Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustaminen  (Luettu 131958 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« Vastaus #165 : 23.10.2006 17:39:02 »

 smitten smitten smitten
En voi nyt muuta kuin huokaista.... Niin totta, joka sana!

Tuo kärsivällisyys on tosiaan koko ajan enkeliohjaukseni sanoma. Tunnen sen todella voimakkaasti!
Ja kaikki muutkin, mitä kerroit!  smitten

Sawotar, kiitän oikein lämpimästi ja toivon mitä korkeinta siunausta elämääsi! smitten angel

*halaus*
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #166 : 23.10.2006 18:12:56 »

Hmm, pakko taas kysyä!  Wink
Lauantaina meillä oli pienimuotoinen illanistujainen ja vaikka vain selvtin vanhoja väärinkäsityksiä tarkoituksenani puhdistaa maineeni, tuntuu että hiukan kiihtyneenä tuli sanottua liikaa...ojasta allikkoon! Mitenköhän tämän asian kanssa nyt on, vieläkö täytyy selvittelyä jatkaa vai antaa olla?! KIITOS!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #167 : 23.10.2006 20:50:37 »

Kiitos jälleen Sawotar!  smitten

Voih, ajatustenlukija sä oot.  Shocked

Äidin kanssa on ollu ongelmia enemmän. Koen, että se tuppaa mun elämääni vähän liikaa. Siis ihan niinku se ei ymmärtäis että oon Jousimies ja tarvin tilaa ja happee.  buck2  knuppel2 coolsmiley

Isän kanssa oon aina tullu hyvin toimeen, mutta taidan isälle olla ikuisesti sen pikku tyttö.  Grin Se kun on Rapu...  :Smiley

Minullakin on sellainen olo, että vanhat ystävät todellakin on vanhoja ja oon jo monta vuotta toivonu uusia tuulia ystäväpiiriini. Mutta kovin jähmeetä ja hitaan puoleista se energia sillä puolella tuppaa oleen.
 Huh

Yks ystävä, just se joka pitkän aikaa oli kaikkein läheisin ja rakkain... niin en tiedä onko kyse suoranaisesta epärehellisyydestä tai jostain sellaisesta, mutta kovin kummallinen tunne mulle on viime vuosina tästä ihmisestä yllättäen alkanu tuleen. En oikeen enää luota siihen ihmiseen. Mystisesti kadonneita kirjeitä ja tekstiviestejä multa, joita se väittää ettei oo ikinä saanu. Vähän epäilen... aika vahvasti itse asiassa. Mutta... jos hän on päättäny niin, en voi sille mitään.

Toivon todella uusia ystäviä elämääni ja että varsinkin äiti vois suoda mun olla itsenäisempi.

 smitten smitten
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #168 : 23.10.2006 21:02:36 »

Lainaus
Toivon todella uusia ystäviä elämääni ja että varsinkin äiti vois suoda mun olla itsenäisempi.



pystyn eläytymään... :Smiley Äidit... :Smiley tickedoff smitten tickedoff smitten
tallennettu
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #169 : 23.10.2006 21:24:45 »

Kiitos paljon olen kyllä miettinyt tuota koulutus puolta,jos vaan pääsisin kurssille,kouluun ei ole varaa lähteä. Kuinka pitkään luulisit,että menee tähän muutkseen.Jään odottelemaan uusia tuulia Smiley
tallennettu
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #170 : 23.10.2006 21:25:56 »

Kiitos Sawotar!!! angel
lähetän myös Sinulle energiaa paljon!
hmm...oma firma on mielessä, mutta näetkö mitään esiintymiseen viittaavaa?
vai voisiko firma liittyä jopa siihen? entä tulevassa eräs kilpailu?
Kiitos!
tallennettu
Annekka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #171 : 24.10.2006 14:16:20 »

Hei Sawotar
Miten minä jään aina välistä  Sad
Laitoin kerran jonnekin eri sivustollekin pyynnön, että joku katsisi minulle, mutta mitään ei kuulunut Sad
Voiko minulle nähdä mitään tulevaa?
tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Oinaassa
Kuu Vaa'assa
Merkurius Härässä
Venus Härässä
Mars Kaksosissa
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #172 : 24.10.2006 15:14:00 »

Hei Sawotar,

Jaksaisitko katsoa minullekin  Embarrassed. Imissuhteet solmussa, epätietoisuus töistä/ omista voimavaroista. Kyynisyys kasvaa väkisinkin, vaikka sitä en tahtoisi. Kunpa olisi edes joku jossain...   

Sainpas itseni näyttämään säälittävältä  2funny

Jaksamista Sinulle Sawotar  smitten smitten smitten
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
sawotar
Vieras
« Vastaus #173 : 24.10.2006 17:17:39 »

Vastaan kuhan kerkiän, kärsivällisyyttä rakkaat kanssasisareni smitten
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #174 : 24.10.2006 18:58:25 »

Hei sister, olet muuten täysin oikeassa, en näe itselleni mitään buck2 höh..toisaalta hyvä, kun en näe, mutta unessa mulle kerrotaan kyllä mitä tulee tapahtumaan ja ne osuvat aina oikeaan, mutta täytyy olla tarkka unien suhteen, löytää symboolit ja käänteis tarkoitukset, kun tulee omat pelot esiin myös unessa jotka parantavat minun sielua ja eivät ennusta minulle mitään vaan menneisyyden käsittelyä angel

Juu, minulla on sama juttu noiden unien suhteen, mutta mulla on vielä vaikeuksia erottaa niistä se alitajunnan kikkailu (käänteisyydet ja pelot yms) ja ns. todellinen sisältö. Yleensä mulle vasta valkenee jälkeenpäin että "ai tätä se nyt tarkoittikin.  Wink

No mutta, voimia sinulle tähän näkemistyöhön!  Smiley
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #175 : 25.10.2006 00:29:44 »


[/quote]
Hei Chervil smitten Näkisin, että suhteenne kestää tosin eihän suhde aina ole iloista ja ihanaa, mutta selviitte siitä ja näkisin poika lapsen...näyttää pakksen punaisia poskia, joten talvi vauva, mutta aikaa en voi sanoa enkä luvata Smiley
[/quote]

Kiitokset siitä että jaksoit katsoa, rivien välistä luin että ihan helppoa eloa ei ole edessä Sad. Mutta jospa ne pienet pomput sitten vain lähentäisi meitä eikä erottaisi. Ja että jälkipolveakin joskus tiedossa, ei ihan lapsettomaksi pariksi jäädä.

Mutta niin, kiitos sinulle ja mukavaa talven odotusta!

 smitten
Chervil
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
sawotar
Vieras
« Vastaus #176 : 25.10.2006 17:24:50 »

Hei sawotar Smiley
KAtsositko saanko minä lapsia?
Ja Pääsenkö kurssille, mihin hain?
 smitten

Hei Anneka Smiley En näe lapsia ja näkisin että kurssille pääsisit smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #177 : 25.10.2006 17:27:07 »

Hei Sawotar,

saanko minäkin liittyä jonon jatkoksi? Minua mietityttää nykyinen suhteeni ja sen tulevaisuus sekä suhteeni erääseen toiseen herraan.

Mikäli jotain tästä näet ja viitsit katsoa, olisin erittäin kiitollinen.

Abyatur  smitten
Hei Abyatur  Smiley hmmm...aika sekavat kuviot mies rintamalla, jotenkin tulee visio, että et luota kumpaakaan ja näkisin toisen varattuna..tulee visio, että kumpikin väistyy elämästäsi
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #178 : 25.10.2006 17:30:34 »

Hei Sawotar smitten!!
Liityn kanssa jonon jatkoksi ja kyselisin sen rakkauden perään Kiss? Pitkään olen yksin taapertanut ja toiveena on ollut, että löytyisi minullekin joku Smiley. Lapsia olen itselleni "nähnyt" kaksi kappaletta, tyttö ja poika, mitä itse näet?
Kiitos tuhannesti etukäteen ja enkeleitä smitten smitten
Hei Niizu Smiley Kyllä sinullekkin löytyy se Misteri, jotenkin näen tietokoneen ja deitti ilmoituksen kautta tulevaksi, sellainen siisti omillaan toimeen tuleva herra, jonka kanssa syntyy vakava suhde, mutta jonkin verran näkisin välimatkaa, mutta sehän ei ole este smitten lapsia näytetään vihreänä valona, mutta sumeana näkyy sukupuolet, mutta saat kuitenkin menee vaan aikaa angel
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #179 : 25.10.2006 17:33:04 »

Hei Sawotar. Minäkin rohkenen kysyä sinulta rakkaudesta ja terveydestä sekä taloudellisesta tilanteesta. Onko valoa näkyvissä näillä rintamilla?
Terveisin tupuna Cheesy
Hei tupuna Smiley Raha-asioissa näen heikkoutta, mutta väliaikaisesti vaan, terveys on hyvä, tosin olkapääsi taitaa kipuilla oikealta puolelta ja niska kipuja Huh Valoa on tulossa, eli pieniä kommelluksia välillä mutta ei pahempia ainakaan smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: