Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustaminen  (Luettu 131941 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Neilikka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #210 : 26.10.2006 21:57:08 »

Hei vaan Sawotar  Wink
Voisitkohan katsoa mitä minulle näkyisi,tällä hetkellä mietityttää etenkin asumiseen liittyvät ja ihmissuhdeasiat..
Kiitoksia jo etukäteen ajastasi  smitten
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #211 : 27.10.2006 10:58:13 »

Sawotar-parka on täällä kysymyspommien uhrina. Koitahan jaksaa.  smitten

Ja niimpä liityn minäkin uteliaiden kysyjien joukkoon.

Mitä minusta tulee "isona" tai paremminkin vain, mitä minusta tulee? Jotenkin vain tuntuu, että minua tässä ollaan oltu valmistelemassa ja valmistellaan johonkin. Kun mietin elämääni taaksepäin ja kokemuksia, olen huomannut, etteivät ne turhia ole olleet vaan pikemminkin hyödyllisiä ja vahvistaneet. Tiedän jo kyllä miksi haluan, mutta en paljasta sitä tässä, haluan tietää mitä näät.

Ja sitten toinen, elämäni rakkauteen liittyvä. Milloinkohan mahtaa osua kohdalle? Tai siis no, tuskinpa nyt mitään päivämäärää näät tai muuta sellaista, mutta miehen iän varmaankin ja ehkäpä vuodenajan. Ihmettelen vain, kun ketään ei ole kävellyt vastaan sitten ala-asteen toisen luokan (en nyt jaksa tähän koko tarinaa sepittää..).

Mutta vastailehan, kun jaksat. Voimia. smitten
tallennettu
Niizu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #212 : 27.10.2006 16:08:05 »

Hei Sawotar smitten!!
Liityn kanssa jonon jatkoksi ja kyselisin sen rakkauden perään Kiss? Pitkään olen yksin taapertanut ja toiveena on ollut, että löytyisi minullekin joku Smiley. Lapsia olen itselleni "nähnyt" kaksi kappaletta, tyttö ja poika, mitä itse näet?
Kiitos tuhannesti etukäteen ja enkeleitä smitten smitten
Hei Niizu Smiley Kyllä sinullekkin löytyy se Misteri, jotenkin näen tietokoneen ja deitti ilmoituksen kautta tulevaksi, sellainen siisti omillaan toimeen tuleva herra, jonka kanssa syntyy vakava suhde, mutta jonkin verran näkisin välimatkaa, mutta sehän ei ole este smitten lapsia näytetään vihreänä valona, mutta sumeana näkyy sukupuolet, mutta saat kuitenkin menee vaan aikaa angel

Kiitos  smitten
Joskus vuosia sitten olen netin kautta miehiä treffannut, mutta ei niistä mitään tullut. Ja nyt tuntuu kaukaa haetulta, että netistä seuraa hakisin, mutta ehkä joskus sitten Smiley. Ristiverinen mies mulla nyt on "kiikarissa", tuleekos siitä mitään? Edes lyhyt aikaista Wink?
tallennettu

Aurinko-skorpioni
Nouseva-rapu
Kuu-kaksoset
Venus-jousimies
nefertiti3
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #213 : 28.10.2006 09:16:21 »

Hei

Olen vuoden verran ollut erään miehen kanssa aika tiiviisti yhdessä.Olen hyvin epävarma hänen tunteistaan.Hän pitää minua hyvänä ystävänä enemmän kuin kumppanina.Onkohan meillä yhteistä tulevaisuutta näkyvissä vai onko tämä kaikki vain turhaa haaveilua?Jatkanko eteenpäin tästä....
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #214 : 28.10.2006 13:05:55 »

Sawotar-parka on täällä kysymyspommien uhrina. Koitahan jaksaa.  smitten

Ja niimpä liityn minäkin uteliaiden kysyjien joukkoon.

Mitä minusta tulee "isona" tai paremminkin vain, mitä minusta tulee? Jotenkin vain tuntuu, että minua tässä ollaan oltu valmistelemassa ja valmistellaan johonkin. Kun mietin elämääni taaksepäin ja kokemuksia, olen huomannut, etteivät ne turhia ole olleet vaan pikemminkin hyödyllisiä ja vahvistaneet. Tiedän jo kyllä miksi haluan, mutta en paljasta sitä tässä, haluan tietää mitä näät.

Ja sitten toinen, elämäni rakkauteen liittyvä. Milloinkohan mahtaa osua kohdalle? Tai siis no, tuskinpa nyt mitään päivämäärää näät tai muuta sellaista, mutta miehen iän varmaankin ja ehkäpä vuodenajan. Ihmettelen vain, kun ketään ei ole kävellyt vastaan sitten ala-asteen toisen luokan (en nyt jaksa tähän koko tarinaa sepittää..).

Mutta vastailehan, kun jaksat. Voimia. smitten
Hei Smiley Intuutioni estää näkemästä sinulle, koska itse tiedät selkeesti jo suuntasi, jotenkin ei anneta sinulle kauttani vastauksia Huh ehkä siksi kun sinulla on jo se tiedossa smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #215 : 28.10.2006 13:08:14 »

Hei Sawotar smitten
Voisitko katsoa minullekkin..Kaikki on aivan pysähdyksissä sekä rakkaus että työ-ja elämä yleensäkkin idiot2. Olisin todella kiitollinen avustasi.
Hei eppana Smiley sinulla on pysähtymisjakso meneillään ja henkioppaasi on vaihtumassa, siksi olosi tuntuu tyhjälle ja jämähtäneelle, mutta vuoden lopussa alat saada lisää energiaa ja valoa näkyy ja tietämys lisääntyy smitten Koita jaksaa joten lähetän sinulle voimia smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #216 : 28.10.2006 13:10:39 »

Heippa Sawotar !!
Itselläni on myös nousumerkki jousumies ja vieläpä tuo kuumerkkikin on vesimies niinku sinullaki.  Smiley
 No kuitenkin, työrintama kiinnostaa koska siinä ei ole tapahtunut mitään moneen vuoteen. Koko ajan samaa vanhaa työttömyyttä. Katsoisitko jotain minulle, olisin iloinen siitä.  angel
Hei Maria Smiley jotenkin näen, että ensi kesään mennessä ilmestyy jotakin työtä sinulle määräaikaisena ja loppuvuodesta näkisin koulutusta angel kyllä se siitä valkenee ja paranee tilanteesi smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #217 : 28.10.2006 13:12:32 »

Voisinko minäkin kysyä...

Mitä näkyy? Kun on niiiiin kovin hiljaista. Undecided

Löytyykö minulle joku oma juttu vai mikä mättää... idiot2
Hei TaruA Smiley en voi alkaa heittämään juttuja noin vaan, niin hyvä näkiä sentäs en ole :Smiley täytyy saada vähän tietoa, mitä haluat tietää että saan kanavat auki venus
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #218 : 28.10.2006 13:14:01 »

Hei Sawotar !

Voitko katsoa minullekin mitä näet tulevaisuudstani ?
Jos näin voi kysyä ilman sen enempää tarkentamatta kohdetta .

Kiitos etukäteen ! Smiley Smiley
Hei astrofriikki Smiley en ole niin hyvä näkijä, että lonkalta alan katselemaan, joten en saa mitään kuvaa itse kysyjästä Lips Sealed, mutta hyvää syksyn jatkoa  smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #219 : 28.10.2006 13:16:02 »

Hei

Olen vuoden verran ollut erään miehen kanssa aika tiiviisti yhdessä.Olen hyvin epävarma hänen tunteistaan.Hän pitää minua hyvänä ystävänä enemmän kuin kumppanina.Onkohan meillä yhteistä tulevaisuutta näkyvissä vai onko tämä kaikki vain turhaa haaveilua?Jatkanko eteenpäin tästä....
Hei Smiley en näe kumppanuutta vaan ystävyyttä, näkisin sinun jatkavan eteenpäin romantiikka rintamalla  Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #220 : 28.10.2006 13:16:57 »

Heips kaikille Smiley Nyt jätän näkemiseni rauhaan ja otan ansaitun levon smitten *Rauhaa ja rakkautta kaikille* smitten
tallennettu
~Kata~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46


Kärlek är inte kärlek förrän du ger den till någon


Profiili
« Vastaus #221 : 28.10.2006 13:17:53 »

Hei taas!

Ehtisitköhän vielä katsella minulle? Smiley
Jotenkin on niin huono olo sen entisen vuoksi  Cry
Ei oikein tiedä miten tässä pitäisi jatkaa...
Eikö meille tosiaan näy enään yhteistä polkua? Hän tuntui niin siltä oikealta..
Milloinkohan sitten "se oikea" elämääni astelisi? *epätoivoinen jo*

Sellainenkin kiinnostaisi, että näetkö minulle mitään opiskelujen suunnalla?

Kiitos vielä!  smitten
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #222 : 28.10.2006 14:52:58 »

Sawotar kirjoitti:

'Hei astrofriikki  en ole niin hyvä näkijä, että lonkalta alan katselemaan, joten en saa mitään kuvaa itse kysyjästä , mutta hyvää syksyn jatkoa.'
 
'Heips kaikille  Nyt jätän näkemiseni rauhaan ja otan ansaitun levon  *Rauhaa ja rakkautta kaikille*'.

Kiitos Sawotar vastauksestasi. Toivottavasti tuo 'lips Sealed' ei tarkoittanut mitään negatiivista.

Voimia ja rakkautta Sinullekin  smitten
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
sawotar
Vieras
« Vastaus #223 : 28.10.2006 15:13:32 »

Sawotar kirjoitti:

'Hei astrofriikki  en ole niin hyvä näkijä, että lonkalta alan katselemaan, joten en saa mitään kuvaa itse kysyjästä , mutta hyvää syksyn jatkoa.'
 
'Heips kaikille  Nyt jätän näkemiseni rauhaan ja otan ansaitun levon  *Rauhaa ja rakkautta kaikille*'.

Kiitos Sawotar vastauksestasi. Toivottavasti tuo 'lips Sealed' ei tarkoittanut mitään negatiivista.

Voimia ja rakkautta Sinullekin  smitten

Hei Smiley ei mitään vakavaa, siitä tulisi erilainen tuntemus, mutta nyt tuntuu, että STOP:n paikka ja annan oikeuden huilahtaa ja katsella sitten kun siltä tuntuu, koska vapaaehtoistahan tämä minullekkin on smitten

*Jaksamista ja rakkauutta sinullekkin* smitten
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #224 : 28.10.2006 16:09:20 »

Kiitos vastauksestasi Sawotar smitten
Vaihtuva henkiopas..hassua, tuntuu etten tiedä sitä edellistäkään, jollei se nyt sitten ollut tuo kauris mies joka aika rajusti pakotti avaamaan silmäni  idiot2. Taidan kuulua niihin, jotka ovat elämänsä yksin. En taida saada sitä parisuhde-rakkautta koskaan Cry.
No, väliäkö sillä, elämässä on paljon muutakin.
Kiitos vastauksestasi viellä kerran angel smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: