pissi pari päivää vanhana (KUULEMMA) hyvä hiusten valkaisuaine (ammoniakki lisääntyy aineen vanhetessa) 2funny mutta että juomaan tai huuhteleen suolta... yööääkkk...  buck2
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #38 : 12.12.2006 14:48:30 »

Ja virtsa on steriiliä, eikä mitään likaista.


Nii siihen asti kunnes se tulee virtsarakosta ulos (käsittääkseni).
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #39 : 12.12.2006 14:52:41 »

Ja virtsa on steriiliä, eikä mitään likaista.


Nii siihen asti kunnes se tulee virtsarakosta ulos (käsittääkseni).

Totta, sillä jos aikoo saada puhdasta virtsaa, niin pitäisi piikillä imaista vatsapeitteen läpi virtsarakosta. :Smiley
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #40 : 12.12.2006 15:08:36 »

Luonnonmukaisista menetelmistä kosteuttajana toimii hyvin hunaja. Naamaan vaan kuin naamio niin hyvä tulee...  Smiley
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #41 : 12.12.2006 15:09:55 »

Yäk! Oliko tuo Lake oikeasti oikeaa juttua?!  Shocked

Olen kirjoitellut kyseisestä vaihtoehtohoidosta laajemmin tuolla:
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=10564.0

Eiköhän sieltä yökkäilijöiden joukosta jotain tietoakin löydy.
Niin ja tosiaan akneen lisäksi lähtee kuulema luomet, maksaläiskät ja arvetkin Smiley
Ihosta tulee sileä kuin vauvan iho.
« Viimeksi muokattu: 12.12.2006 15:18:35 kirjoittanut Lake » tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #42 : 12.12.2006 21:55:34 »

Juuri luin vyöhyketerapia-kirjaa ja ruokavalion osalta mainittiin finneihin akneen ennenkaikkea porkkana.
Sitä päivittäin raasteena tai mehuna..Puhdistaa maksaa ja sitä kautta voi finnitkin lähteä.
Ja saa muuten luomuna ja ihan kotimaista! Smiley
Ja runsaasti reipasta ulkoilua raittiissa ulkoilmassa. Lähtee kuonat liikkeellee.
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 407


Immortal


Profiili
« Vastaus #43 : 13.12.2006 01:42:18 »

En taaskaan jaksanut lukea ketjua, enkä ole varma tulivatko nämä neuvot jo, mutta näin muodin ja kauneuden ammattilaisena suosittelen ihon epäpuhtauksiin kiehuvankuumaa vettä...siis juotuna  Tongue litrasta kahteen noin viikko pari ja iho on kunnossa  Cheesy Terveisiä kiinalaiselta lääkäriltä.
Muihin iho-ongelmiin suosittelen lämpimästi pähkinä kuuria. Erillaisia pähkinöitä runsaasti päivittäin... tällä konstilla mallit hoitavat maaillmalla ihoansa.
Sitten tietysti perinteiset helokkiöljy naamiot ja sisäisesti...A ja E-vitamiinit taidettiin mainita jo...ihon epäpuhtauksiin kuitenkin munuaisten kuumavesihuuhtelut --- sisäisesti  :Smiley
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Lake
Vieras
« Vastaus #44 : 13.12.2006 07:52:27 »

En taaskaan jaksanut lukea ketjua, enkä ole varma tulivatko nämä neuvot jo, mutta näin muodin ja kauneuden ammattilaisena suosittelen ihon epäpuhtauksiin kiehuvankuumaa vettä...siis juotuna  Tongue litrasta kahteen noin viikko pari ja iho on kunnossa  Cheesy

Olisi mielenkiintoista nähdä tuosta demonstraatio, kun epäilen että ensimmäisestä kerrasta käy heikosti.
« Viimeksi muokattu: 13.12.2006 08:00:39 kirjoittanut Lake » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: