Äänestys
Kysymys: Eli missä huoneessa sijaitsee eniten planeettoja ja asteroideja kartallasi?
I - 39 (8.2%)
II - 30 (6.3%)
III - 31 (6.5%)
IV - 29 (6.1%)
V - 46 (9.6%)
VI - 63 (13.2%)
VII - 44 (9.2%)
VIII - 56 (11.7%)
IX - 35 (7.3%)
X - 34 (7.1%)
XI - 28 (5.9%)
XII - 42 (8.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 422

Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä huone on kartallasi voimakkaimmin esillä?  (Luettu 124181 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #135 : 24.03.2009 22:21:23 »

Taitaapi olla huone 11, siellä on ainakin  merkurius venus neptunus ceres . Myös 10. ja 8. huoneet vahvasti esillä, samoiten 1. huoneeseen kasaantunut asteroideja.

Eli 11. huoneessa  merkurius venus neptunus ceres
10. huoneessa  aurinko uranus pallas
8. huoneessa  saturnus aspect_con pluto (joka Pullenin mukaan mun vahvin aspekti)
1. huoneessa  aspect_con askendentti :iin Lilith (voikunkiva.. Embarrassed ), sekä   mars juno vesta

Eli mikäs noista on sitten vahvin??!?

Ainiin, olihan siellä 7. huoneessa myös jotain vipinää:  kuu vertex Onnenpiste..
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #136 : 18.07.2009 10:47:50 »

4 huoneessa on  venus merkurius chiron ja 10:ssä  pluto kuu
 pluto on  parin asteen päässä mc:stä ja  venus 7 asteen päässä ic:stä..Kumpi on voimakkaampi?
Vaikuttaako se, että olen  aurinko oinas ja 4 huone alkaa  oinas loppuu harka kun taas 10 alkaa  vaaka ja loppuu  skorpioni.
Entäs kun 11 h:n  uranus tekee karttani tiukimman aspektin juuri  pluto ?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Fiona
Vieras
« Vastaus #137 : 27.07.2009 23:53:58 »

Olen tainnut jokunen vuosi sitten tähän ketjuun kirjoitella, mutta en saanut silloin vastausta, eli kysyn vielä, koska en edelleenkään tiedä: mikä huone on minun kartallani voimakkaimmin esillä? Kiitos sille joka vastaa! Smiley
tallennettu
kurukurukururin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #138 : 09.08.2009 15:50:47 »

Huoneessa 6 ovat Aurinko, Ceres, Venus, Merkurius, Palla, Pluto, Mars, Vertex, Nessus, Quaoar ja Ixion.
Huoneessa 12 on Varuna, Sedna, Eris ja Pars Fortunae.
Muissa huoneissa on nähtävillä mulla kolme planeettaa tai vähemmän tai ei mitään.
Placiduksen mukaan.
tallennettu
jkk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #139 : 09.08.2009 16:17:15 »

Minulla 1. huone (kauris) ehdottomasti. Siellä saturnus, jupiter, kuu, vesimies.  Nämä tekevät oppositioita vastapäisen marsin kanssa, rapu.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #140 : 10.08.2009 09:20:19 »

 Fiona, kartallasi planeetat ovat niin tasaisesti jakautuneet ettei mikään huone nouse erityisen esille, eli minkään huoneen asiat eivät ole silloin painotettuja vaan keskitys on hajanaista mutta myös monipuolisempaa.

 Tosin eri huonesysteemeissä voi eroja tulla hieman kun huoneiden koot muuttuvat. Joskus näin pohjoisessa placidius-huonesysteemi tekee suhteettoman isoja huoneita joistakin ja toiset jättää pieniksi ja silloin niihin isoihin huoneisiin kerääntyy planeettojakin. astro.com:ssa saa kokeiltua erilaisia huonesysteemeitä, mikään niistä ei ole parhaimmaksi todettu joten aivan vapaasti saa itse päättää mikä tuntuu omimmalta  Smiley.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #141 : 10.08.2009 12:57:09 »

RV, siis 6 ja 8 huoneet ovat yleisimmät, eli olisiko ihmisillä töihin ja perintöön liittyvät jutut eniten esillä??

http://www.astrology.com/aboutastrology/interpreting/houses/house8.html

kas, olen tainnut lukea 8-huoneen vain tuon omaisuuden kannalta..> eli, rakkaus ja raha sittenkin.

Shared resources also fall within the Eighth House: inheritance, alimony, taxes, insurance, support from another. Financial support as well as spiritual, emotional and physical support are addressed by this House.


Ippuska, miten ajattelet 7 huoneen ruuhkaisuuden näkyvän?

itsellä yllätys yllätys 2 (5,11). luulin että suhde on tärkein, mutta ei todellakaan.. ehkä nautin enemmän aktiivisesta ja hauskasta bizneksestä.. jännää, jos nyt sitten on yhtaikaa uranus 5 ja aur 3;
toisella ap kartalla aur 1, kuu 5 sekä mars 8, että venus 12.
« Viimeksi muokattu: 10.08.2009 13:09:37 kirjoittanut ^VERÐANDI^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Fiona
Vieras
« Vastaus #142 : 13.08.2009 16:51:44 »

Fiona, kartallasi planeetat ovat niin tasaisesti jakautuneet ettei mikään huone nouse erityisen esille, eli minkään huoneen asiat eivät ole silloin painotettuja vaan keskitys on hajanaista mutta myös monipuolisempaa.

 Tosin eri huonesysteemeissä voi eroja tulla hieman kun huoneiden koot muuttuvat. Joskus näin pohjoisessa placidius-huonesysteemi tekee suhteettoman isoja huoneita joistakin ja toiset jättää pieniksi ja silloin niihin isoihin huoneisiin kerääntyy planeettojakin. astro.com:ssa saa kokeiltua erilaisia huonesysteemeitä, mikään niistä ei ole parhaimmaksi todettu joten aivan vapaasti saa itse päättää mikä tuntuu omimmalta  Smiley.

Ok, kiitos DolceVita! smitten
tallennettu
chakrataivas
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #143 : 16.08.2009 17:21:29 »

Ruuhkaisin huone minulla on 10.huone.
Pari huonetta on tyhjänä,mitähän lienee tarkoittaa?Täytyy opiskella lisää Huh
tallennettu
Hannari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Gingerbread.


Profiili
« Vastaus #144 : 20.08.2009 16:37:41 »

10.huone: merkurius, aurinko jupiter pallas
11.huone: mars ceres saturnus
9.huone: kuu, uranus neptunus

Eli kuten näkyykin, niin 10.huonessa.
« Viimeksi muokattu: 05.10.2009 18:32:06 kirjoittanut Lakritsimatto » tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
Syringe
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #145 : 07.08.2012 17:28:44 »

Eniten planeettoja löytyy 8. huoneesta. (aurinko  merkurius  venus kuunsolmu neitsyessä +  mars leijonassa)
tallennettu

If one day your sugar sits untouched, will you have gone forever?
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #146 : 11.08.2012 14:46:14 »

Mulla on planeetat jakautunu aika tasaisesti, mutta viitosesta löytyy  aurinko (ja  chiron), joten se on ainakin tärkeä huone. Elämässäni hyvin tärkeää osaa esittävät juuri tuon 5. huoneen jutut, kuten luovuus ja esiintyminen, taide, huvittelukin kyllä! Sitten on AC:n hallitsija  saturnus omassa huoneessaan eli kympissä, joten ura ja ammatti ovat myös tärkeät, tosin nuo kaksi huonetta liittyvät mulla toisiinsa vahvasti. Jos ruvetaan viilaamaan, aurinkomerkki Ravun hallitsija on 3. huoneessa Kaksosissa, joten kommunikointikin on tärkeä juttu.
« Viimeksi muokattu: 11.08.2012 14:48:49 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #147 : 11.08.2012 19:14:39 »

Mä en tiedä onks sillä merkitystä kuinka paljon planeettoja on jossain huoneessa, että onko se nyt sitte voimakkain, olen saanu sen käsityksen et useimmiten se on kuitenkin ensimmäinen huone, vaikka siellä ois vaan se nouseva merkki.
Toisaalta jos joku huone on muista erityisen erillään se saattaa olla voimakkain, omalla tavallaan. Mulla tällanen on 3s tai 4 s huone jossa Mars Kaloissa.
Ensimmäisestä huoneesta en nyt ihan varmaan tiedä, toisaalta Saturnus Skorpionissa, mutta kun joku täällä sano että siinä ensimmäisen huoneen rajalla mulla on Kuu  Skorpionissa, niin sillon se ois se ja 12. huone.

Myös 8:sannessa huoneessa mulla on aurinko, merkurius ja venus.

Toisaalta 9:nnessä huoneessa Jupiter, Uranus ja Pluto Leijonassa.

Et revi nyt näistä.
tallennettu

.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #148 : 11.08.2012 21:32:57 »

6. huone (  kauris ):  aurinkomerkuriuspallas ja  mars .

Työholisti pahimmasta päästä.  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
DIMPLES
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #149 : 14.08.2012 18:41:35 »

Ehdottomasti 8. Huone
SIELLÄ  aurinkomerkuriusvenusneptunusvestapallasceres, LILITH
KAIKKI OMASSA MERKISSÄÄN ELI ISO  skorpioni STELLIUM MULLA Tongue

SOILE
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: