Äänestys
Kysymys: Eli missä huoneessa sijaitsee eniten planeettoja ja asteroideja kartallasi?
I - 39 (8.2%)
II - 30 (6.3%)
III - 31 (6.5%)
IV - 29 (6.1%)
V - 46 (9.6%)
VI - 63 (13.2%)
VII - 44 (9.2%)
VIII - 56 (11.7%)
IX - 35 (7.3%)
X - 34 (7.1%)
XI - 28 (5.9%)
XII - 42 (8.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 421

Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä huone on kartallasi voimakkaimmin esillä?  (Luettu 125223 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kaide
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #105 : 30.07.2006 23:52:18 »

10.huone  kuu aurinko merkurius vesta

Mitenkähän tuo on sitten tulkittavissa?
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #106 : 31.07.2006 23:59:56 »

10.huone  kuu aurinko merkurius vesta

Mitenkähän tuo on sitten tulkittavissa?

10. huone=kosminen tehtävä, ura ja ammatti.

Olet hyvin urakeskeinen ihminen? Tongue :Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #107 : 05.08.2006 17:40:22 »

10.huone  kuu aurinko merkurius vesta

Mitenkähän tuo on sitten tulkittavissa?

10. huoneeseen liitetään myös elämäntehtävä ja päämäärät.. Ne eivät välttämättä liity mitenkään uraan ja ammattiin.. Käytännöntyö liittyy ehkä enemmänkin 6. huoneeseen.

Esim. omalla radixillani 10. huoneessa vain  neptunus eikä oma elämän päämääräni ole löytynyt/ toteutunut ainakaan vielä... Työssä toteutan 6. huoneen sisältöä enemmän.
tallennettu

Drial
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Elämä on valintoja


Profiili
« Vastaus #108 : 06.08.2006 12:13:59 »

Minulla on eniten tunkua huoneisiin III ja VIII
Muuten aika tasaisesti on jakautunut.

III  neptunus uranus venus jupiter
VIII  chiron juno kuu kuunsolmu

8. Minä sulautuu ja sitoutuu yhä syvemmälle ihmissuhteiden verkostoon, kokee yhdessä herättäviä ja voimakkaita elämyksiä ja tunnetiloja, jotka joko vahvistavat parisidosta tai tuovat eteen kriisejä, jotka pakottavat muuttumaan, tarkistamaan oman minän tilaa ja etsimään lisää itsetuntemusta tai syvempiä väyliä maailman tuntemukseen. Vaiheen ihmistyyppi on psyyken asiantuntija, psykiatri, psykologi, mutta myös okkultisti, maagi, tutkija, kaivautuja, totuuden paljastaja, vallan- ja rahan aktiivinen käyttäjä.

Sinällään ihan sopivaa, että teen töitä ihmisten mielten kanssa.. Tosin en ole psykologi tai psykiatri sinällään. Minua on aina kiinnostanut enemmän työ ihmisten arjen kanssa kuin diagnoosien.  Smiley
Okkultismista olin joskus nuorena jonkun verran kiinnostunut, mutta niinhän jokainen nuori mustaa musiikkia kuunteleva..  Wink
tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #109 : 06.08.2006 15:58:00 »

No 5. ja 12. huoneessa on kolme planeettaa, mutta 12. huoneessa on merkurius, aurinko ja venus niin se on tärkeämpi. Sitten siellä on myös joku lilith. Kyl se 12. huone on aika sellanen "mun huone", piilotetut jutut, yksinäisyys, mitä kaikkee. Viholliset, sairaalat, vankilat.. buck2
tallennettu
_Sofia_
Vieras
« Vastaus #110 : 06.08.2006 22:45:14 »

Niin ja 5 huoneessa on:

 kauris uranus
 kauris juno
 kauris neptunus
tallennettu
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #111 : 07.08.2006 19:48:10 »

minulla ei missään huoneessa ole kai kuin yksi ja yhdessä kaksi planeettaa  Huh

minkä planeettajärjestelmän mukaan ne katsotaan? yhden mukaan minulla on h.5 kolme planeettaa, toisen mukaan kaksi ja yhden mukaan ei muistaakseni kai yhtään !
h.2 voi olla kaksi planeettaa mutta se tosiaan riippuu huonejärjestelmästä  Embarrassed
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #112 : 15.09.2006 21:22:48 »

Kauris 3 huone joka on täynnä tälleen.

              R
jousimies jousimies jousimies kauris kauris
aurinko juno merkurius pallas ceres

Mitä toi pikkunen R tarkoittaa? en ole törmännyt missään siihen, mitä se meinaa.
tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #113 : 15.09.2006 21:48:50 »

Kauris 3 huone joka on täynnä tälleen.

              R
jousimies jousimies jousimies kauris kauris
aurinko juno merkurius pallas ceres

Mitä toi pikkunen R tarkoittaa? en ole törmännyt missään siihen, mitä se meinaa.

R=Retrograde eli perääntyvä planeetta. Smiley
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
MetalLady
Vieras
« Vastaus #114 : 15.09.2006 21:53:53 »

Kiitos, mutta miten se niin, kuin tarkoittaa. En ole vielä kuullu tollasta. Cheesy

vai onko se sittenkin Px. Huh
« Viimeksi muokattu: 15.09.2006 22:02:23 kirjoittanut MetalLady » tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #115 : 15.09.2006 22:08:58 »

Täältä maasta taivaalle tähytessä planeetat näyttävät joskus siltä, että lähtevät peruuttamaan radallaan (tai ovat pysähtyneet). Sinä olet syntynyt sellaisella hetkellä, että Merkurius on ollut näin.

Nikula mainitsee kirjassaan perääntyvien planeettojen merkkaavan "tehtävän kääntymistä luonnon suuntaa vastaan. tästä voi olla seurauksena monenlaisia, hienovaraisia muutoksia yksilön psyykkisessä suuntautumisessa."

"Merkurius R: Peräytyvä Merkurius symboloi joko sisäistettyä älyllistä elämää ja havaintoja, jotka voivat olla hyvin subjektiivisia ja vaikeasti välitettäviä muille ihmisille tai se osoittaa vasahankaisuutta ilmaista asioita suoraan ja yksinkertaisesti." (Nikula)

"Merurius R: hautoo ja mietiskelee, ilmaisee itseään mieluummin kirjallisesti kuin suullisesti, syvä ja herkkä ajattelu, vaistoaa toisten mielialan, seksuaalisuudessa ajattelu ohittaa fyysiset ja emotionaaliset tarpeet, hyvä keskittymiskyky, sukulaissuhteet rasittavia." (Nummela)
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
MetalLady
Vieras
« Vastaus #116 : 15.09.2006 22:16:35 »

Kiitos tulkinnasta, johan olikin textiä. uglystupid2
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #117 : 16.09.2006 19:00:47 »

 Neljännessä huoneessa: merkurius neptunus uranus venus.
Niin ja palatakseni tuohon retrograde termiin. Kysyinkin siitä jo aikaisemmin tällä forumilla, koska itse en ollut aikaisemmin asiasta kuullut. Minulla meinaa on tuo  askendentti  neitsyt perääntyvänä. Mitähän se mahtaa tarkoittaa??  Huh
« Viimeksi muokattu: 16.09.2006 19:03:43 kirjoittanut the_planet » tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #118 : 16.09.2006 19:12:23 »

minulla ei missään huoneessa ole kai kuin yksi ja yhdessä kaksi planeettaa  Huh

minkä planeettajärjestelmän mukaan ne katsotaan? yhden mukaan minulla on h.5 kolme planeettaa, toisen mukaan kaksi ja yhden mukaan ei muistaakseni kai yhtään !
h.2 voi olla kaksi planeettaa mutta se tosiaan riippuu huonejärjestelmästä  Embarrassed

Kyllä, olet oikeassa, kaikki riippuu huonejärjestelmästä. Kukin käyttää sitä huonejaottelua, joka omasta mielestä sopii itselleen parhaiten. Kun tutkii syntymäkarttan huoneiden ja taivaankappaleiden sisältöjä suhteessa toisiinsa löytää kyllä itseään parhaiten kuvaavan huonejaottelun.Tässä apuna huoneiden ja taivaankappaleiden merkitykset/ avainsanat. (Käytän sanaa taivaankappale, koska kaikki mitä kartalta katsotaan eivät ole planeettoja) Itse käytän Placidusta; www.astro.com antaa sen automaattisesti defaultista.
tallennettu

MetalLady
Vieras
« Vastaus #119 : 16.09.2006 19:13:47 »

Minä tuossa yritin vielä kysästä, että onko se varmasti R vaiko Px. Jos oikein tarkkaan katsoo sitä kirjainta, niin ei se tavallien  R ole. Olis hyvä, jos löytyis sellanen sivu, jossa kerrotaan tarkemmin noi pienemmätkin merkit.
« Viimeksi muokattu: 16.09.2006 19:15:26 kirjoittanut MetalLady » tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: