Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä rakastat kumppanissasi?  (Luettu 43982 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #60 : 24.11.2006 11:20:45 »

Rakkaani on uskomattoman kiltti, vastuullinen ja kunnianhimoinen.
Hän pistää aina muut ihmiset itsensä etusijalle.

Paljon lämpöä, läheisyyttä ja hellyyttä, enemmän kuin pysyisin itse koskaan antamaan. Opettelen häneltä smitten

Mites, onkohan täällä foorumilla ollut vielä osiota, missä voisimme tuoda esille asioita, mitä kumppanisi sinulle opettaa-> miksi luulet, että olette yhdessä ja mikä on sen tarkoitus?
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #61 : 24.11.2006 11:49:29 »

Ei ainakaan äkikseltään tule mieleen. Ja jos joskus on ollutkin, ei haitanne jos siitä jutellaan uudelleen. On kutenkin paljon uusia astrolaisia tullut mukaan. Aloita ihmeessä topic siitä aiheesta. Hyvältä kuulostaisi!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #62 : 24.11.2006 15:59:24 »

Olisi mielenkiintoista löytää hellä mies. Kuulostaa ihmeelliseltä. Jos tässä lumimaassa saa vielä tarpoa, sängynlämmitin olis.. kiva.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #63 : 24.11.2006 17:42:27 »

Tässä kunnianosoitus romanttisuudelle!

Kun tulen kotiin, on kahvi katettu pöydälle. Hellassa raasu ja kynttilä palaa pöydällä. Ukko ja kissa siinä jo istuvat. Odottamassa.

Vaikka on ollut kuinka raskas työpäivä, sulaa se oitis ja unohtuu. smitten
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #64 : 24.11.2006 23:08:50 »

Hellyyttä ja läheisyyttä..
Nauravia silmiä jotka tummuvat kun hän katsoo minua rakastaen.. ja tuo rakkaus kuvastuu kaikissa pienissä arkisissa asioissa..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #65 : 25.11.2006 00:02:37 »

GS
kAIKKI HYVAT ASIAT TAPHTUU KUN LAKKAAT ODOTTAMASTA TAI AJATTELEMASTA NIITA!!
Olet jousimiesmaisen suora.
tallennettu
tuuli-juulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #66 : 25.11.2006 13:19:24 »

En jaksanut - vielä ainakaan - lukea koko ketjua läpi, mutta haluan silti heittää tänne oman näkemykseni. Tosi mielenkiintoinen kysymys, vaikkei nyt välttämättä suunnattu juuri mun kaltaiselle, jonka parisuhde on vasta tapailuasteella. Mut me on kuitenkin tapailtu jo pari vuotta (jona aikana erottu n. viis kertaa  Embarrassed), ja sinä aikana on kuitenkin nähnyt toisessa hyviä ja huonoja puolia...

Meillä on ollu siitä ihana suhde, että alkuhankaluuksien jälkeen ne toisen hyvät puolet alkaa tulla esiin pikku hiljaa (huonot tuli heti alkuun), ja tuntuu että rakastun päivä päivältä enemmän. Rakkaani on tavallinen työtätekevä mies, hellä ja ymmärtäväinen (on kestäny multa vaikka mitä, kun oon epävarmuuksissani kiukutellut ja haukkunut häntä tosi rumasti Sad ), hänelle vaatteet, ulkonäkö ja ikäero ei merkitse mitään, vaan pitää musta sellasena kuin olen. Tuntuu että hänen seurassaan saa olla oma epätäydellinen itsensä. Hän ei lirkuttele tunteista, ja niinpä tuntuu ihanalta, kun hän joskus sanoo jotain kaunista. Oikeesti tätä onkin hirmu vaikea kuvata sanoin, mutta oon alusta asti (eka tekstarista) tuntenut että hän on mulle se oikea. Kun on oltu erossa, oon ollu ihan hukassa, koska on tuntunut, etten ikinä löydä ketään toista, jonka haluaisin.

Oon ollut aina kärsimätön, odottanut että toinen on heti valmis kertomaan mitä haluaa jne. Tää suhde on näyttänyt mulle, miten ihanaa on edetä hitaasti ja varmistua päivä päivältä siitä, että tässä on se mitä haluan. Vasta reilun kuukauden oon osannut täysin luottaa (entinen suhde tuhos sen puolen minussa täysin), ja tuntuu käsittämättömän hyvältä, kun ei tarvitse koko ajan jännittää ja hermoilla, koska nähdään tai milloin tulee viesti. Viikot vaan menee, ja tekstarit tulee odottamatta, rakas ilmestyy oven taakse kaikki se hellyys silmissään, ja mä saan uskoa, että lopulta tää on totta  smitten

Mutta niin, mitä hänessä rakastan? Sitä tunnetta, että hänen seurassaan olen kotona.
tallennettu

Aurinko Jousimies
Kuu Kalat
Nouseva Neitsyt
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #67 : 25.11.2006 16:27:52 »

Life is what happens when you do other things?

diamond olen kokenut että noin käy bisneksissä, ei toistaiseksi henk. koht.. sama se...

Ja viimeiselle, olispa kummallista olla kuukalat.. au joukkarin pystyn vielä ymmärtämään!  2funny smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Jasca
Vieras
« Vastaus #68 : 25.11.2006 17:06:41 »

Hiukan off topic, mutta täytyy kysyä: tähän ketjuun kirjoittaa vain naiset eli eivätkö miehet siis rakasta kumppaniaan vai onko vain miehet yleensäkin rakastettavia olentoja? Suomalainen mies ei puhu enää sen jälkeen, kun kerran on mielipiteensä ilmoittanut? Muita mahdollisia selityksiä?  knuppel2

Tosi juttu muuten, että omakin ukkoni sanoi ettei meinaa joka päivä rakkaudesta puhua. Mutta ei se haittaa, kun pussaa kuitenkin ihan yhtenään. Sen takia ukkoa onkin tosi helppo rakastaa, kun on fyysistä läheisyyttä pilvin pimein, mutta toisaalta ei roikuta toisissamme kuitenkaan. Ei siis tarvi toisiltamme kysellä lupaa iltalomille, mutta rakastava halaus kotona aina odottaa, kun tänne eksyy. Tai oikeestaan... taidetaan olla sen verran raggareita, että halitaan vaikka Prisman käytävällä.   smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #69 : 25.11.2006 19:12:34 »

Ei taallakaan joka paiva "puhuta ja pussata"-kun rakkaudesta ei paivittain puhuta, mutta kun sen sitten joskus sanotaan niin sita myos tarkoitetaan-eiko niin?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #70 : 25.11.2006 20:47:53 »

Hiukan off topic, mutta täytyy kysyä: tähän ketjuun kirjoittaa vain naiset eli eivätkö miehet siis rakasta kumppaniaan vai onko vain miehet yleensäkin rakastettavia olentoja?

Mieheni haluaisi kirjoitella täällä,
mutta suomenkieli ei oikein taitu. Grin

Olen kääntänyt hänelle joitain topiceja
ja häntä turhauttaa, kun ei voi oikein vastata. Grin

En tiedä miten tuo hänen ilmaisun tarpeensa voisi
hoitaa, hän kirjoittaa englanniksi minun profiilillani
vai autan häntä luomaan ja käyttämään suomenkielistä
manuaalia oman profiilin luomiseksi ja hallitsemiseksi? idiot2

Joka tapauksessa joutuisin kuitenkin kääntämään kaikki topicit,
joten mitä tuolla omalla profiililla sitten tekisi? idiot2
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #71 : 25.11.2006 22:43:06 »

Voi harmi Asterix, kun miehesi ei osaa Suomea. Saataisiin edes yksi miekkonen kommentoimaan. Oma mieheni kun ei tästä astrosta oikein innostu... Toisaalta voisihan jokainen "haastatella" omia miehiään, että mitä sinä minussa nyt rakastatkaan ja sitten julkaisisi "haastattelun" täällä. No juu... Ihan hassuja höpötän...  Grin

Huhuu astromiehet kommentoimaan!!!  Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #72 : 25.11.2006 23:07:42 »

asterix
miks suotta turhautua,
jos kerran englanti taipuu?
kai täällä sen verran ymmärretään,
ja kuka ei ymmärrä niin jättäköön väliin,
onhan täällä pilvin pimein lainauksia englanniksi joista ei edes lainaajat tunnu aina ymmärtävän höykäsen pöläystä...
siis
ei ainakaan turhautua tartte,josta tuosta kiikastaa..
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #73 : 25.11.2006 23:24:30 »

Yeah, I agree with Nikki.  coolsmiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #74 : 26.11.2006 09:48:56 »

Hyvä kasata täältä kaikki kommentit että mitä ominaisuuksia miehessä pitäisi olla niin että niitä voisi rakastaa.

Muistan kyllä mitä entiset sanoivat rakastavansa minussa. :Smiley Ja niitä asioita oli paljon ulkonäöstä, luovuudesta, henkisyydestä..
« Viimeksi muokattu: 26.11.2006 09:51:53 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: