Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustaminen  (Luettu 131793 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #195 : 26.10.2006 08:55:37 »

Hei Sawotar!

En tiennytkään että sinulla on tälläinen lahja. Tai muistan kun puhuimme joskus unista mitä muistaakseni kerroit näkeväsi, niinkuin minäkin. Ja näen myös niitä "kuvia" mielessäni. Joskus on vaan hankala luottaa itseensä, näkeekö oikein vai onko kyse muusta.
Jos sinulla on aikaa ja jaksat niin voisitko sanoa muutaman sanan minusta? Lapset ja perhe minuakin kiinnostaa, vaikka työkin mietityttää.. Eniten kuitenkin lapset. Toivoisin niin kovasti jonain päivänä saavani ison perheen  smitten
Välillä kuitenkin tuntuu että se ei tule olemaan helppoa, kun kroppa ja hormonit toimii miten sattuu..

Kaunista syksyä sinulle  smitten

Hei artemis smitten Samaa miekin ajattelen ja en oikein ole omaa intuutiooni luottanut Undecided onhan toki, että ei aina edes näe, ja unessa mulle selkeesti näytetään uusia suuntia ja pelkoja poistetaan, mun anteenit on vasta kehittymässä Cheesy ei näkeminen ole ihan helppo juttu, se joko tulee tai ei Huh Sinut näen pelikuvana itsestäni...menneisyyden riepottelua ja etsintää mitä elämältä haluan Huh unia ja viestejä epävarmuutta itsestä ja muista buck2 mutta solmut sinullakin aukeaa, en kyllä kovin suurta perhettä näe, mutta kyllä ainakin yhden lapsen näen, poikavauvan :Smiley mutta työhösi et ole tyytyväinen jokin estää sinua etenemästä, ehkä se oma epävarmuus, mitä haluat coolsmiley kroppa ja hormoonit toimii epätasaisesti kuin mullakin, koska olemme siirtymässä uudelle aaltopituudelle, siksi ajatus juoksee mutta keho kapinoi, siksi meiltä kysytään kärsivällisyyttä, koska olet selkeesti näkijä sinäkin, sinua ollaan herättelemässä uinuvasta tilasta smitten nyt vaan hyväksyt tilasi ja otat sen lahjan vastaan, mitä luoja sinulle tarjoaa ja luotat vaan siihen smitten


Kiitos Sawotar  smitten

Ja tiedätkö!!! Minulla on ollut sama kuva poikalapsesta päässäni jo kauan. Jos jonain päivänä raskaaksi tosiaan tulen niin olen varma että se on poika  Smiley
Riepottelua tosiaan on ollut ja tulee vielä olemaankin..
Epävarma olen usein, kaipaisin lisää itseluottamusta. Voi kumpa löytäisin itsevarmuutta lisää  Embarrassed
Sanoissasi oli paljon sitä mitä olen itsekin tuntenut  Smiley

Kiitos paljon  smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #196 : 26.10.2006 12:09:06 »

Hei Sawotar,

Jaksaisitko katsoa minullekin  Embarrassed. Imissuhteet solmussa, epätietoisuus töistä/ omista voimavaroista. Kyynisyys kasvaa väkisinkin, vaikka sitä en tahtoisi. Kunpa olisi edes joku jossain...   

Sainpas itseni näyttämään säälittävältä  2funny

Jaksamista Sinulle Sawotar  smitten smitten smitten

Hei heguli smitten Näen masennusta ja alakuloisuutta selkeesti Undecided syksy on se joka tuo pimeyttä mieliin, jotenkin nousee esille suuret pettymykset entisestä elämästä siis nuoruudessa koettu ikävä asia, joka hankaloittaa sinua kääntämästä asioita positiivisemmaksi ja että kokemusten tarkoitus on ollut oppia ja joka kehittää sieluasi parempaan suuntaan, et todellakaan ole säälittävä ihminen vaan aikuisen oikeesti tunteva ja tosi ihanaa kun tuot tunteesi esille ja sinun täytyy kaivella menneisyydestä ikävät asiat pois ja muuttaa ne voimavaroiksi ja antaa anteeksi toisille ja itsellesi angel jotenkin et tunne itseäsi tärkeäksi ja siksi turhaudut suhteissa ja et luota helposti, tavallaan ajat ihmisiä läheltäsi pois Lips Sealed sinusta huokuu sellainen vanha jämähtänyt energia, eli nyt menee aikaa että saat käsiteltyä asiat niin, että olet sujut niiden kanssa ja sen jälkeen oivallat elämän tarkoituksen ja saat siitä uutta voimaa ja näkisin että keväällä sinusta oikein loistaa aurinko ja saat mahtavia inspiraatioita ja takkuilu loppuu tavallaan oman asenteen muutoksesta käännät uuden sivun elämästäsi ja omasta kokemuksestasi voit auttaa muita kanssakävijöitä smitten Näet varmaan nyt aika paljon unissa painajaisia? painajaisten tarkoitus on pudistaa sieluasi ja ne työntyy väkisin esille, että käsittelet ne ja siunaat omaksi parhaaksi :Smiley ja kyllä sinulle on varattu se oikea tulevaksi, mutta ensin sinun täytyy painia vaan itsesi kanssa hetken ja sit....Mentiin Wink

*Lähetän sinulle rakkauden ja ymmärryksen parantavaa valoa* smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #197 : 26.10.2006 12:11:38 »

Hei sister, olet muuten täysin oikeassa, en näe itselleni mitään buck2 höh..toisaalta hyvä, kun en näe, mutta unessa mulle kerrotaan kyllä mitä tulee tapahtumaan ja ne osuvat aina oikeaan, mutta täytyy olla tarkka unien suhteen, löytää symboolit ja käänteis tarkoitukset, kun tulee omat pelot esiin myös unessa jotka parantavat minun sielua ja eivät ennusta minulle mitään vaan menneisyyden käsittelyä angel

Kiitos ihana sister ihanista sanoistasi smitten

Juu, minulla on sama juttu noiden unien suhteen, mutta mulla on vielä vaikeuksia erottaa niistä se alitajunnan kikkailu (käänteisyydet ja pelot yms) ja ns. todellinen sisältö. Yleensä mulle vasta valkenee jälkeenpäin että "ai tätä se nyt tarkoittikin.  Wink

No mutta, voimia sinulle tähän näkemistyöhön!  Smiley

tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #198 : 26.10.2006 12:15:01 »

Minä en saa enää lapsia, vaikka haluaisinkin....  Cry

Kysymykseni on se, että mitä näet minulle työrintamalla vuoden vaihteessa? Entä mitä muuta "merkittävää" on tulossa?

Olen tosi kiitollinen jos vastaat Sawotar!

t. Nasutar  crazy2

Hei nasutar :)en näe työrintamalla mitään, mutta oletko menossa koulutukseen Huh ja mitä merkittävää..hmm...en sentäs niin hyvä näkijä ole että voin noin vaan heittää jotain :Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #199 : 26.10.2006 12:19:13 »

Heissan!

Löysin sitten minäkin tieni tänne Smiley

Kertoisitko jotain minullekin? Perhettä kovasti haaveilen.. näkyykö sellaista tuloillaan? Vai onko niin, että lapsia en saakkaan..  Sad
Entäpäs rakkaus asiat muuten?
Ja tietysti kaikki mitä kohdallani näet kiinnostaa Smiley

Ihana, että ihmiset jaksavat vielä toisiaan auttaa  smitten
Kiitos oikein paljon sinulle!  angel

Hei Kata Smiley kyllä sie lapsia saat, mutta tovi menee yhden lapsen ainakin näen..tyttövauva :Smiley Mikäs rakkaudessa hiertää? näen jonkin tumman miehen joka on mielessäsi ja vaivaa sinua Huh


Hei!

Voi kiitos! Tyttövauvako?  smitten Ihanaa! Milloinkohan tämä unelma toteutuu?
Juu tumma on mies.. ex-mies. Rakastan häntä, mutta ei taida toivoa olla enään..? Miksi ihminen ei voi ajoissa ymmärtää omia virheitään.. vasta sitten, kun se on jo liian myöhäistä..  Cry Hänet niin takaisin tahtoisin..

Kiitos, jos ehdit vielä tätä vilkaista Smiley

Olet kyllä kultainen ihminen!  angel
Hei Smiley ilmeisesti olit sinä joka mokasit Huh mutta oletko ajatellut syytä siihen mitä tapahtu?Jotakin keskustelua näen, mutta en näkisi että suhde jatkus Lips Sealed suuria tunteita ja itkua kyllä, mutta jotenkin tulee visio, että kummatkin lähtee eriteille olette risteyskohdassa nyt ja ne erkanevat, ilmeisesti menneen elämän karman suoritusta tässä ja kumpikin löytää paikkansa smitten Kyllä se valo loistaa sieluusi  smitten

Kiitos kauniista sanoistasi, tuli hyvälle mielelle ihan smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #200 : 26.10.2006 12:21:22 »

Hei SaWotar!!
Minulla on työasia katkolla vuoden vaihteessa, osaisitko sanoa pitäisikö lähteä ja katsella omia juttuja? Kiitos jo etukäteen.. smitten
Hei vedenneito Smiley Kyllä näkisin, että lähdet katsoman uusia tuulia, jokin on työssäsi, että et oikein pidä siitä tai turhaudut Huh
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #201 : 26.10.2006 12:22:23 »

Sawotar kuule, annel taas täällä hei Smiley.Se sinun eilinen vietisi oli NIIIN MUKAVA ja antoi voimia ja hyviä ajatuksia ja energiaa koko eilispäiväksi ja tänääkin tuntuu vielä erittäin mukavalta,trallaa smitten
Uskaltaudun kysymää jos vielä katsoisit mitä tämän minun työasian suhteen käy.Meillä on töissä sellainen muutoksen buumi menossa ja ajattelin menenkö siinä mukana vai jäänkö niille sijoille...elikäs mitä siellä työrintamalla näkyy? Embarrassed

Tarjoaisin sinulle jo saaduista tiedoista oikeen mukki kahveet,mutta ilm. asumme aivan eripuolella Suomea... coolsmiley


Hei Annel Smiley Löytyhän se kyssäri Cheesy minusta sinä menet muutoken mukana joka on sinulle positiivnen asia smitten jos vaihdosta tarjotaan niin ehdottomasti kannattaa käyttää tilanne hyväksi Smiley ja pullakahvit nams Tongue

Jeah, tänks Sawotar! Maanantaina meillä on kokous ja katsotaan sitten miten akan käy...Cool ...ja osoitehan oli Sawotar ja savonmaa, pullat voi noutaa matkahuollosta  coolsmiley 2funny.

Nam...kermapullaa Tongue *Juoksen matkahuoltoon odottelee* Cheesy
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #202 : 26.10.2006 12:25:47 »

Kaunis kiitos Sawotar. Työssäni on kyllä tulossa muutoksia ja mietin kovin olenko valmis lähtemään mukaan. Haluaisin sinulta kysyä vielä opiskelusta ja eri asuntoon muutosta, että näätkö näihin muutoksia?
Kovin olisi kiva tietää näistä Wink
Kiitos paljon ja voimia sinulle, että jaksat vastailla näihin kysymyksiin smitten
 smitten

Olet ratkaisun edessä selkeesti, ja jotenkin näen kauniin viheriön ja iso talo vieressä ja leikkikenttä joo..pakettiauto eli ilmeisesti sinulle on tulossa muutto eteen Smiley ja ilmeisesti tiedät syynkin miksi muutat smitten
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #203 : 26.10.2006 14:59:07 »

Hei Sawotar smitten
Voisitko katsoa minullekkin..Kaikki on aivan pysähdyksissä sekä rakkaus että työ-ja elämä yleensäkkin idiot2. Olisin todella kiitollinen avustasi.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
*Maria*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #204 : 26.10.2006 15:48:03 »

Heippa Sawotar !!
Itselläni on myös nousumerkki jousumies ja vieläpä tuo kuumerkkikin on vesimies niinku sinullaki.  Smiley
 No kuitenkin, työrintama kiinnostaa koska siinä ei ole tapahtunut mitään moneen vuoteen. Koko ajan samaa vanhaa työttömyyttä. Katsoisitko jotain minulle, olisin iloinen siitä.  angel
tallennettu
~Kata~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46


Kärlek är inte kärlek förrän du ger den till någon


Profiili
« Vastaus #205 : 26.10.2006 17:04:08 »

Heissan!

Löysin sitten minäkin tieni tänne Smiley

Kertoisitko jotain minullekin? Perhettä kovasti haaveilen.. näkyykö sellaista tuloillaan? Vai onko niin, että lapsia en saakkaan..  Sad
Entäpäs rakkaus asiat muuten?
Ja tietysti kaikki mitä kohdallani näet kiinnostaa Smiley

Ihana, että ihmiset jaksavat vielä toisiaan auttaa  smitten
Kiitos oikein paljon sinulle!  angel

Hei Kata Smiley kyllä sie lapsia saat, mutta tovi menee yhden lapsen ainakin näen..tyttövauva :Smiley Mikäs rakkaudessa hiertää? näen jonkin tumman miehen joka on mielessäsi ja vaivaa sinua Huh


Hei!

Voi kiitos! Tyttövauvako?  smitten Ihanaa! Milloinkohan tämä unelma toteutuu?
Juu tumma on mies.. ex-mies. Rakastan häntä, mutta ei taida toivoa olla enään..? Miksi ihminen ei voi ajoissa ymmärtää omia virheitään.. vasta sitten, kun se on jo liian myöhäistä..  Cry Hänet niin takaisin tahtoisin..

Kiitos, jos ehdit vielä tätä vilkaista Smiley

Olet kyllä kultainen ihminen!  angel
Hei Smiley ilmeisesti olit sinä joka mokasit Huh mutta oletko ajatellut syytä siihen mitä tapahtu?Jotakin keskustelua näen, mutta en näkisi että suhde jatkus Lips Sealed suuria tunteita ja itkua kyllä, mutta jotenkin tulee visio, että kummatkin lähtee eriteille olette risteyskohdassa nyt ja ne erkanevat, ilmeisesti menneen elämän karman suoritusta tässä ja kumpikin löytää paikkansa smitten Kyllä se valo loistaa sieluusi  smitten

Kiitos kauniista sanoistasi, tuli hyvälle mielelle ihan smitten

Hei taas Smiley

Niin.. en nyt sillätavalla mokannut, mutta en vain ymmärtänyt asioita ajoissa  Cry ja nyt sitten ilmeisesti on liian myöhäistä  Sad Itkua kyllä on ollut ja tulee varmasti olemaan... on niin vaikea jatkaa ilman sitä ketä rakastaa  Cry
Toivottavasti se oma paikka joskus löytyy jostain. Nyt on vain niin vaikea sitä uskoa... olisin niin toivonut hänen tulevan takaisin..

Kiitos sinulle vielä!
tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #206 : 26.10.2006 17:13:19 »

Kiitos Savotar  smitten smitten smitten

Jämähtänyt olen ja tiedän että asioita on käsiteltävänä paljon. Hirveän vaikeaa  Embarrassed.  Millä ihmeellä sen narukerän pään löytää, joka saa prosessin käyntiin??? Ammattiauttajasta ei ainakaan ole ollut apua. 

Ehkä regressio auttaisi alkuun...

Kiitos vielä kerran

smitten smitten smitten
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Taru A
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #207 : 26.10.2006 18:25:22 »

Voisinko minäkin kysyä...

Mitä näkyy? Kun on niiiiin kovin hiljaista. Undecided

Löytyykö minulle joku oma juttu vai mikä mättää... idiot2
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #208 : 26.10.2006 20:58:40 »


Hei nasutar :)en näe työrintamalla mitään, mutta oletko menossa koulutukseen Huh ja mitä merkittävää..hmm...en sentäs niin hyvä näkijä ole että voin noin vaan heittää jotain :Smiley

Voi apua...siis olen vuodenvaihteessa työtön?

Koulutuksessa olen joo, tässä työn ohella.

Nyt kyllä alkoi masentaan....

t. Nasutar  crazy2
[/quote]

Siis en näe muutoksia työnsuhteen, eli en nähnyt työttömyyttä, vaan en suurempia muutoksia, vaan sen koulutuksen, joka ilmeisesti onkin just työn ohella tapahtuvaa  :Smiley Joten ei kannata masentua tuosta smitten
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #209 : 26.10.2006 21:39:52 »

Hei Sawotar !

Voitko katsoa minullekin mitä näet tulevaisuudstani ?
Jos näin voi kysyä ilman sen enempää tarkentamatta kohdetta .

Kiitos etukäteen ! Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: