Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä rakastat kumppanissasi?  (Luettu 44452 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #30 : 17.11.2006 14:00:51 »

Rakastan hanen suorasukaisuutta, optimistia ja lopuntonta hyvyytta ja ..hajamielisyytta..
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #31 : 17.11.2006 15:32:40 »

Rakastan häntä sellaisenaan kuin hän on.  smitten smitten Vaikka toki välillä jotkin piirteet/tavat sapettavatkin.  tickedoff
tallennettu
solar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #32 : 17.11.2006 15:47:32 »


Rakastan,rakastan sitä mikä oli tarkoitettu! Rakastan, sitä mikä oli tarkoitettu edellisissä elämissämme.Rakastan sitä, että kohtasimme tässä elämässä. Rakastan sitä, mitä hän minulle opettaa hyvinä ja huonoina päivinä. Smiley

Olkoon kanssanne RAKKAUS, VALO JA VOIMA!

PS.Sanaya Romanin Sielunrakkaus on ihana kirja.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #33 : 17.11.2006 17:05:52 »

Mielenkiintoista lukea tätä topicia. Smiley
Muuten moniko teistä tuntee sen energian,
joka vallitsee sinun ja kumppanisi välillä?

Tarkoitan siis sitä uniikkia athmosfääriä, energiaa
välillämme(-nne),
joka on aina erilainen eri ihmisten kanssa
ja aina hyvin uniikki ja toista samanlaista ei tule koskaan
olemaan jonkun muun kanssa,
mutta aina se vain syttyy joidenkin ihmisen kanssa?

En sanoisi sitä rakkaudeksi, voin toki olla väärässäkin,
mutta mielestäni se on energia, joka ikään kuin kuuluu
yhteiseen auraan aivan kuin olisi vuoltu samasta puusta
ja sen voi tuntea jo pelkästään ystävyyssuhteissakin. Smiley

Se on mielestäni yksi energia rakkauden rinnalla,
joka tekee mahdolliseksi sen, että hyväksyy toisen sellaisena
kuin hän on, virheineenkin. Smiley

Selitänköhän ihan selkeästi tätä..? idiot2


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #34 : 17.11.2006 17:21:14 »

Selität, se on upeaa kun sitä kokee, harmi vaan että se ei ole minulla nyt "päällä" mutta varmaan tuloillaan. En halua kokea enää seuraavan  kanssa että hän kieltää sen, onneksi näin kävi vain yhden kanssa.

Se on sähkön kaltaista energiaa, *pam* kaikki ei saa sitä kokea. Eka mieheni pelkäsi eniten ettei kokisi sitä enää - ja hän ja vika mies, virheineen kaikkineen, oli kovasti saman näköisiä ja samoissa hommissa ja se energia oli siinä, ja kyllä he sen aistii vaikka kieltäisivät. Ei sitä ainakaan voi teeskennellä kuten olen huomannut.  Cool

Sehän tässä just on hämminkiä tuottanut kun kolme sellaista on kadonnut.
« Viimeksi muokattu: 17.11.2006 17:29:19 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #35 : 17.11.2006 17:36:53 »

Minä nimenomaan olen aina 'perustanut' pitkälti näiden energioiden ja fiilisten tunnusteluun ja minusta se on ehkä jopa 'parasta antia'... tai no, ehkei ihan... mutta joo... en tiedä tarkoitanko samaa mistä Asterix kirjoitti, mutta uskoisin ymmärtäväni, en tiedä...
Ja tosiaan sen voi aistia muidenkin välillä... mutta tiestysti se omakohtainen on sitä jotain..  Kiss

Kaunista omalla kohdalla, kaunista nähdä muiden välillä...  angel
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #36 : 17.11.2006 19:33:21 »

Todella noissa sopivissa energioissa varmasti on peraa-silloin kauan sitten kun tapasin tulevan mieheni Italiassa aivan vahingossa se energia meni lavitseni=jonkinlainen yhteenkuuluvaisuuden tunnetta-energiaa.
tallennettu
Paatero
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #37 : 17.11.2006 19:55:54 »

Rakastetuksi tulemista, saada rakastaa toista, turvallisuutta, kommunikointia, hullutteluita (meiän omia juttuja), kaikkee mitä arki tuo tullessaan, seksiä (kukapa ei), hyväksyntää itseään minua ja kaikkia ihmisiä kohtaan. Koko ihmistä just semmosena kun hän on, mitään siitä muuttamatta. smitten
Yhteistä taivalta takana 15 vuotta, vaikka minä olen kauris ja mies oinas (kummatkin oppikirjan mukaisia).Vaikka uskonkin tiettyihin sääntöihin astrologiassa ei ne aina pidä niin paikkansa. uglystupid2

Gs, toivottavasti löydät vertaisesi ihmisen rinnallesi, kaikilla kuuluis olla ihminen jota rakastaa ja joka rakastaa sua. smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #38 : 17.11.2006 20:09:39 »

Monenlaista, monenlaista...

Kun tulin mieheni tupaan täällä metsässä, kiinnitin heti huomioni siihen, että kaikki ovet olivat auki. Hän yleensä jätti ne auki. Vieläkin jää joskus ulko-ovi yöksi auki.
 
Ne eivät olleet pelkästään auki, vaan ne eivät pysyneet kiinni. Kaikkien komerojen, kaappien jopa sähköhellan uunin ovi ei pysynyt kiinni. Osa oli rikki.

Kyllä minä harmistuin. Taisin moklattaa.

Mutta sitten huomasin erään hyvin tärkeän seikan. Ovi auki oli eräänlainen symboli. Sillä mieheni sydän ja mielikin olivat yhtä auki, niin minulle kuin kaikille minun ystävillekin tulla ja olla.
Sitä opin arvostamaan miehessäni, eikä enää haittaa ne ovet. On tullut laitettua jokin uusikin ovi. Avoimiksi. smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #39 : 17.11.2006 21:23:32 »

Metsässä?

Juu, luon juuri sellaista kuviota  paperille itsestä, existä ja heidän vanhemmistaan.. jonkinlainen vajavainen sielunkumppanikuvio syntymävuosineen, on tässä vielä palasia löytymättä. Kadun kai hieman kun kerroin ekan miehen äidille miten kova kohtalo miehellä oli kun vanhemmat jättivät, ehkä äiti ei mielellään sitä tehnyt, mutta minä sitten noukin sirpaleet. Silloin en kai voinut olla kertomatta..millainen on seuraavan äiti, kun edellisen äiti oli jo kuollut, millaiset exät hänellä heh?

Eikös mies etsi jotenkin äitiään=rakastaa äitiään kumppanissaan, sitä minä vaan että josko jotenkin muistuttaisin sitä äitiä vaikka ulkoisesti tai jotenkin.. coolsmiley Kaikilla exilläni veljiä, mm yhdellä kauris.. veljet aina kunnollisia.. hmm.. jos seuraavalla olisi vaikka rakas sisko tai äitisuhde kunnossa, olisi jo parempi pohja.

Miten kuvio täydentyy.. myöskin miehellähän pitäisi olla isäkuva kohdallaan, että pystyisi olemaan isä/perheenpää. Missä vielä nykymaailmassa on tällaisia.. moraali löystyi joskus.. 60 luvulla..

(http://www.mgcpuzzles.com/mgcpuzzles/artgallery/Jane_Wooster_Scott/Lithographs/images/pursuits_of_the_past_B.jpg)
« Viimeksi muokattu: 17.11.2006 23:45:37 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #40 : 19.11.2006 12:11:51 »

Mie olen huomannut, että meidän suhde on parhaimmillaan hiihtokautena idiot2
Jotenkin se vaan on niin, tässä oli jo väliin niin hiivatin nihkeä aika, mutta kun päästiin suksille, niin avot! Miun mies on kerrassaan paras hiihtotoveri minulle. Mieluiten hiihdän joko hänen kanssa tai sitten yksin.
En ymmärrä mikä sen selittää, että heti tuntuu tilanne paranevan kun päästään ladulle. Kuulostaa tietty tärähtäneeltä... Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #41 : 19.11.2006 12:16:04 »

(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/20/Airforce_skiing_at_keystone_colorado.jpg/300px-Airforce_skiing_at_keystone_colorado.jpg)

Voisin rakastaa laiskasti sporttista..  Tongue
« Viimeksi muokattu: 19.11.2006 12:32:35 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #42 : 19.11.2006 13:06:48 »

(http://static.fotolia.com/photos_mini/2006-07/300_F_373955_bISkYr9Acl4EByH4j2CUIbuCVnbl3i.jpg)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #43 : 20.11.2006 13:46:48 »

Tarkoitan siis sitä uniikkia athmosfääriä, energiaa
välillämme(-nne),
joka on aina erilainen eri ihmisten kanssa
ja aina hyvin uniikki ja toista samanlaista ei tule koskaan
olemaan jonkun muun kanssa,
mutta aina se vain syttyy joidenkin ihmisen kanssa?

Tokihan sen tunnistaa, ja kuten sanoit, myös ystävien välillä sen tietynlaisen yhteenkuuluvaisuuden energian tunnistaa. Samoin tietysti "käänteisenä" sellaisten ihmisten kohdalla, joiden kanssa ei oikein tule toimeen.

Astrologiassahan on mahdollista tehdä ns. suhdekartta (Astro.com:issa Composite chart). Se kuvaa osaltaan tuota "kolmatta energiaa", joka syntyy kahden yhteensulautumisesta.

Nyt kun tähän aiheeseen tuli osallistuttua, niin vastattakoon myös että kumppanissani rakastuin aikoinaan hänen älykkyyteensä, mutta myös herkkyyteensä. Oikeastaan rakastuin häneen jo ennen kuin fyysisesti tapasimme, koska vaihdoimme ensin pitkään ajatuksia meilitse, ystäväpohjalta. Itse asiassa jos olisimme tavanneet jossain baarissa tms., tuskin olisimme koskaan tehneet yhtä syvällistä tuttavuutta toistemme kanssa. Hyvin todennäköisesti olisimme vain kävelleet toistemme ohi.

Ulkonäöllisesti on hauskaa, että hän muistuttaa itse asiassa paria sukulaistani - tai näin ovat muut sanoneet, itse en asiaa tietoisesti huomannut. Kieltämättä ainakin erään äidin puolen serkkuni kanssa hänellä on yhdennäköisyyttä. Kuulemma muistutamme myös toisiamme jollain tapaa, osaksi koenkin että hän on kuin minä jos olisin mies. Kerran myös metrossa aivan uppo-outo mummo kysyi, olemmeko sisarukset, kun olemme niin samannäköisiä (!). Grin En sitten tiedä, oliko tämä näitä elämän outoja yhteensattumia vai mitä, mutta emme nyt mielestäni kuitenkaan NIIN samannäköisiä ole, että sisaruksiksi voisi luulla. Onko teillä muilla kokemusta tästä ulkonäöllisestä samanlaisuudesta? Useinhan sanotaan, että ihminen valitsee "tutunnäköisen" kumppanin, tai että pariskunta alkaa vanhemmiten muuten muistuttaa toisiaan. Wink
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
the_planet
Vieras
« Vastaus #44 : 20.11.2006 13:58:23 »

Rakastan ja välillä vihaan sitä ihmeellistä kykyä keskittyä hänen mielenkiinnonkohteisiinsa aivan älyttömän intensiivisesti. Hän ei silloin kuule eikä näe mitään muuta  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: