Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä rakastat kumppanissasi?  (Luettu 43977 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 16.11.2006 17:03:36 »

Epäilen edelleen todella oikeasti, että en enää tule rakastumaan. Tai rakastamaan. Ei tunnu löytyvän miehiä/ ihmisiä ollenkaan samalla taajuudella. Lähinnä ärsyttävät.

Niinpä kysyisin mitä rakastatte puoliskossanne ja mikä teitä pitää yhdessä? Rakkaus vai kauhun tasapaino? Kuinka tärkeä se toinen on, suht tärkeä, elintärkeä, ei niin tärkeä?

Luulenpa että laitan itseni .. talviteloille.  Tongue

Ei tässä mitään järkeä enää ole, uuden astro.fin olemassaolon aikana olen aloittanut noin 40 keskustelua rakkaudesta, enkä ole seurustellut, en ole rakastanut ketään, tai olen pyristellyt existä irti. Nyt saa riittää, ei tämä kyllä pohtimalla miksikään muutu.  Angry Smiley Venuksen pitäis mennä joukkariin huomenna mutta enpä tiedä.  coolsmiley Lähinnä hermostuttaa ajatus siitä että ens vuonna on vitoshuoneessa mahdollisesti aktiviteettia ja seiskassa.  Tongue  Lips Sealed
« Viimeksi muokattu: 16.11.2006 17:57:21 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #1 : 16.11.2006 18:02:50 »

Rakkaudessa on ylämäkiä ja alamäkiä ja toisinaan tuntuu, että sille kumppanille vois läiskätä postimerkin persuksiin ja lähettää Timpuktuun ( niin kuin eittämättä miehellänikin varmaan joskus tekisi mieli minun kanssa toimia )  2funny , mutta jos listaan ne tärkeimmät syyt joiden takia olemme jo 26 vuotta yhdessä pysyneet, niin ne ovat : Luottamus, Tukeminen, Ystävyys, Hellyys, Rakkaus ja Kunnioitus.Ehkä nuista minulle on kaikkein tärkein tuo Kunnioitus.Olen itse aika vahva ihminen enkä voisi rakastaa toista jos en voisi kunnioittaa tätä.  Smiley

Lisäämpäs vielä tähän listaan huumorin sillä myös se on tärkeää !
« Viimeksi muokattu: 16.11.2006 20:36:58 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 16.11.2006 20:19:04 »

Rakastan kumppanissani hänen lämmintä sydäntään, sitä että hän saa minut nauramaan, hänen hölmöä huumorintajuaan, älyään ja sitä että hän kohtelee  läheisiä ihmisiään niin kauniisti  smitten
Hän on hyvä mies ja paras ystäväni. Tiedän hänen tukevan minua ja minä tietysti häntä kaikessa.
Alamäkiä on ollut, on käyty pohjalla ja noustu taas. Sitä se parisuhde on. Yli 8 vuotta on vierähtänyt jo  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 16.11.2006 21:45:50 »

Miehessäni olen kauhean rakastunut hänen henkeensä.
Vaikea selittää.. se on maagista. idiot2

Moni (mies) on kysynyt, miksi valitsin juuri hänet
ja minusta tuntuu epäreilulle selittää jotain
luonteenpiirteitä tai ulkoisia puitteita syiksi.

Rakastan hänessä kaikkea, vaikka joinain hetkinä hän
ei tee rakastamista helpoksi.
Hänellä on myös rasittavat puolensa,
kuten meissä kaikissa. Wink

Jos nyt jotain luetteloisi tuon hengen lisäksi...

Rakastan hänen terävää älyään.
Rakastan hänen puhdas sydämisyyttään.
Rakastan hänen hullua huumoriaan, silloinkin, kun se menee hiukan liian pitkälle.
Rakastan hänen keskustelutaitoaan, sitäkin kun hän tekee verbaalitrikkejä muille. Grin
Rakastan hänen luovuuttaan. Sitä hän todella on!
Rakastan hänessä sitä, että hän ei tee ongelmia pikku asioista tai tyhjästä.
Rakastan hänessä sitä, että hän ei ole pitkävihainen.
Rakastan hänessä sitä, että arki-elämä hänen kanssaan on todella miellyttävää,
lomat ja juhlat elämyksiä.
Rakastan hänessä sitä, että aika ei käy tylsäksi hänen kanssaan.
Rakastan hänessä sitä, että hän ottaa tarpeeni huomioon.
BTW, nyt hän järjestää minulle omaa aikaa itsenikin kanssa,
joka on ollut hiukan rassaamassa viime aikoina. Wink
Rakastan hänen syviä silmiään, myöskin koko ulkoista olemustaan
ja hyvää makua. Smiley
Hän on taitava rakastaja
-hän tajuaa ja on "sisällä" rakastelun henkisessä ulottovuudessa.
Raksstan hänessä sitä, että hän rakastaa minua. smitten

tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #4 : 16.11.2006 22:13:57 »

Mulle tärkeimpiä ovat sellaiset ihan pienet arkipäivän kokemukset, tunteet ja ajatukset, jotka voi jakaa toisen kanssa. Kun esimerkiksi työpäivän jälkeen käpertyy sohvan nurkkaan toisen kainaloon - kummasti saavat mielessä pyörivät asiat uudet mittasuhteet, ja tajuaa taas, mikä elämässä loppujen lopuksi on tärkeää. Vesimieshän etsii sekä ystävää että rakastettua, ja nimen omaan tuossa järjestyksessä. Mulle mies on siis myös paras ystävä, jonka kanssa puuhastellaan, harrastetaan ja vaihdetaan ajatuksia - rakkautta ja lämpöä unohtamatta.

Jousimieshän on meistä vapaudenkaipuisista se kaikkein vapaudenkaipuisin, ja sulla Golden Spinx näyttäisi sekä aurinko että kuu olevan jouskarissa... Todennäköisesti nautit paljon vapaudestasikin, eikö vaan...? Ota siitä kaikki irti nyt, kun sen aika on. Tulevaisuudesta kun ei koskaan tiedä, mitä se tuo tullessaan  Wink

Hyviä hetkiä toivotellen...
yksi toinen vapauttaan rakastava  Smiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #5 : 17.11.2006 00:28:44 »

Alusta asti suhteemme on ollut sellaista rakkautta kuin pitkään yhdessä olleilla ihmisillä voi olla. Mitään rakastumisen tai ihastumisen vaihetta ei ollut sen kummemmin, vaan tämä tuttuuden tunne, ikäänkuin sitä olisi tuntenut aina. Ja kuitenkin samaan aikaan on kuin olisi tavannut vasta eilen, eli ei koe kyllästyvänsä.

Välillä toki tulee mieleen ajatuksia että voisi vääntää niskat nurin koko häiskältä... Eli ei tämä mitään pehmoisessa pumpulissa pomputtelua ole...

Astrologiselta kannalta katsoen astro.comin analyysin mukaan suurimpana vaarana suhteessamme on ikävystyminen, kun meillä on niin paljon "helppoja" aspekteja välillämme. Toisaalta suhteessamme on myös kuulema paljon loukkaantumisen tunteita astro.comin mukaan, ja onhan niitä ollut.

Mieheni on au-Vaaka ja minä olen nouseva Vaaka, ja luulen että tämä au- ja nousumerkin samuus on aika yleistä parisuhteissa joissa viihdytään todella keskenään. Mutta koska kumppanini Uranus asettuu askendantilleni, ei mitään mahdotonta urautumista kertakaikkiaan pääse tapahtumaan. Miehen aspektit  aurinko aspect_con uranus aspect_tri mars ja minun  mars aspect_con kuu aspect_con neptunus tuntuvat välillä vähän rasittavilta... Ei tosiaankaan ihan pystyyn kuolla...
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Annekka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #6 : 17.11.2006 09:00:33 »

Luottamus, Tukeminen, Ystävyys, Hellyys, Rakkaus ja Kunnioitus
Lisäämpäs vielä tähän listaan huumorin sillä myös se on tärkeää !

Nuo on ilman muuta tärkeitä ja löytyy kumppanistani Smiley
ja sitten vielä...
Pitkä pinna minun kanssa Smiley
en oli mikään helppo luonne ja kun takana on henkistä väkivaltaa isän taholta ja 10v kestäneessä "rakkaus"suhteessa...
tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Oinaassa
Kuu Vaa'assa
Merkurius Härässä
Venus Härässä
Mars Kaksosissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 17.11.2006 10:05:45 »

Mistähän pallon n 3 miljardista miehestä vielä löytäisi jonkun? Se oli niin selkeää, paitsi ei sosiaalisesti, sen ekan miehen kanssa. Oli niin paljon yhteistä ja ennen kaikkea rakkautta. Avioeron jälkeen asia piti kieltää, ja vaikka yritin sen jälkeen kahden kanssa, ei ole kestänyt. Siksi varmaan tuntuu että ei sellaista enää tapahdu - siksi elää muistoissa. Tärkeää oli rakkauden lisäksi taiteellisuus+yritteliäisyys, usko tai ainakin luettiin henkisiä kirjoja, urheilullisuus, matkailu, toinen kulttuuri, rohkeus, seikkailu, kekseliäisyys - jousimies ymmärsi jousimiestä - tuntui että palapeli loksui paikoilleen. Äkkiä huomaan että muistan rakkaudella, ei sitä aina jaksa olla syyttävällä päällä "miksi jätit minut lapsen kanssa" - ja hän on happy with his life. En oikein ymmärrä miksi asiat meni näin päin vaikka millä menneellä elämällä selittäisi - ja silti, olen kasvanut henkisesti nopeammin kuin hän.

No jään edelleen odottelemaan. On tosin vaikea alkaa enää koetun jälkeen.

Kun elää rakkaudessa, ei koe tai muista kääntöpuolta; yksinäisyys, tai yksinolo, epäilykset, väsymys, viha, halu vetäytyä, se kun ei tunne tai välitä  (vs Itsen rakkausko? "olen onnellisempi yksin" a la kauris?). Se kääntöpuoli ei ole herkkua. En pidä Saturnuksesta vitosessa yhtään.  Angry Tai mikä sen nyt selittää. Rakastin ekaani enemmän kuin vikaa. Naamat vain vaihtuu.. jos voisikin valita, olisikin  runsaudenpulaa oikein..  Smiley Niin joo Minerva, johtuneeko nousuvaa´asta, en ole koskaan arvostanut yksinoloa enemmän kuin rakkaussuhdetta. Mutta pitänee tässä oppia arvostamaan. Osaan olla yksin, hoidella bisneksiä, mutta..niin no eipä ole kukaan kritisoimassa paitsi pomo.. en tosiaan ole yhtään rakastunut niihin kolmeen-neljään jotka on vuoden sisällä yrittäneet! Asterix, olet onnekas jos olet löytänyt henkevän miehen, siinä mielessä viimeiseni oli limboin esitys.

Pitäisi elää tulevaa kohti, mutta tunneasioissa menen selkä edellä. No niin takas bisneksiin..heips..
  tickedoff 2funny
« Viimeksi muokattu: 17.11.2006 10:20:51 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #8 : 17.11.2006 10:27:01 »

En tiedä rakastanko näitä ominaisuuksia, ehkä arvostus olisi parempi sana tässä kohtaa. Rakastan mieheni sielua. Arvostan hänen uskoaan, suoraselkäisyyttään, rohkeuttaan, välittämistään muista ihmisistä, huolenpitoaan minusta ja lapsista (rapumiehenä hänen huolenpitonsa on joskus liiankin kuristavaa), älykkyyttään, omaperäisyyttään (meillä on outo huumorintaju, mutta ymmärrämme toisiamme ja toistemme "hulluutta"), aktiivisuuttaan, arvojaan ja tietenkin taitojaan seksielämässä. Viimeksi mainittu on tehnyt minut myös mustasukkaiseksi, mutta yritän päästä siitä. Huonoja ominaisuuksia hänessä on kuten meissä kaikissa, mutta ei niistä sen enempää.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 17.11.2006 11:03:40 »

SE, rakastatko sinä kerrallaan vain yhtä?

Miksi luulet että nyt juuri tätä miestä? Eikö muista yksilöistä löydy k.o asioita, sielua tms?

Miten estätte rakkauden valumista muualle Cheesy niin että sitä rakastaa kohdennetusti juuri kyseistä henkilöä, onko avioliitto joku side tms?

Minulle vaan  tulee mieleen kun pari exää ei rakastanut edes itseään, ja yksi sitten koko ihmiskuntaa.. (sen huomas..heh) coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 17.11.2006 11:13:29 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #10 : 17.11.2006 11:26:48 »

Elämä on siitä jännä juttu, ettei koskaan voi tietää mitä huomenna tapahtuu. Kohtalo voi johdattaa meidät eri teille tai vastaan voi tulla kiusauksia, jotka pitäisi voittaa. Sydämen ääntä kuuntelemalla pysymme oikealla tiellä, se on uskollisuutta Jumalalle. Minulle on omaa tahtoani tärkeämpää juuri Jumalan tahto, olkoon se sitten vaikka yliminäni, joka sen välittää. Tässä asiassa on suurin taisteluni ollut egoani vastaan, että sivuutan egoni tahdon tai itseasiassa en sivuuta vaan ELÄN sen läpi. Päivä päivältä saan suuremman varmuuden siitä ehdottomasta rakkaudesta, joka meitä kaikkia odottaa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 17.11.2006 11:41:57 »

Siis hetkonen?

Olen tuntenut monenlaisia Jumalaan uskovia tai ei uskovia. Jotkut oikeuttaa kummalliset tai väärätkin teot uskonsa vuoksi. Mutta tämä ei ollut pointti.

Yrititkö sanoa että miehesi on Jumalan valitsema sinulle? Huh Vai miten vastauksesi vastasi minulle kysymykseen, miksi juuri hän? En tiedä koenko jonkun ihmisen "kiusauksena" vai vaihtoehtona? Ei kai kukaan ole täysin se oikea paitsi kaksoisliekki? En tarkoittanut seksiä kaikkien kanssa vaan miten se on niin tarkasti juuri tämä mies, ja rakastaisitko muita platonisesti tms?

Onko Asterix sinun miehesi jotenkin Jumalan valitsema? Oletko koskaan ottanut muutaman vuoden breikin miehistä ja seksistä, kokenut vaikkapa sielun pimeää yötä tai muuten vain halunnut kasvaa itseksesi?
« Viimeksi muokattu: 17.11.2006 12:12:24 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #12 : 17.11.2006 12:25:00 »

Jos haluat inhorealistisen vastauksen, niin ehkäpä neuroosimme rakastuivat toisiinsa. Neutralisoimme siten neuroosimme, että voimme rakastaa puhtaammin ja opetella rakastamaan.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #13 : 17.11.2006 12:31:19 »

Saakohan vastata vaikkei ole varsinaisesti mitään kumppania...  Shocked

Noh, vastaan kuitenkin.  Smiley
Ylipäätään tuo mitä rakastat, kuulostaa omaan kokemisen tapaani vähän hassulle sana valinnalle...
Voisin enemmin samoa, että mitä arvostan ja kunnioitan. Rakastamisesta tuossa valikoivassa muodossaan tulee mieleen vain, mihin kiinnyn helposti toisessa, mitä peilaan toisesta, mitä etsin toisesta..
Rakkaus kun minusta on sitten niin kokonaisvaltaista ja ulottuu valinnaisuuden ylikin. Kaikki olen kohdannut rakkaudessa, jossen tietoisesti joka hetki, niin tiedostamattani ja jälkikäteen sen on voinut todeta.

Mutta asiaan. Arvostan ja kunnioitan mahdollisessa kumppanissa omana itsenä aitona oloa kokonaisena inhimillisenä yksilönä, vaikka sitäkin, että joskus teeskentelee, jos tiedostaa, että sekin on osa ihmisyyttä.
Sitä, että näkee ja kokee pintaa syvemmältä joskus edes hiukan tiedostaenkin tai ainakin ymmärtää tiedostamattoman olemassaolon.
Sitä, että ymmärtää, ettei lupaukset kuuluu kuin valehtelijoiden maailmaan.
Sitä, että on kiinni elämän intohimoisessa liekissä.
Noh, olihan siinä jo...  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 17.11.2006 12:36:55 »

Rakastatte ja neutralisoitte toistenne neurooseja? No huh. Hah, hauska teksti mulle taas astrocenterista, joka muuten osuu oikeaan  paitti näissä siirappiosioissa. Mistähän minä saan yhtä terveen kumppanin, jonka ei tarvitse neutralisoida minussa mitään vaan kasvattaa vain rahaa ja rakkautta? (Jupiter Venus)

Mirjam, voithan sanoa mikä siinä uudessa tuttavuudessa kiinnostaa?  laugh

November 17, 2006
You may feel that the person you love and cherish the most has cooled off, or perhaps even decided they no longer wish to be with you. Don't take the signs too seriously. Those around you will be encouraged to spend some time alone to consider their direction and future moves. Given time and space, your partner will come back to you even more in love then ever.
« Viimeksi muokattu: 17.11.2006 12:38:37 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: