Äänestys
Kysymys: Eli missä huoneessa sijaitsee eniten planeettoja ja asteroideja kartallasi?
I - 39 (8.2%)
II - 30 (6.3%)
III - 31 (6.5%)
IV - 29 (6.1%)
V - 46 (9.6%)
VI - 63 (13.2%)
VII - 44 (9.2%)
VIII - 56 (11.7%)
IX - 35 (7.3%)
X - 34 (7.1%)
XI - 28 (5.9%)
XII - 42 (8.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 421

Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä huone on kartallasi voimakkaimmin esillä?  (Luettu 125225 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #120 : 16.09.2006 19:26:17 »

Minä tuossa yritin vielä kysästä, että onko se varmasti R vaiko Px. Jos oikein tarkkaan katsoo sitä kirjainta, niin ei se tavallien  R ole. Olis hyvä, jos löytyis sellanen sivu, jossa kerrotaan tarkemmin noi pienemmätkin merkit.

Kyllä se on R eli retrograde, peruuttava taivaankappale. Joskus nuo pienet merkit ovat niin pieniä että niistä ei ole varma ovatko ne kärpäsenp*s**ja näytöllä vai todella merkkejä.  Tongue



tallennettu

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #121 : 16.09.2006 20:34:32 »

Seiskassa on  kuu aspect_con pluto sekä  jupiter ja  neptunus  :Smiley
En ole ainakaan erakko luonteeltani  Smiley Wink Wink

Ah, lisäksi Onnenpiste ja Vertex  :Smiley :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
MetalLady
Vieras
« Vastaus #122 : 17.09.2006 00:06:09 »

Nyt sitten olen kolunnut astro.com sivua ja siellä retrograde on tosiaanki se kummallinen R. Stationary(R) minulla on huoneessa 11 neitsyessä.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #123 : 17.09.2006 09:59:18 »

Nyt sitten olen kolunnut astro.com sivua ja siellä retrograde on tosiaanki se kummallinen R. Stationary(R) minulla on huoneessa 11 neitsyessä.

Aivan!! coolsmiley
 Enpä eilen (väsyneenä) hoksannutkaa että kysymys oli tuosta Stationary tilanteesta.. Sehän siis tarkoittaa sitä tilaa kun taivaankappale on "kääntymässä", mikä hitailla ulkoplaneetoilla voi kestää kauankin, ja jolloin sen luonteeseen liittyvät SEKÄ direct ETTÄ retrograde ominaisuudet.
tallennettu

Sofia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« Vastaus #124 : 22.09.2006 17:25:29 »

5. huone eniten kansoitettu, 9. hyvänä kakkosena. Raimo Nikula kuvaa näihin huoneisiin yhdistyviä teemoja seuraavanlaisesti:

"9. huone: Tarve henkisiiin arvoihin ja näkemyksiin elämänkatsomuksen ja asenteiden, mielipiteiden ja näkemysten summana. Koulutus ja sivistyspääoma itsen kehittämisen ja laajentamisen välineenä. Pitkät matkat, vieraat kulttuurit ja opiskelu, yhteiskunnallinen keskustelu, julkaisutoiminta ja kansalliset aatteet.

Tässä huoneessa kysymys kuuluu: Miten kasvan ja kehityn näkemään asemani suurin linjoin maailmassa, yhteiskunnassa ja suhteessa elämän peruskysymyksiin?"

Olen ollut jo monta vuotta mukana järjestötoiminnassa, järjestö vaihtuu, mutta sama humaanisuuden ja yhteiskunnallisen vaikuttamisen teema säilyy. (huoneen kärki Vesimiehessä) Korkea koulutus määrittää minua ihmisenä aika paljon, se että tarvitsen laajaa elämän- ja ajatustenpiiriä ollakseni onnellinen, täysi. ( aurinko jupiter venus huoneessa) Tuleva ammattini on sellainen, jossa pääsee vaikuttamaan yhteiskuntaan, olemaan sen näkyvä osa käytännöllisellä tasolla, viemään asioita paremmalle tolalle. Ensi kuussa taas matkalle, kolmas kerta ulkomailla vuoden sisään.  Smiley   

"5. huone: Persoonan ylimääräiset voimavarat, luovuus,johtajuus, karismaattisuus, joka kiihdyttää kasvua ja oman itsen ilmaisemista vapaasti ja näyttävästi. Kyky nauttia elämästä, vapaa-ajasta, seikkailusta ja oman minän vapaudesta tehdä, toimia, dramatisoida ja ajatella omin päin. Lapset, luovuus, pelit, seikkailut - elämä viihteenä ja pelinä.

Tässä huoneessa kysymys kuuluu: Miten ilmaisen itseäni pelkäämättä muiden arvostelua?"

Voi tämä on niin tärkeää. Elämänilo, se että voi tehdä mistä nauttii ja ilmaista itseään vapaasti seurassa. Olen melko luova kielen käyttäjä, tykkään puhua ja hassutella julkisesti. Vapaus ennen kaikkea. (huoneen kärki Vaa'assa)
tallennettu

"Hyviin suomalaisiin käytöstapoihin kuuluu, että jos sytytään häissä palamaan, niin sytytään hienotunteisesti ja vaatimattomasti eikä olla häiriöksi kenellekään. Erityisen tärkeää on, ettei pala kirkossa hattu päässä. " -Pasi Kivioja, Legendat
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #125 : 08.03.2009 11:01:30 »

Tuleeko tuon "hallitsevimman" huoneen teemat voimakkaimmin sinussa esiin? Huomaatko itsessäsi tuon huoneen vaikutuksen?

Vastaukseni on huone 8.  Tuossa huoneessa mulla parikappaletta  oinas sta, mutta myös  venusmerkuriuschiron

Tulkinta siitä: Persoonan halu liittoutua ja sulautua toisten kanssa voiman, vaikutusmahdollisuuksien lisäämiseksi. Syvät ja peruuttamattomat kokemukset, kriisit avioliitossa ja tunne- ja seksuaalisuhteissa sekä yhteiset psyykkiset ja materiaaliset energiat. Kuolema, psyyken rajakokemukset, alitajuiset halut ja primitiiviset yllykkeet.


Tässä huoneessa kysymys kuuluu: Millaiset elämykset saavat syvimmät tunteeni hereille?

Kun ajattelen pitkäaikaista tunne-elämäni sekavuutta, ja ehkä sen rakentumista nyt vahvemmaksi ja merkityksellisemmäksi, niin varmasti sen sielunkumppanin kohdataaminen samojen kiinnostuskohteiden nivoitumisessa yhteen. Smiley



tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #126 : 10.03.2009 12:22:50 »

Taitaapi olla huone 11, siellä on ainakin  merkurius venus neptunus ceres . Myös 10. ja 8. huoneet vahvasti esillä, samoiten 1. huoneeseen kasaantunut asteroideja.

Eli 11. huoneessa  merkurius venus neptunus ceres
10. huoneessa  aurinko uranus pallas
8. huoneessa  saturnus aspect_con pluto (joka Pullenin mukaan mun vahvin aspekti)
1. huoneessa  aspect_con askendentti :iin Lilith (voikunkiva.. Embarrassed ), sekä   mars juno vesta

Eli mikäs noista on sitten vahvin??!?
« Viimeksi muokattu: 11.03.2009 11:27:51 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #127 : 11.03.2009 00:10:34 »




      Kiss

              Makuuuu-Huone !!   Kiss


                   angel   smitten


Hmmm... tarkoittaako tämä 8. huonetta?  :Smiley

Jännittävää, että tähän astisissa laskelmissa heikommalla sijalla 2. huone ja eniten edustettuna sen vastahuone 8. huone. hmm hmmm....

Itse vastasin III koska näin on...
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #128 : 11.03.2009 06:48:04 »

Muuten menisi aika tasan 2. ja 3.huoneiden välille, mutta vastaan kakkosen, koska siellä on myös laskusolmu ja sitä kautta ylimääräistä painoarvoa.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #129 : 11.03.2009 11:13:53 »

 Jos ottaa asteroideista mukaan Chironin, niin 9. huone (kärki oinaassa) on silloin painavin, siellä on myös aurinko ja venus. Muuten menee tasoihin 9., 2.  ja 12. huoneen välille, joissa kaikissa 2 taivaankappaletta.

 Niin ja huonejakona tässä Placidius  Smiley
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #130 : 16.03.2009 14:13:00 »

Kumpi painaa vaakakupissa enemmän?? Huh

5. huoneessa: mars, venus ja kuu

9. huoneessa: pallas, saturnus, vesta

Ilmeisesti toi vitoshuone kuitenkin, persoonallisisa planeettoja enemmän?
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
spin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #131 : 16.03.2009 20:15:59 »

Huone 4: venus neptunus kuu aurinko merkurius
Huone 2: uranus pluto juno vesta ceres

KOTINI ON LINNANI!

tallennettu

askendentti leijonamars, aurinkojousimies, venus/neptunus/ kuuskorpioni
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #132 : 18.03.2009 22:12:15 »




      Kiss

              Makuuuu-Huone !!   Kiss


                   angel   smitten


Hmmm... tarkoittaako tämä 8. huonetta?  :Smiley

Jännittävää, että tähän astisissa laskelmissa heikommalla sijalla 2. huone ja eniten edustettuna sen vastahuone 8. huone. hmm hmmm....

Itse vastasin III koska näin on...

       
                                             coolsmiley


                Kyllä se huone on 8, ja 2 huone on ihan tyhjä.



                                                     angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Asterix
Vieras
« Vastaus #133 : 18.03.2009 23:34:01 »

No isoin huone on 8.huone koko kartalla ja siellä on  aurinko  kaksoset direct merkurius kaksoset stationary (R),  saturnus venus rapu direct
ja  leijona;n puolella se on iso alue, mutta tyhjänä.

Sitten olisi 1. huone  true node jousimies  neptunus retrograde,
ja 4.huone  mars jupiter oinas direct.

Jos kasi huone on makuuhuone, niin minä kai puhun kumppanini orgasmiin..? Grin 2funny
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #134 : 20.03.2009 11:36:46 »

6. ja 5. huone ovat "ruuhkaisimmat"

6.huone (kalat):  vertex  venus  jupiter
5. huone (vesimies):  ceres  juno  pallas

Mitä noiden huoneiden ruuhkautuminen sitten tarkoittaa, sitä en osaa sanoa.  :Smiley Kun en ole niin perehtynyt astrologiaan. Joku asiasta tietävä saa vapaasti tulkita jos haluaa...

Mitenhän kieroon olen oikein katsonut, kun laitoin väärin tämän...  2funny Cheesy Nyt kun vanhempana ja "viisaampana" katsoin niin ruuhkaisimmat huoneet ovat 6 juu ja 8 eikä 5 niinkuin aiemmin maininnut.  Grin Niin ja siellä "makkarissa"  Grin möllöttää aurinkomerkkini härkäkin.  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: