Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä rakastat kumppanissasi?  (Luettu 43980 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #75 : 26.11.2006 12:09:52 »

Kaiken mitä teet toiselle teet itse asiassa Itsellesi.

Jos et rakasta itseäsi et osaa rakastaa toista (todettu exien kanssa).

Tuntuu että vaikka olen palstalla kirjoitellut "teille" niin teinkin sen kaiken Itselleni. Simbsalabim.

Siinä on vielä se jippo jäljellä että jos kaiken tekee Itselleen.. niin muiden pitäisi olla osa itseä.. jopa jonkun miehen.. jossa rakastaa joko täydentäjää tai itsensä ominaisuuksia.  Kiss Minun sisällytettävä toisen ominaisuudet?

Osaatteko rakastaa itsessä ja toisessa olevaa kylmyyttä, ilkeyttä, itsekkyyttä..
« Viimeksi muokattu: 26.11.2006 12:34:09 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #76 : 26.11.2006 12:25:44 »

Pitää sanoa että jos tällaisen listan kanssa alkaisin kulkea, menisi vielä vaikeammaksi.

Ja muuten miksi joku on toisen kanssa juuri 8, 15 tai 26v? Onko se jokin kiintyminen toiseen ikäänkuin samaa mixausta ei löytyisi toisesta tai toinen ei löytäisi muista? Mitäs jos kumppaninne ottaisivat vieressä istuvan henkilön, josta löytyy about sama miksaus mutta joku uutuus?

Siis vaatimuslista/42 ominaisuutta:

ymmärrys itsekuri  ajatustapa kodin turva luottamus tukeminen ystävyys seksi innostus rakkaus kunnioitus keskustelu huumori mielenkiinto henki sielu kokkaus henkinen kasvu lämpö äly herkkyys miehekkyys vastuu ulkonäkö optimismi aitous voima omaperäisyys itsenäisyys syvällisyys pitkäpinnaisuus se mikä on tarkoitettu kilttiys hulluttelu luovuus hidas eteneminen usko rehtiys hellyys kilttiys


Mistähän kohdasta minä alkaisin karsia?? Seuraako siitä mitään hyvää? coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 26.11.2006 13:44:34 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #77 : 26.11.2006 14:38:18 »

GS.. toi kaikki niin totta..  Grin
Jos tuollaisen listan kans kulkis.. silloinhan elämä olisi täynnä ennakko-odotuksia, jotka ei koskaan toteudu.. ei ainakaan samassa ihmisessä.. 2funny
Olen aina luottanut vaistoihin.. joko kaikki toimii tai sitten ei.. periaatteena on, että jos täytyy "rautalangasta vääntää mallia" miten suhde toimis, niin silloin se ei toimi.. vähän kärjistettynä..  Wink

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Asterix
Vieras
« Vastaus #78 : 26.11.2006 20:22:52 »

asterix
miks suotta turhautua,
jos kerran englanti taipuu?
kai täällä sen verran ymmärretään,
ja kuka ei ymmärrä niin jättäköön väliin,
onhan täällä pilvin pimein lainauksia englanniksi joista ei edes lainaajat tunnu aina ymmärtävän höykäsen pöläystä...
siis
ei ainakaan turhautua tartte,josta tuosta kiikastaa..

No katsotaan, mitä hän tuumaa. Smiley
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #79 : 27.11.2006 22:44:28 »

Siis vaatimuslista/42 ominaisuutta:

ymmärrys itsekuri  ajatustapa kodin turva luottamus tukeminen ystävyys seksi innostus rakkaus kunnioitus keskustelu huumori mielenkiinto henki sielu kokkaus henkinen kasvu lämpö äly herkkyys miehekkyys vastuu ulkonäkö optimismi aitous voima omaperäisyys itsenäisyys syvällisyys pitkäpinnaisuus se mikä on tarkoitettu kilttiys hulluttelu luovuus hidas eteneminen usko rehtiys hellyys kilttiys[/color]

Mistähän kohdasta minä alkaisin karsia?? Seuraako siitä mitään hyvää? coolsmiley
Miksi karsia mitään? Minä ainakin olen ahne. Sanoin ukolle jo toisilla treffeillä, että ´minä sitten haluan aivan kaiken paitsi sinun vapautesi´. Eihän tässä tartte muuta kuin hyväksyä kaikki eli toinen sellaisen kuin hän on. Ai onko se helppoa?   2funny   Grin     idiot2       tickedoff     smitten   Ei välttämättä helppoa...
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #80 : 28.11.2006 20:44:37 »

Eihän tässä tartte muuta kuin hyväksyä kaikki eli toinen sellaisen kuin hän on. Ai onko se helppoa?   2funny   Grin     idiot2       tickedoff     smitten   Ei välttämättä helppoa...

NIINPÄ! Ja eikö rakkaus ole juuri sitä että hyväksyy toisen sellaisena kun on sen jälkeen kun on ensin hyväksynyt itsensä sellaisena kun on!!
tallennettu
poNpula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112


Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista


Profiili
« Vastaus #81 : 29.11.2006 21:58:37 »

Mitä arvostan kumppanissani. Ensinnäkin sitä, että hän hyväksyy minut sellaisena kuin olen eikä yritä muuttaa minua joksikin toiseksi ihmiseksi. Tuo osoittaa jo rakkautta jollakin tavalla. Mutta tuossa on ISO edellytys, pitää ensin hyväksyä itsensä.

"Luottamus, Tukeminen, Ystävyys, Hellyys, Rakkaus ja Kunnioitus".. Tuota lainasin yhdestä kirjoituksesta. Nuo ovat varmasti ne seuraavat asiat mitä rakastan omassa kumppanissani.

Pakko myöntää, että joskus tuntuu siltä että tahtoisin hänestä vain eroon. Onneksi ovat vain hetkellisiä tunteita. Vaikka eron ajatukset joskus käy mielessä, niin olen kuitenkin onnellinen enkä lähettäisi häntä  tiehensä. Hänessä on siis todellakin jotain mitä rakastan, uskon todellakin siihen.  smitten
tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
kaiko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #82 : 01.12.2006 16:42:14 »

Minä rakastan miestäni hyvine ja huonoine puolineen, no, joskus rakastan joskus vihaan. Välillä on pahojakin kriisejä ollut, mutta jokin sitä vain yhdessä pitää. Minun mielestä parisuhteessa on joskus aikoja kun riidellään ja mökötetään, mutta sitten tas rakastetaan ja hellitään. Muita miehiä ei tee mieli edes katsella sillä silmällä. smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: